abonnement Unibet Coolblue
pi_177974443


Na jaren fraudulentie is het eindelijk tijd dat deze veredelde moffen een divisie lager gaan spelen en mogelijk ook helemaal verdwijnen. Gerechtigheid.

Dit feest wordt u aangeboden door FOX Sports











We houden wel van je Ties.
Oh.
pi_177974445
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:39 schreef Heubach het volgende:

[..]

Alleen als YounesGod speelt en kassière.
Younes speelt volgend jaar in elk geval niet bij Ajax.
Oh.
pi_177974448
Bedankt dat een mod dit gereekst heeft trouwens.
Oh.
pi_177974451
Had hem nou maar dichtgelaten JR.
pi_177974454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Younes speelt volgend jaar in elk geval niet bij Ajax.
En ook niet in Napels.
pi_177974458
quote:
9s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:41 schreef Heubach het volgende:
Had hem nou maar dichtgelaten JR.
Ik was nog niet uitgesproken.
Oh.
pi_177974461
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:42 schreef Heubach het volgende:

[..]

En ook niet in Napels.
Niks voor jullie? Schijnt dat hij terug naar Duitsland wil :T
Oh.
pi_177974463
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Niks voor jullie? Schijnt dat hij terug naar Duitsland wil :T
(lol)

Nee wij hebben hier kutdwergen en werkweigeraars genoeg.
pi_177974482
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:43 schreef Heubach het volgende:

[..]

(lol)

Nee wij hebben hier kutdwergen en werkweigeraars genoeg.
Als jullie eenmaal degraderen zal iedereen wel snel weglopen.

Behalve die keepers, die wil toch niemand dus die blijven wel.
Oh.
pi_177974485
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als jullie eenmaal degraderen zal iedereen wel snel weglopen.

Behalve die keepers, die wil toch niemand dus die blijven wel.
Die blijven met beide benen op de grond staan, zoals het hele seizoen al in het doel.
  woensdag 21 maart 2018 @ 00:50:46 #11
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177974513
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:46 schreef Heubach het volgende:

[..]

Die blijven met beide benen op de grond staan, zoals het hele seizoen al in het doel.
Oh.
pi_177974521
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dit is adriaan en niet de echte baron!
  woensdag 21 maart 2018 @ 00:54:03 #13
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177974531
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:52 schreef Heubach het volgende:

[..]

Dit is adriaan en niet de echte baron!
Als Adriaan de eerste Baron was is hij dan niet de echte Baron? #DTV
Oh.
pi_177974539
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Als Adriaan de eerste Baron was is hij dan niet de echte Baron? #DTV
Paul van Gorcum is de enige en echte baron en GargamelGOD.
pi_177974545


Hoe bedoel je antisemitisme? #notdun
  woensdag 21 maart 2018 @ 01:08:56 #16
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_177974627
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 00:54 schreef Heubach het volgende:

[..]

Paul van Gorcum is de enige en echte baron en GargamelGOD.
Tevens Zazu in de Nederlandse nasynchronisatie van The Lion King #leukefeitjes
Oh.
  woensdag 21 maart 2018 @ 01:43:34 #17
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_177974750
RED ONS HENNIEGOD
pi_177974754
quote:
_O_

Held

Net als Boerebach of RahimGod, Ellery Caïro.
pi_177974765
Ik zou dit seizoen een moord doen voor een Simon Cziommer uit 2005
  woensdag 21 maart 2018 @ 02:16:33 #20
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_177974815
Van landskampioen naar degradatie in een paar jaren tijd. _O-
Moet lullig zijn voor de FC Twente fan.

Ik weet hoe het voelt als Roda supporter.
Jarenlang konden we concurreren in de top/subtop, we hadden in de jaren 90 het onsterfelijke Ajax onder Van Gaal helemaal weggetikt op hun eigen grond.

En nu zijn we ook weer eens degradatiekandidaat. :')
Het doet pijn.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_177976256
Reeks
BFF met GGMM
  Moderator woensdag 21 maart 2018 @ 08:00:46 #22
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_177976494
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 07:28 schreef DonRaja het volgende:
Reeks
Goede zet. Mochten ze daadwerkelijk degraderen zullen we dan afspreken dat we hier iedere vrijdagavond even samen komen? :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_177976572
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 08:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Goede zet. Mochten ze daadwerkelijk degraderen zullen we dan afspreken dat we hier iedere vrijdagavond even samen komen? :)
Deal
BFF met GGMM
pi_177976593
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 08:00 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Goede zet. Mochten ze daadwerkelijk degraderen zullen we dan afspreken dat we hier iedere vrijdagavond even samen komen? :)
En maandagavond dan?
pi_177976598
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 02:16 schreef Harvest89 het volgende:
Van landskampioen naar degradatie in een paar jaren tijd. _O-
Moet lullig zijn voor de FC Twente fan.

Ik weet hoe het voelt als Roda supporter.
Jarenlang konden we concurreren in de top/subtop, we hadden in de jaren 90 het onsterfelijke Ajax onder Van Gaal helemaal weggetikt op hun eigen grond.

En nu zijn we ook weer eens degradatiekandidaat. :')
Het doet pijn.
Roda. Die redden het op de een of andere manier wonderbaarlijk, keer op keer. We verdienen het allebei om er keihard uit te gaan dit jaar.
pi_177976633
quote:
15s.gif Op woensdag 21 maart 2018 08:13 schreef Heubach het volgende:

[..]

Roda. Die redden het op de een of andere manier wonderbaarlijk, keer op keer. We verdienen het allebei om er keihard uit te gaan dit jaar.
Roda is er toch al uitgegaan 2 seizoenen geleden?
BFF met GGMM
pi_177976652
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2018 08:18 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Roda is er toch al uitgegaan 2 seizoenen geleden?
Oja, 2013/14 toch?

Kan me nog wel wat gekke play-offs herinneren tegen Sparta volgens mij.
pi_177976791
quote:
FC Twente staat helemaal alleen
COLUMNColumnist Sjoerd Mossou over waarom niemand een traan zou laten om een degradatie van FC Twente. 'Vrijwel elke Nederlandse club is in de afgelopen tien jaar benadeeld door de streken van FC Twente.'

Jan Smit, de voorzitter van de KNVB, zei laatst nog dat hij ‘geen traan zou laten als FC Twente degradeert’. Dat was niet per se overdrachtelijk bedoeld, want de Tukkers staan laatste. Degradatie is een heel reëel scenario.

De uitspraak van Smit in de Telegraaf was niet erg verstandig, absurd zelfs voor iemand in zijn functie, maar van de andere kant: Smit zei wat bijna iedereen in het Nederlandse voetbal denkt, maar vrijwel niemand hardop durft te zeggen.

Technisch directeuren, bestuurders, trainers in de eredivisie; haast niemand zou een traan laten om een degradatie van FC Twente.

PEC Zwolle had Danny Holla afgelopen voorjaar graag langer willen houden, maar Danny Holla ging naar FC Twente, want die boden tienduizenden euro’s meer salaris. Willem II en NAC wilden allebei Tom Boere graag hebben, de topscorer van de Jupiler League, maar FC Twente bood beduidend meer, dus dat verhaal hield snel op.

Adam Maher? FC Utrecht dacht hem wel zo’n beetje binnen te hebben, maar de vijfvoudig international ging naar FC Twente, want die hadden blijkbaar nog wat ruimte in de begroting, ondanks tientallen miljoenen euro’s schuld. En toen alle eredivisieclubs dit seizoen vergaderden over aanscherping van de licentiereglementen, was er één club die bezwaar maakte in Zeist. Geloof het of niet: FC Twente.

De aanwezigheid van Gertjan Verbeek helpt ook niet echt, de beroepsmopperkont die iedereen schaamteloos de maat blijft nemen, van scheidsrechters tot tegenstanders en collega-trainers. (Persoonlijk moet ik daar best vaak om grinniken, of schaterlachen, maar ik schijn een uitzondering te zijn.)

Maar de ware kiem ligt natuurlijk in het verleden. In het nooit vertoonde bedrog dat FC Twente pleegde in het tijdperk Joop Munsterman/Aldo van der Laan - en de manier waarop het daar nog mee weg kwam ook, huilebalkend over een zogenaamd ‘zeker faillissement’ bij degradatie. In plaats van grootmoedig het verlies te pakken in het voorjaar van 2016, werd het uiteindelijk gematst door de beroepscommissie van de KNVB.

Hulde en van harte nog, maar dan niet raar opkijken als de rest van het schoolplein je de rug toekeert. Vrijwel elke Nederlandse club is in de afgelopen tien jaar benadeeld door de streken van FC Twente. De Graafschap degradeerde, anderen liepen Europees voetbal mis of zagen een speler voor hun neus weggekaapt, tot op de dag van vandaag.

Zeker, de vormgevers van het bedrog zijn allang vertrokken. Groot is de waardering voor het hondstrouwe publiek. Niemand heeft iets tegen Tukkers in het algemeen, of tegen het historische voetbalbolwerk dat FC Twente onmiskenbaar is.

Maar dat de club FC Twente nog steeds zo’n grote broek aan durft te trekken, dat het zo zelden ook maar een vleugje nederigheid toont. Dat Verbeek zelfs doodleuk durft te roepen dat Twente veel te zwaar is gestraft door de KNVB, en hardop klaagt over ‘werken met een lege portemonnee’. Het leidt ertoe dat FC Twente van niemand medelijden of clementie hoeft te verwachten. In de strijd tegen degradatie staat het helemaal alleen.
BFF met GGMM
pi_177976953
Snap het sentiment zeker, zoals ik al zei in het vorig topic. Ik zou exact hetzelfde hebben gehad andersom. Twente is haar hele achterban aan het kwijtraken (niet in aantallen hoor), maar wel het draagvlak en het vertrouwen.

Het nieuwe statement van P van gister op fb verwoordt dat mooi.
pi_177976967
BFF met GGMM
pi_177977114
quote:
Wat heeft het degraderen van de Graafschap trouwens voor relevantie in deze?
pi_177977223
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:00 schreef Heubach het volgende:

[..]

Wat heeft het degraderen van de Graafschap trouwens voor relevantie in deze?
Doordat jullie er in bleven met kunst en vliegwerk, gingen zij eruit toch?
BFF met GGMM
pi_177977251
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:08 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doordat jullie er in bleven met kunst en vliegwerk, gingen zij eruit toch?
:')

Ja zo ken ik er nog wel een paar, jij denkt dat ze er anders niet uit waren gevlogen?
pi_177977276
Twente heeft in de periode 2011-2015 wanbeleid heeft gevoerd op financieel gebied, maar je kunt niet alle zogenaamde 'neveneffecten' op dat conto schrijven, onzin. Het enige is dat je bepaalde transacties hebt gemaakt (denk aan Ziyech bijvoorbeeld, Corona en dat soort spelers) die eigenlijk niet konden.

Je hebt er geen titel mee gekocht (zoals PSVCL altijd zegt lol).
pi_177977386
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:10 schreef Heubach het volgende:

[..]

:')

Ja zo ken ik er nog wel een paar, jij denkt dat ze er anders niet uit waren gevlogen?
Ja hallo, ik heb het niet geschreven. Jij vroeg om duiding. ;(
BFF met GGMM
pi_177977399
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja hallo, ik heb het niet geschreven. Jij vroeg om duiding. ;(
Had van Mossou toch wel iets meer verwacht, maar soit.
pi_177979826
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 09:11 schreef Heubach het volgende:
Twente heeft in de periode 2011-2015 wanbeleid heeft gevoerd op financieel gebied, maar je kunt niet alle zogenaamde 'neveneffecten' op dat conto schrijven, onzin. Het enige is dat je bepaalde transacties hebt gemaakt (denk aan Ziyech bijvoorbeeld, Corona en dat soort spelers) die eigenlijk niet konden.

Je hebt er geen titel mee gekocht (zoals PSVCL altijd zegt lol).
Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ten eerste zou je de periode juist moeten duiden, dat was 2004 tot en met 2015.

De titel is er in zoverre mee gekocht dat dankzij allerlei, op zijn minst dubieuze, constructies het mogelijk was om betere spelers en trainers te halen dan de concurrenten. Ook zorgde het goede presteren van deze spelers en trainers voor meer televisie gelden en positieve exposure wat weer zorgde voor nog meer geld voor betere spelers en spelers die ineens wel wilden komen.

Natuurlijk zijn alle goede spelers niet voldoende voor een kampioenschap, daar komt veel meer bij kijken. Maar het begint met goede spelers en een goede trainer, als dat vervolgens als een team gaat draaien dan heb je grote titelkansen.

De grote wrevel van de rest van Nederland is redelijk verwoord in die column van het AD.
pi_177980345
2004

Watte

Fred Rutten was inderdaad pure fraude, met zijn topsportklimaat. Ik denk niet dat je het daadwerkelijk gevolgd hebt, de troep is begonnen na het mislopen van de lansdstitel in 2011 en het incalculeren van CL gelden. Daarna kwam het Doyen-verhaal.
pi_177981271
Elia, Arnoutovic, Douglas, Rajkovic, Michaylov, Stoch, Luuk de Jong, Kufo, Perez, Janssen, Tioté, om er maar wat te noemen.

Mag jij me vertellen (gestaafd met bewijs) wie hiervan 'illegaal' is aangetrokken. Er is (in het verleden) gewoon erg goed gescout in Enschede, en deels opgeleid, daardoor is kapitaal opgebouwd.

Dat Evert Bleuming en Van Staa eruit werden geflikkerd was dan ook een belachelijke beslissing.
pi_177981291
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:44 schreef Heubach het volgende:
2004

Watte

Fred Rutten was inderdaad pure fraude, met zijn topsportklimaat. Ik denk niet dat je het daadwerkelijk gevolgd hebt, de troep is begonnen na het mislopen van de lansdstitel in 2011 en het incalculeren van CL gelden. Daarna kwam het Doyen-verhaal.
Vriend Joop was van 2004 tot en met 2015 de leider. De jaren voor 2011 leefde de club ook op te grote voet, denk aan 65 miljoen lenen voor wat extra plekjes in het stadion. En bergen met spelers die meer kosten dan er was. Als dat er niet was geweest hadden ze nooit echt in de problemen gekomen, dan was er geld genoeg geweest en niet allerlei schijnconstructies met BV's nodig.

Wat mij betreft een samenloop van omstandigheden waarbij er vooral na 2010 serieus fraude werd gepleegd wat in 2015 boven tafel kwam.
pi_177981304
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:33 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Vriend Joop was van 2004 tot en met 2015 de leider.
Ja, en dan wat?

De noodzaak tot externe kapitaalinjecties was er pas in 2012 en later. Daarom kwam de investeringsgroep Doyen erbij en Joop's eigen constructie via Cyprus, waar hij met die lul van een Aldo van der Laan gewoon rendement trok uit de miserie.

Je snapt er echt helemaal niks van merk ik, maar dat vergeef ik je want de gehele publieke opinie is zo op het moment in Twente's geval.
pi_177981343
Een prachtig nieuw stadion voor 30.000 man bouwen (tweede ring erbij) en renoveren, goh wat raar dat je daar een hypotheek of lening voor moet afsluiten zeg..
pi_177981365
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:33 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ja, en dan wat?

De noodzaak tot externe kapitaalinjecties was er pas in 2012 en later. Daarom kwam de investeringsgroep Doyen erbij en Joop's eigen constructie via Cyprus, waar hij met die lul van een Aldo van der Laan gewoon rendement trok uit de miserie.
Enkele voorbeelden:

quote:
Een paar maanden later, voorjaar 2004, krijgt het clubbestuur versterking in de persoon van Aldo van der Laan (1954). Zijn opa Dorus opende in 1929 een vleeswarenfabriek in Den Haag. Kleinzoon Aldo begon als uitbener in het familiebedrijf, groeide door naar het management en bouwde de firma uit tot een multinational in conserven en vleeswaren met een jaarlijkse omzet van 350 miljoen euro. De Zwanenberg Food Group verhuisde in 1984 van Den Haag naar het Twentse land, waar het bedrijf onder leiding van Aldo van der Laan hoofdsponsor werd van FC Twente.

De hoofdsponsor die plaatsneemt in het clubbestuur, is zo’n dubbele pet nu wel zo handig? Voorzitter Munsterman ziet er in 2004 geen probleem in. ‘De 400.000 euro die Zwanenberg sponsort gaat op de grote hoop. Van der Laan heeft geen zeggenschap over de besteding.’ De dubbele pettenkwestie zal nog vaak terugkeren, in verschillende gedaantes. Zo gaat Munstermans bedrijf Wegener de vormgeving van de FC Twentekrant doen, wordt het ict-bedrijf van Munstermans zoon ingehuurd om de clubwebsite te onderhouden en levert de preses met zijn eigen bedrijf SEPA Green stroom voor de lampen die de grasmat sneller moeten laten groeien.
quote:
Met twee uitbreidingen groeit de capaciteit van 13.000 naar 30.000 zitplaatsen. De benodigde 65 miljoen euro wordt geleend. Deels bij de gemeente, deels bij banken, en deels bij private investeerders.
quote:
Maar lastige vragen over de geldsmijterij werden intern niet op prijs gesteld, zegt Ardesch. ‘Jan van Halst (oud-speler en tot 2011 technisch directeur, red.) was destijds echt het gezicht van de club. Maar hij moest weg omdat hij lastige vragen stelde over kunstige financiële constructies.
(bron: https://www.platform-inve(...)ub-van-joop-en-aldo/)
pi_177981388
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:36 schreef Heubach het volgende:
Een prachtig nieuw stadion voor 30.000 man bouwen (tweede ring erbij) en renoveren, goh wat raar dat je daar een hypotheek of lening voor moet afsluiten zeg..
Ik zeg niet dat het gek is om daarvoor te lenen of een hypotheek af te sluiten. Ik zeg alleen dat het zo was en dat ze daarmee op een behoorlijk grote voet leefden. 65 miljoen is geen kattepis, en het succes was dermate pril dat je je af kan vragen of het wel gerechtvaardigd was.

Het is een typisch voorbeeld van de hoogmoed van vriend Joop. Hij zou het wel even doen, geen enkel middel of constructie werd geschuwd.
pi_177981421
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het gek is om daarvoor te lenen of een hypotheek af te sluiten. Ik zeg alleen dat het zo was en dat ze daarmee op een behoorlijk grote voet leefden. 65 miljoen is geen kattepis, en het succes was dermate pril dat je je af kan vragen of het wel gerechtvaardigd was.

Het is een typisch voorbeeld van de hoogmoed van vriend Joop. Hij zou het wel even doen, geen enkel middel of constructie werd geschuwd.
Snap je het idee van een lening? Die betaal je over een langere termijn terug, er was destijds voldoende vertrouwen bij geldschieters dat het afbetaald kon worden op den duur. De garantstelling die nu nodig bleek had niet gehoeven als er geen wanbeleid was gevoerd. Een voetbalstadion voor een volksclub als Twente is gewoon een prima investering. Dat is geen hoogmoed, het stadion zit nagenoeg iedere wedstrijd vol (zelfs tegen Willem II zaterdag).
pi_177981432
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:37 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Enkele voorbeelden:

[..]

[..]

[..]

(bron: https://www.platform-inve(...)ub-van-joop-en-aldo/)
Nou wat een voorbeelden zeg. Schrik ervan. Ook weer allemaal na 2010.
  woensdag 21 maart 2018 @ 12:43:32 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_177981472
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 11:16 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat ben ik niet helemaal met je eens. Ten eerste zou je de periode juist moeten duiden, dat was 2004 tot en met 2015.

De titel is er in zoverre mee gekocht dat dankzij allerlei, op zijn minst dubieuze, constructies het mogelijk was om betere spelers en trainers te halen dan de concurrenten. Ook zorgde het goede presteren van deze spelers en trainers voor meer televisie gelden en positieve exposure wat weer zorgde voor nog meer geld voor betere spelers en spelers die ineens wel wilden komen.

Natuurlijk zijn alle goede spelers niet voldoende voor een kampioenschap, daar komt veel meer bij kijken. Maar het begint met goede spelers en een goede trainer, als dat vervolgens als een team gaat draaien dan heb je grote titelkansen.

De grote wrevel van de rest van Nederland is redelijk verwoord in die column van het AD.
In Twente wil men vooral geloven dat het wanbeleid en te grote risico’s er pas waren nadat ze kampioen werden. Ik snap dat ergens wel, toch de meest comfortabele gedachte. Niet dat het de waarheid recht doet, maar je moet dat een beetje vanuit supportersperspectief zien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_177981490
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:43 schreef Caland het volgende:

[..]

In Twente wil men vooral geloven dat het wanbeleid en te grote risico’s er pas waren nadat ze kampioen werden. Ik snap dat ergens wel, toch de meest comfortabele gedachte. Niet dat het de waarheid recht doet, maar je moet dat een beetje vanuit supportersperspectief zien.
Er is geen enkel bewijs dat het niet zo is, wellicht een naïeve gedachte. Maar laat mij als Twentefan daar aub in geloven!
pi_177983697
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:40 schreef Heubach het volgende:

[..]

Snap je het idee van een lening? Die betaal je over een langere termijn terug, er was destijds voldoende vertrouwen bij geldschieters dat het afbetaald kon worden op den duur. De garantstelling die nu nodig bleek had niet gehoeven als er geen wanbeleid was gevoerd. Een voetbalstadion voor een volksclub als Twente is gewoon een prima investering. Dat is geen hoogmoed, het stadion zit nagenoeg iedere wedstrijd vol (zelfs tegen Willem II zaterdag).
Bijzonder dat je jezelf niet herkent in de column van het AD. Want dit is precies waar heel Nederland zijn buik vol van heeft. Het huilebalken en niet bereid om in te zien dat het al jaren rot is.
pi_177983720
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 12:40 schreef Heubach het volgende:

[..]

Snap je het idee van een lening? Die betaal je over een langere termijn terug, er was destijds voldoende vertrouwen bij geldschieters dat het afbetaald kon worden op den duur. De garantstelling die nu nodig bleek had niet gehoeven als er geen wanbeleid was gevoerd. Een voetbalstadion voor een volksclub als Twente is gewoon een prima investering. Dat is geen hoogmoed, het stadion zit nagenoeg iedere wedstrijd vol (zelfs tegen Willem II zaterdag).
De Kuip en de Arena zitten ook vol. Dus dat is geen argument.

Dat vertrouwen van de geldschieters was gebaseerd op leugens van vriend Joop en consorten.
pi_177983813
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:39 schreef GereDathan het volgende:

[..]

De Kuip en de Arena zitten ook vol. Dus dat is geen argument.

Dat vertrouwen van de geldschieters was gebaseerd op leugens van vriend Joop en consorten.
Je noemt de twee grootste landelijke clubs op met supporters overal, slim.
pi_177983825
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Bijzonder dat je jezelf niet herkent in de column van het AD. Want dit is precies waar heel Nederland zijn buik vol van heeft. Het huilebalken en niet bereid om in te zien dat het al jaren rot is.
Jij leest niet. Ik hou ermee op verder, verspilde moeite.
pi_177984030
quote:
10s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:42 schreef Heubach het volgende:

[..]

Je noemt de twee grootste landelijke clubs op met supporters overal, slim.
Twente doet het helemaal zo goed niet hoor. Dit jaar ongeveer 81,7 procent stadion bezetting. Clubs als Ajax, Feyenoord, PSV, NAC, AZ, Willem II, PEC Zwolle, Heracles, Sparta, VVV en Excelsior hebben een hogere bezetting.

Dus zo goed doet Twente het niet. Maar het is wel heel Twents om hard te roepen dat ze het heel goed doen, leugentje om bestwil maar weer?

Bron: https://www.transfermarkt(...)aison_id/2017/plus/1
pi_177984072
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:52 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Twente doet het helemaal zo goed niet hoor. Dit jaar ongeveer 81,7 procent stadion bezetting. Clubs als Ajax, Feyenoord, PSV, NAC, AZ, Willem II, PEC Zwolle, Heracles, Sparta, VVV en Excelsior hebben een hogere bezetting.

Dus zo goed doet Twente het niet. Maar het is wel heel Twents om hard te roepen dat ze het heel goed doen, leugentje om bestwil maar weer?

Bron: https://www.transfermarkt(...)aison_id/2017/plus/1
Meer seizoenskaarten verlengd dan ooit en vind je het gek dat met dit betonvoetbal van Verbeek de dagjesmensen afhaken? Ik niet namelijk.

Qua absolute aantallen nog altijd prima.
pi_177984361
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 14:55 schreef Heubach het volgende:

[..]

Meer seizoenskaarten verlengd dan ooit en vind je het gek dat met dit betonvoetbal van Verbeek de dagjesmensen afhaken? Ik niet namelijk.

Qua absolute aantallen nog altijd prima.
Hahaha, dweil me op. Tijd dat je je ogen opent. Die seizoenkaarten zullen door vriend Joop wel opgekocht zijn om te laten doen lijken dat het supergoed gaat.

Afgelopen 5 jaar hebben jullie 17 procent minder bezoekers, dat is dus na dat succesje in 2010 en voor alle bedrog uitkwam. Bron: https://www.twenteinsite.(...)-kunnen-draaien.html
pi_177984413
Overigens viel het zaterdag wel mee inderdaad, 29.300 van de 29.500.
pi_177984508
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Hahaha, dweil me op. Tijd dat je je ogen opent. Die seizoenkaarten zullen door vriend Joop wel opgekocht zijn om te laten doen lijken dat het supergoed gaat.

Afgelopen 5 jaar hebben jullie 17 procent minder bezoekers, dat is dus na dat succesje in 2010 en voor alle bedrog uitkwam. Bron: https://www.twenteinsite.(...)-kunnen-draaien.html
Overal zijn successupporters te vinden, Twente heeft nog steeds een grote vaste achterban ook in tijden dat het nu slecht gaat en dat is gemiddeld bij de overige clubs dan niet te zien, die vaste achterban. Maar goed je bent al niet serieus te nemen als je komt met "opgekocht door joop :')"
pi_177984514
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:14 schreef Syd het volgende:

[..]

Overal zijn successupporters te vinden, Twente heeft nog steeds een grote vaste achterban ook in tijden dat het nu slecht gaat en dat is gemiddeld bij de overige clubs dan niet te zien, die vaste achterban. Maar goed je bent al niet serieus te nemen als je komt met "opgekocht door joop :')"
pi_177984520
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:09 schreef GereDathan het volgende:
Overigens viel het zaterdag wel mee inderdaad, 29.300 van de 29.500.
Je bent gewoon een debieltje
pi_177985193
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:15 schreef Heubach het volgende:

[..]

Je bent gewoon een debieltje
Het duurde niet lang voor je zonder argumenten kwam te zitten. Dan is schelden de beste optie nietwaar.
pi_177985270
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:44 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Het duurde niet lang voor je zonder argumenten kwam te zitten. Dan is schelden de beste optie nietwaar.
Ik heb in elke post meerdere argumenten gegeven, maar jij hebt blijkbaar een keer een trauma opgelopen mbt Twente. Geen zorgen, we gaan echt degraderen.
pi_177985743
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2018 15:09 schreef GereDathan het volgende:
Overigens viel het zaterdag wel mee inderdaad, 29.300 van de 29.500.
Ja, door het verkopen van kaartjes voor 3 euro per stuk. Groningse toestanden imo.
pi_177985768
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ja, door het verkopen van kaartjes voor 3 euro per stuk. Groningse toestanden imo.
Slagharen doet dat ook.

Maar ja, laatste stuiptrekking. Dat is een genot om naar te kijken toch?
pi_178025650
quote:
1s.gif Op woensdag 21 maart 2018 16:12 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ja, door het verkopen van kaartjes voor 3 euro per stuk. Groningse toestanden imo.
Bij Groningen mochten per SCC gratis vier mensen worden meegenomen, dat is wel iets anders.

En zelfs toen zat het maar een kwart vol in dat lelijke Noordlease stadion :') ... Maar soit.

Deze actie was eenmalig (bedacht door Lambiek) voor zover ik weet.
pi_178025705
Best zielig om een stuiptrekkend dier te zien lijden. Misschien beter als Jantje de stekker er zelf uittrekt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178025718
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2018 23:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Best zielig om een stuiptrekkend dier te zien lijden. Misschien beter als Jantje de stekker er zelf uittrekt.
Jantje moet oppassen dat zijn eigen stekker er binnenkort niet uit wordt uitgetrokken.
pi_178035371
Reeks _O_

Op naar topic #4045!!!
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_178035382
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 14:42 schreef De_Kraam het volgende:
Reeks _O_

Op naar topic #4045!!!
Liever #1965, of 2010.
pi_178035576
En bam, de volgende 2 miljoen boete is een feit :')
pi_178036275
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 14:52 schreef GereDathan het volgende:
En bam, de volgende 2 miljoen boete is een feit :')
Er staat nog niks vast :') en het is trouwens een naheffing die de belastingdienst overweegt, ze zijn nog aan het onderzoeken naar de overige transfers in die periode. Daar heeft Twente al 5,9 miljoen voor gereserveerd.

Dit allemaal staat letterlijk in:

https://www.tubantia.nl/e(...)usan-tadic~a34ce8d8/

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2018 15:25:54 ]
pi_178036632
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:23 schreef Syd het volgende:

[..]

Er staat nog niks vast :') en het is trouwens een naheffing die de belastingdienst overweegt, ze zijn nog aan het onderzoeken naar de overige transfers in die periode. Daar heeft Twente al 5,9 miljoen voor gereserveerd.

Dit allemaal staat letterlijk in:

https://www.tubantia.nl/e(...)usan-tadic~a34ce8d8/
Ach, na degradatie is hooguit het stadion nog 50 euro waard. Die reservering zal ook wel weer een verzinseltje zijn, zoals het hele luchtkasteel daar.

Het is gewoon een stap dichter bij een faillissement, en dat is een stap waar heel Nederland reikhalzend naar uit kijkt!
pi_178036975
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:39 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ach, na degradatie is hooguit het stadion nog 50 euro waard. Die reservering zal ook wel weer een verzinseltje zijn, zoals het hele luchtkasteel daar.

Het is gewoon een stap dichter bij een faillissement, en dat is een stap waar heel Nederland reikhalzend naar uit kijkt!
Spreek voor jezelf.
  vrijdag 23 maart 2018 @ 15:59:20 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178037030
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:39 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ach, na degradatie is hooguit het stadion nog 50 euro waard. Die reservering zal ook wel weer een verzinseltje zijn, zoals het hele luchtkasteel daar.

Het is gewoon een stap dichter bij een faillissement, en dat is een stap waar heel Nederland reikhalzend naar uit kijkt!
Spreek voor jezelf.
pi_178037057
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:39 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ach, na degradatie is hooguit het stadion nog 50 euro waard. Die reservering zal ook wel weer een verzinseltje zijn, zoals het hele luchtkasteel daar.

Het is gewoon een stap dichter bij een faillissement, en dat is een stap waar heel Nederland reikhalzend naar uit kijkt!
Spreek voor jezelf.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2018 16:04:02 ]
  vrijdag 23 maart 2018 @ 16:02:05 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178037080
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:00 schreef Syd het volgende:

[..]

Hoeveel onzin kun je spuwen in 2 alinea's :')
:(

Combo-breaker.
pi_178037143
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:02 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

:(

Combo-breaker.
Edit! :P
  vrijdag 23 maart 2018 @ 16:07:02 #78
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178037221
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:04 schreef Syd het volgende:

[..]

Edit! :P
Kut. Dan ben ik nu zelf de combo-breaker.

:(
pi_178037347
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 15:23 schreef Syd het volgende:

[..]

Er staat nog niks vast :') en het is trouwens een naheffing die de belastingdienst overweegt, ze zijn nog aan het onderzoeken naar de overige transfers in die periode. Daar heeft Twente al 5,9 miljoen voor gereserveerd.

Dit allemaal staat letterlijk in:

https://www.tubantia.nl/e(...)usan-tadic~a34ce8d8/
pi_178038364
Twente heeft simpelweg geen bestaansrecht meer als het geld op is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178038391
Normaal doen hier. ik wil dit topic niet hoeven te sluiten omdat jullie Drizzt, Heubach en co niet op een normale manier uit kunnen lachen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_178038398
Maar nu weet over voetbal.

Nederland - England vanavond. Eens kijken of daar net zo goed gaat als bij Twente :D

[ Bericht 55% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 23-03-2018 16:56:32 ]
pi_178038491
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Twente heeft simpelweg geen bestaansrecht meer als het geld op is.
Zo gaat dat meestal bij iedere faillissement :P maar goed we hebben de gemeente nog :D
pi_178038991
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Twente heeft simpelweg geen bestaansrecht meer als het geld op is.
Misschien wil Henk de Haan Twente wel redden.

POMPOMPOMPOM POM
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_178039573
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 17:25 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Misschien wil Henk de Haan Twente wel redden.

POMPOMPOMPOM POM
We hadden de 2 na rijkste man van Nederland wat meer moeten overhalen. Helaas nu overleden "RIP dick" misschien willen zn Kids wel iets betekenen :D
pi_178039983
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 16:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Normaal doen hier. ik wil dit topic niet hoeven te sluiten omdat jullie Drizzt, Heubach en co niet op een normale manier uit kunnen lachen.
_O-
pi_178040291
Wat de fuck, hoe is dit een reeks geworden
pi_178040468
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2018 18:39 schreef Brammess het volgende:
Wat de fuck, hoe is dit een reeks geworden
Er is veel gelachen blijkbaar.
pi_178106264
Wat een kneuzenkermis _O-

Zouden die overbetaalde en uitgerangeerde zeikvoetballers van fc knudde zelf gelapt hebben?
pi_178107233
quote:
Je was er nog niet :P

Van Halst algemeen directeur af bij FC Twente

Wellicht dat een aantal van vak-p zich mee bemoeid hebben?
  maandag 26 maart 2018 @ 20:19:39 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178107294
Wel weer gelachen hoor
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 26 maart 2018 @ 20:33:38 #93
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_178107717
HAHAHAHAHAHAHA,

Nee ff zonder dollen, zou het oprecht zonde vinden als Twente degradeert. Hebben de identiteit (Met name supporters, ook ‘t aantal) van een subtopper. Gaan NAC denk ik inhalen met gemiddeld aantal supporters in de JL.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_178109315
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:17 schreef Syd het volgende:

[..]

Je was er nog niet :P

Van Halst algemeen directeur af bij FC Twente

Wellicht dat een aantal van vak-p zich mee bemoeid hebben?
Kindervakje. Hebben ze een lollie gegooid?
pi_178109335
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 20:33 schreef hollandia02 het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA,

Nee ff zonder dollen, zou het oprecht zonde vinden als Twente degradeert. Hebben de identiteit (Met name supporters, ook ‘t aantal) van een subtopper. Gaan NAC denk ik inhalen met gemiddeld aantal supporters in de JL.
pi_178109341
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Kindervakje. Hebben ze een lollie gegooid?
Ja, naar je moeders hol.
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 21:27:00 #97
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178109424
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:24 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ja, naar je moeders hol.
mad.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 26 maart 2018 @ 21:27:27 #98
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178109440
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:23 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Kindervakje. Hebben ze een lollie gegooid?
Die gasten nemen zichzelf iets te serieus heb ik het idee. Schrijven hele boeken vol met teksten terwijl niemand die lui iets boeit

Een beetje zoals Stijn toen hij nog mod was
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 26 maart 2018 @ 21:27:28 #99
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178109441
OT :

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Forum Admin maandag 26 maart 2018 @ 21:27:59 #100
35723 crew  GGMM
pi_178109454
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:27 schreef Caland het volgende:
Een beetje zoals Stijn toen hij nog mod was
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_178109635
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Die gasten nemen zichzelf iets te serieus heb ik het idee. Schrijven hele boeken vol met teksten terwijl niemand die lui iets boeit

Een beetje zoals Stijn toen hij nog mod was
_O-

Ik kan je vertellen dat de Twente supporters het wel wat boeit, zeker de mensen die degradatie al mee hebben gemaakt. Maar kan me goed voorstellen dat je die lappen tekst niet hoeft te lezen als buitenstaander.
  maandag 26 maart 2018 @ 21:38:15 #102
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_178109742
Waar betalen ze het van? Kost weer 1,5 miljoen dit?
pi_178109851
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
Waar betalen ze het van? Kost weer 1,5 miljoen dit?
Van Halst blijft, maar in een andere functie (commerciële zaken). Verbeek zal wel weer wat kosten, maar weet niet hoeveel het afkopen van zijn contract precies bedraagt. Kan me voorstellen dat sponsoren de knip hebben getrokken, want geld is er niet.

Wel echt kansloos beleid, eerst Hake nu Verbeek eruitgooien, "midden" in het seizoen. Maarja wat moet je anders he... :'(
  maandag 26 maart 2018 @ 21:45:46 #104
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_178109989
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:41 schreef Heubach het volgende:

[..]

Van Halst blijft, maar in een andere functie (commerciële zaken). Verbeek zal wel weer wat kosten, maar weet niet hoeveel het afkopen van zijn contract precies bedraagt. Kan me voorstellen dat sponsoren de knip hebben getrokken, want geld is er niet.

Wel echt kansloos beleid, eerst Hake nu Verbeek eruitgooien, "midden" in het seizoen. Maarja wat moet je anders he... :'(
De belastingdienst is ook wel blij met Twente. Verbeek kan zijn afkoopsom voor de helft naar de BV Nederland brengen.

Kan die weer mooi bij VI langskomen :')
pi_178110287
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:38 schreef RamboDirk het volgende:
Waar betalen ze het van? Kost weer 1,5 miljoen dit?
400k per jaar dacht ik te hebben begrepen dus restant contract naar rato.
  maandag 26 maart 2018 @ 22:05:28 #106
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_178110573
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2018 21:54 schreef jpjedi het volgende:

[..]

400k per jaar dacht ik te hebben begrepen dus restant contract naar rato.
Hake had 400k, Verbeek wel meer toch?
pi_178110646
Gaat ook helemaal nergens over die bedragen, dat salaris en die bonus van Van Halst voorop.

Met z'n dikke wagen. Totale kneus.
  Moderator dinsdag 27 maart 2018 @ 08:00:54 #108
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178116944
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178117751
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 08:00 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Whaha! xD
  dinsdag 27 maart 2018 @ 09:54:29 #110
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178118104
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_178164601
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2018 08:36 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Sjoerd Mossou reageert hier als een gefrustreerde NAC-supporter. Van mij hoeft Twente niet zo zwaar gestraft te worden op basis van het verleden.
Ik vind ook dat De Graafschap in dat jaar terecht is gedegradeerd (in de play-offs tegen de Eagles).

Aan de andere kant zie ik volgend jaar liever mooie voetbalwedstrijden zoals Cambuur-Twente en Cambuur-Roda, dan dat geklooi tegen de Jong-ploegen.

Ik vind dat de wisselende samenstelling van Jong Ajax en Jong PSV teveel invloed hebben op de competitie in de Jupiler League en dat daarmee ploegen eventueel zwaarder benadeeld kunnen worden in hun kans op promotie en de daarmee samenhangende gelden, dan wat FC Twente in de voorgaande jaren aan andere ploegen heeft benadeeld.
pi_178164614
Overigens als FC Twente zich wat beter had verdiept op de wijze zoals Gertjan Verbeek in de seizoensvoorbereiding bij VFL Bochum is weggestuurd, dan hadden ze hem nooit aangenomen.
  donderdag 29 maart 2018 @ 07:44:01 #114
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178164632
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 07:38 schreef Idisrom het volgende:
Overigens als FC Twente zich wat beter had verdiept op de wijze zoals Gertjan Verbeek in de seizoensvoorbereiding bij VFL Bochum is weggestuurd, dan hadden ze hem nooit aangenomen.
Of bij nagenoeg al zijn vorige clubs
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178164677
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 07:35 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Sjoerd Mossou reageert hier als een gefrustreerde NAC-supporter. Van mij hoeft Twente niet zo zwaar gestraft te worden op basis van het verleden.
Ik vind ook dat De Graafschap in dat jaar terecht is gedegradeerd (in de play-offs tegen de Eagles).

Aan de andere kant zie ik volgend jaar liever mooie voetbalwedstrijden zoals Cambuur-Twente en Cambuur-Roda, dan dat geklooi tegen de Jong-ploegen.

Ik vind dat de wisselende samenstelling van Jong Ajax en Jong PSV teveel invloed hebben op de competitie in de Jupiler League en dat daarmee ploegen eventueel zwaarder benadeeld kunnen worden in hun kans op promotie en de daarmee samenhangende gelden, dan wat FC Twente in de voorgaande jaren aan andere ploegen heeft benadeeld.
Ik ben het volledig met Sjoerd eens. Twente heeft nul krediet en niemand boeit het als ze degraderen. Ook dat gezemel over dat Twente zo’n mooie club zou zijn doet me weinig, weinig historie wat er verloren zou gaan als die club failliet gaat.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178165054
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 07:54 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik ben het volledig met Sjoerd eens. Twente heeft nul krediet en niemand boeit het als ze degraderen. Ook dat gezemel over dat Twente zo’n mooie club zou zijn doet me weinig, weinig historie wat er verloren zou gaan als die club failliet gaat.
Om een of andere reden denken veel twente supporters, ten onrechte, dat heel Nederland hun club zo belangrijk vindt. Met hun gezwets en gezemel over bijvoorbeeld hun historie, welke niemand herkend.

Ik had veel meer moeite met het faillissement van AGOVV en RBC. Beiden clubs met wel een goede naam en rijke historie.
  donderdag 29 maart 2018 @ 08:45:01 #117
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178165070
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:42 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Om een of andere reden denken veel twente supporters, ten onrechte, dat heel Nederland hun club zo belangrijk vindt. Met hun gezwets en gezemel over bijvoorbeeld hun historie, welke niemand herkend.

Ik had veel meer moeite met het faillissement van AGOVV en RBC. Beiden clubs met wel een goede naam en rijke historie.
Je kan ook overdrijven. Dat waren echt clubs van niks.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178165083
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven. Dat waren echt clubs van niks.
Hoezo? Zijn wel ongeveer zelfde.
  donderdag 29 maart 2018 @ 08:49:26 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178165101
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:46 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoezo? Zijn wel ongeveer zelfde.
Op geen enkele manier eigenlijk, zowel qua achterland en historie niet. RBC en AGOVV horen gewoon op amateurniveau thuis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 29 maart 2018 @ 08:51:17 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178165114
Al had RBC wel iets, paar keer op uitnodiging geweest en alles was daar zo amateuristisch geregeld dat het grappig werd. Dat zo’n club ooit op het hoogste niveau heeft geacteerd was wel mooi.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 29 maart 2018 @ 08:56:29 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178165150
Dan waren Haarlem en Veendam veel betere voorbeelden geweest.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 29 maart 2018 @ 09:02:25 #122
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_178165210
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:56 schreef Caland het volgende:
Dan waren Haarlem en Veendam veel betere voorbeelden geweest.
Haarlem _O_
pi_178165355
Haarlem stond qua historie wel in de top 5 van NL, wat dat betreft staat Twente in het rechter rijtje.
pi_178165617
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:15 schreef jpjedi het volgende:
Haarlem stond qua historie wel in de top 5 van NL, wat dat betreft staat Twente in het rechter rijtje.
Leuk zo op papier top5 , maar niemand wou ze helpen slecht 3 a 6 ton te lenen zelfs Ajax niet :') dus tja kun je wel mooi historie opbouwen blijkbaar interesseert het niemand.

Twente daarentegen kreeg van alle kanten steun toegewezen, zoals supporters die geld inzamelen, het bedrijfsleven en de gemeente en wel iets meer dan 6 ton. Namelijk miljoenen.

Dus Haarlem was een mooi clubje met een mooie historie geef ik je toe, echter gaf niemand daar iets om wanneer het blijkt dat ze failliet gingen. Faillissement was volgens mij ook binnen half jaar afgerond. Terwijl de schuld toch niet zo heel hoog lag vergeleken met gemiddelde vermogen van een club als Ajax.
pi_178165648
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:40 schreef Syd het volgende:

[..]

Leuk zo op papier top5 , maar niemand wou ze helpen slecht 3 a 6 ton te lenen zelfs Ajax niet :') dus tja kun je wel mooi historie opbouwen blijkbaar interesseert het niemand.

Twente daarentegen kreeg van alle kanten steun toegewezen, zoals supporters die geld inzamelen, het bedrijfsleven en de gemeente en wel iets meer dan 6 ton. Namelijk miljoenen.

Dus Haarlem was een mooi clubje met een mooie historie geef ik je toe, echter gaf niemand daar iets om wanneer het blijkt dat ze failliet gingen. Faillissement was volgens mij ook binnen half jaar afgerond. Terwijl de schuld toch niet zo heel hoog lag vergeleken met gemiddelde vermogen van een club als Ajax.
Zelfde gebeurt er met Twente natuurlijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178165935
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Op geen enkele manier eigenlijk, zowel qua achterland en historie niet. RBC en AGOVV horen gewoon op amateurniveau thuis.
Wat klopt er dan niet aan? Daar hoort die zooi uit enschede ook thuis?
pi_178165947
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:56 schreef Caland het volgende:
Dan waren Haarlem en Veendam veel betere voorbeelden geweest.
Veendam O+

Haarlem :r
  donderdag 29 maart 2018 @ 10:06:47 #128
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178165979
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:04 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Wat klopt er dan niet aan? Daar hoort die zooi uit enschede ook thuis?
Die hebben wel een wat groter achterland, veel meer potentie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178166278
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zelfde gebeurt er met Twente natuurlijk.
Nee dat zeg ik dus net...
..
pi_178167107
League of Losers (lol) starten:

RBC
Veendam
AGOVV
Haarlem
FC Wageningen
VC Vlissingen
FC Twente
FC Amsterdam
SC Amersfoort
FC Vlaardingen
Xerxes/DHC

Nog een jaartje wachten en dan komt RKC er wel bij. Kun je toch leuk ballen met 12 teams in een competitie.
BFF met GGMM
pi_178167729
quote:
7s.gif Op donderdag 29 maart 2018 11:25 schreef DonRaja het volgende:
League of Losers (lol) starten:

RBC
Veendam
AGOVV
Haarlem
FC Wageningen
VC Vlissingen
FC Twente
FC Amsterdam
SC Amersfoort
FC Vlaardingen
Xerxes/DHC

Nog een jaartje wachten en dan komt RKC er wel bij. Kun je toch leuk ballen met 12 teams in een competitie.
Als ik RBC zou zijn, dan zou ik weigeren naar Duitsland te rijden voor een wedstrijd :{w
pi_178168243
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:06 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Als ik RBC zou zijn, dan zou ik weigeren naar Duitsland te rijden voor een wedstrijd :{w
Gelukkig ben jij RBC niet die hebben wel verstand van zaken :{w
pi_178168305
quote:
10s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven. Dat waren echt clubs van niks.
  donderdag 29 maart 2018 @ 12:54:04 #134
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178168409
Wat zou de historie van AGOVV in godsnaam moeten zijn? :')
Oh.
pi_178168469
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat zou de historie van AGOVV in godsnaam moeten zijn? :')
Driesje Mertens heeft voor ze gespeeld
  donderdag 29 maart 2018 @ 12:58:49 #137
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178168482
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:58 schreef Brammess het volgende:

[..]

Driesje Mertens heeft voor ze gespeeld
Lekker anoniem in de middenmoot van de Jupiter Liek geëindigd al die jaren.
Oh.
pi_178168946
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:54 schreef Heubach het volgende:
Nacer Chadli
Je vergeet andere grootheden:

Steven Berghuis
Peter Bosz
Klaas-Jan Huntelaar
Hendrie Krüzen
Stanley Menzo
Dries Mertens
John Stegeman
Remon de Vries
pi_178168952
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:42 schreef Syd het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij RBC niet die hebben wel verstand van zaken :{w
Hoe kom je daarbij?
pi_178168963
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 12:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Lekker anoniem in de middenmoot van de Jupiter Liek geëindigd al die jaren.
Dries verdient per week meer dan Jopie aan schulden kan maken in die week :Y

En we weten allemaal hoeveel poep Jopie maakt.
pi_178169179
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:26 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Hoe kom je daarbij?
Aangezien je alleen maar onzin uitkraamt, maar goed ik vergeef het je, vaak zijn niet al te slimme mensen er niet van bewust hoe dom ze soms overkomen.
pi_178169243
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:41 schreef Syd het volgende:

[..]

Aangezien je alleen maar onzin uitkraamt, maar goed ik vergeef het je, vaak zijn niet al te slimme mensen er niet van bewust hoe dom ze soms overkomen.
Hoe voelt dat, denken dat je superieur bent?

Is dat het bekende 'Jopie gevoel'?
pi_178169375
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Hoe voelt dat, denken dat je superieur bent?

Is dat het bekende 'Jopie gevoel'?
Hap hap hap, meneertje heeft honger...:')
pi_178169503
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:26 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Je vergeet andere grootheden:

Steven Berghuis
Peter Bosz
Klaas-Jan Huntelaar
Hendrie Krüzen
Stanley Menzo
Dries Mertens
John Stegeman
Remon de Vries
Toen werd er nog gescout in de Juup..
pi_178169605
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 13:53 schreef Syd het volgende:

[..]

Hap hap hap, meneertje heeft honger...:')
Superieur antwoord.

Ik vergat nog bijna de lach van de dag: HAHAHAHAHA
pi_178169609
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:03 schreef Heubach het volgende:

[..]

Toen werd er nog gescout in de Juup..
Toen werd poep nog met een lange oe geschreven O+
pi_178171098
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 14:09 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Superieur antwoord.

Ik vergat nog bijna de lach van de dag: HAHAHAHAHA
Laat me raden je bent zo extreem blij ivm paasweekend lekker lang weekend verlof :')
pi_178171782
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 15:26 schreef Syd het volgende:

[..]

Laat me raden je bent zo extreem blij ivm paasweekend lekker lang weekend verlof :')
Nee, ik werk maandag gewoon.
pi_178177648
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 10:21 schreef Syd het volgende:

[..]

Nee dat zeg ik dus net...
..
Ach natuurlijk wel. Twente gaat gewoon het rijtje van FC Haarlem en RBC achterna. Niemand die er een traan om laat naast een paar oude supporters. Zoveel historie heeft die club nou ook weer niet.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178177771
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:38 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ach natuurlijk wel. Twente gaat gewoon het rijtje van FC Haarlem en RBC achterna. Niemand die er een traan om laat naast een paar oude supporters. Zoveel historie heeft die club nou ook weer niet.
Jij komt altijd een beetje mad over mbt Twente, is er wat gebeurd ofzo?

Twente is natuurlijk een grotere club dan Haarlem of RBC, zeker het recentere verleden.
pi_178186457
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:41 schreef Heubach het volgende:

[..]

Jij komt altijd een beetje mad over mbt Twente, is er wat gebeurd ofzo?

Twente is natuurlijk een grotere club dan Haarlem of RBC, zeker het recentere verleden.
Als we de leugens, list en bedrog even vergeten is er weinig recent verleden.
pi_178187098
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 20:41 schreef Heubach het volgende:

[..]

Jij komt altijd een beetje mad over mbt Twente, is er wat gebeurd ofzo?

Twente is natuurlijk een grotere club dan Haarlem of RBC, zeker het recentere verleden.
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Als we de leugens, list en bedrog even vergeten is er weinig recent verleden.
Dat. Als we kijken naar pak hem beet de afgelopen 5 a 10 jaar dan is er vooral negatief sentiment wat Twente betreft. Leugens, fraude, bedrog, financieel wanbeleid, keer op keer negatief.
Nou mag je daar als Twente supporter ook best trots op zijn, maar met 'historisch besef' heeft dat weinig te maken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178187155
GereDathan heeft zijn rechterhandje gevonden hoor :')
pi_178187371
quote:
1s.gif Op donderdag 29 maart 2018 08:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Op geen enkele manier eigenlijk, zowel qua achterland en historie niet. RBC en AGOVV horen gewoon op amateurniveau thuis.
Dat ook weer niet natuurlijk. RBC heeft sinds de herinvoering van het betaald voetbal onafgebroken meegedaan, tot 2011. RBC voelde zich altijd prima bij die rol in de marge. Paar uitschieters naar onder (midden jaren '90 eens laatste geworden), paar naar boven (12e in de Eredivisie). Op de burelen zijn we die status van eerste divisionist echter nooit ontgroeid. Daarom hield het avontuur ook snel op.

Het gaat pas mis, zie Twente (maar ook RBC zelf, in persoon van de voorzitter), als je je groter wilt voordoen dan je werkelijk bent. Je neemt bewust risico's, maar weigert de gevolgen te accepteren.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:26:23 #155
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178187450
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:21 schreef Fargo het volgende:

[..]

Dat ook weer niet natuurlijk. RBC heeft sinds de herinvoering van het betaald voetbal onafgebroken meegedaan, tot 2011. RBC voelde zich altijd prima bij die rol in de marge. Paar uitschieters naar onder (midden jaren '90 eens laatste geworden), paar naar boven (12e in de Eredivisie). Op de burelen zijn we die status van eerste divisionist echter nooit ontgroeid. Daarom hield het avontuur ook snel op.

Het gaat pas mis, zie Twente (maar ook RBC zelf, in persoon van de voorzitter), als je je groter wilt voordoen dan je werkelijk bent. Je neemt bewust risico's, maar weigert de gevolgen te accepteren.
Mwah, wat mij betreft kunnen er nog wel wat clubs in Brabant omvallen. Het aantal bvo’s in een land als Nederland kan je niet echt gezond noemen. Maar dat zie ik bijvoorbeeld bij een Twente niet zo snel gebeuren, als er echt nood aan de man is staan er wel weer wat mensen op, in tegenstelling tot in een dorp als Roosendaal blijkbaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:33:39 #156
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178187542
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, wat mij betreft kunnen er nog wel wat clubs in Brabant omvallen. Het aantal bvo’s in een land als Nederland kan je niet echt gezond noemen. Maar dat zie ik bijvoorbeeld bij een Twente niet zo snel gebeuren, als er echt nood aan de man is staan er wel weer wat mensen op, in tegenstelling tot in een dorp als Roosendaal blijkbaar.
Eens. Ik denk overigens dat dat niet alleen voor Brabant geldt. Clubs als Almere City en FC Dordrecht, daar komt ook geen hond naar kijken. Daar komen nog minder mensen op af als op Helmond of Eindhoven. Trekken nauwelijks meer volk dan Jong Ajax. :')
pi_178187559
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:26 schreef Caland het volgende:

[..]

Mwah, wat mij betreft kunnen er nog wel wat clubs in Brabant omvallen. Het aantal bvo’s in een land als Nederland kan je niet echt gezond noemen. Maar dat zie ik bijvoorbeeld bij een Twente niet zo snel gebeuren, als er echt nood aan de man is staan er wel weer wat mensen op, in tegenstelling tot in een dorp als Roosendaal blijkbaar.
Als er echt mensen hadden opgestaan, had Munsterman wel andere opties gezien, toch? Of bedoel je op het moment van omvallen pas? Want ik blijf erbij dat hoe roemrijk je historie, of hoe groot je achterban ook is, je als voetbalbond nooit met twee maten mag meten. AGOVV en RBC vielen om enkele tonnen, waar bij Twente de fraude min of meer werd goedgepraat.

Maar ik begrijp je gedachtengang. RBC (en Roosendaal) was gewoon te klein voor de eredivisie. Daarom heeft RBC er nooit écht naar gestreefd. Je wilt als sportclub natuurlijk het hoogste bereiken, dus officieel spreek je dat ook uit, maar ik denk dat zelfs voor veel fans de jarenlange periode in de eerste divisie fijner voelde dan die paar potjes die we tegen Ajax of Feyenoord hebben gespeeld.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:37:53 #158
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178187595
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:35 schreef Fargo het volgende:

[..]

Als er echt mensen hadden opgestaan, had Munsterman wel andere opties gezien, toch? Of bedoel je op het moment van omvallen pas? Want ik blijf erbij dat hoe roemrijk je historie, of hoe groot je achterban ook is, je als voetbalbond nooit met twee maten mag meten. AGOVV en RBC vielen om enkele tonnen, waar bij Twente de fraude min of meer werd goedgepraat.

Maar ik begrijp je gedachtengang. RBC (en Roosendaal) was gewoon te klein voor de eredivisie. Daarom heeft RBC er nooit écht naar gestreefd. Je wilt als sportclub natuurlijk het hoogste bereiken, dus officieel spreek je dat ook uit, maar ik denk dat zelfs voor veel fans de jarenlange periode in de eerste divisie fijner voelde dan die paar potjes die we tegen Ajax of Feyenoord hebben gespeeld.
Wat dat betreft vind ik Haarlem een veel stuitender voorbeeld. Flinke stad met een club met veel meer historie dan FC Twente.
pi_178187711
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Eens. Ik denk overigens dat dat niet alleen voor Brabant geldt. Clubs als Almere City en FC Dordrecht, daar komt ook geen hond naar kijken. Daar komen nog minder mensen op af als op Helmond of Eindhoven. Trekken nauwelijks meer volk dan Jong Ajax. :')
Excelsior eraf.
Almere is de enige van Flevoland.
Trieste en geforceerde provincie, maar daarmee wel nog enigszins te verantwoorden.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:46:00 #160
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178187727
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:45 schreef Adames het volgende:

[..]

Excelsior eraf.
Almere is de enige van Flevoland.
Trieste en geforceerde provincie, maar daarmee wel nog enigszins te verantwoorden.
Maar naar Excelsior komen veel meer mensen kijken, ook als ze in de Juup zitten. Al vind ik drie clubs in één stad ook te veel.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:46:43 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178187740
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar naar Excelsior komen veel meer mensen kijken, ook als ze in de Juup zitten. Al vind ik drie clubs in één stad ook te veel.
Als de stad er groot genoeg voor is, waarom niet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:49:07 #162
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178187783
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:46 schreef Caland het volgende:

[..]

Als de stad er groot genoeg voor is, waarom niet
Dat is de vraag. Er is natuurlijk een reden waarom Feyenoord het historisch moeilijker heeft om zijn begroting omhoog te krijgen dan Ajax. Dat heeft ook te maken met de hoeveelheid BVO's in de directe omgeving.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:50:20 #163
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178187811
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat is de vraag. Er is natuurlijk een reden waarom Feyenoord het historisch moeilijker heeft om zijn begroting omhoog te krijgen dan Ajax. Dat heeft ook te maken met de hoeveelheid BVO's in de directe omgeving.
Eerder met wanbeleid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:51:05 #164
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178187827
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Eerder met wanbeleid.
Ook. Maar het alleen daar op gooien getuigt niet echt van een strategische blik.
  vrijdag 30 maart 2018 @ 09:55:27 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178187889
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ook. Maar het alleen daar op gooien getuigt niet echt van een strategische blik.
Als je ziet dat een redelijk gedegen beleid alleen al zorgt voor een omzetgroei in 5 jaar van 35 naar 65 miljoen in een stadion waar de commerciele mogelijkheden extreem beperkt zijn denk ik dat daar nog wel voldoende rek in zit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 30 maart 2018 @ 10:32:13 #166
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178188518
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Als we de leugens, list en bedrog even vergeten is er weinig recent verleden.
pi_178189022
Twente kwam mede in de problemen omdat Munsterman het kennelijk een goed idee vond om de hypotheek op het stadion versneld af te lossen. Waarom in godsnaam..daar heb je toch 30 jaar de tijd voor?
pi_178189381
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 09:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je ziet dat een redelijk gedegen beleid alleen al zorgt voor een omzetgroei in 5 jaar van 35 naar 65 miljoen in een stadion waar de commerciele mogelijkheden extreem beperkt zijn denk ik dat daar nog wel voldoende rek in zit.
Omzet is een zeer riskante graadmeter voor succes. Zegt in feite niets zonder de kosten er tegenover te zetten. Sterker nog, bij een problematische cashpositie kun je groei niet financieren. Oftewel de meeste bedrijven gaan failliet vanwege de cashflow en niet vanwege de omzet.
pi_178189435
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 07:28 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Als we de leugens, list en bedrog even vergeten is er weinig recent verleden.
Ok minder recent voor jou dan:


pi_178189750
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2018 09:40 schreef Syd het volgende:

[..]

Leuk zo op papier top5 , maar niemand wou ze helpen slecht 3 a 6 ton te lenen zelfs Ajax niet :') dus tja kun je wel mooi historie opbouwen blijkbaar interesseert het niemand.

Twente daarentegen kreeg van alle kanten steun toegewezen, zoals supporters die geld inzamelen, het bedrijfsleven en de gemeente en wel iets meer dan 6 ton. Namelijk miljoenen.

Dus Haarlem was een mooi clubje met een mooie historie geef ik je toe, echter gaf niemand daar iets om wanneer het blijkt dat ze failliet gingen. Faillissement was volgens mij ook binnen half jaar afgerond. Terwijl de schuld toch niet zo heel hoog lag vergeleken met gemiddelde vermogen van een club als Ajax.
De laatste thuiswedstrijd van Haarlem was tegen Cambuur. Wat mij toen opviel dat er zo weinig mensen op af kwamen (ik meende niet eens 1000 toeschouwers). Als er toen in die periode twee keer meer achterban was komen opdagen (â la SC Veendam), dan was Haarlem volgens mij nooit kopje onder gegaan.
Dan had het bedrijfsleven er ook wel meer geld ingestopt.
pi_178189797
De laatste thuiswedstrijd van SC Amersfoort was tegen SC Heerenveen.
→ Dus je kunt beter niet te vaak spelen tegen Friese tegenstanders, als je wilt voortbestaan. :s)
pi_178189880
quote:
Dit FC Twente kan ik mij nog herinneren; ^O^ dit was in het eerste en tweede jaar dat ik belangstelling voor het betaald voetbal kreeg.
pi_178189902
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:39 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Dit FC Twente kan ik mij nog herinneren; ^O^ dit was in het eerste en tweede jaar dat ik belangstelling voor het betaald voetbal kreeg.
Goede oude tijden...
  vrijdag 30 maart 2018 @ 13:05:13 #174
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178191567
quote:
Zat jij toen achter het doel?
Oh.
pi_178227724
Hahaha
  zondag 1 april 2018 @ 08:41:23 #177
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_178228147
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2018 11:34 schreef Idisrom het volgende:

[..]

De laatste thuiswedstrijd van Haarlem was tegen Cambuur. Wat mij toen opviel dat er zo weinig mensen op af kwamen (ik meende niet eens 1000 toeschouwers). Als er toen in die periode twee keer meer achterban was komen opdagen (â la SC Veendam), dan was Haarlem volgens mij nooit kopje onder gegaan.
Dan had het bedrijfsleven er ook wel meer geld ingestopt.
Als voetbal niet leeft in een stad dan gaat het mis. Zelfde voor AGOVV in een stad met 160.000 zaten er maar amper 1500 op de tribune. Bij Twente is dat totaal niet aan de orde.
pi_178231140
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 08:41 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Als voetbal niet leeft in een stad dan gaat het mis. Zelfde voor AGOVV in een stad met 160.000 zaten er maar amper 1500 op de tribune. Bij Twente is dat totaal niet aan de orde.
Twente had supporters over de hele wereld :P


http://fctwente.org.cn/ hier staan geen voetbalspelers meer op :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2018 11:37:08 ]
pi_178235490
Weer een punt
pi_178236061
quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2018 08:41 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

Als voetbal niet leeft in een stad dan gaat het mis. Zelfde voor AGOVV in een stad met 160.000 zaten er maar amper 1500 op de tribune. Bij Twente is dat totaal niet aan de orde.
nee, dat zitten er volgend jaar nog maximaal 300 :')
  zondag 1 april 2018 @ 15:20:43 #181
351676 Groby
Dank Memer
pi_178236346
Haha
It’s coming home
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 5 april 2018 @ 03:42:22 #182
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178316296
yes wij mogen nog het laatste
tikje uitdelen ook.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 5 april 2018 @ 07:05:14 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178317427
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
yes wij mogen nog het laatste
tikje uitdelen ook.
Daar zou ik niet te hard om juichen

Ik kan me nog een potje tegen Roda herinneren
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178320774
Haha
* Verwijderd *
pi_178324984
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
yes wij mogen nog het laatste
tikje uitdelen ook.
Wel een lekker zekerheidje zo aan het einde van het seizoen, die 3 punten kan je nu alvast schrijven. Scheelt weer wat stress.
pi_178328141
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 03:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
yes wij mogen nog het laatste
tikje uitdelen ook.
Lol
  donderdag 5 april 2018 @ 18:31:37 #187
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_178328143
Het zou mooi zijn als op de dag dat Fc Twente degradeert er in alle voetbalsteden van Nederland een feest los barst. Waarbij Jupiler bier wordt gedronken en er ook vuurwerk wordt afgestoken.
Wie dit leest is gek
  donderdag 5 april 2018 @ 19:26:38 #188
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_178329288
Jupiler. :r
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_178362751
quote:
0s.gif Op donderdag 5 april 2018 19:26 schreef MPC60 het volgende:
Jupiler. :r
Jupiler sponsort volgend jaar niet meer. Misschien wordt het wel de Grolsch Divisie.
  zaterdag 7 april 2018 @ 12:58:28 #190
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_178363243
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 12:30 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Jupiler sponsort volgend jaar niet meer. Misschien wordt het wel de Grolsch Divisie.
:D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_178368564
quote:
99s.gif Op donderdag 5 april 2018 18:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Het zou mooi zijn als op de dag dat Fc Twente degradeert er in alle voetbalsteden van Nederland een feest los barst. Waarbij Jupiler bier wordt gedronken en er ook vuurwerk wordt afgestoken.
:')
pi_178376143


blablablabla
pi_178376164
Ik kan echt wel janken

Het besef komt nu langzaam pas aan
pi_178376210
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:39 schreef Heubach het volgende:
Ik kan echt wel janken

Het besef komt nu langzaam pas aan
Het is maar een spelletje :*
  zaterdag 7 april 2018 @ 22:41:40 #195
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178376232
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:39 schreef Heubach het volgende:
Ik kan echt wel janken

Het besef komt nu langzaam pas aan
Dan moet je maar Heracles supporter worden.
Oh.
pi_178376240
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:41 schreef Isane het volgende:

[..]

Het is maar een spelletje :*
Vast, maar voor mij en veel anderen niet. Twente is alles.
pi_178376242
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan moet je maar Heracles supporter worden.
_O_
pi_178376266
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan moet je maar Heracles supporter worden.
rip hafcfan
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 7 april 2018 @ 22:43:48 #199
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178376282
*O* *O* *O* *O*
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178376306
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:43 schreef Heubach het volgende:

[..]

rip hafcfan
waar is die gozer dan
  zaterdag 7 april 2018 @ 22:47:20 #201
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178376364
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:44 schreef Adames het volgende:

[..]

waar is die gozer dan
Heeft zijn account weggegooid en is nu verdergegaan op het account LordVoldermort (ja verkeerd gespeld)
Oh.
pi_178376373
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft zijn account weggegooid en is nu verdergegaan op het account LordVoldermort (ja verkeerd gespeld)
:D :') :'(
pi_178376443
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft zijn account weggegooid en is nu verdergegaan op het account LordVoldermort (ja verkeerd gespeld)
Voldermort moordernaar
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 7 april 2018 @ 22:56:33 #204
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178376607
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:50 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Voldermort moordernaar
Heb je hier bewijs van?
Oh.
pi_178376625
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heb je hier bewijs van?
Wetenschappelijk overtuigend bewijs!
  Moderator zaterdag 7 april 2018 @ 23:02:43 #206
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178376759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heeft zijn account weggegooid en is nu verdergegaan op het account LordVoldermort (ja verkeerd gespeld)
Waarom heeft ie zijn account weggegooid?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:04:11 #207
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178376792
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Waarom heeft ie zijn account weggegooid?
Omdat hij FOK! tijdverspilling vond en daarom zijn tijd liever ergens anders doorbracht.

Daarom maakte hij een paar dagen erna een nieuw account, en schijnt hij veel te posten op het voetbalzone forum ( :') )
Oh.
pi_178376802
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat hij FOK! tijdverspilling vond en daarom zijn tijd liever ergens anders doorbracht.

Daarom maakte hij een paar dagen erna een nieuw account, en schijnt hij veel te posten op het voetbalzone forum ( :') )
Ik blijf om hem lachen

Wat een debiel
pi_178376809
Wat een topweekend
  Moderator zaterdag 7 april 2018 @ 23:07:57 #210
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178376874
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:04 schreef PSVCL het volgende:
Wat een topweekend
Jullie bakken er ook niet veel van hé.

Wat is de eredivisie toch droevig. Al een jaar of 15, maar het lijkt ieder jaar wel treuriger te worden

:{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:09:06 #211
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178376904
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jullie bakken er ook niet veel van hé.

Wat is de eredivisie toch droevig. Al een jaar of 15, maar het lijkt ieder jaar wel treuriger te worden

:{
Was het daarvoor wel geweldig dan? (algeheel niveau) Lijkt me dat je toen een stuk minder livewedstrijden zag.
Oh.
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:09:35 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178376917
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:04 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ik blijf om hem lachen

Wat een debiel
Ik vond hafcfan wel een aardige jongen, maar hij had zijn kuren ja. Zoals we die allemaal wel eens hebben.
Oh.
pi_178376959
Hafcfan aka voldemort _O_
pi_178376970
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Was het daarvoor wel geweldig dan? (algeheel niveau) Lijkt me dat je toen een stuk minder livewedstrijden zag.
Toen overwinterden er tenminste nog steeds een paar clubs in Europa.

Maar om ontopic te blijven... Er was een club uit het Oosten van het land, die zich te groot voelde voor de EL en dus met een B-team ging spelen. :')
BFF met GGMM
pi_178376981
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:07 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jullie bakken er ook niet veel van hé.

Wat is de eredivisie toch droevig. Al een jaar of 15, maar het lijkt ieder jaar wel treuriger te worden

:{
Vond ze vandaag anders wel als een kampioen spelen
pi_178376992
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:12 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Vond ze vandaag anders wel als een kampioen spelen
5 minuten misschien.
BFF met GGMM
  zaterdag 7 april 2018 @ 23:13:52 #217
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178377007
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:11 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Toen overwinterden er tenminste nog steeds een paar clubs in Europa.

Maar om ontopic te blijven... Er was een club uit het Oosten van het land, die zich te groot voelde voor de EL en dus met een B-team ging spelen. :')
Was tien jaar terug nog toen NEC overwinterde in de poule :+ Maar de systemen zaten toen ook zo anders in elkaar dat je dat eigenlijk niet kan vergelijken.
Oh.
pi_178377019
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 23:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

5 minuten misschien.
AZ was idd 5 min de bovenliggende partij ,max 10.
  zondag 8 april 2018 @ 00:03:56 #219
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_178377796
Wie dit leest is gek
pi_178378060
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Heb je hier bewijs van?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 8 april 2018 @ 01:23:46 #221
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178378911
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 00:20 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Technisch gezien was dat Pettigrew
Oh.
  User die overal opduikt 2022 zondag 8 april 2018 @ 08:35:31 #222
186611 Haags
pi_178380366
Kom op Feyenoord!
Zonder wrijving geen glans
pi_178381037
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kom op Feyenoord!
Feyenoord en Den Haag :')
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 09:56:06 #224
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178381042
HAHA
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178381057
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 09:55 schreef Heubach het volgende:

[..]

Feyenoord en Den Haag :')
2 van de clubs die jullie volgend seizoen niet tegen gaan komen.
BFF met GGMM
pi_178381064
Denk dat het voorbij is voor Twente, Sparta zie ik nog wel wat punten pakken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178381071
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 09:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

2 van de clubs die jullie volgend seizoen niet tegen gaan komen.
Gister samen op de loop in Utreg lol
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 09:59:49 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178381097
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 09:56 schreef DonRaja het volgende:

[..]

2 van de clubs die jullie volgend seizoen niet tegen gaan komen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  User die overal opduikt 2022 zondag 8 april 2018 @ 10:00:31 #229
186611 Haags
pi_178381104
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 09:57 schreef Heubach het volgende:

[..]

Gister samen op de loop in Utreg lol
het is nog helemaal niet zeker dat het ADO supporters waren. Maar ze zijn alvast niet welkom in Utrecht vandaag :') :r
Zonder wrijving geen glans
pi_178388690
:'(
pi_178389001
arme Twente maarja 't ging dan ook echt slecht allemaal, de passing, de verdediging :/ ik snap dat ze zo staan. Ik vind FC Twente een sympathieke ploeg dus sterkte voor de fans!
pi_178389641
Hahaha
pi_178389684
Haha
* Verwijderd *
pi_178389692
.D HET GAAT GEBEUREN TWENTE GAAT RECHTSTREEKS DEGRADEREN :D
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator zondag 8 april 2018 @ 17:10:00 #235
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178389723
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_178389834
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
.D HET GAAT GEBEUREN TWENTE GAAT RECHTSTREEKS DEGRADEREN :D
Mooier is als ze door een promovendus overklast worden, om het leed nog groter te maken. Maar ik kies ook voor zekerheid, direct eruit.

Ik ben al aan het voorbereiden voor het volksfeest wat losbarst! Hopelijk als toetje gaan ze ook failliet zoals ze beloofd hebben!

Fuck twente! Fuck enschede!
pi_178390020
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:13 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Mooier is als ze door een promovendus overklast worden, om het leed nog groter te maken. Maar ik kies ook voor zekerheid, direct eruit.

Ik ben al aan het voorbereiden voor het volksfeest wat losbarst! Hopelijk als toetje gaan ze ook failliet zoals ze beloofd hebben!

Fuck twente! Fuck enschede!
Jeetje wat heb jij voor een trauma opgelopen dan? Het zit nogal diep klaarblijkelijk.
pi_178390065
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 17:18 schreef Heubach het volgende:

[..]

Jeetje wat heb jij voor een trauma opgelopen dan? Het zit nogal diep klaarblijkelijk.
Je hebt wel een vervelende dag zo jochie. Misschien kun je beter uitloggen?
blablablabla
pi_178390087
quote:
7s.gif Op zondag 8 april 2018 17:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Je hebt wel een vervelende dag zo jochie. Misschien kun je beter uitloggen?
Ik heb zo nog een hele treinreis voor de boeg dus ik ga zeker niet uitloggen ‘jochie’
pi_178390138
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:20 schreef Heubach het volgende:

[..]

Ik heb zo nog een hele treinreis voor de boeg dus ik ga zeker niet uitloggen ‘jochie’

Ben je niet eens naar de wedstrijd geweest?
blablablabla
pi_178390201
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben je niet eens naar de wedstrijd geweest?
Jawel, daarom moet ik zo weer terug met de trein sukkeltje... man man wat ben jij dom.
  zondag 8 april 2018 @ 17:23:04 #242
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_178390225
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Ben je niet eens naar de wedstrijd geweest?
Hij kan terug naar z’n durp moeten of zo? Misschien moet ik niet denken voor anderen. :{
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 8 april 2018 @ 17:24:38 #243
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_178390273
Helemaal niets in Enschede!
AFCA!
pi_178390278
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:23 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Hij kan terug naar z’n durp moeten of zo? Misschien moet ik niet denken voor anderen. :{
Is Amsterdam een dorp ja? Toch wat mooier en groter dan Roffa dacht ik zo.
pi_178390285
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
Helemaal niets in Enschede!
Hey Rens niet zo gemeen he!
  zondag 8 april 2018 @ 17:26:38 #246
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_178390332
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:24 schreef Heubach het volgende:

[..]

Is Amsterdam een dorp ja? Toch wat mooier en groter dan Roffa dacht ik zo.
Mooi is een relatief begrip.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zondag 8 april 2018 @ 17:26:39 #247
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_178390333
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:25 schreef Heubach het volgende:

[..]

Hey Rens niet zo gemeen he!
Zonde van de club maar wel enorme karma
AFCA!
pi_178390677
quote:
10s.gif Op zondag 8 april 2018 17:18 schreef Heubach het volgende:

[..]

Jeetje wat heb jij voor een trauma opgelopen dan? Het zit nogal diep klaarblijkelijk.
Nee hoor.

Ik ga nog even een schone onderbroek aandoen, heb hem al 3 keer bevuild op deze prachtige en memorabele dag!

[ Bericht 0% gewijzigd door GereDathan op 08-04-2018 17:42:31 ]
pi_178391843
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_178391886
bevuilt hahahaha
pi_178392048
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 17:24 schreef RensAjacied het volgende:
Helemaal niets in Enschede!
groen duimpje
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zondag 8 april 2018 @ 18:40:44 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178392122


Ondertussen hebben ze in Enschede een lijk gewonnen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178392156
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 18:38 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

groen duimpje
_O-
pi_178392162
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 18:40 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Ondertussen hebben ze in Enschede een lijk gewonnen
*Urn
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_178393072
Mag het ook als een boer met kiespijn?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_178393178
quote:
Bij de Mac in Hengelo was een groepje Feyenoorders wat niet van hun McFlurry kon genieten
pi_178393196
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 19:27 schreef Heubach het volgende:

[..]

Bij de Mac in Hengelo was een groepje Feyenoorders wat niet van hun McFlurry kon genieten
:D

Vanochtend was ik daar nog :o
pi_178396346
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 17:22 schreef Heubach het volgende:

[..]

Jawel, daarom moet ik zo weer terug met de trein sukkeltje... man man wat ben jij dom.
Haha dus je woont in een nog pauperder gat dan Enschede, GA DAN GEWOON HERACLES SUPPORTEN IDIOOT _O-
blablablabla
pi_178396385
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Haha dus je woont in een nog pauperder gat dan Enschede, GA DAN GEWOON HERACLES SUPPORTEN IDIOOT _O-
?

Ik woon in Amsterdam, daarvoor in Enschede. Ik begrijp je post niet helemaal.
pi_178396389
quote:
Wat een walgelijke teringtokkies :r
Gelukkig degradeert die kutclub en zijn we voorlopig van ze af :)
blablablabla
pi_178396392
Vind het wel sneu voor Twente..ergens. Zat dit weekend op hun fan forum te koekeloeren en het valt me op dat ze daar normaler en inhoudelijker posten dan op een tokkie forum zoals FR12.
pi_178396393
quote:
15s.gif Op zondag 8 april 2018 21:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Wat een walgelijke teringtokkies :r
Gelukkig degradeert die kutclub en zijn we voorlopig van ze af :)
Idd, het enige wat die paupers doen is provoceren.
* Verwijderd *
  zondag 8 april 2018 @ 21:51:35 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178396398
Hadden ze die fighting spirit op de tribunes ook maar. Laatste strohalm, 90 minuten lang doodse stiltes op de tribunes. Zelfs het publiek heeft zich razendsnel aangepast aan jupilerniveau
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178396409
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 21:50 schreef Heubach het volgende:

[..]

?

Ik woon in Amsterdam, daarvoor in Enschede. Ik begrijp je post niet helemaal.
En dan heb je niet eens een auto terwijl je 3500 per maand pakt. Wat een armoe.
blablablabla
pi_178396440
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 21:51 schreef Caland het volgende:
Hadden ze die fighting spirit op de tribunes ook maar. Laatste strohalm, 90 minuten lang doodse stiltes op de tribunes. Zelfs het publiek heeft zich razendsnel aangepast aan jupilerniveau
:')
Hadden die teringmoffen het luchtalarm nog mee?

blablablabla
pi_178396479
Dat dak wat toen instortte was misschien wel een voorteken.
  zondag 8 april 2018 @ 22:00:27 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178396558
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat dak wat toen instortte was misschien wel een voorteken.
Het was ergens best een sympathieke club. Wel lelijk in al haar doen en laten, ik noem die reuzentrommels bijvoorbeeld, die walgelijke poort, standbeeld van een broodvoetballer, maar best sympathiek.

Totdat ze dachten dat ze met de grote jongens mee konden doen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_178396640
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 22:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Het was ergens best een sympathieke club. Wel lelijk in al haar doen en laten, ik noem die reuzentrommels bijvoorbeeld, die walgelijke poort, standbeeld van een broodvoetballer, maar best sympathiek.

Totdat ze dachten dat ze met de grote jongens mee konden doen.
Eens.. maar dat ze met de grote jongens mee wilden doen vind ik niet eens raar of dom. Ze waren goed op weg maar na de titel is het de beleidsmakers nogal naar de bol gestegen en wilden ze teveel en te snel. De achterban is best groot en met een beetje verstandig beleid hadden ze wel langer mee kunnen draaien bovenin.
pi_178396679
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 22:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Het was ergens best een sympathieke club. Wel lelijk in al haar doen en laten, ik noem die reuzentrommels bijvoorbeeld, die walgelijke poort, standbeeld van een broodvoetballer, maar best sympathiek.

Totdat ze dachten dat ze met de grote jongens mee konden doen.
Ik heb op aanraden van Ties die documentaire van Twente bekeken.
Ging helemaal nergens over, opeens moesten Twentse teksten plaats maken voor Engelse teksten, want ze zouden de Europese top bestormen.
Ondertussen werden de douches vervangen door paleisachtige toestanden en het geld kon niet op.
pi_178396699
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 22:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Eens.. maar dat ze met de grote jongens mee wilden doen vind ik niet eens raar of dom. Ze waren goed op weg maar na de titel is het de beleidsmakers nogal naar de bol gestegen en wilden ze teveel en te snel. De achterban is best groot en met een beetje verstandig beleid hadden ze wel langer mee kunnen draaien bovenin.
PSV heeft het ook gedaan in de jaren 80, opeens een grote bek en gingen ze grote spelers contracteren. Wel bleven die voor de rest met beide benen op de grond, de kneuterigheid met de herdgang en de koffiejuffrouw bleven ze maar al te graag omarmen.
pi_178397175
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het wel sneu voor Twente..ergens. Zat dit weekend op hun fan forum te koekeloeren en het valt me op dat ze daar normaler en inhoudelijker posten dan op een tokkie forum zoals FR12.
.net genot
pi_178397222
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 22:06 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik heb op aanraden van Ties die documentaire van Twente bekeken.
Ging helemaal nergens over, opeens moesten Twentse teksten plaats maken voor Engelse teksten, want ze zouden de Europese top bestormen.
Ondertussen werden de douches vervangen door paleisachtige toestanden en het geld kon niet op.
Ja Jopie kreeg het een beetje te hoog in zijn indo bolletje, en veel gingen er in mee.
pi_178397229
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 21:52 schreef Elan het volgende:

[..]

En dan heb je niet eens een auto terwijl je 3500 per maand pakt. Wat een armoe.
Waarom me scheel betalen en in de file staan als ik gewoon lekker met het OV kan, muziek in en niks doen.
pi_178397241
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 21:51 schreef Caland het volgende:
Hadden ze die fighting spirit op de tribunes ook maar. Laatste strohalm, 90 minuten lang doodse stiltes op de tribunes. Zelfs het publiek heeft zich razendsnel aangepast aan jupilerniveau
Als je keer op keer teleurgesteld wordt dan heeft niemand er nog zin in te gaan schreeuwen, zeker niet voor van die lulletjes als Van der Lely en Bijen. Ik vond het de eerste helft overigens nog wel meevallen.

En laatste strohalm, lol. Die hadden ze vijf speelrondes eerder al moeten pakken. Roda, Sparta en NAC doen wel wat ze moeten doen. Daarom vliegen wij er uit. Dood en begraven.
  zondag 8 april 2018 @ 23:32:11 #277
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_178398087
Sparta wint nog wel van NAC of Heracles, misschien wel allebei. Roda wint ook nog wel minimaal 1 keer. Dan moet Twente al 3 van de laatste 4 wedstrijden winnen. Dat zie ik niet gebeuren. Is inderdaad over.
Rini dankjewel.
pi_178399191
Heerlijk. Als er een club is die dit verdient, dan is het FC Twente wel.

Nog te gaan:

Thuis: PEC Zwolle, NAC
Uit: ADO Den Haag, Vitesse

Iets lastiger programma dan Sparta, denk ik. Maar ook weer niet helemaal onmogelijk Bij PEC is het beste er wel vanaf, NAC-thuis zou te moeten zijn en één puntje pakken in één van de uit-wedstrijden moet ook kunnen. Al moet dat al heel het seizoen kunnen en gebeurt het ook niet.

Sparta heeft geluk dat er voor Feyenoord en Heracles tijdens de 33e en 34e speelronde niets op het spel staat. Als NAC thuis wint van Willem II, is NAC ook zo goed als veilig.

Sparta pakt 3 tot 7 punten denk ik.

Roda heeft kansen thuis tegen ADO, uit bij VVV, thuis tegen PSV en ze mogen volgende week naar Groningen. Die kunnen best nog een poging wagen om zichzelf helemaal veilig te spelen.

Je moet niet te vroeg juichen, maar als Twente van ADO verliest, zie ik het al wel zitten.
pi_178400357
Ik snap niet dat mensen lachen om deze teloorgang, het is niet alleen slecht voor Twente, het is slecht voor het het hele NLe voetbal.
  maandag 9 april 2018 @ 07:55:57 #280
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_178400704
_O-
pi_178400707
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 06:30 schreef DeParo het volgende:
Ik snap niet dat mensen lachen om deze teloorgang, het is niet alleen slecht voor Twente, het is slecht voor het het hele NLe voetbal.
Niemand gaat Twente missen natuurlijk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178400724
quote:
1s.gif Op zondag 8 april 2018 22:00 schreef Caland het volgende:

[..]

Het was ergens best een sympathieke club. Wel lelijk in al haar doen en laten, ik noem die reuzentrommels bijvoorbeeld, die walgelijke poort, standbeeld van een broodvoetballer, maar best sympathiek.

Totdat ze dachten dat ze met de grote jongens mee konden doen.
Met die irritante reuzentrommels werd ik voor het eerst geconfronteerd in het seizoen 1983/1984. Maar dat werd gelukkig gecompenseerd doordat ik Jan Sørensen en Martin Vreijsen kon zien spelen.

Tegenwoordig hebben clubs als De Graafschap dat irritante tromgeroffel ook al overgenomen.
pi_178400767
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 07:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Niemand gaat Twente missen natuurlijk.
Jawel. Ik ga Twente missen.
  maandag 9 april 2018 @ 09:04:14 #284
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_178401223
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 06:30 schreef DeParo het volgende:
Ik snap niet dat mensen lachen om deze teloorgang, het is niet alleen slecht voor Twente, het is slecht voor het het hele NLe voetbal.
En waarom is dat slecht dan? NEC, Roda JC, Sparta, Willem II, NAC. Ook allemaal grote clubs met een lange traditie in de Eredivisie degradeerden ooit en kwamen ook gewoon weer terug. Het is belachelijk dat Twente is weggekomen met het wanbeleid en met het bedrog waar ze zich aan hebben schuldig gemaakt. Als ze echt zo'n sterke en grote club zijn komen ze binnen een jaar terug.
Rini dankjewel.
pi_178401235
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:04 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

En waarom is dat slecht dan? NEC, Roda JC, Sparta, Willem II, NAC. Ook allemaal grote clubs met een lange traditie in de Eredivisie degradeerden ooit en kwamen ook gewoon weer terug. Het is belachelijk dat Twente is weggekomen met het wanbeleid en met het bedrog waar ze zich aan hebben schuldig gemaakt. Als ze echt zo'n sterke en grote club zijn komen ze binnen een jaar terug.
Groot stadion, een redelijke opleiding, normaal gesproken Goede spelers en natuurlijk een fikse achterban plus geld. Ja er is wanbeleid, en misschien een keer degraderen zou wat orde op zaken stellen binnen die club, maar ik Hoop echt niet dat de club verdwijnt, failliet gaat, dat zou echt een enorme aderlating zijn.
  maandag 9 april 2018 @ 09:16:04 #286
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_178401350
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:05 schreef DeParo het volgende:

[..]

Groot stadion, een redelijke opleiding, normaal gesproken Goede spelers en natuurlijk een fikse achterban plus geld. Ja er is wanbeleid, en misschien een keer degraderen zou wat orde op zaken stellen binnen die club, maar ik Hoop echt niet dat de club verdwijnt, failliet gaat, dat zou echt een enorme aderlating zijn.
Daar ben ik het natuurlijk mee eens. Ik werd alleen moe van het argument dat Twente niet kan degraderen omdat ze dan gelijk failliet gaan.
Rini dankjewel.
pi_178401525
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Daar ben ik het natuurlijk mee eens. Ik werd alleen moe van het argument dat Twente niet kan degraderen omdat ze dan gelijk failliet gaan.
Klopt. Ik ageer vooral tegen wat meningen hier waarin wordt gesteld dat Twente maar beter helemaal kan verdwijnen uit het voetbal.
  maandag 9 april 2018 @ 09:47:23 #288
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_178401693
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

Klopt. Ik ageer vooral tegen wat meningen hier waarin wordt gesteld dat Twente maar beter helemaal kan verdwijnen uit het voetbal.
Zal ook een stuk provocatie zijn denk ik. Ik lees hier ook dat de verdiensten van FC Twente sterk gebagatelliseerd worden. Ik geloof er niks van dat mensen dat serieus menen. Dat is gewoon Twente bashen.
Rini dankjewel.
pi_178403650
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Zal ook een stuk provocatie zijn denk ik. Ik lees hier ook dat de verdiensten van FC Twente sterk gebagatelliseerd worden. Ik geloof er niks van dat mensen dat serieus menen. Dat is gewoon Twente bashen.
Welke verdiensten?
* Verwijderd *
pi_178404062
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2018 22:06 schreef Adames het volgende:

[..]

Ik heb op aanraden van Ties die documentaire van Twente bekeken.
Ging helemaal nergens over, opeens moesten Twentse teksten plaats maken voor Engelse teksten, want ze zouden de Europese top bestormen.
Ondertussen werden de douches vervangen door paleisachtige toestanden en het geld kon niet op.
Welke docu is dat? En waar te zien? Lijkt me best interessant.
pi_178404264
Zou lachen zijn als er na degradatie ineens Twente supporters overstappen naar Heracles :P
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 9 april 2018 @ 12:09:35 #292
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178404283
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou lachen zijn als er na degradatie ineens Twente supporters overstappen naar Heracles :P
Daar komt de helft ook vandaan, zo vreemd zou dat niet zijn.
  Moderator maandag 9 april 2018 @ 12:17:10 #293
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_178404449
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Zal ook een stuk provocatie zijn denk ik. Ik lees hier ook dat de verdiensten van FC Twente sterk gebagatelliseerd worden. Ik geloof er niks van dat mensen dat serieus menen. Dat is gewoon Twente bashen.
Hoe durf je het woord 'verdiensten' in de mond te nemen? In plaats van verdiensten zou je het woord belazeren moeten gebruiken. Want dat is wat twente stelselmatig de afgelopen jaren gedaan hebben. De boel ronduit belazeren waar andere clubs te dupe van zijn geworden.

Ze hadden toentertijd die licentie gewoon in moeten trekken :r
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 9 april 2018 @ 12:22:58 #294
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_178404613
quote:
10s.gif Op maandag 9 april 2018 12:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ze hadden toentertijd die licentie gewoon in moeten trekken :r
Dit. De KNVB heeft voor veel minder licenties ingetrokken, maar voor hun vriendjes in Enschede gelden er andere regels. :r
pi_178404956
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2018 12:09 schreef Nobu het volgende:

[..]

Daar komt de helft ook vandaan, zo vreemd zou dat niet zijn.
:') !!!
pi_178405845
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 09:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

Ik geloof er niks van dat mensen dat serieus menen.
Ik kan je vertellen dat ik bloedserieus ben. Hoe eerder die bende in elkaar dondert en failliet gaat, hoe eerder ik de vlag uit hang.

En met mij vele, vele supporters in Nederland. Praktisch niemand voelt enige empathie voor die oplichters.
  maandag 9 april 2018 @ 13:20:19 #297
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_178405860
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Zou lachen zijn als er na degradatie ineens Twente supporters overstappen naar Heracles :P
Sponsors sowieso lijkt me.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_178405950
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 13:19 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat ik bloedserieus ben. Hoe eerder die bende in elkaar dondert en failliet gaat, hoe eerder ik de vlag uit hang.

En met mij vele, vele supporters in Nederland. Praktisch niemand voelt enige empathie voor die oplichters.
Jij bent anders de enigste die zo spastisch reageert, kans is groter dat jij straks alleen met de vlag staat te zwaaien, wellicht samen je ingebeelde vriendjes misschien dat je daarom denkt dat er meerdere zijn.
pi_178406185
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 06:30 schreef DeParo het volgende:
Ik snap niet dat mensen lachen om deze teloorgang, het is niet alleen slecht voor Twente, het is slecht voor het het hele NLe voetbal.
*proest*

Niemand is gebaat of zit te wachten op fraudeurs. Een jaartje juupliek zal goed doen en scheidt het kaf van het koren. En dat hoor je door heel NL en van iedere voetballiefhebber. Men is gewoon klaar met clubs die boven hun stand leven. Regels zijn er voor iedereen en Twente is al gematst door Zeist.. de koek is simpelweg op.
pi_178406378
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 13:39 schreef jpjedi het volgende:

[..]

*proest*

Niemand is gebaat of zit te wachten op fraudeurs. Een jaartje juupliek zal goed doen en scheidt het kaf van het koren. En dat hoor je door heel NL en van iedere voetballiefhebber. Men is gewoon klaar met clubs die boven hun stand leven. Regels zijn er voor iedereen en Twente is al gematst door Zeist.. de koek is simpelweg op.
Ondertussen zijn we al bijna 2jaar verder en nog lopen mensen te janken :')
pi_178406745
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 13:51 schreef Syd het volgende:

[..]

Ondertussen zijn we al bijna 2jaar verder en nog lopen mensen te janken :')
In Steve McClaren's eigen woorden:



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
180408_92686_Copyright-ProShots-2109991.jpg
BFF met GGMM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')