SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Dood van binnen en buiten maar ook weer bij elkaar te krijgen wat ze kanker en airconditioning die zijn ze niet meer aan besteden aan het werk van maken met de voeten van de maand aloaquote:
Ik ga niet voor een punt heeft dat ik in een discussie met een andere bevolkingsgroep dure auto's die onzin van de huidige waarde aan Ethereum is een tweede kamer idd niet bepaald goed geweest voor de tijd van het jaar.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mobiele versie van de android klik random woorden aan in toetsenbord
Die smiley van jou is warrig 🤭quote:Op zondag 18 maart 2018 22:01 schreef Demeter06 het volgende:
Wat een mafkees die Mikey ik dacht dat ik weleens warrig kon vertellen 🤪
Ik heb er nog wel 1 😛quote:Op zondag 18 maart 2018 22:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
helaas wel. Geen goede Windows telefoon met blijvende ondersteuning meer te koop
ook niet leukquote:Op zondag 18 maart 2018 22:05 schreef markdeajaxfan het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)pt-naast-de-a15.html
ook vervelend.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het over een bot in het nieuws dat er een beetje op de hoogte van het jaar ervoor zorgen dat er goed gespeeld wordt mag je best veel beter zijn met het geld en dat heet echt niet meer serieus genomen worden.
Koop dan een iPhonequote:Op zondag 18 maart 2018 22:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
d3 mijne ging 2 maanden geleden kapot.
niet gelezenquote:Op zondag 18 maart 2018 22:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het over een bot in het nieuws dat er een beetje op de hoogte van het jaar ervoor zorgen dat er goed gespeeld wordt mag je best veel beter zijn met het geld en dat heet echt niet meer serieus genomen worden.
De bot in een land dat ik niet eens serieus neemt is een groot gemis van die beruchte zondag in de eerste bubbel waar ze het over hebben.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:11 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Wordt er al bot gevangen?
ik verwacht niet dat er lang ondersteuning blijft voor de telefoons bij Microsoft.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:11 schreef Demeter06 het volgende:
[..]
Hmm rare reden om dood te willen ... maar oké... dan www.rebuy.nl een refurbished telefoontje
Wat is er niet te snappen aan het feit dat ik geen tijd heb om naar z'n werk en je agenda te gaan met de rest van de dag van nationale eenheid in het nieuws dat er een beetje op de hoogte van het jaar geleden ook al duidelijk gemaakt wordt.quote:
Ik ook niet, maar No way José dat ik een Android neem ghehehequote:Op zondag 18 maart 2018 22:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik verwacht niet dat er lang ondersteuning blijft voor de telefoons bij Microsoft.
zo denk ik dus over alles van Applequote:Op zondag 18 maart 2018 22:15 schreef Demeter06 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar No way José dat ik een Android neem ghehehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |