SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
uh nou ik wil niet opscheppen maar...
Pics or het is opscheppenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
uh nou ik wil niet opscheppen maar...
Dan weet ik de uitkomst alquote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:26 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Als je twijfelt wil ik wel voor je beslissen
Hier lig ik wachtende dusquote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan weet ik de uitkomst al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Te klein?quote:
Fruitschaalquote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:30 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Te klein?
Mag de schaal erbij vermelden
Welke banaan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:37 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Uh ja. Nu je het zegt. Ik had alleen oog voor de banaan
Zie je al weer een beetje meer positief maatje ?quote:
ik ben altijd positief.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 08:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie je al weer een beetje meer positief maatje ?
Mooiquote:
Liefst zo lang mogelijk.quote:
Jawel joh kijk naar me punten niks gestegen .quote:
Slaaptekort.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 08:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel joh kijk naar me punten niks gestegen .
Half vier ongeveer lag ik erin.
Je vroeg elke keer naar hem .quote:
wat aardig van je.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 08:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je vroeg elke keer naar hem .
Hij was er heb de groetjes voor je gedaan.
Dankjewel omdat ik iemand de groetjes doe?quote:
Even testen of hij slaapt.quote:
Markquote:
quote:
Nee, sowieso!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 08:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dankjewel omdat ik iemand de groetjes doe?
Thnxquote:Op dinsdag 20 maart 2018 08:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Goed gedaan met dat wiskunde proefwerk.
quote:
Gaan hun kinderen ook het syndroom krijgen of hoeft dat niet altijd?quote:
krijgen ze kinderen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:10 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Gaan hun kinderen ook het syndroom krijgen of hoeft dat niet altijd?
Er zijn gevallen bekend van normale kinderen met ouders die syndroom van down hebben dus hoeft niet altijd kans is wel veel groterquote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:10 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Gaan hun kinderen ook het syndroom krijgen of hoeft dat niet altijd?
Ze kunnen wel, volgens mij zijn ze niet onvruchtbaarquote:
Aha!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Er zijn gevallen bekend van normale kinderen met ouders die syndroom van down hebben dus hoeft niet altijd kans is wel veel groter
dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:12 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ze kunnen wel, volgens mij zijn ze niet onvruchtbaar
Ik heb daar wel eens een documentaire over gezien maar volgens mij ging het toen om alleen de moeder en haar dochter.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens een documentaire over gezien maar volgens mij ging het toen om alleen de moeder en haar dochter.
Die vader kwam niet in beeld.
Terwijl ik dit typ realiseer ik me dat er normaal persoon misschien iemand met iemand met down gedaan heeft .
Misbruik is geen liefdequote:
quote:
quote:
Die mensen kunnen liefde etc niet goed inschatten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
die ajaxgup bleef maar blocken. Elke 30 sec een post.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 10:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haha. En ben ik nog in slaap gevallen ook.
J5 ?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even telefoon met nieuwe abbonement besteld.
is het zelfde plaatje maar de refresh moet je zelf doen in de OP.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 10:37 schreef noodgang het volgende:
Monitor berekent de scores anders dan het plaatje in de OP lijkt t
yupquote:
Jij zat hem gewoon te blokken dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 10:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
hij haalde daardoor zelf ook geen punt.
In het plaatje heeft aloa bijvoorbeeld 12 punten meer dan de score van monitorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 10:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
is het zelfde plaatje maar de refresh moet je zelf doen in de OP.
Markquote:Op dinsdag 20 maart 2018 10:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee hij gooide gewoon zonder dat een ander iets schreef, een nieuwe post in het topic.
De scores zijn inmiddels geupdate en het plaatje is daardoor recenter. Dat er verschil kan ontstaan heeft te maken met de frequentie van indexeren, de berekeningen zijn exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 10:39 schreef noodgang het volgende:
[..]
In het plaatje heeft aloa bijvoorbeeld 12 punten meer dan de score van monitor
mistig godquote:
Ah cool, thanksquote:Op dinsdag 20 maart 2018 10:43 schreef bondage het volgende:
[..]
De scores zijn inmiddels geupdate en het plaatje is daardoor recenter. Dat er verschil kan ontstaan heeft te maken met de frequentie van indexeren, de berekeningen zijn exact hetzelfde.
Vampieren en Demonen hebben een zwaar leven zijn ook bijna altijd depressief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |