SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Ik heb al geprobeerd het te achterhalen, maar denk dat ik geregistreerd heb met een mailaccount wat ik niet meer hebquote:
Ik heb ook nog een oud account waar ik het wachtwoord niet meer van weerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb al geprobeerd het te achterhalen, maar denk dat ik geregistreerd heb met een mailaccount wat ik nit meer hebe
En die mails van toenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:31 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb al geprobeerd het te achterhalen, maar denk dat ik geregistreerd heb met een mailaccount wat ik niet meer heb
Vast een lycos of hetnet mailadres ofzo iddquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:33 schreef aloa het volgende:
[..]
En die mails van toen![]()
Nu een stuk makkelijker....gekoppeld aan je 06.....
Ik heb nog steeds hotmail adres van 2000 nog wat.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Vast een lycos of hetnet mailadres ofzo idd
Op zich als je genoeg info over het account mailt naar forum@fok.nl zou je het terug kunnen krijgenquote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:44 schreef noodgang het volgende:
Waarom doe je niet meer mee aloa? Was een mooie strijd!
welke strijd?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:44 schreef noodgang het volgende:
Waarom doe je niet meer mee aloa? Was een mooie strijd!
nee hoor ook dan ga ik niet winnenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Iedereen gaat voor april......dan wordt het oorlog
Ik ga je helpenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:48 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
nee hoor ook dan ga ik niet winnen
Ja, lekker met mezelfquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:49 schreef Hexx. het volgende:
[..]
En jij gaat nog steeds met een Noodgang
Ooow, ik dacht voor altijd gestopt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Iedereen gaat voor april......dan wordt het oorlog
Lekker met jezelf. Hihi.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:49 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, lekker met mezelfals een echte FOK!er
Dat was mijn grap ook alquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:50 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Lekker met jezelf. Hihi.
(kon het niet laten)
Ja, dat is zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:51 schreef aloa het volgende:
[..]
ik stop niet...
Het is en blijft een spel toch
Lekker battlen voor brons in maart dan!!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:51 schreef aloa het volgende:
[..]
ik stop niet...
Het is en blijft een spel toch
Een enkeling neemt het nogal serieusquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ja, dat is zo.
Ik ben niet meer zo fanatiek meer
top 10 is topquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Lekker battlen voor brons in maart dan!!
Gewoon aan jezelf om te bepalen hoever je erin meegaat toch? Ik neem het niet te serieus in elk gevalquote:
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gewoon aan jezelf om te bepalen hoever je erin meegaat toch? Ik neem het niet te serieus in elk geval
in de nacht mikey een paar punten in de ochtend haags een paar punten niks mis meequote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker manipuleren.... werkt blijkbaar goed![]()
ach ja
iddquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:57 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
in de nacht mikey een paar punten in de ochtend haags een paar punten niks mis mee
Prumquote:
?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:06 schreef Nattekat het volgende:
De koning der verdachtmakingen beschuldigt een ander van verdachtmaken
Ben je een paar seizoenen wie is de mol aan het bingen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:06 schreef Nattekat het volgende:
Neh, geen zin in.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ben je een paar seizoenen wie is de mol aan het bingen?
Aloadans Feyenoord holiganquote:
das pas verdachtquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:06 schreef Nattekat het volgende:
wat bedoel jequote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Juist hierom moeten er geen users zijn die alleen maar kunnen blokkeren.
Is vervelendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |