Mes. Steek. Pijn.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn en ik hopen dat Twente er direct uitvliegt
Ik zou dat oprecht jammer vindenquote:Op maandag 19 maart 2018 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stijn en ik hopen dat Twente er direct uitvliegt
Ik heb hetzelfde. Roda mag eruit tyfen, ik heb niks met die club. Ik zou wel een beetje gniffelen om Twente, maar ik gun ze geen degradatie.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou dat oprecht jammer vinden
Heel klein beetje genot vanwege fans die een jaar of 5 terug nog dachten dat ze Feyenoord voorbij waren (lol)
Jammer dat de rollercoaster pas weer over twee weken verdergaat.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niets. Ik vind het gewoon een grappige gedachte wanneer Sparta van die 2 ploegen zou winnen
Heb je vanmiddag tijd voor catalunyaquote:Op maandag 19 maart 2018 09:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat de rollercoaster pas weer over twee weken verdergaat.
Ja hoor.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je vanmiddag tijd voor catalunya
Wie dan?quote:Op maandag 19 maart 2018 10:00 schreef Ties02 het volgende:
Ik weet nu wie mijn echte vrienden zijn op fok
Ik ben daar vrij duidelijk over geweest. Dat je op mijn aartsvijandenlijst staat heeft niks met Twente te maken.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:00 schreef Ties02 het volgende:
Ik weet nu wie mijn echte vrienden zijn op fok
2/3CAT klim en dan een tijdje afdalen naar de finish. Valverde.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee
Ik ga eens kijken wat voor etappe ons staat te wachten
Oog om oogquote:Op maandag 19 maart 2018 10:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben daar vrij duidelijk over geweest. Dat je op mijn aartsvijandenlijst staat heeft niks met Twente te maken.
Ik gok op een Belg vandaag. Gewoon een willekeurige.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2/3CAT klim en dan een tijdje afdalen naar de finish. Valverde.
Cav trouwens alleen een rib gebrokenquote:Op maandag 19 maart 2018 10:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2/3CAT klim en dan een tijdje afdalen naar de finish. Valverde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |