klaas is de buy indicator 😂quote:Op zondag 18 maart 2018 23:37 schreef ITrade het volgende:
Klaas is te zien in dit topic dus ik heb weer wat ingekocht
Geloof mij dat werkt prima.quote:
erg verrassendquote:Op zondag 18 maart 2018 23:59 schreef BadVlad het volgende:
Helaas nog niet mijn portfolio durven te bekijken, wel weer verkozen tot president van Rusland.![]()
![]()
die man kan ook alles hé...quote:
Opgeruimd staat netjes?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2018 07:33 schreef woxxel het volgende:
Ohja. Ik heb eth ervoor gekocht. Ik schrok ff.
geen idee, gelijk verkopen!quote:Op maandag 19 maart 2018 08:26 schreef LXIV het volgende:
Weer een verrassend herstel vannacht. Was hier nog een specifieke aanleiding voor?
SOWIESO ONDER DE 5K!!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2018 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Die crash is net begonnen.
Dat die koersen nu telkens in golfbewegingen omhoog en omlaag schiet is natuurlijk de golf van de daytraders.
Uiteindelijk zal die golfjes steeds meer een trend naar beneden nemen.
BTC blijft de sterkste en alles is er afhankelijk van. Dus zolang er nog een klein groepje overblijft zal het wel op 5000 uitkomen.
5000 gaat zowieso gebeuren binnen 2 maanden.
G20 nieuws wellicht, maar volgens mij zijn er gewoon grote jongens aan het spelen met de prijs. De algemene trend is nog steeds naar benedenquote:Op maandag 19 maart 2018 08:26 schreef LXIV het volgende:
Weer een verrassend herstel vannacht. Was hier nog een specifieke aanleiding voor?
5-2-2018quote:
G20 praatjes.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:26 schreef LXIV het volgende:
quote:
en bij mijn brokers 4999quote:Op maandag 19 maart 2018 09:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laagste global avarage was 6-2: $ 6139,-.
Jouw brokers doen mij niet zoveel omdat we in cryptoland spreken van een global avarage als we kijken naar de Bitcoin prijs.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
en bij mijn brokers 4999
dit is cryptoland
quote:Op maandag 19 maart 2018 00:00 schreef Predator38 het volgende:
[..]
beste president dictator evahhhhh
Stalin zou willen dat hij zo een propaganda kon doen in zijn tijd.quote:Op maandag 19 maart 2018 02:03 schreef SMS303 het volgende:
[..]
die man kan ook alles hé...
piloot, olympisch gewichtheffen, olympisch zwemmen, olympisch ijshockey, oudjes op een bosje bloemen trakteren, honden en jaguars trainen, piano spelen, zieken genezen met handoplegging, tv-presentator, de hele wereld voor de gek houden en z'n zakken vullen.
de laatste dan om het af te leren.... wat een superman is het toch!
edit: de linkies naar foto's erotisch paardrijden en vliegvissen werkten niet...
dan maar de Putin calendar 2018:
https://www.express.co.uk(...)topless-leopard#t=4s
Gelukkig niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:16 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er meer mensen die af en toe mails krijgen van exchanges waar je nooit van hebt gehoord? Zo van "Dank u voor het registreren, klik hier om uw account te activeren, link is 24 uur geldig". Alsof één of andere nerd steeds probeert op mijn mailadres iets te registreren wat natuurlijk geen zin heeft
Ja, denk dat het komt door de buitgemaakte email adressen van Bitcointalk een paar jaar geleden.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:16 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er meer mensen die af en toe mails krijgen van exchanges waar je nooit van hebt gehoord? Zo van "Dank u voor het registreren, klik hier om uw account te activeren, link is 24 uur geldig". Alsof één of andere nerd steeds probeert op mijn mailadres iets te registreren wat natuurlijk geen zin heeft
Waarschijnlijk een phising mail. Niet op links klikken en/of attachments openen.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:16 schreef metallicelmo het volgende:
Jij opent zeker geen ook geen spam mailquote:Op maandag 19 maart 2018 09:36 schreef Moonsoon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een phising mail. Niet op links klikken en/of attachments openen.
doei klaasquote:Op maandag 19 maart 2018 09:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
en bij mijn brokers 4999
dit is cryptoland
ja dat betekent toch gewoon dat die ook ergens 5800 heeft gestaanquote:Op maandag 19 maart 2018 09:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Laagste global avarage was 6-2: $ 6139,-.
Zo werkt het niet Klaas. Als bij 1 rare broker toevallig de 5000 is aangetikt, was de prijs niet 5000 dollar. De laagste prijs was $ 6139,-.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dat betekent toch gewoon dat die ook ergens 5800 heeft gestaan
nou dan heb ik gewoon gelijjk gekregen want ik zei dat hij rond de 5000 zou komen...het heeft de 5 gewoon aangetikt....
wtf is hier aan de hand.....
