abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_184921085
registreer om deze reclame te verbergen
Belofte maakt schuld dus hier komt mijn blunder. Inschattingsfoutje?

Vandaag een volle aanhanger met verhuizing spullen maar de garage gebracht van ons nieuwe huis. Super blij met onze nieuwe aanhanger.

Op naar huis voor lading 2. De wind was wel een beetje aangetrokken maar mijn inschatting was dat het best prima ging.

Ja dat ging het ook tot ik op een fly-over viaduct reed en dat blijkbaar orkaan kracht wind stond.

En toen lag de aanhanger op z'n kant. Huif kapot, wielkast kapot, frame beschadigd, koppeling krom, deuk in mijn auto.

Ff schrikken zeg. Voldoende blunder voor 2019 oké bedankt :W
Langzaam maar zeker.
pi_184922491
quote:
0s.gif Op maandag 28 januari 2019 14:51 schreef vannelle het volgende:
Jaren geleden werkte ik nog in de staalbouw en werkte ook mee aan een grote klus bij een elektriciteitscentrale. (Geertruidenberg)
Juist omdat het zo'n grote klus was waren er meerdere onderaannemers ingehuurd voor verschillende gedeeltes van de bouw.
1 Buitenlandse ploeg kon een paar dagen werk weer afbreken want de voorman had best wel een grote fout gemaakt:
Hij bekeek de bouwtekening alsof hij buiten het gebouw stond maar de tekening was vanuit de binnenkant bedoeld.
In feite stond er dus een gedeelte van de bouw in spiegelbeeld. _O- Ze moesten dan ook veel aanpassen om eea passend te krijgen. :P
Dan zit je echt niet op te letten, er staan niet voor niks stramienen op de tekening....
Twee jaar terug in Engeland een klus. Zat ik eerst 2 dagen met drie man op een andere locatie. Daarna naar de hoofdlocatie waar al 3 man bezig was. Sta ik mijn palitizers uit te zetten en denk he. Waarom lopen hun nu elke keer het pand uit naar een andere paal?

Bleken ze alles uit te hebben gezet van de paal uit een hok ernaast omdat daar een kleurtje op zat ergens. En dus twee dagen al spullen aan het plaatsen.
pi_184922561
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 18:54 schreef Gieliovd het volgende:

Vandaag een volle aanhanger met verhuizing spullen maar de garage gebracht van ons nieuwe huis. Super blij met onze nieuwe aanhanger.

Op naar huis voor lading 2. De wind was wel een beetje aangetrokken maar mijn inschatting was dat het best prima ging.

Ja dat ging het ook tot ik op een fly-over viaduct reed en dat blijkbaar orkaan kracht wind stond.

En toen lag de aanhanger op z'n kant. Huif kapot, wielkast kapot, frame beschadigd, koppeling krom, deuk in mijn auto.

Mooi klote zeg. Komt goed uit ook waarschijnlijk.
pi_184922660
Ja echt top. Not.

Huif ligt al bij de zeilmaker, nieuwe koppeling bestellen, schade staat al in de zinkspray.
Langzaam maar zeker.
pi_184922701
quote:

Zitting van de auto ook verpest?
pi_184922825
Haha neuh kalm blijven. Ik baalde gewoon enorm.

Splinternieuw ding 1 ritje naar de klöte ;(
Langzaam maar zeker.
pi_184939870
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 20:01 schreef tiho1 het volgende:

[..]

Twee jaar terug in Engeland een klus. Zat ik eerst 2 dagen met drie man op een andere locatie. Daarna naar de hoofdlocatie waar al 3 man bezig was. Sta ik mijn palitizers uit te zetten en denk he. Waarom lopen hun nu elke keer het pand uit naar een andere paal?

Bleken ze alles uit te hebben gezet van de paal uit een hok ernaast omdat daar een kleurtje op zat ergens. En dus twee dagen al spullen aan het plaatsen.
Ook moeite met stramienen dus. :P
Liep daar geen uitvoerder rond of zo?

Wat ook grappig was een hele grote hijsklus waar een 1000 tons kraan van Mammoet naar onze locatie zou komen.
Onze voorman helemaal lyrisch over dat ding want die kon wel 100.000 kilo tillen! _O-
pi_184958288
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2019 17:10 schreef vannelle het volgende:

[..]

Ook moeite met stramienen dus. :P
Liep daar geen uitvoerder rond of zo?

Wat ook grappig was een hele grote hijsklus waar een 1000 tons kraan van Mammoet naar onze locatie zou komen.
Onze voorman helemaal lyrisch over dat ding want die kon wel 100.000 kilo tillen! _O-
Uitvoerders gaan over de bouw. Niet onze installaties.
  Moderator maandag 11 februari 2019 @ 18:30:24 #184
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_184958568
quote:

Godsakke :X ! -O-
pi_184958612
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2019 20:14 schreef Gieliovd het volgende:
Haha neuh kalm blijven. Ik baalde gewoon enorm.

Splinternieuw ding 1 ritje naar de klöte ;(
Yeah is kut man :(

Verzekering? Wil zelf nog eens een tandemasser met een binnenmaat van 3 bij 1.5 - 2 en een verwijderbare huif :7 En moet 2500kg kunnen huffen :+ (bij voorkeur 3500, maar dat word een beetje zeuren qua auto).
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')