Als je je dailies inruilt krijg je als het goed is event currancy.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 11:21 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ok thnx. Kijk dan wel weerHad het spel al minimaal 3 dagen niet meer gespeeld. Had 3 dailies open staan.
Real life euro voor ingame donuts?quote:Op woensdag 1 augustus 2018 16:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gil's deal: 2400 donuts voor ¤ 21,99
Zegt hij nu. Had ze al ingeruilt voor het event.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 16:28 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Als je je dailies inruilt krijg je als het goed is event currancy.
Dat bedacht ik mij het vorige event.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 17:36 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Zegt hij nu. Had ze al ingeruilt voor het event.
Denk wel dat ik dit ga doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2018 16:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gil's deal: 2400 donuts voor ¤ 21,99
Nu zie ik ze ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 11:28 schreef Darkomen het volgende:
Nope, kon gister en vandaag ook gewoon inloggen (~16.50)
Heb de Homerlayas ook gewoon nog, ik zie hem ook in jou Springfield, verwacht dat dat eerder een loading issue was @SarCastro
Heb ik jou eigenlijk tussen mijn vriendelijst staan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 15:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik lig wel een beetje achter, zit nu pas op 6400 en die sanctuary grants om mee te upgraden schieten ook niet echt op
Vind het op zich wel een leuk event; bij Krustyland vond ik het bouwen van de attracties wel leuk, maar nemen ze uiteindelijk wel heel veel ruimte in per stuk. Is hier beter geregeld.
Nee ik zit er wel aan te denken. Maar ik link dan eerst even m'n EA account aan m'n stadquote:Op zondag 5 augustus 2018 09:28 schreef SarCastro het volgende:
Heeft iemand die donut deal al gekocht?
Ik zou de EA helpdesk mailen. Misschien dat ze iets voor je kan doen.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:45 schreef Elvi het volgende:
Oh wow dit is echt superkut....
Ik heb een paar jaar terug ook Tapped Out gespeeld en blijkbaar destijds mn EA account gekoppeld. Toen kon mn mobiel het niet aan en heb ik het verwijderd. Dus ik wil nu met mn nieuwe stad inloggen bij EA... en ipv mn nieuwe stad die helemaal uitgebreid is, krijg ik mn oude stad met level 7![]()
Gelukkig heb ik mn stad terug door uit te loggen maar dit is best kut
Had ik ook. Gewoon een ander EA account aangemaakt met ander emailadres.quote:Op zondag 5 augustus 2018 15:45 schreef Elvi het volgende:
Oh wow dit is echt superkut....
Ik heb een paar jaar terug ook Tapped Out gespeeld en blijkbaar destijds mn EA account gekoppeld. Toen kon mn mobiel het niet aan en heb ik het verwijderd. Dus ik wil nu met mn nieuwe stad inloggen bij EA... en ipv mn nieuwe stad die helemaal uitgebreid is, krijg ik mn oude stad met level 7![]()
Gelukkig heb ik mn stad terug door uit te loggen maar dit is best kut
En dan pakt ie wel mn anonieme spel op?quote:Op zondag 5 augustus 2018 19:01 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Had ik ook. Gewoon een ander EA account aangemaakt met ander emailadres.
Weet ik niet meer. Is denk ik minstens 7 jaar geledenquote:Op zondag 5 augustus 2018 19:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
En dan pakt ie wel mn anonieme spel op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |