quote:
Nee Stoffel niet nee.
Maar het lijkt er wel heel erg op dat McLaren en Honda gewoon niet samenwerkte en dat het gewoon een opdrachtgever > opdrachtnemer samenwerking was. Ik las zelfs een gerucht dat Honda na het 2015 seizoen de motor in een F2/F1 mule heeft gehangen om de motor te testen en daar kwamen veel minder problemen naar voren dan ze hadden meegemaakt in 2015. En zelfs de elektrische problemen in 2016 waren voor zover ik weet onnodig.
En nu ook... Honda heeft 2 motoren om de dag gebruikt de eerste week en slechts 1 motor in de 2e week. De laatste dag hebben ze een probleem opgemerkt in de elektrische systeem en hier staat dat die opgelost is voor dit weekend:
https://www.f1technical.n(...)&start=13500#p750367Terwijl McRenault veel problemen had... met de motor

Ik vind het eigenlijk best beschamend dat STR Honda /wel/ werkt en McLaren Honda 3 jaar aan hebben lopen modderen
Als ik dan lees dat STR voorlopig wat concessies hebben gedaan op het ontwerp is dat eigenlijk alleen maar logisch te noemen bij een works partnership.