mijn vriend was vandaag bij de Raptors. Lekkere game.quote:
Volgende week spelen de cavs in Toronto. Ik zou gaan man. Lebronquote:Op maandag 19 maart 2018 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
mijn vriend was vandaag bij de Raptors. Lekkere game.
Ja het is niet dat ik er dan ben he?quote:Op maandag 19 maart 2018 00:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgende week spelen de cavs in Toronto. Ik zou gaan man. Lebron
Homo..quote:Op maandag 19 maart 2018 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kurfürstenstraße, Google-afbeelding dat maar..quote:
Ja leuk, er zit een beetje tactiek in. Dat maakt het niet ineens leuk dat je 8 uur op een dag moet kijken naar wat lui die een rondje aan het fietsen zijn.quote:
Amerikaanse sporten C-sporten noemenquote:Op maandag 19 maart 2018 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja leuk, er zit een beetje tactiek in. Dat maakt het niet ineens leuk dat je 8 uur op een dag moet kijken naar wat lui die een rondje aan het fietsen zijn.
Daarbij zijn recreatiewielrenners op het fietspad echt de walgelijkste mensen ooit.
Sowquote:
Als ik van de trap kanker breek ik ook mijn nek, is dat dan ook een sportquote:Op maandag 19 maart 2018 01:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Amerikaanse sporten C-sporten noemen. Met 1 NFL tackle denk ik serieus dat jij alles breekt in je lichaam
Nee, dan zit je in een aflevering van Jackass..quote:Op maandag 19 maart 2018 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ik van de trap kanker breek ik ook mijn nek, is dat dan ook een sport
Wat deed ie? Bijbel voorlezen? Alhoewel, kan hij eigenlijk lezen?quote:Op maandag 19 maart 2018 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Depay heeft weer aan zijn act gedaan zo te lezen
Wat een nonfiguur is dat toch
quote:Op maandag 19 maart 2018 01:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat deed ie? Bijbel voorlezen? Alhoewel, kan hij eigenlijk lezen?
snap dat gehaat op die gozer niet zoquote:Op maandag 19 maart 2018 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De "Het boeit me niet wat mensen over mij zeggen, of althans dat zeg ik maar heel vaak want eigenlijk huil ik mezelf ermee in slaap"act
Dit gedrag is gewoon irritant, snap ook niet waarom hij altijd zo'n act moet volhouden. Ga lekker voetballen en juich als je de winnende maakt in de laatste minuut, niet dit soort onzin.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
snap dat gehaat op die gozer niet zo
Dit.. Niemand haat ook op die jongen persoonlijk of z'n voetbalkwaliteiten, maar op z'n maniertjes, en zo lang 'ie daar mee door blijft gaan, hoe meer mensen hem uitkotsen.. Het ligt echt volledig aan hem zelf..quote:Op maandag 19 maart 2018 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gedrag is gewoon irritant, snap ook niet waarom hij altijd zo'n act moet volhouden. Ga lekker voetballen en juich als je de winnende maakt in de laatste minuut, niet dit soort onzin.
Erger me daar bij Ziyech ook kapot aan.
Ziyech is dan ook een ontzettende lijer.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gedrag is gewoon irritant, snap ook niet waarom hij altijd zo'n act moet volhouden. Ga lekker voetballen en juich als je de winnende maakt in de laatste minuut, niet dit soort onzin.
Erger mij meer aan zijn manier van spelen als het aankomt op effectiviteit dan zijn maniertjes als hij scoort of zijn manier van kleden.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn manier van kleden en uitspattingen buiten het veld boeit mij ook geen ene reet, die onzin over die hoed slaat ook nergens op.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Erger mij meer aan zijn manier van spelen als het aankomt op effectiviteit dan zijn maniertjes als hij scoort of zijn manier van kleden.
Dat boeit toch geen zak joh
Vooral omdat hij altijd richt op de negatieve reacties die hij hoort ipv ook de vele positieve geluiden rondom zijn spel. Ach het zal allemaal wel.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ziyech is dan ook een ontzettende lijer.
quote:Op maandag 19 maart 2018 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De "Het boeit me niet wat mensen over mij zeggen, of althans dat zeg ik maar heel vaak want eigenlijk huil ik mezelf ermee in slaap"act
Degredatie man. Kut wel.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ziyech is dan ook een ontzettende lijer.
Hij is gewoon arrogant en respectloos naar de supporters. Als voetballer is dat echt heel dom.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Erger mij meer aan zijn manier van spelen als het aankomt op effectiviteit dan zijn maniertjes als hij scoort of zijn manier van kleden.
Dat boeit toch geen zak joh
Ik had al geantwoordquote:Op maandag 19 maart 2018 06:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi Haags. Je hebt alweer een DM van mij.
Ik heb blijkbaar de anale aflevering gemist.quote:Op maandag 19 maart 2018 07:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de blooper aflevering gisteravond hadden ze weg mogen laten.
Wel gewaagd.quote:Op maandag 19 maart 2018 07:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
alleen dat? Dan krijg je het zeker koud
Uit de kast gekomen?quote:Op maandag 19 maart 2018 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |