idd erg dom.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:08 schreef opreis het volgende:
[..]
3 plekken valt best mee, zal nog steeds top 6 eindigen als hij grote fouten maakt.
Eigen schuld
Halo is prima, kan niet geloven dat ik dat zeg, maar zorg dan godverdomme ervoor dat je die camera dan ook zo plaatst dat die niet het halve beeld verneukt...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
mijn idee. Ophoeren met die klote halo
Hoe wil je dat doen met die halo?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:12 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Halo is prima, kan niet geloven dat ik dat zeg, maar zorg dan godverdomme ervoor dat je die camera dan ook zo plaatst dat die niet het halve beeld verneukt...
McLaren had wel motor problemen in FP1quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe betrouwbaar zijn de wagens van McLaren en Haas?Niet uitgevallen vanmorgen
Camera "in" de halo?quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen met die halo?
Ohquote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:14 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
McLaren had wel motor problemen in FP1![]()
loshangende uitlaat... alweer
Gewoon IN de halo verwerken vooropquote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:13 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen met die halo?
Dat is toch onboard...quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Wat heb je dan aan een onboard cam?
Dit is mijn definitie van onboard:quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:18 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dat is toch onboard...![]()
Dan krijg je beeld van de neus en gelijkwaardig zicht wat de coureur ook ongeveer heeft.
Eigen schuld maar dan hoeft ie nog niet zo zwaar gestraft te worden. En zelfs de wedstrijdleiding geeft in dit geval toe dat ie de fout wel heeft geprobeerd te corrigeren en snelheid heeft geminderd. Had hem dan enkel strafpunten of een boete gegeven of zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:08 schreef opreis het volgende:
[..]
3 plekken valt best mee, zal nog steeds top 6 eindigen als hij grote fouten maakt.
Eigen schuld
Zoals ik in het racetopic al zei, veiligheid weegt zwaar bij de FIA.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eigen schuld maar dan hoeft ie nog niet zo zwaar gestraft te worden. En zelfs de wedstrijdleiding geeft in dit geval toe dat ie de fout wel heeft geprobeerd te corrigeren en snelheid heeft geminderd. Had hem dan enkel strafpunten of een boete gegeven of zo.
Net als toen bij die gele vlag vorig jaar op Spa, straf van Kimi.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals ik in het racetopic al zei, veiligheid weegt zwaar bij de FIA.
Die was echt wreed.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Net als toen bij die gele vlag vorig jaar op Spa, straf van Kimi.
Lees het document van de FIA. Ze geven hem al een afgezwakte straf.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:26 schreef beantherio het volgende:
[..]
Eigen schuld maar dan hoeft ie nog niet zo zwaar gestraft te worden. En zelfs de wedstrijdleiding geeft in dit geval toe dat ie de fout wel heeft geprobeerd te corrigeren en snelheid heeft geminderd. Had hem dan enkel strafpunten of een boete gegeven of zo.
Je bedoeld dat ze het een afgezwakte straf noemen. 3 plekken opgeven is een stevige straf en meer plekken opgeven had een nog stevigere straf geweest.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees het document van de FIA. Ze geven hem al een afgezwakte straf.
quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:28 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals ik in het racetopic al zei, veiligheid weegt zwaar bij de FIA.
Ik heb er voor gestemd maar heb er inmiddels wat twijfels over: heel overzichtelijk is het (nog) niet.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Lekker handig die twee topics...
3 plaatsen gridstraf en 2 strafpunten is minder dan er normaliter op staat en is dus een afgezwakte straf. Dat jij die afgezwakte straf alsnog een strenge straf vindt is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:34 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je bedoeld dat ze het een afgezwakte straf noemen. 3 plekken opgeven is een stevige straf en meer plekken opgeven had een nog stevigere straf geweest.
Kim Jung Vettelquote:Op vrijdag 23 maart 2018 10:52 schreef Columbiafan het volgende:
Vettel is wel flink aan het kalen zeg.
Niet logisch en niet handig. Vind ik.quote:Op vrijdag 23 maart 2018 11:39 schreef KingRadler het volgende:
het is gewoon logisch er is 1 algemeen Topic over Formule 1 over algemene zaken dat er speelt.
en er is 1 topic over algemene zaken dat er speelt in de huidige GP race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |