Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway/AR/anders zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks
quote:
Met welke treinen mag ik reizen met mijn Studenten OV-Chipkaart?
Met de Studenten OV-Chipkaart mogen studenten binnen Nederland reizen met alle treinen van NS Hispeed, behalve met Thalys en CityNightLine. Reist u met Intercity direct, dan heeft u naast de Studenten OV-Chipkaart ook een papieren toeslagkaartje nodig. (Bron: http://ow.ly/w6CqC)
Dit betekent dus dat je als student met je studenten OV gratis mag reizen met de ICE, let op: alleen BINNEN Nederland.
Must have apps De apps die vrijwel onmisbaar zijn als studentenchauffeur. Zoals zo vaak gezegd wordt, zorg ervoor dat je concentratie op de weg blijft en niet naar je telefoon gaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd. Tevens staan hier de eigen motorvoertuigen van onze chauffeurs bij.
Hikers CruisinDen, hiker regio Amsterdam DireStraits7, hiker regio Hilversum Drilboor, hiker regio Breda. Past nauwelijks in zijn Duitse slagschip. Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen Gerard_Geit, merkgeil aan Ford, Mercedes-Benz, Audi en Jaguar. Rijdt zelf Ford GrumpyCat, hiker regio Leiden (Easyway) johnson555, hiker regio Den Haag / Leiden Jurgenov, hiker regio Amersfoort/Utrecht KabouterKwebbel, hiker regio Apeldoorn Kevindinhinho, hiker regio Zwolle Kiprollade, hiker regio Rotterdam Krotenkoker, hiker regio Rotterdam Loxodonta, hiker regio Ede/Arnhem ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam OMGitsSander, hiker regio Ede/Arnhem (Autoreset) Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) qua111, hiker regio Leiden Rubenr3, hiker regio Groningen Sarasi, motorchick uit Groningen (Autoreset), vervoert haar kont op een Suzuki GS500H (2002) Schaafkaas, hiker regio Groningen Solidberg, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen stripe, hiker regio Groningen (Autoreset). Een echt feestbeest dat zelfs de beruchte feesten van zijn moeder kan waarderen. trolley, hiker regio Leeuwarden underground1009, hiker regio Groningen (Autoreset) - Peugeot 107 (2011) Viezze, hiker regio Eindhoven VogeltjeTwiet, hiker regio Den Bosch - Audi RS6 C7 (2014) Wave103, hiker regio Utrecht yosander, hiker regio Groningen (Autoreset) McAwesome, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Nucleass, hiker regio Groningen (Autoreset)
Hojdhopper, ex-hiker regio Utrecht irritatie100, ex-hiker regio Rotterdam. Tegenwoordig kantoorsletje en in het bezit van een RODE Octavia RS Komt nog net niet klaar op Vlaardingen en Feyenoord. joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen QuiCk01, ex-hiker regio Leiden
Privéchauffeurs Dimitri_, privéchauffeur regio Breda. Veelal te spotten in een A7 van de zaak. DrSnuggle, privéchauffeur regio Dubai Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht RTS91, ex-privéchauffeur regio Utrecht
Taxichauffeurs Dimitri_, regio Breda Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Regiotaxi Chauffeur regio Utrecht - Citroen Xsara (2000) Marco001, regio Uithuizen/Eemshaven - Peugeot 308 (2008).
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Uit interesse, doen de hikers hier wel eens een ritje voor een Duitse autoverhuurder met oranje logo?
Toen ik nog hikete nog wel eens voor de groene en de rode verhuurder ritjes gedaan. Momenteel zelf werkzaam bij de oranje (op kantoor), dus ben wel benieuwd...
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Vandaag een auto afgeleverd bij de ex-CEO van Alphabet, aardige vent Was wel een Dacia Duster dus ik denk niet dat ie daar heel veel plezier van gaat hebben
Op maandag 19 maart 2018 16:28 schreef Hojdhopper het volgende: Uit interesse, doen de hikers hier wel eens een ritje voor een Duitse autoverhuurder met oranje logo?
Toen ik nog hikete nog wel eens voor de groene en de rode verhuurder ritjes gedaan. Momenteel zelf werkzaam bij de oranje (op kantoor), dus ben wel benieuwd...
Ja, wel eens een ritje gehad naar de vestiging in Hoofddorp.
Op maandag 19 maart 2018 16:28 schreef Hojdhopper het volgende: Uit interesse, doen de hikers hier wel eens een ritje voor een Duitse autoverhuurder met oranje logo?
Toen ik nog hikete nog wel eens voor de groene en de rode verhuurder ritjes gedaan. Momenteel zelf werkzaam bij de oranje (op kantoor), dus ben wel benieuwd...
Iemand die toevallig hier ook taxi chauffeur als bijbaan heeft? Doe het zelf nu 3,5 jaar en uiteindelijk blijft het leuk om elke keer op nieuwe plekken te komen!
Jij bent er toch al heel lang bij, Amoeba? Rij je nog steeds?
Ja maar al lang niet meer voor AR. Tijdje als koerier gewerkt in België, Hellofresh boxjes rondbrengen in Vlaanderen en later in Wallonië, richting de grens met Frankrijk en Luxemburg zelfs. Anderhalf jaar gedaan, toen wat botten gebroken, dat werd een half jaartje ziektewet trekken. M'n contract werd niet verlengd en een paar maanden later bij PostNL een baantje gekregen als avondkoerier.
Nu heb ik laatst bij een subcontractor van PostNL een vast contract gekregen (wel op oproepbasis). Opzich is het werk wel prima, ik kan zelfstandig en vlot doorwerken. Ik maak wel minder uren nu, ook minder tijd..
Gisteren trouwens nog wel iets grappigs meegemaakt, in de categorie Amoeba missers. Ik had wat pakketten voor in de bus liggen en knalde per ongeluk m'n thermosmok zwart goud over de vloer. Bad luck, heel m'n (prive) jas zat onder en een hoek van het onderste pakket, waar net natuurlijk een boek in zat. Ik probeerde het nog te redden, maargoed, al te laat natuurlijk.
Allemaal geen probleem, klant krijgt een nieuw boek natuurlijk. Dus dat probeerde ik uit te leggen aan haar, maar ze stond erop dat ik direct naar het warenhuis van Bol ofzo zou gaan om een nieuw boek voor haar te halen.
Dus dat probeerde ik uit te leggen aan haar, maar ze stond erop dat ik direct naar het warenhuis van Bol ofzo zou gaan om een nieuw boek voor haar te halen.
Gewoon in de auto stappen en zeggen dat je later die dag nog wel terugkomt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op dinsdag 20 maart 2018 10:48 schreef Sacioli het volgende: Iemand die toevallig hier ook taxi chauffeur als bijbaan heeft? Doe het zelf nu 3,5 jaar en uiteindelijk blijft het leuk om elke keer op nieuwe plekken te komen!
In de openingspost staan er drie, maar weet niet of die hier nog meelezen.
Wat voor taxichauffeur ben je? Midden in de nacht voor de stappers of meer zo'n WMO-busje?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op dinsdag 20 maart 2018 20:45 schreef desbarts het volgende: Lijkt mij vreselijk taxichauffeur zijn. Al dat wachten. Staan in Lelystad altijd standaard 4 taxi's voor het station en zie nooit mensen instappen
Regiotaxichauffeur mooiste baan ooit. Nooit wachten, mooi heen en weer scheuren en prima fooi.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
In de openingspost staan er drie, maar weet niet of die hier nog meelezen.
Wat voor taxichauffeur ben je? Midden in de nacht voor de stappers of meer zo'n WMO-busje?
Eigenlijk beide! Ligt eraan of ik zaterdagnacht of zondag middag werk. Wij rijden op zondag veel Valys (is voor ouderen). Dan wil het nog wel is zijn dat je van Breda naar Groningen moet.
Op zaterdagnacht kun je je wel bedenken hoe en wat, van stappers tot prostituees etc. Overigens hoeven wij nooit ergens te 'wachten'.
Indd. Daarvoor moet je opnieuw theorie doen en opnieuw rijden. De instructeur die zich voordoet als 'klant'.
quote:
Op woensdag 21 maart 2018 10:58 schreef Zugspitze het volgende: Ik ben ook gevraagd voor de taxi op zaterdagnacht. Zit er eigenlijk niet op te wachten de hele zondag kwijt te zijn...
Valt opzich mee hoor. Vaak ben je rond 11u weer wakker en heb je nog heel de dag. De fooien maken sowieso veel goed natuurlijk.
Taxichauffeur lijkt me best chill als je maar chille mensen hebt. Van die mensen die het niet boeit hoe je rijdt als je ze maar van A naar B brengt. Die nog gewoon een praatje willen maken.
Niet van die high-class business lui die door niet zelf te rijden langer kunnen werken.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op woensdag 21 maart 2018 17:35 schreef DireStraits7 het volgende: Taxichauffeur lijkt me best chill als je maar chille mensen hebt. Van die mensen die het niet boeit hoe je rijdt als je ze maar van A naar B brengt. Die nog gewoon een praatje willen maken.
Niet van die high-class business lui die door niet zelf te rijden langer kunnen werken.
Dan ben je (vaak) privéchauffeur. Wij rijden ook veel zakelijk en moet vaak naar Brussel om Europarlementariërs op te halen of wat directeurs/managers, maar zij zien juist de taxi rit als relaxed. Gaan gewoon voorin zitten en maken gewoon een praatje.
Met hen kun je tenminste een gesprek voeren, dat wilt nog wel is tegenvallen met een Anita van de hoek die voor 5 euro naar de andere kant van Brabant gaat.
Op donderdag 22 maart 2018 13:58 schreef Volvoxx het volgende: Gisteren een Opel Movano gereden. Wie bedenkt er dat 100pk in zon bus genoeg is. Hij ging tegen de wind in niet harder dan 120.
paar jaar geleden verkochten ze nog die Transporters met 84pk op ruim 2 ton, dat was ook altijd leuk. En dat was nog zonder belading ook
Dan ben je (vaak) privéchauffeur. Wij rijden ook veel zakelijk en moet vaak naar Brussel om Europarlementariërs op te halen of wat directeurs/managers, maar zij zien juist de taxi rit als relaxed. Gaan gewoon voorin zitten en maken gewoon een praatje.
Met hen kun je tenminste een gesprek voeren, dat wilt nog wel is tegenvallen met een Anita van de hoek die voor 5 euro naar de andere kant van Brabant gaat.
Moet zeggen dat mijn chauffeurservaring (voor EW was dat) zeer gering is.
Als je een leuke autogenoot hebt, zal het wel relaxt zijn, ja. En je spreekt nog eens wat mensen die je normaliter niet zo snel zult spreken.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Moet zeggen dat mijn chauffeurservaring (voor EW was dat) zeer gering is.
Als je een leuke autogenoot hebt, zal het wel relaxt zijn, ja. En je spreekt nog eens wat mensen die je normaliter niet zo snel zult spreken.
Jammer. Zijn (vaak) de mensen met herseninhoud dus dan heb je het tenminste nog ergens over. Alleen denk ik dat ze jullie inhuren als ze echt ergens heen moeten. Bij ons gaan ze vaak naar huis of hotel.
Lekkere hikerdagen zo met die regen... Had daarentegen maandag een heerlijke zonnige dag.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op maandag 19 maart 2018 16:28 schreef Hojdhopper het volgende: Uit interesse, doen de hikers hier wel eens een ritje voor een Duitse autoverhuurder met oranje logo?
Toen ik nog hikete nog wel eens voor de groene en de rode verhuurder ritjes gedaan. Momenteel zelf werkzaam bij de oranje (op kantoor), dus ben wel benieuwd...
Ik nog nooit in ruim 4 jaar hiken
Overigens heb ik de rode Octavia RS uit de OP al een tijdje niet meer in bezit. Dat bleek een economisch total lossje bij de laatste APK Inmiddels de beschikking over mijn eerste leasebak, een heuse Kia Picanto
Had nog zitten denken over een iets minder luxe Rio, maar uiteindelijk toch maar voor een vrijwel full-options Picanto (de Colour Line) gegaan. Het is eigenlijk best een tof wagentje. Het is alleen even wennen dat ik nu een 1.0 met 67pk heb ipv een 1.8T met 235pk, maar het rijdt behoorlijk volwassen zo'n Picanto
Overigens heb ik de rode Octavia RS uit de OP al een tijdje niet meer in bezit. Dat bleek een economisch total lossje bij de laatste APK Inmiddels de beschikking over mijn eerste leasebak, een heuse Kia Picanto
Had nog zitten denken over een iets minder luxe Rio, maar uiteindelijk toch maar voor een vrijwel full-options Picanto (de Colour Line) gegaan. Het is eigenlijk best een tof wagentje. Het is alleen even wennen dat ik nu een 1.0 met 67pk heb ipv een 1.8T met 235pk, maar het rijdt behoorlijk volwassen zo'n Picanto
Hehe nice, maar idd - beter een full options pakket dan een kale versie. Moet nog even wachten tot ik mijn proeftijd hier heb gehaald (6 mnd) en dan kan ik ook eens kijken of ik een hier wat ga leasen. Is natuurlijk het voordeel van een premium Duitse verhuurder; dikke leasemogelijkheden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Hehe nice, maar idd - beter een full options pakket dan een kale versie. Moet nog even wachten tot ik mijn proeftijd hier heb gehaald (6 mnd) en dan kan ik ook eens kijken of ik een hier wat ga leasen. Is natuurlijk het voordeel van een premium Duitse verhuurder; dikke leasemogelijkheden.
Het was idd een lastige afweging nog, minder opties maar meer ruimte en een 1.0T met 100pk of minder ruimte, een turboloze 1.0 met 67pk maar wel leren bekleding, fullmapnavigatie, bluetooth, stuurwielbediening, dikke velgen etc.
Uiteindelijk dus toch voor die laatste gekozen, 95% van de tijd zit ik toch alleen in de auto en heb ik die ruimte niet nodig. En die 67pk is nog wel redelijk, alleen boven de 120 gaat het behoorlijk traag allemaal.
Klinkt bij jou wel goed allemaal wel hoge bijtelling dan Wat doe je precies? Kan me herinneren dat je dezelfde studie deed als ik
Het was idd een lastige afweging nog, minder opties maar meer ruimte en een 1.0T met 100pk of minder ruimte, een turboloze 1.0 met 67pk maar wel leren bekleding, fullmapnavigatie, bluetooth, stuurwielbediening, dikke velgen etc.
Uiteindelijk dus toch voor die laatste gekozen, 95% van de tijd zit ik toch alleen in de auto en heb ik die ruimte niet nodig. En die 67pk is nog wel redelijk, alleen boven de 120 gaat het behoorlijk traag allemaal.
Klinkt bij jou wel goed allemaal wel hoge bijtelling dan Wat doe je precies? Kan me herinneren dat je dezelfde studie deed als ik
Zou ook mijn keuze zijn, zeker als je die extra pk's niet nodig hebt.
Haha weet niet, werk op het hoofdkantoor in Duitsland en ken de leaseregels hier nog niet zo. Ik coördineer de online marketingactiviteiten in NL, BE en UK (International Business & Management Studies gedaan, weet niet meer wat jij deed?).
Kreeg vanochtend de informatie dat het dus mogelijk is om hier een soort van intern te hiken. Aangezien alle one-way rentals ook weer terug moeten natuurlijk. Gelukje dat er op Schiphol vaak auto's uit München staan. Andersom helaas niet. Anders zou een weekend naar Nederland wel heel voordelig worden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Zou ook mijn keuze zijn, zeker als je die extra pk's niet nodig hebt.
Haha weet niet, werk op het hoofdkantoor in Duitsland en ken de leaseregels hier nog niet zo. Ik coördineer de online marketingactiviteiten in NL, BE en UK (International Business & Management Studies gedaan, weet niet meer wat jij deed?).
Kreeg vanochtend de informatie dat het dus mogelijk is om hier een soort van intern te hiken. Aangezien alle one-way rentals ook weer terug moeten natuurlijk. Gelukje dat er op Schiphol vaak auto's uit München staan. Andersom helaas niet. Anders zou een weekend naar Nederland wel heel voordelig worden.
Oh, dan verwar ik je met iemand anders denk ik ik heb Bedrijfseconomie gedaan. Zit nu in de detachering.
En klinkt wel goed Duitsland lijkt me sowieso een prima land om te wonen.
Oh, dan verwar ik je met iemand anders denk ik ik heb Bedrijfseconomie gedaan. Zit nu in de detachering.
En klinkt wel goed Duitsland lijkt me sowieso een prima land om te wonen.
Nou ja, Bedrijfseconomie is een beetje IBMS+ lijkt me?
Ja prima wel, soms wat minder (beetje conservatief en degelijke cultuur natuurlijk). Maar qua auto's en autobahnen, oh ja zeker nice! Autoprijzen liggen hier natuurlijk ook een stuk lager dan in Nederland, zelfde geldt voor wegenbelasting (140/jaar). Maar bepaalde verkeersregels (stoplichten en voorrang) gaan dan weer helemaal nergens over en zijn zo inefficiënt als de pest.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Duitsland is echt een genot om te rijden! Niet alleen de autobahnen an sich maar ook het weggedrag van de oosterburen is meestal dik in orde. Tenzij je op sommige routes om de 10 meter werkzaamheden hebt...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Drukke dagen trouwens. Om half tien nog een sms'je van EW...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Even een ode aan het automatische noodremsysteem. Bij het achteruit inparkeren vandaag remde mijn octavia ineens, bleek dat er een vrouw die achter haar smartphone aan liep in mijn dode hoek zat. De collega (deed locatiewerk) die toe keek dacht dat ik remde en zei dat het niks scheelde, ik hing gewoon aan de koppeling en voelde dat de rem werd ingetrokken.
Jeetje, als er zelfs bij zulke unieke dagen als vandaag een morgen geen berichten hier geplaatst worden, is dit topic echt dood!
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Morgen leuk dagje: krijg bijna alleen maar liften.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Mwa, uiteindelijk dus geen pendel in Nijkerk, ondanks dat ik hier nog expliciet naar gevraagd had bij EW. Gaat blijkbaar alleen maar naar het station en als je toevallig dan ook op het station bent, kun je een lift krijgen.
Wel lekker een lift van Nijverdal naar Hengelo.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
En nog wel een mooi verhaal... klant wilde per se een bevestiging van afgifte, maar die krijg je via de app pas als er ook getekend is op het afleveradres. Uiteindelijk op een blocnote getekend voor de kilometerstand (want dan kon ik niet opeens 1000 kilometer gaan rijden) en voor de vertrektijd (want dan is duidelijk dat eventuele boetes nadien door mij gereden zijn)...
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Op maandag 30 april 2018 18:24 schreef DireStraits7 het volgende: Jeetje, als er zelfs bij zulke unieke dagen als vandaag een morgen geen berichten hier geplaatst worden, is dit topic echt dood!
Je hebt gelijk
De oude garde is verder gegaan met een volwassen leven opbouwen ofzo...
En de nieuwe garde zit niet op FOK!, maar op Whatsapp. We zoeken nog vrouwelijke collega's om de genderbalans in onze groepsapp recht te trekken.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation) De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Vruuger hikete ik nog met een ouderwetsche Nokia waar je snake op kon spelen, maar waar geen Google Maps of WhatsApp op zat. Toen kon je niet wachten tot je weer thuis was en in dit topic je heldenavonturen kon delen
Op woensdag 2 mei 2018 20:48 schreef Irritatie100 het volgende: Vruuger hikete ik nog met een ouderwetsche Nokia waar je snake op kon spelen, maar waar geen Google Maps of WhatsApp op zat. Toen kon je niet wachten tot je weer thuis was en in dit topic je heldenavonturen kon delen
Poh, dan ben je echt al een ouwe zak. Had je dan ook zo'n Packard Bell mp3-speler met 128mb geheugen zodat je nog een beetje muziek had onderweg? (gedownload van Kazaa natuurlijk)