Je snapt dat 5800 veel dichter bij 6k ligt dan bij 5k hèquote:Op maandag 19 maart 2018 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nou dan heb ik gewoon gelijjk gekregen want ik zei dat hij rond de 5000 zou komen...het heeft de 5 gewoon aangetikt....
Denken dat je het beter weet dan een harvard graduatequote:Op maandag 19 maart 2018 09:52 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zo werkt het niet Klaas. Als bij 1 rare broker toevallig de 5000 is aangetikt, was de prijs niet 5000 dollar. De laagste prijs was $ 6139,-.
Klaasgodquote:Op maandag 19 maart 2018 09:53 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Denken dat je het beter weet dan een harvard graduate
hbashtag klaasweetallesquote:Op maandag 19 maart 2018 09:53 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Hij heeft hooguit een keer over campus gelopen en zelfs dat betwijfel ik.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:53 schreef Weissmania het volgende:
[..]
op m'n bord lust ik beide, in mijn mail blief ik ze niet. Gek hè?quote:Op maandag 19 maart 2018 09:40 schreef metallicelmo het volgende:
Ik hou niet van vissen, ook niet van spam
jij hebt toch HARVARD gedaan ?quote:Op maandag 19 maart 2018 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja maar bij zijn broker was ie 4999quote:Op maandag 19 maart 2018 10:01 schreef Predator38 het volgende:
[..]
jij hebt toch HARVARD gedaan ?
5800 is wat anders dan rond de 5000
terug naar school jij
quote:Op maandag 19 maart 2018 09:53 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Munt van de Maand op Harvard heb ik begrepen.quote:
Ik werk ook op harvard. Hoge functie.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Hij heeft hooguit een keer over campus gelopen en zelfs dat betwijfel ik.
bij klaas elke dag....rond de 5000 verkoopt hijquote:Op maandag 19 maart 2018 10:20 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe vaak zou het voorkomen dat iemand per ongeluk een bitcoin verkoopt voor 80 of 800 dollar in plaats van 8000?
Niet, je verkoopt aan de hoogste buyorderquote:Op maandag 19 maart 2018 10:20 schreef metallicelmo het volgende:
Hoe vaak zou het voorkomen dat iemand per ongeluk een bitcoin verkoopt voor 80 of 800 dollar in plaats van 8000?
quote:Op maandag 19 maart 2018 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Munt van de Maand op Harvard heb ik begrepen.
quote:Op maandag 19 maart 2018 10:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik werk ook op harvard. Hoge functie.
Als dakdekker.
Goeie inderdaad, dat zou toch kut zijn hé als de mogelijkheid bestond dat je 10k bitcoins verkoopt aan iemand voor 8 dollar per stukquote:Op maandag 19 maart 2018 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet, je verkoopt aan de hoogste buyorder
quote:G20 rejects cryptocurrency regulation since it doesn't pose a risk to global financial stability.
Verwacht maar dat er regelmatig een typo inzit. Niet echt een probleem zolang het geen whale is en de orderbook gewoon goed gevuld is.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:20 schreef metallicelmo het volgende:
Kijk dat is nieuws!quote:
je weet het verschil tussen 5000 en 5800 nog niet eens.....dus hou je muil en ga terug naar harvardquote:Op maandag 19 maart 2018 10:49 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik was hier ook nog de enige die bij de koers van 18000 van de btc al beweerde dat crypto en btc helemaal in elkaar zou gaan storten...toen werd ik hier helemaal weggehoond
naar een koers van 5000 -6000 noem ik in elkaar storten
nu zijn al die clowns hier die me af te zaten zagen in december al helemaal happy als die koers een sprongetje omhoog maakt naar 8000 nog wat
Moooooohooooooooooooohooooooooooooooooooooon!quote:
Wat scheld jij altijd veel.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:50 schreef Predator38 het volgende:
[..]
je weet het verschil tussen 5000 en 5800 nog niet eens.....dus hou je muil en ga terug naar harvard
Je hebt gelijk, je target was on point.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:49 schreef klaasweetalles het volgende:
k was hier ook nog de enige die bij de koers van 18000 van de btc al beweerde dat crypto en btc helemaal in elkaar zou gaan storten...toen werd ik hier helemaal weggehoond
Het is ook niet bepaald lief doen hè?quote:Op maandag 19 maart 2018 10:52 schreef Predator38 het volgende:
[..]
sinds wanneer is dit schelden ?????
moet ik tegen een user die denkt dat hij slimmer is dan de rest ( en ondertussen al moeite heeft met tellen ) lief gaan doen dan.....quote:Op maandag 19 maart 2018 10:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald lief doen hè?
miljardenquote:Op maandag 19 maart 2018 10:53 schreef ITrade het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je target was on point.
Ik hoop dat je er als geleerde Harvard god wel een paar honderd miljoen aan verdiend heb toch?
Toch?
"Put money where mouth is", hebben ze dat niet verteld op Harvard?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2018 11:02 schreef ITrade het volgende:
[..]
"Put money where mouth is", hebben ze dat niet verteld op Harvard?
Of was je misschien toch niet zo zeker en riep je maar wat?
Jij bent die rechter toch klaas, met t hoofddoekie, pas afgestudeerd op harvard?quote:
Probeer etherdelta eens zou ik zeggenquote:Op maandag 19 maart 2018 10:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet, je verkoopt aan de hoogste buyorder
Had jij nou een affiliate gezet?quote:Op maandag 19 maart 2018 11:11 schreef genakt het volgende:
[..]
Probeer etherdelta eens zou ik zeggen
2017 beldequote:
Heeft er toch 2 a 3 topics ingestaanquote:
Dat kan hoor. Dat heet een limit order.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:47 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Goeie inderdaad, dat zou toch kut zijn hé als de mogelijkheid bestond dat je 10k bitcoins verkoopt aan iemand voor 8 dollar per stuk
Geenquote:
Ja al even terug, een ZetaOSje gedaan deze boy.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:19 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ZetaOSje gezet? (Wie herinnert em nog? voor de "oldtimers")
lekker voor jequote:
Moeilijk te zeggen. Maar G20 is groot en betekend echt wel wat, dit kan een onderdeel worden van hernieuwde vertrouwen.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:18 schreef metallicelmo het volgende:
Maargoed die prijsstijging van gisteren, was dat een soort voorschot op het nieuws dat de G20 niet heel streng gaat zijn omtrent crypto? Dus als ze straks daadwerkelijk iets bekend maken dan is dat het? Ik zie de prijs nu weer niets doen namelijk dus die zal wel weer onder de 8k zakken of niet?
Tot nu toe wel.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:29 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen. Maar G20 is groot en betekend echt wel wat, dit kan een onderdeel worden van hernieuwde vertrouwen.
Ik neem aan dat die bubble grafieken niet altijd hetzelfde patroon volgen?
Dat denk ik ook ja. 278mld is kritiek voor de totale marketcap, daar ligt de eerdere support van voor de bubble.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:32 schreef Predator38 het volgende:
het zal pas woensdag gaan worden voordat we dan echt gaan stijgen...of gaan dalen
Een duidelijke typo in een post niet kunnen herkennen is ook niet bepaald snugger natuurlijkquote:Op maandag 19 maart 2018 10:01 schreef Predator38 het volgende:
[..]
jij hebt toch HARVARD gedaan ?
5800 is wat anders dan rond de 5000
terug naar school jij
typoquote:Op maandag 19 maart 2018 12:31 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Een duidelijke typo in een post niet kunnen herkennen is ook niet bepaald snugger natuurlijk
Smileys, waarom gebruik jij ze eigenlijk zo vaak? Moeite om de essentie van je verhaal in woorden te formuleren? Of soort van verkrampte poging om hier steun zoeken? Je grap is namelijk totaal niet grappig.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
typo![]()
yeah right, matig excuus hoor
jullie hebben samen zeker op harvard gezeten![]()
JA JE DEED TOCH AL NIKS HEEL DE TOPIC VERNEUKT MET JE POLICY!11!quote:Op maandag 19 maart 2018 13:11 schreef Typisch het volgende:
Ik ga stoppen met modden hier.
Dus als je je geroepen voelt: forum@fok.nl kun je solliciteren.
Jij gaat niksquote:Op maandag 19 maart 2018 13:11 schreef Typisch het volgende:
Is er ergens een topic wat er van je verwacht wordt?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2018 13:11 schreef Typisch het volgende:
vind jij... en ik gebruik smileys speciaal voor jou 😊😉👌🏻👍quote:Op maandag 19 maart 2018 12:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Smileys, waarom gebruik jij ze eigenlijk zo vaak? Moeite om de essentie van je verhaal in woorden te formuleren? Of soort van verkrampte poging om hier steun zoeken? Je grap is namelijk totaal niet grappig.
Je vergeet klaasquote:Op maandag 19 maart 2018 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik draag MzS, JSD en P38 voor als nieuwe mods. Allemaal betrokken, respectvolle, volwassen users en inhoudelijk zéér sterk.
Thnx, maar mods mogen niet schelden dus ik haak af.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik draag MzS, JSD en P38 voor als nieuwe mods. Allemaal betrokken, respectvolle, volwassen users en inhoudelijk zéér sterk.
Die is er niet vaak genoeg.quote:
Je moet ook normaal kunnen communiceren. Ook een handige skill.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:21 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Thnx, maar mods mogen niet schelden dus ik haak af.
Modden is ondankbaar werk. Wel iets voor mij wat dat betreft. Maar dan moet je wel het goede voorbeeld geven en niet meer shitposten. Hmmmm.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:21 schreef hodlwave het volgende:
Het is niet te hopen dat Typisch echt stopt, maar hij heeft uiteraard groot gelijk.
Jawel.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:21 schreef hodlwave het volgende:
Het is niet te hopen dat Typisch echt stopt, maar hij heeft uiteraard groot gelijk.
Hoe ben jij dan in godsnaam mod geworden? iemand gepijpt?quote:Op maandag 19 maart 2018 13:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet ook normaal kunnen communiceren. Ook een handige skill.
Yvonne verafgoden was genoeg.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:22 schreef Predator38 het volgende:
[..]
Hoe ben jij dan in godsnaam mod geworden? iemand gepijpt?
Maar zonder gekheid, wat zoeken we in een mod?quote:Op maandag 19 maart 2018 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel.
Ik wilde een crypto forum op de foks. Die staat. Nu mag een ander gaan babysitten.
Jou.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar zonder gekheid, wat zoeken we in een mod?
Geen ideequote:Op maandag 19 maart 2018 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik ook wel: Yvonne!quote:Op maandag 19 maart 2018 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Yvonne verafgoden was genoeg.
Yvonnegodin
Alleen die rijke negers, die rijke tata's jatog.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft weinig geholpen, conclusie: aan jou ligt het niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben de laatste tijd wat minder aanwezig geweest. Is het goed voor de slowchat geweest?
Trouwens, wat is er nou helemaal mis met een fris lente-uitje? Hmm.²
Goh.quote:Op maandag 19 maart 2018 13:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heeft weinig geholpen, conclusie: aan jou ligt het niet.
MOEHOEHOEHOENquote:Op maandag 19 maart 2018 13:44 schreef dimmak het volgende:
Wel mooie groene cijfertjes allemaal. Zou mooi zijn als Bitcoin terug komt door al het mooie nieuws. Doorbreek de trendlines!
Ik steek die jongen graag een hart onder de riem na al die bagger die hij over zich heen kreeg. Zo ben ik.quote:
Even een klassiekertje...twitter:GregSchoen twitterde op dinsdag 17-05-2011 om 00:57:37I wish I had kept my 1,700 BTC @ $0.06 instead of selling them at $0.30, now that they're $8.00! #bitcoin reageer retweet
Mja.quote:Op maandag 19 maart 2018 14:03 schreef TimKuik het volgende:
Even een klassiekertje...twitter:GregSchoen twitterde op dinsdag 17-05-2011 om 00:57:37I wish I had kept my 1,700 BTC @ $0.06 instead of selling them at $0.30, now that they're $8.00! #bitcoin reageer retweet
quote:MessengerBank, one of the biggest players in mobile blockchain banking, with an advantage of unprecedented transaction speed, offers currency conversion, transfers and a full range of traditional banking services with appropriate licensing. They have a proven track-record of being a reliable and stable online bank. By 2020, their customer base is expected to grow by more than 200 mln new users.
The highest transaction speeds and self-executing smart contracts greatly motivate us to work with CREDITS!; says Kent Kristensen.CEO of MessengerBank.
The MessengerBank team has recently joined the testing of unique CREDITS platform.
According to CREDITS Partnership Department, the number of users testing the Alpha version of CREDITS blockchain platform is constantly increasing. These are mostly companies from the areas such as finance, Internet of things, healthcare, insurance, database. We work with very diverse regions such as: USA, India, Israel, UAE, Russia, China, Japan, the Republic of Korea, Great Britain and many others.
What does CREDITS offer to the partners? We are an open blockchain platform with its own internal cryptocurrency;CS, capable of processing over 1 million transactions per second. The advanced functionality of the self-executing smart contracts allows to set cycles and schedules. Third party developers from various industries can use this tool to implement their own completely autonomous applicationsfor instance services like online lending, or B2B sales.
De partner meme was van 2017quote:
lol jou kan ik echt niet serieus nemen met zo een PIquote:
Jonge...quote:Op maandag 19 maart 2018 14:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
lol jou kan ik echt niet serieus nemen met zo een PI
sukkel
je weet wat ze zeggen..quote:Op maandag 19 maart 2018 14:26 schreef Weissmania het volgende:
[..]
lol jou kan ik echt niet serieus nemen met zo een PI
sukkel
Ben je weer rugdekking aan het zoeken?quote:Op maandag 19 maart 2018 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen..
don't judge a post by it's PI
vigen98 kloonquote:Op maandag 19 maart 2018 14:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
je weet wat ze zeggen..
don't judge a post by it's PI
Ik trigger je blijkbaar welquote:Op maandag 19 maart 2018 13:16 schreef Predator38 het volgende:
[..]
vind jij... en ik gebruik smileys speciaal voor jou 😊😉👌🏻👍
jammer, weer je zeer matige en trieste poging om mij te triggeren mislukt.
verzin eens wat nieuws ipv te huilen over smileys.
p.s ik heb geen steun of rugdekking nodig zoals jij met je kloon 😉
p.s2 😉😊😂😎😓😣🤗😍😘😐😥😁🤔😆🤣😋😴😀🙄🤡😱
Je klinkt als een hele serieuze man zonder smileys.quote:Op maandag 19 maart 2018 12:54 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Smileys, waarom gebruik jij ze eigenlijk zo vaak? Moeite om de essentie van je verhaal in woorden te formuleren? Of soort van verkrampte poging om hier steun zoeken? Je grap is namelijk totaal niet grappig.
Matigquote:Op maandag 19 maart 2018 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel.
Ik wilde een crypto forum op de foks. Die staat. Nu mag een ander gaan babysitten.
Mijn voorspellingen hier zijn ook niet om te lachenquote:Op maandag 19 maart 2018 15:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je klinkt als een hele serieuze man zonder smileys.
Ik bedacht mij dat ik het nogal treurig vond om 'volwassen' mensen hier te helpen met de manier hoe ze communiceren met elkaar.quote:
Kan die meteen een food topic fixoren.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:16 schreef BadVlad het volgende:
Ik nomineer Banshee voor mod. Altijd respectvol en heeft zijn hart op de goede plek.
Dit is toch het food topic?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:18 schreef pnxsinned het volgende:
[..]
Kan die meteen een food topic fixoren.
....quote:Op maandag 19 maart 2018 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik bedacht mij dat ik het nogal treurig vond om 'volwassen' mensen hier te helpen met de manier hoe ze communiceren met elkaar.
Dus dan laat ik het graag aan andere over.
weer een mod waardige comment hoor...begin eerst maar eens bij jezelf ipv over andere users commentaar te hebbenquote:Op maandag 19 maart 2018 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een plaatje posten lukt je ook al niet.
Treurig
quote:Op maandag 19 maart 2018 15:23 schreef Predator38 het volgende:
[..]
mod waardige comment...begin eerst maar eens bij jezelf ipv over andere users commentaar te hebben
Ook MzS houdt zich aanbevolen.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:16 schreef BadVlad het volgende:
Ik nomineer Banshee voor mod. Altijd respectvol en heeft zijn hart op de goede plek.
Kloontjes kunnen geen mod worden. Sorry.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:30 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ook MzS houdt zich aanbevolen.
MzS is een kloon van typischquote:Op maandag 19 maart 2018 15:30 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Kloontjes kunnen geen mod worden. Sorry.
En typisch is een kloon van dannyquote:
JeSuisDroppie is een kloon van Braddiequote:Op maandag 19 maart 2018 15:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
En typisch is een kloon van danny
Die investeert al zijn 100% door de staat gesubsidieerde financiële middelen in pizza en friet.quote:Op maandag 19 maart 2018 15:47 schreef genakt het volgende:
[..]
JeSuisDroppie is een kloon van Braddie
quote:
Net zoals een berg andere alts...quote:
Dat neem je terug !!quote:Op maandag 19 maart 2018 15:47 schreef genakt het volgende:
[..]
JeSuisDroppie is een kloon van Braddie
Ik nomineer hem ergens anders voorquote:Op maandag 19 maart 2018 15:16 schreef BadVlad het volgende:
SMS BAN AAN naar 0800-FOKquote:Op maandag 19 maart 2018 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik nomineer hem ergens anders voor
Waarvoor kan ik niet zeggen, staat een ban op
Het is net pump o clock geweest, dus pas over een uurtje of 10-12 weer denk ikquote:Op maandag 19 maart 2018 16:24 schreef Kyran het volgende:
Bijna 5 uur dip o time of zullen wij vandaag overslaan?
Nee joh, gewoon meteen al die FOMO hands afstraffen en geld afpakkenquote:Op maandag 19 maart 2018 16:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is net pump o clock geweest, dus pas over een uurtje of 10-12 weer denk ik
Jij bent niet objectief genoeg. Jij gaat modden om vrienden te maken en te behouden. Zie je ook terug aan je posts. Als het populair is om het oneens te zijn met MzS ga jij populair doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon meteen al die FOMO hands afstraffen en geld afpakken
Ik zou trouwens wel serieus interesse hebben om te modden hier, maar denk ook dat ik te strikt zou willen zijn
Soms twijfelde ik nog of je nou aant trollen was of niet maar nu heb jezelf aardig weggeven hahaquote:Op maandag 19 maart 2018 16:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief genoeg. Jij gaat modden om vrienden te maken en te behouden. Zie je ook terug aan je posts. Als het populair is om het oneens te zijn met MzS ga jij populair doen.
Een goede mod blijft objectief, kritisch en wijst posters hier op eerder gedane uitspraken in geval van leugentjes. Een rol die MzS hier eigenlijk in meerdere maten al toepast.
Ben overigens wel voor een nieuwe mod. De huidige is te communistisch bezig. Vriendjespolitiek viert hoogtij.
Dat was wel duidelijk al tochquote:Op maandag 19 maart 2018 16:42 schreef TwztId het volgende:
[..]
Soms twijfelde ik nog of je nou aant trollen was of niet maar nu heb jezelf aardig weggeven haha
Ben persoonlijk nog niet overtuigd dat het nu opeens weer een bull markt zou zijn.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:51 schreef t-8one het volgende:
De afgelopen tijd gehodled als een baas, zal ik nu alles stijgt verkopen en weer kopen als het gedipped is? Maar ik denk dat die dip dan niet meer komt, evenals mijn aankoop moment @ $900,- waar ik nog steeds op wacht vanaf Maart 2017.
Matig spul die crypto's.
In crypto heeft weinig zin als je met een uitkering zit, moet je steeds als je boven de 5k komt je vermogen opvreten.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Die investeert al zijn 100% door de staat gesubsidieerde financiële middelen in pizza en friet.
Ik stem voor modzonderschouders, Het Orakel, De Uitverkorene en De Verlosser ineen.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:38 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Jij bent niet objectief genoeg. Jij gaat modden om vrienden te maken en te behouden. Zie je ook terug aan je posts. Als het populair is om het oneens te zijn met MzS ga jij populair doen.
Een goede mod blijft objectief, kritisch en wijst posters hier op eerder gedane uitspraken in geval van leugentjes. Een rol die MzS hier eigenlijk in meerdere maten al toepast.
Ben overigens wel voor een nieuwe mod. De huidige is te communistisch bezig. Vriendjespolitiek viert hoogtij.
Ik overweeg serieus om te solliciteren. Ik houd wel van wat zelfkastijding.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:11 schreef fathank het volgende:
Ik ben benieuwd welke arme drommel ze weten te strikken om hier de boel een beetje kort te houden.
Ik wil eigenlijk wel eerst weten wat er precies van je verwacht wordt.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik overweeg serieus om te solliciteren. Ik houd wel van wat zelfkastijding.
Posts van MzS en JsD verwijderen uit het VEN topic..quote:Op maandag 19 maart 2018 17:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel eerst weten wat er precies van je verwacht wordt.
quote:Op maandag 19 maart 2018 17:27 schreef TwztId het volgende:
[..]
Posts van MzS en JsD verwijderen uit het VEN topic..
Dat is alles..
De voldoening van bijdragen aan deze behulpzame, vriendelijke community.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:27 schreef Manzonderschouders het volgende:
Wat betaalt dat modden eigenlijk?
Ik ga solliciterenquote:Op maandag 19 maart 2018 17:27 schreef TwztId het volgende:
[..]
Posts van MzS en JsD verwijderen uit het VEN topic..
Dat is alles..
wat zit je nou allemaal weer te blaten zonder enige onderbouwing of bronnenquote:Op maandag 19 maart 2018 18:07 schreef Manzonderschouders het volgende:
Trump’s verbod op die Venezuelaanse meuk. Hoe kan zoiets Bearish zijn. Eerder Bullish imo. Gok dus op pumpje zo dadelijk
https://www.bloomberg.com(...)ent-cryptocurrenciesquote:Op maandag 19 maart 2018 18:10 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wat zit je nou allemaal weer te blaten zonder enige onderbouwing of bronnen
tijd voor je medicijnen ?
En daar is de aidspost:(quote:
thnx!quote:Op maandag 19 maart 2018 18:16 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
https://www.bloomberg.com(...)ent-cryptocurrencies
Meer in into de Lingo zijn jij ouwe Fok influence buyer!
Trumpiaans of was het een drol zonder schouders ?quote:Op maandag 19 maart 2018 18:16 schreef fathank het volgende:
Net een megadump hier in het kleine kamertje
Ik keek achter me en zag dat het goed was. Ik ben volwassen.
Koekoekquote:Op maandag 19 maart 2018 18:19 schreef Predator38 het volgende:
[..]
sowwww.....kansen op mod ook verspeeld droppie !
Drop heeft dezelfde kleur als stront. Wist je dat?quote:Op maandag 19 maart 2018 18:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Trumpiaans of was het een drol zonder schouders ?
Vraagje aan de kenner: Smaken ze ook hetzelfde MzS?quote:Op maandag 19 maart 2018 18:20 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Drop heeft dezelfde kleur als stront. Wist je dat?
Een aankondigingstopic?quote:Op maandag 19 maart 2018 18:39 schreef Typisch het volgende:
Er komt straks een topic voor de users die eventueel mod zouden willen worden.
Zitten nog steeds in een bearmarket.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:51 schreef t-8one het volgende:
De afgelopen tijd gehodled als een baas, zal ik nu alles stijgt verkopen en weer kopen als het gedipped is? Maar ik denk dat die dip dan niet meer komt, evenals mijn aankoop moment @ $900,- waar ik nog steeds op wacht vanaf Maart 2017.
Matig spul die crypto's.
Oh jammer. Zou wel een mooie trollactie zijn geweest als de opvolging er was.quote:
quote:Waakhond Hongkong gaat voor cryptodeal liggen
3 uur geleden in FINANCIEEL
De Hongkongse beurswaakhond SFC heeft de zogeheten Initial Coin Offering (ICO) van Black Cell Technology Limited tegengehouden. Daardoor kan het techbedrijf geen geld meer ophalen in Hongkong met zijn eigen cryptomunt, schrijft de Britse zakenkrant Financial Times.
Black Cell zou zich onder meer niet aan de regels houden op het gebied van adverteren. Het is niet voor het eerst dat het bedrijf onder vuur ligt vanwege de uitgifte van cryptomunten. De Amerikaanse toezichthouder SEC noemde volgens mediaberichten de uitgifte door Black Cell in januari ook al 'illegaal'.
In bredere zin schroeven de beurswaakhonden in verschillende landen het toezicht op ICO's op. Nu vallen de uitgiftes nog vaak buiten de bestaande regels. Daardoor ligt misbruik op de loer, zei toezichthouder SEC deze maand nog maar eens. Vorig jaar deden de Chinese en Zuid-Koreaanse toezichthouders de ICO daarom in de ban. De Nederlandse waakhond AFM waarschuwt ook voor de procedure, maar heeft geen maatregelen genomen.
krijgen Harvard mods meer betaalt?quote:Op maandag 19 maart 2018 18:39 schreef Typisch het volgende:
Er komt straks een topic voor de users die eventueel mod zouden willen worden.
Dus nu verkopen en op 7200 weer kopen?quote:Op maandag 19 maart 2018 18:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zitten nog steeds in een bearmarket.
Dan niet doen hé.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:48 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus nu verkopen en op 7200 weer kopen?
Ik durf niet,zulke dingen gaan altijd mis bij mij. :-(
Ja verkopen en lager weer terug kopen inderdaad. Dat kan niet fout gaan, gratis geld!quote:Op maandag 19 maart 2018 18:48 schreef t-8one het volgende:
[..]
Dus nu verkopen en op 7200 weer kopen?
Ik durf niet,zulke dingen gaan altijd mis bij mij. :-(
Dat ligt dan aan Huobi, die willen 6 confirmations.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:59 schreef TwztId het volgende:
Pfff wat gaat BTC withdrawen traag zeg van Binance naar Huobi.. half uur verder en pas 2/6 confirmations..
Ja kut Huobiquote:Op maandag 19 maart 2018 19:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan Huobi, die willen 6 confirmations.
Je mag er zijn.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:16 schreef fathank het volgende:
Net een megadump hier in het kleine kamertje
Ik keek achter me en zag dat het goed was. Ik ben volwassen.
Bijzonder. Hoe wil je zoiets gaan afdwingen?quote:Trump verbiedt Amerikanen te handelen in Venezolaanse Petro-tokens
De Amerikaanse president Trump heeft een bevel uitgevaardigd tegen Amerikaanse aankopen van de Venezolaanse cryptovaluta Petro. De ban op de token zou bedoeld zijn om de druk op de overheid van het land op te voeren.
PetroTrump vaardigde maandag een bevel uit die Amerikaanse burgers verbiedt transacties uit te voeren met de Petro, schrijft Bloomberg. Uit het bevel blijkt dat in de praktijk de handel in elke cryptovaluta die de Venezolaanse regering uitgeeft verboden is. Het Amerikaanse ministerie van Financiën moet nu nadere regels omtrent het verbod opstellen. Volgens Bloomberg is de maatregel bedoeld om de Venezolaanse regering van president Nicolas Maduro verder onder druk te zetten. De Verenigde Staten hebben sancties ingesteld tegen Venezuela vanwege mensenrechtenschendingen; Trump noemde Maduro eerder een dictator.
Venezuela kondigde eind vorig jaar aan de Petro te willen introduceren. De waarde van de token is gekoppeld aan grondstofvoorraden van Venezuela zoals olie. De introductie van de op de NEM-blockchain gebaseerde cryptotoken stelt het land in staat sancties van de VS te ontlopen. Maduro maakte in februari bekend dat er bij de voorverkoop van de Petro al omgerekend bijna 600 miljoen euro was opgehaald.
https://tweakers.net/nieu(...)se-petro-tokens.html
Trump roept wel vaker dingen die niet waar te maken zijnquote:Op maandag 19 maart 2018 20:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bijzonder. Hoe wil je zoiets gaan afdwingen?
Je moet je vermogen opgeven, en aangeven hoe je daaraan komt. Als het van Petro komt, ben je dus in feite strafbaar. Dat zal de handel ontmoedigen.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:42 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bijzonder. Hoe wil je zoiets gaan afdwingen?
Alleen als ze 'betalen' goed kunnen vervoegen.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
krijgen Harvard mods meer betaalt?
[BTCbehulpzaamheid] DYOR! [/BTCbehulpzaamheid]quote:Op maandag 19 maart 2018 20:53 schreef Kyran het volgende:
Iemand hier in QASH? Weinig gebeurd sinds het op de markt is zie ik, hoor en lees er goede verhalen over. Relatief lage cap, veel ruimte om te groeien. Iemand fud of shills over QASH?
NCASH vind ik ook interessant, al is die wel aan het pumpen en supply is ziek hoog.
Oh, was vergeten dat wij hier niet inhoudelijk kletsen, excuses.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[BTCbehulpzaamheid] DYOR! [/BTCbehulpzaamheid]![]()
Serieuzer: die heb ik ooit op mijn 'eens wat beter naar kijken'-lijstje gezet maar nog nooit beter naar gekeken.
Dat kan even duren. Het is zo'n lijst die altijd alleen maar langer wordtquote:Op maandag 19 maart 2018 21:42 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oh, was vergeten dat wij hier niet inhoudelijk kletsen, excuses.
Ben wel benieuwd wat jij er van vindt als je er een keer in duikt
FUD en FOMO moet je kopen man.quote:
Wat is EOY en waar kan ik deze kopen?quote:
wil jij geen mod worden ???quote:Op maandag 19 maart 2018 23:29 schreef Weissmania het volgende:
Niet je EOY gekocht hebben op een ATL![]()
Had ik toch weer gelijk met mijn voorspelling
Hij gebruikt teveel smileys dus niet serieus te nemen.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:31 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wil jij geen mod worden ???
ik vind jou de beste.....voorspelling alles
Zal even een mailtje wagen morgenquote:Op maandag 19 maart 2018 23:31 schreef Predator38 het volgende:
[..]
wil jij geen mod worden ???
ik vind jou de beste.....voorspelling alles
Jup, heb ze al sinds januari, gebeurt alleen niet zoveel meequote:Op maandag 19 maart 2018 20:53 schreef Kyran het volgende:
Iemand hier in QASH? Weinig gebeurd sinds het op de markt is zie ik, hoor en lees er goede verhalen over. Relatief lage cap, veel ruimte om te groeien. Iemand fud of shills over QASH?
NCASH vind ik ook interessant, al is die wel aan het pumpen en supply is ziek hoog.
Wat bewoog je om er überhaupt in te stappen destijds?quote:Op maandag 19 maart 2018 23:36 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Jup, heb ze al sinds januari, gebeurt alleen niet zoveel mee
Als ie lager staat weer terugkopen. Controlled panic selling.quote:
Had ik voorspeldquote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:16 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat een rare piek in de Ethereum koers gisterenochtend om 3:00 uur. Iemand een idee waardoor dat kwam?
Euh, okee. Weet je ook waarom die piek ineens?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:19 schreef Weissmania het volgende:
[..]
Had ik voorspeld
Geen zin om op te zoeken waar
We hebben het gezegd zoek maar op geen zin om een bron te gevenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Euh, okee. Weet je ook waarom die piek ineens?
Ow, sorry hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
We hebben het gezegd zoek maar op geen zin om een bron te geven
De meeste van die pieken zijn niet te verklaren.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:47 schreef Raskolnikow het volgende:
Nou, hele topic doorgenomen maar nergens iets over de Ethereum piek om 3:00 uur gisterenmorgen.
Dank je voor je antwoord!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:10 schreef BlockchainStories het volgende:
[..]
De meeste van die pieken zijn niet te verklaren.
Zou mij er niet druk om maken.quote:
Ja! Maar naar de 6K kan ook. Onderbouwing:quote:
Gewaagde voorspellingquote:Op dinsdag 20 maart 2018 06:52 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ja! Maar naar de 6K kan ook. Onderbouwing:
The bears are trying to screw up the ascending triangle at this very moment. We are at 8,400 USD at this moment.
I will follow up on this later! Let's see if they manage to fxxx it up for the bulls.
Gozer dat was een running gag, sorry.quote:
*All stars intro neurietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:30 schreef Jed1Gam het volgende:
2 dagen achter elkaar in t groen, hoe is t mogelijk
Was ik al tijdens Chinees nieuwjaar gegaan. Jaar van de hond toch? MOOOOOON!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 01:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
All-in op dogecoin, dat lijkt mij duidelijk.
Vooralsnog gewoon groene cijfers overal en ik heb hoop dat het zo wel door gaat vandaag.quote:
op tradingview zitten we alweer in t rood.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 07:30 schreef Jed1Gam het volgende:
2 dagen achter elkaar in t groen, hoe is t mogelijk
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:48 schreef fathank het volgende:
Groen, rood, groen, rood, groen, rood
Alsof je door zo'n jaren '90 3d brilletje kijkt.
quote:
Jij weet echt niet wat je wilt...quote:
Misschien dat je eens wat kan zeggen over de plaatjes en links die je post. Het is hier geen dump.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |