Dat ik door uitspraken van familie en vrienden op het verkeerde been gezet wordt mbt de prijs van een matras.quote:
Het is dan ook makkelijk verkopen : "U spendeert toch een derde van uw leven in bed" "U doet er lang mee dus dan valt een duurder matras toch goedkoop uit" "goedkoop is duurkoop" "U wilt toch ook uitgerust en fit wakker worden" etc. etc.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat ik door uitspraken van familie en vrienden op het verkeerde been gezet wordt mbt de prijs van een matras.
Ik merk helemaal niks als ik slaap. Dus ook niet of ik op een matras van 100 euro of 5k lig te pitten.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dure matrassen is hetzelfde als dure horloges. Handgemaakt, mooiere materialen, mooie afwerking etc. Of je er qua slaap wat van merkt.......
Dat ligt ook aan je bedbodem.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:37 schreef Sorella het volgende:
Op een duur matras kan je net zo verrot liggen als een goedkoop matras
Wees blij, ik doe geen oog dicht als ik op een matras van minder dan ¤10k ligquote:Op maandag 19 maart 2018 21:36 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik merk helemaal niks als ik slaap. Dus ook niet of ik op een matras van 100 euro of 5k lig te pitten.
Op een duur matras met een dure bedbodem kan je net zo verrot liggen als op een goedkoop matras met een goedkope bedbodemquote:
Succes met vakanties.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wees blij, ik doe geen oog dicht als ik op een matras van minder dan ¤10k lig
Ook gewoon matraas zeggen, baasquote:Op maandag 19 maart 2018 21:40 schreef Argo het volgende:
Een goed matraas zou denk ik wel 1000 euro kosten... Maar meer dan dat is ook onzin. Slaap een persoons en heb eentje van 600 euro geloof ik....
Ligt inderdaad ook aan de personen in kwestie die erop liggen... Ik slaap overal wel op, terwijl mijn moeder mij bijvoorbeeld mijn huidige matras cadeau deed omdat ze er niet op kon slapen (terwijl dat ding tering duur was)quote:Op maandag 19 maart 2018 21:39 schreef Sorella het volgende:
[..]
Op een duur matras met een dure bedbodem kan je net zo verrot liggen als op een goedkoop matras met een goedkope bedbodem
Dat paupers was schertsend bedoeld en is eerlijk gezegd niet het geval.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Uit de OP maak ik op dat TS veel 'paupers' in zijn vriendenkring/familie heeft. Dat er derhalve een forse inkomenskloof is ontstaan in de loop de jaren, wat resulteert in bestedingsbudgetten die niet meer matchen.
De auto van TS schrijft halfjaarlijks waarschijnlijk al meer af dan het 'fortuin' wat zo'n matras heeft gekost.
Helemaal als er een erwt onder het matras ligt.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:39 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wees blij, ik doe geen oog dicht als ik op een matras van minder dan ¤10k lig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |