Kapi jeetjequote:Op maandag 19 maart 2018 10:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie m al gaan, zwetend bovenop stampen en dan onderaan zon piemel als een kerstbelletje heen en weer slingeren.
Goede.quote:
Ik kan iig in een hoek staan, vetklep.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:11 schreef Ties02 het volgende:
Kapi gaat maar even in de hoek staan en heel goed nadenken
Line-up Lotto Soudal: Sander Armée, Thomas De Gendt, Adam Hansen, Bjorg Lambrecht, Maxime Monfort, James Shaw and Jelle Vanendert.quote:
Barney.gifquote:Op maandag 19 maart 2018 10:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan iig in een hoek staan, vetklep.
SOW KOEKOEKquote:Op maandag 19 maart 2018 10:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan iig in een hoek staan, vetklep.
Je hebt gelijk jaquote:Op maandag 19 maart 2018 10:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Line-up Lotto Soudal: Sander Armée, Thomas De Gendt, Adam Hansen, Bjorg Lambrecht, Maxime Monfort, James Shaw and Jelle Vanendert.
Sports directors: Mario Aerts and Bart Leysen.
https://www.lottosoudal.b(...)ined-volta-catalunya
Debunked.
Sagan krijgt een mongolenploeg mee naar Harelbekequote:Op maandag 19 maart 2018 10:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ja
Maw de belgen zijn kansloos
gewoon wat gezetquote:Op maandag 19 maart 2018 10:13 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben trouwens niet echt dik ofzo maar ja
We noteren het evenquote:Op maandag 19 maart 2018 10:13 schreef Ties02 het volgende:
Dat zeggen dikke mensen altijd.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:13 schreef Ties02 het volgende:
Jij boeit mij vrij weinig, ik vind de mening van kapi rullevanter in dezequote:Op maandag 19 maart 2018 10:15 schreef xcachet het volgende:
Vind je niet gezellig, dus geloof het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |