abonnement Unibet Coolblue
pi_177941490
Volgens de NOS zitten alle verdachten nu vast.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_177941747
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2018 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volgens de NOS zitten alle verdachten nu vast.
De vraag is voor hoe lang.
pi_177942446
Maar waarom namen ze die ene gast mee dan?
.
  maandag 19 maart 2018 @ 22:17:05 #104
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_177944153
Ik ben oud op nieuwjaar in Roxy gaan vieren en wat een verschrikkelijke ervaring was dat!

Je moest minstens een uur aanschuiven voor drank die extreem duur was. Bij de WC's moest je minstens drie kwartier wachten om dan twee euro (!) te betalen. Daarnaast hing er een agressieve sfeer en blijkbaar begonnen ze te vechten toen ik met mijn maat wegging! Van een antidrugs beleid hebben ze daar ook nog nooit gehoord blijkbaar...
Ook moest je tien (!) euro betalen voor een locker....

Ga er nooit naar toe!
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_177948681
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_177948696
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 09:06 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Één van deze helden heeft de deur voor die andere open gedaan.
Dus zonder dat ze langs de receptie zijn geweest?
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 07:48:40 #107
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_177949019
quote:
“Groepsverkrachting? Fel tegenpruttelen deden ze niet. Ze zeiden enkel eens ‘stop’”



Vier jonge mannen die verdacht worden van een groepsverkrachting in Antwerpen geven toe dat ze vrijdagnacht wel degelijk in de hotelkamer van twee Nederlandse vrouwen waren. Maar een groepsverkrachting? Daar weten drie van hen naar eigen zeggen niets van. “Fel tegenpruttelen deden ze niet. Ze zeiden wel eens ‘stop’”, bekende een vierde intussen.

Het onderzoek naar de precieze rol van elk van de vier verdachten loopt nog volop. Maar volgens de onderzoeksrechter waren er genoeg aanwijzingen om de mannen op te sluiten op verdenking van verkrachting, diefstal en schuldig verzuim. De Nederlandse vrouwen van 21 en 22 dachten toen ze zaterdagochtend in hun hotelkamer in Antwerpen ontwaakten aanvankelijk dat ze enkel beroofd waren van hun geld en hun gsm’s. Dieven van dienst: hun vrienden die ze de avond voordien hadden leren kennen in club Roxy. Het ging om een groep jongeren van Afrikaanse afkomst - drie uit Antwerpen en één uit Temse. Twee van hen waren zelfs zo vriendelijk geweest hen na het feesten een lift te geven terug naar het hotel. Alleen: de twee vriendinnen uit Leiden ontwaakten de volgende dag met grote gaten in hun geheugen. Beetje per beetje kwamen echter beelden terug. Ook dat ze die nacht wakker waren geworden met zwarte mannen bovenop hen. En dat ze hen zouden hebben gevraagd te stoppen. Dat zouden de mannen niet hebben gedaan. Zich verdedigen lukte ook niet. “We waren gedrogeerd”, klonk het. Ze dienden een klacht in bij de politie.

Tranen bij verhoor
De 22-jarige Mohamed S. uit Antwerpen werd als eerste opgepakt toen hij zaterdagavond opnieuw opdook aan het hotel. Een man met een blanco strafblad. Maar de politie kénde hem wel. Omdat ze hem al op de vingers had moeten tikken toen hij nog minderjarig was. “Mijn cliënt liet zich het voorbije weekend meeslepen door zijn vrienden”, zegt zijn advocaat Luc Verheyen. “Hij had zaterdag meteen spijt. Daarom keerde hij ook terug naar dat hotel. Om met de slachtoffers te praten.”

De advocaat van Mohamed S. zegt dat hij bij zijn eerste ondervraging bekentenissen aflegde. “Bij het begin van de ondervraging barstte hij in tranen uit. De politie confronteerde hem met het vreselijke relaas van de slachtoffers. Wat die jonge vrouwen drie uur lang hebben moeten ondergaan, is gewoonweg afgrijselijk”, zegt Verheyen.

Volgens Mohamed S. gaven hij en een vriend de twee Nederlandse vriendinnen een lift naar hun hotel in het centrum van Antwerpen. De twee mannen gingen mee naar de kamer en lieten achteraf nog twee andere vrienden binnen. Mohamed S. gaf de politie ook de namen van de drie andere betrokkenen: Tijani D. (19) uit Temse, Eliel B. (20) uit Borgerhout en Lamine N. (20) uit Antwerpen. “Dat zal mijn cliënt niet in dank afgenomen worden, maar hij neemt tenminste zijn verantwoordelijkheid”, zegt Verheyen.

Mohamed S. en zijn vriend gingen met de vrouwen die ze een lift gegeven hadden mee naar de kamer. Het was toen rond vijf uur. De nachtwaker merkte even later nog twee Afrikaanse mannen op in de gang. Hij zetten hen aan de deur. De buitengesloten feestmakkers raakten in de loop van de ochtend toch terug binnen omdat één van hun vrienden met de sleutelkaart van de vrouwen de buitendeur van het hotel opende.

In diepe slaap
Volgens Mohamed S. kwam “van het een het ander kwam”. Hij zegt dat ze allemaal seks hadden met de twee vriendinnen. Volgens hem zou er ook ‘stop’ gezegd zijn door de vrouwen. Blijkbaar hechtte geen van de vier daar veel belang aan. “Echt fel pruttelden ze ook niet tegen. Terwijl we bezig waren, vielen zij geregeld in slaap.” De andere drie ontkennen de verkrachting en beweren enkel in de buurt te zijn geweest. Om acht uur vertrokken de vier vrienden. Volgens S. sliepen de twee Nederlandse vrouwen toen diep.

Het is nog onduidelijk of de vrouwen uit Leiden ook daadwerkelijk zijn gedrogeerd. Mohamed S. ontkent iets in hun drankje te hebben gedaan. Mogelijk deed één van zijn vrienden dat wel. Een eerste test bij de slachtoffers leverde alvast geen rohypnol, een bekende verkrachtingsdrug, op in hun bloed. De komende dagen worden meer resultaten verwacht.

Elk jaar doen zo’n 200 slachtoffers van een groepsverkrachting aangifte in ons land. Bijna de helft daarvan wordt geseponeerd, heel vaak wegens onvoldoende bewijs.

https://m.hln.be/nieuws/b(...)-eens-stop~abc6512d/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 20 maart 2018 @ 08:59:02 #108
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177949831
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 07:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Aangezien er niet duidelijk is tegengestribbeld zal het wel geseponeerd worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 09:01:31 #109
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_177949892
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 08:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Aangezien er niet duidelijk is tegengestribbeld zal het wel geseponeerd worden.
Aangezien ze gedrogeerd zijn zal dit niet geseponeerd worden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:07:55 #110
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177950028
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:01 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Aangezien ze gedrogeerd zijn zal dit niet geseponeerd worden.
Dat moet dan wel bewezen worden.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 20 maart 2018 @ 09:08:16 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_177950035
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat moet dan wel bewezen worden.
Ze hebben bloedmonsters genomen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:09:02 #112
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177950049
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:08 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ze hebben bloedmonsters genomen.
En als daar dus niks in gevonden wordt? Of er wordt wel wat gevonden, maar er kan niet bewezen worden dat de negers dit in hun drankjes gedaan hebben?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:10:17 #113
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_177950070
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:09 schreef LXIV het volgende:

[..]

En als daar dus niks in gevonden wordt? Of er wordt wel wat gevonden, maar er kan niet bewezen worden dat de negers dit in hun drankjes gedaan hebben?
Hoogopgeleide artsen die alles weten van anesthesie. Ze hebben de schijn tegen.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:11:16 #114
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_177950088
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hoogopgeleide artsen die alles weten van anesthesie. Ze hebben de schijn tegen.
De schijn tegen is niet voldoende. Er moet bewezen worden dat zij het gedaan hebben.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_177950099
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2018 22:17 schreef Zahreddine het volgende:
Ik ben oud op nieuwjaar in Roxy gaan vieren en wat een verschrikkelijke ervaring was dat!

Je moest minstens een uur aanschuiven voor drank die extreem duur was. Bij de WC's moest je minstens drie kwartier wachten om dan twee euro (!) te betalen. Daarnaast hing er een agressieve sfeer en blijkbaar begonnen ze te vechten toen ik met mijn maat wegging! Van een antidrugs beleid hebben ze daar ook nog nooit gehoord blijkbaar...
Ook moest je tien (!) euro betalen voor een locker....

Ga er nooit naar toe!
Roxy ben ik nog nooit geweest, wel vaker in België gaan stappen maar leuk was dat zelden. Wij gingen bijvoorbeeld wel eens naar de Versuz in Hasselt, daar hing het ook vol met bepaald type volk. Dikke auto's voor de deur, en dan jochies van 18-20 jaar met een auto van 70K+. Die stonden de hele tijd voor de deur meiden lastig te vallen om ze naar huis te brengen, beetje stoer doen. In de club was het ook vaak ellende, dat tuig kon alleen maar stoer staan te kijken langs de kant en begonnen vaak uit het niets ruzie te zoeken, dan hadden ze er weer één op de radar die dan werd uitgedaagd door 1 of 2 kereltjes waarna de hele groep erop sprong.

Nee, België was leuk in de cafeetjes maar de discotheken worden gedomineerd door bepaalde types waar je beter weg kunt blijven, en dat was 15 jaar geleden al zo.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:11:57 #116
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_177950101
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Hoogopgeleide artsen die alles weten van anesthesie. Ze hebben de schijn tegen.
Hoezo zijn het hoogopgeleide artsen? Of is dat sarcasme?

Zoals gewoonlijk is het weer het bekende tuig van de richel, je gaat er serieus vooroordelen van krijgen hoor .....
"Hoka Hey!"
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:16:52 #117
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_177950199
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef matspontius het volgende:

[..]

Hoezo zijn het hoogopgeleide artsen? Of is dat sarcasme?

Zoals gewoonlijk is het weer het bekende tuig van de richel, je gaat er serieus vooroordelen van krijgen hoor .....
Sarcasm in the morning.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:17:24 #118
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_177950208
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:16 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Sarcasm in the morning.
Obvious, nog niet helemaal wakker :)
"Hoka Hey!"
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:18:33 #119
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_177950237
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Roxy ben ik nog nooit geweest, wel vaker in België gaan stappen maar leuk was dat zelden. Wij gingen bijvoorbeeld wel eens naar de Versuz in Hasselt, daar hing het ook vol met bepaald type volk. Dikke auto's voor de deur, en dan jochies van 18-20 jaar met een auto van 70K+. Die stonden de hele tijd voor de deur meiden lastig te vallen om ze naar huis te brengen, beetje stoer doen. In de club was het ook vaak ellende, dat tuig kon alleen maar stoer staan te kijken langs de kant en begonnen vaak uit het niets ruzie te zoeken, dan hadden ze er weer één op de radar die dan werd uitgedaagd door 1 of 2 kereltjes waarna de hele groep erop sprong.

Nee, België was leuk in de cafeetjes maar de discotheken worden gedomineerd door bepaalde types waar je beter weg kunt blijven, en dat was 15 jaar geleden al zo.
Figuren die jij beschrijft is echt kansloos volk. Dat zijn ook de types die als ze een paar jaar ouder zijn worden omgelegd in het drugscircuit. Zal geen traan om ze laten.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:21:48 #120
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_177950325
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:18 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Figuren die jij beschrijft is echt kansloos volk. Dat zijn ook de types die als ze een paar jaar ouder zijn worden omgelegd in het drugscircuit. Zal geen traan om ze laten.
Precies, opgeruimd staat netjes. Hoe eerder, hoe beter. Begin echt een serieuze antipathie tegen dit soort mensen te krijgen. Wat zeg ik, die antipathie is al sterk aanwezig en wordt alleen maar erger door wat ik dagelijks zie en hoor :r
"Hoka Hey!"
pi_177950333
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Roxy ben ik nog nooit geweest, wel vaker in België gaan stappen maar leuk was dat zelden. Wij gingen bijvoorbeeld wel eens naar de Versuz in Hasselt, daar hing het ook vol met bepaald type volk. Dikke auto's voor de deur, en dan jochies van 18-20 jaar met een auto van 70K+. Die stonden de hele tijd voor de deur meiden lastig te vallen om ze naar huis te brengen, beetje stoer doen. In de club was het ook vaak ellende, dat tuig kon alleen maar stoer staan te kijken langs de kant en begonnen vaak uit het niets ruzie te zoeken, dan hadden ze er weer één op de radar die dan werd uitgedaagd door 1 of 2 kereltjes waarna de hele groep erop sprong.

Nee, België was leuk in de cafeetjes maar de discotheken worden gedomineerd door bepaalde types waar je beter weg kunt blijven, en dat was 15 jaar geleden al zo.
Versus, dan noem je ook wel een tent ook zeg. De ligging speelt ook mee vind ik. Versuz ligt nogal afgelegen vind ik tussen wat industrie. Ik ben regelmatig wezen stappen in het centrum van Brugge en dat was echt heel gezellig.
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:23:50 #122
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_177950368
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:11 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Roxy ben ik nog nooit geweest, wel vaker in België gaan stappen maar leuk was dat zelden. Wij gingen bijvoorbeeld wel eens naar de Versuz in Hasselt, daar hing het ook vol met bepaald type volk. Dikke auto's voor de deur, en dan jochies van 18-20 jaar met een auto van 70K+. Die stonden de hele tijd voor de deur meiden lastig te vallen om ze naar huis te brengen, beetje stoer doen. In de club was het ook vaak ellende, dat tuig kon alleen maar stoer staan te kijken langs de kant en begonnen vaak uit het niets ruzie te zoeken, dan hadden ze er weer één op de radar die dan werd uitgedaagd door 1 of 2 kereltjes waarna de hele groep erop sprong.

Nee, België was leuk in de cafeetjes maar de discotheken worden gedomineerd door bepaalde types waar je beter weg kunt blijven, en dat was 15 jaar geleden al zo.
Als je gezelligheid opzoekt kom dan naar de oude stadscentra ipv discotheken inderdaad :). Hoewel er daar ook vaker tuig rondhangt is dat erg in de minderheid en is er ook vaak veel politie in de buurt die kan ingrijpen indien nodig. Er is een reden waarom autochtone Belgen amper nog naar plaatsen zoals de Versuz gaan behalve voor bepaalde evenementen waarbij het portierbeleid goed in elkaar zit - dat wilt zeggen helaas maar waar als dat typische buitenlandse gajes buitengehouden wordt.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 20 maart 2018 @ 09:44:52 #123
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_177950758
Opnieuw kan de conclusie getrokken worden dat bij bepaalde bevolkingsgroepen de vrouw met geen enkel respect wordt bejegend en ondergeschikt is aan de man en zijn lusten.

Joh, doen ze het niet vrijwillig dan drogeren we ze toch gewoon - hoe kom je überhaupt aan dit soort ideeen?
"Hoka Hey!"
pi_177952491
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 09:23 schreef Lothiriel het volgende:
Als je gezelligheid opzoekt kom dan naar de oude stadscentra ipv discotheken inderdaad :). Hoewel er daar ook vaker tuig rondhangt is dat erg in de minderheid en is er ook vaak veel politie in de buurt die kan ingrijpen indien nodig. Er is een reden waarom autochtone Belgen amper nog naar plaatsen zoals de Versuz gaan behalve voor bepaalde evenementen waarbij het portierbeleid goed in elkaar zit - dat wilt zeggen helaas maar waar als dat typische buitenlandse gajes buitengehouden wordt.
Zijn La Rocca en Café d'Anvers nog een beetje te doen? Ben er al jaren niet meer geweest.
pi_177953131
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2018 11:14 schreef Techno het volgende:

[..]

Zijn La Rocca en Café d'Anvers nog een beetje te doen? Ben er al jaren niet meer geweest.
Het kan eigenlijk alleen nog maar tegenvallen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')