Come to think of it, hij lijkt wel een beetje op Dannyquote:Op maandag 19 maart 2018 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit doet me zo hard denken aan zo'n quote die je met random fonts in je woonkamer kan hangen
*stil*
*mooi*
"We werken met fun, friendship, finance"quote:Op maandag 19 maart 2018 21:52 schreef STING het volgende:
[..]
Come to think of it, hij lijkt wel een beetje op Danny
Een kapster lijkt me ook reuzehandig als vriendin, nu heb ik alleen voordeel mocht ik een keer leukemie krijgen. Profit.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Is toch lekker als ze je af en toe een gratis gezichtsbehandeling kan geven.
Dat doe ik liever bij haarquote:Op maandag 19 maart 2018 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Loonslaafleef. Ik voel me ietwat vastgeroestquote:Op maandag 19 maart 2018 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar dan? Is alweer even terug, nog plannen?
Je kan altijd nog gaan ZZP'en in de rijschoolbusinessquote:Op maandag 19 maart 2018 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Loonslaafleef. Ik voel me ietwat vastgeroest
Dat wordt een hoop rode kruizen en gevarendriehoeken missen danquote:Op maandag 19 maart 2018 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kan altijd nog gaan ZZP'en in de rijschoolbusiness
Mijn pa heeft een vriendin die pedicure en kapster is in haar vrije tijd. Is toch ideaal, dat in het weekend je voeten gemasseerd worden en je kapsel bijgepunt. 'Want ze moet het toch een beetje bijhouden, om er handig in te blijven'.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een kapster lijkt me ook reuzehandig als vriendin, nu heb ik alleen voordeel mocht ik een keer leukemie krijgen. Profit.
Denk dat weiss liever haar een gezichtsbehandeling geeftquote:Op maandag 19 maart 2018 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2018 21:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wordt een hoop rode kruizen en gevarendriehoeken missen dan
Wou net zeggen: Maakt geen moer uit, zolang die leerlingen het maar goed doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zoek ook nog een nieuwe baan, misschien ook een rijschool beginnen. Ik kan alleen niet goed rijden, maar dat kunnen m'n leerlingen dan wel doen.
Oh shit Lola gemist! Lola!quote:
Dat is een blijvertje.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn pa heeft een vriendin die pedicure en kapster is in haar vrije tijd. Is toch ideaal, dat in het weekend je voeten gemasseerd worden en je kapsel bijgepunt. 'Want ze moet het toch een beetje bijhouden, om er handig in te blijven'.
Als je maar hard op de rem kunt trappen als ze iets fout doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:55 schreef Myraela het volgende:
Ik zoek ook nog een nieuwe baan, misschien ook een rijschool beginnen. Ik kan alleen niet goed rijden, maar dat kunnen m'n leerlingen dan wel doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik me daarmee al wel kan onderscheiden van 90% van de instructeurs hier in Rotterdam, ja.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Als je maar hard op de rem kunt trappen als ze iets fout doen.
Verder spreek je tenminste Nederlands, dus je hebt al iets voor op Ali van om de hoek.
FTFYquote:Op maandag 19 maart 2018 21:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik me daarmee al wel kan onderscheiden van 90% van de instructeurs hier in Rotterdam de Randstad, ja.
quote:Op maandag 19 maart 2018 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Myraela, sneakers:Oh heftig! Alle drie? Ik vind de zwarte wel leuk, ik draag verder nooit opvallend gekleurde schoenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die echt net zo netjes blijven rijden.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou uberhaupt geen tweede keer mijn rijbewijs mee naar huis krijgen als ik nog eens af moest rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |