abonnement Unibet Coolblue
pi_178464971
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:

[..]

Bespeur ik daar een toontje van sarcasme? :P
Eigenlijk niet :D Ik ben serieus liever wit door extreem hoge factor te smeren en dat mijn tattoo er goed uit blijft zien; dan dat ik een bruin kleurtje krijg en de kleuren vervagen/vaal worden :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier net gezet trouwens; maar is toch zonde als je zoiets laat 'verwateren' (get it.. watercolor.. lol..ok nvm :') ) omdat je persé bruin wil zijn O-)

Zodra zon uit zit en ik heb ook maar iets van mn tattoo bloot; smeer ik mij in ^O^
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_178465062
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 09:42 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Hier is het ergste vervellen ook al voorbij. Jeuk heb ik niet, wel heb ik afentoe last van een trekkerig gevoel. Wat smeer jij?
Ik smeer met Bepanthen. Nu 2 keer per dag, beetje op gevoel :P
Mijn tattoo is ook over littekens heen, maar vond het niet anders voelen dan de huid eromheen ofzo.

Gaaf PriemGirl!
pi_178465239
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:09 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Eigenlijk niet :D Ik ben serieus liever wit door extreem hoge factor te smeren en dat mijn tattoo er goed uit blijft zien; dan dat ik een bruin kleurtje krijg en de kleuren vervagen/vaal worden :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier net gezet trouwens; maar is toch zonde als je zoiets laat 'verwateren' (get it.. watercolor.. lol..ok nvm :') ) omdat je persé bruin wil zijn O-)

Zodra zon uit zit en ik heb ook maar iets van mn tattoo bloot; smeer ik mij in ^O^
Wat een kunstwerk _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:16 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik smeer met Bepanthen. Nu 2 keer per dag, beetje op gevoel :P
Mijn tattoo is ook over littekens heen, maar vond het niet anders voelen dan de huid eromheen ofzo.
De zalf of de creme? Ik heb beiden merk dat zalf haar werk beter doet
  donderdag 12 april 2018 @ 10:27:03 #229
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_178465256
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:09 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Eigenlijk niet :D Ik ben serieus liever wit door extreem hoge factor te smeren en dat mijn tattoo er goed uit blijft zien; dan dat ik een bruin kleurtje krijg en de kleuren vervagen/vaal worden :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier net gezet trouwens; maar is toch zonde als je zoiets laat 'verwateren' (get it.. watercolor.. lol..ok nvm :') ) omdat je persé bruin wil zijn O-)

Zodra zon uit zit en ik heb ook maar iets van mn tattoo bloot; smeer ik mij in ^O^
O+

Zelf "doe" ik toch nooit aan gebronsd, dus hoge factor is standaard. Prima combi met octo lijkt me. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_178465319
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:26 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Wat een kunstwerk _O_

[..]

De zalf of de creme? Ik heb beiden merk dat zalf haar werk beter doet
Zalf, babyzalf om helemaal specifiek te zijn :+
pi_178465375
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:31 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Zalf, babyzalf om helemaal specifiek te zijn :+
o hemel nog meer soorten -O-
pi_178465420
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:05 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Voelt dat nog anders over littekens heen? Mijn broer wil dat ook maar durft nog geen gewone te laten zetten :+
Over 1 voelde ik niks
De 2e en 3e waren gevoelig. De 3e heeft wat langer vocht gelekt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_178465434
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:36 schreef Lot88 het volgende:

[..]

o hemel nog meer soorten -O-
Haha deze kreeg ik mee van de artist :P
En thuis had ik er ook nog een hele stapel van voor mijn dochter mocht het niet genoeg zijn dus kwam wel goed uit _O-

Ik zit echt heel hard na te denken over wat ik op mijn andere arm wil. Ik dacht eerst misschien iets met een kat, maar dan zou ik wel mijn (inmiddels overleden) kat willen, maar die was voornamelijk wit, dus dat is niet zo handig als je e.e.a. wil coveren enzo denk ik. We denken nog even verder :+ (en sparen ook nog even verder :P)
  donderdag 12 april 2018 @ 12:10:26 #234
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_178466897
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:09 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Eigenlijk niet :D Ik ben serieus liever wit door extreem hoge factor te smeren en dat mijn tattoo er goed uit blijft zien; dan dat ik een bruin kleurtje krijg en de kleuren vervagen/vaal worden :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier net gezet trouwens; maar is toch zonde als je zoiets laat 'verwateren' (get it.. watercolor.. lol..ok nvm :') ) omdat je persé bruin wil zijn O-)

Zodra zon uit zit en ik heb ook maar iets van mn tattoo bloot; smeer ik mij in ^O^
Wow wat gaaf!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_178468920
Priem!jaloers! O+
  donderdag 12 april 2018 @ 14:39:12 #236
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178469520
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:09 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Eigenlijk niet :D Ik ben serieus liever wit door extreem hoge factor te smeren en dat mijn tattoo er goed uit blijft zien; dan dat ik een bruin kleurtje krijg en de kleuren vervagen/vaal worden :o

Dan is het goed. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier net gezet trouwens; maar is toch zonde als je zoiets laat 'verwateren' (get it.. watercolor.. lol..ok nvm :') ) omdat je persé bruin wil zijn O-)

Zodra zon uit zit en ik heb ook maar iets van mn tattoo bloot; smeer ik mij in ^O^
Leuke woordgrap. :D Mooie tattoo hoor. Look at them pretty colours! :)
soooo, da's mooi!
  donderdag 12 april 2018 @ 14:40:15 #237
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_178469543
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:36 schreef Lot88 het volgende:

[..]

o hemel nog meer soorten -O-
Babyzalf smeert lekker uit en het blijft langer vettig.
soooo, da's mooi!
pi_178470361
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:09 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Eigenlijk niet :D Ik ben serieus liever wit door extreem hoge factor te smeren en dat mijn tattoo er goed uit blijft zien; dan dat ik een bruin kleurtje krijg en de kleuren vervagen/vaal worden :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier net gezet trouwens; maar is toch zonde als je zoiets laat 'verwateren' (get it.. watercolor.. lol..ok nvm :') ) omdat je persé bruin wil zijn O-)

Zodra zon uit zit en ik heb ook maar iets van mn tattoo bloot; smeer ik mij in ^O^
Die is wel echt vet ^O^ ^O^

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 10:36 schreef Lot88 het volgende:

[..]

o hemel nog meer soorten -O-
Ik smeer standaard hier mee:
https://yayofamilia.uk/collections/tea-tree-blend

Wereld spul. Geneest snel en vrijwel nooit jeuk.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_178470899
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 15:37 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Die is wel echt vet ^O^ ^O^

[..]

Ik smeer standaard hier mee:
https://yayofamilia.uk/collections/tea-tree-blend

Wereld spul. Geneest snel en vrijwel nooit jeuk.
Waar koop je dat? Ik heb gelukkig geen last van jeuk!
pi_178473112
Iemand ervaring met Dutch-Inkt? Ziet er goed uit.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_178473358
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 16:13 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Waar koop je dat? Ik heb gelukkig geen last van jeuk!
Koop het via de tattoo zaak waar ik altijd heen ga in den haag.

Op ebay is het ook te vinden.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_178475119
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:38 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Koop het via de tattoo zaak waar ik altijd heen ga in den haag.

Op ebay is het ook te vinden.
Nouja ik heb nog soorten bepathene liggen maar heb de link opgeslagen
pi_178619121
Hallo,
Heb wat vraagjes over tattoos, hopelijk kunnen jullie me helpen

Zit er over na te denken om een tattoo te nemen. Maar heb wat vragen.

Ten eerste, hoe weet ik welke tattoostudio goed en betrouwbaar is. Veel hebben wel een paar recensies op internet, maar dat zegt mij niet zo veel.

Daarnaast las ik dat (wat ook logisch is) veel tattoo-artiesten geen tattoos namaken. Heb zelf een tattoo op internet gevonden die ik heel cool vind. Zou die met kleine aanpassingen (oa tekst erin verwerken) graag laten zetten, doen ze daar moeilijk over?

En dan de laatste vraag, de zon. Ik lees dat je de tattoo de eerste weken niet mag blootstellen aan de zon. Maar hoe extreem is dit? Ben totaal geen zonaanbidder, maar in de zomer loop ik weleens een uurtje door de stad of zit even op de fiets. Moet ik de eerste tijd altijd met lange mouwen of anders afdekken (wil hem op onderarm)? Of is even buiten met zonnebrandcreme niet schadelijk?

Hopelijk hebben mensen wat tips!
  donderdag 19 april 2018 @ 15:46:35 #244
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_178622582
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 12:28 schreef Ikhebechtgeenidee het volgende:
Hallo,
Heb wat vraagjes over tattoos, hopelijk kunnen jullie me helpen

Zit er over na te denken om een tattoo te nemen. Maar heb wat vragen.

Ten eerste, hoe weet ik welke tattoostudio goed en betrouwbaar is. Veel hebben wel een paar recensies op internet, maar dat zegt mij niet zo veel.

Daarnaast las ik dat (wat ook logisch is) veel tattoo-artiesten geen tattoos namaken. Heb zelf een tattoo op internet gevonden die ik heel cool vind. Zou die met kleine aanpassingen (oa tekst erin verwerken) graag laten zetten, doen ze daar moeilijk over?

En dan de laatste vraag, de zon. Ik lees dat je de tattoo de eerste weken niet mag blootstellen aan de zon. Maar hoe extreem is dit? Ben totaal geen zonaanbidder, maar in de zomer loop ik weleens een uurtje door de stad of zit even op de fiets. Moet ik de eerste tijd altijd met lange mouwen of anders afdekken (wil hem op onderarm)? Of is even buiten met zonnebrandcreme niet schadelijk?

Hopelijk hebben mensen wat tips!
1. Wat voor soort tattoo wil je laten zetten? (stijl, kleur of niet, tekst enz) en in welke range zoek je een shop? Veel FOK!ers met een tattoo of meerdere hier (inclusief ik), dus wellicht kunnen we je direct een shop of artiest adviseren.

2. Je kan gewoon met een plaatje naar een artiest gaan. Ook als dit plaatje van internet is geplukt. Veel mensen doen inspiratie op internet op. Een goede artiest gaat vervolgens met je in gesprek wat je precies wil en zal aan de hand daarvan zelf een definitief ontwerp maken. Ik heb bijvoorbeeld o.a.de door Rafiki getekende versie van Simba uit de lion king op mijn arm staan. Ik weet dat ik daar ook niet de enige in ben, maar ik ben denk ik wel de enige die m in dot-art (allemaal puntjes ipv lijntjes) heeft.

3. Een tattoo blijft altijd gevoelig voor de zon. Dus goed smeren moet je sowieso blijven doen als je hem zo lang mogelijk mooi wil houden. Ik zou de artiest vragen wat zijn advies is voor hoe lang je met lange mouwen etc moet lopen en dit advies ter harte nemen. Behalve vervaging, is je huid, zeker in het begin, ook gewoon echt gevoeliger met een tattoo. Het blijft een wond die moet herstellen.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator donderdag 19 april 2018 @ 17:18:13 #245
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178624100
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2018 18:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Iemand ervaring met Dutch-Inkt? Ziet er goed uit.
5/10

Gewoon een duizend in een dozijn tattoo schuur.
Zou dan naar stay classy gaan als je toch in die buurt aant t kijken bent.

Anders moose ofzo maar dat kigt er meer aan wat je wil, bij hem is het imho heel erg hit or miss
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_178625557
quote:
0s.gif Op donderdag 19 april 2018 15:46 schreef superkimmi het volgende:

[..]

1. Wat voor soort tattoo wil je laten zetten? (stijl, kleur of niet, tekst enz) en in welke range zoek je een shop? Veel FOK!ers met een tattoo of meerdere hier (inclusief ik), dus wellicht kunnen we je direct een shop of artiest adviseren.

2. Je kan gewoon met een plaatje naar een artiest gaan. Ook als dit plaatje van internet is geplukt. Veel mensen doen inspiratie op internet op. Een goede artiest gaat vervolgens met je in gesprek wat je precies wil en zal aan de hand daarvan zelf een definitief ontwerp maken. Ik heb bijvoorbeeld o.a.de door Rafiki getekende versie van Simba uit de lion king op mijn arm staan. Ik weet dat ik daar ook niet de enige in ben, maar ik ben denk ik wel de enige die m in dot-art (allemaal puntjes ipv lijntjes) heeft.

3. Een tattoo blijft altijd gevoelig voor de zon. Dus goed smeren moet je sowieso blijven doen als je hem zo lang mogelijk mooi wil houden. Ik zou de artiest vragen wat zijn advies is voor hoe lang je met lange mouwen etc moet lopen en dit advies ter harte nemen. Behalve vervaging, is je huid, zeker in het begin, ook gewoon echt gevoeliger met een tattoo. Het blijft een wond die moet herstellen.
Dank je wel voor je uitgebreide antwoord. Ik wil het stadswapen (een Beer) van mijn favoriete stad (Berlijn) laten zetten. Officieel is de beer helemaal zwart. Maar ik denk dat ik dat te zwart vind, dus misschien iets met schaduw, of Berlijn als tekst erin verwerken. Moet ongeveer 10cm lang en 5 cm breed worden, en aan de binnenkant van m'n onderarm net onder elleboog komen.
  maandag 23 april 2018 @ 14:09:52 #247
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_178692304
Afspraak gemaakt om tattoo te laten bijwerken voor aanstaande donderdag *O* Zijn paar kleine stukjes die niet helemaal goed gepakt hebben.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 25 april 2018 @ 13:39:41 #248
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_178732331
Hi! Even een vraagje. Ik heb inmiddels 4 tattoos en volgende week komt er een grote bij op mijn bovenarm. Ik zit een beetje met de vraag welke kleding de eerste dagen te dragen.
Het worden sowieso 2 sessies, dus een aardige unit. Ik had al bedacht om de eerste 2/3 nachten folie te gebruiken en een oud shirt aan te trekken bij het slapen. En dan overdag gewoon een oud vest aan en iets van een hemdje of t-shirt. Zoveel mogelijk dat vest uit, maar het is natuurlijk niet echt denderend weer.

Kortom; de vraag is hoe anderen dat hebben gedaan bij een (halve)sleeve.

Overigens vanmiddag ook een afspraak, mijn binnenkant onderarm wordt uitgebreid met nog een teken. Ik krijg een geheel Egyptische arm, binnenkant onderarm en buitenkant bovenarm, maar dat zal wel aardig doorlopen aan de weerszijden dus het is vrijwel een halve sleeve geloof ik.

Spannend!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_178743133
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2018 13:39 schreef Maria2.0 het volgende:
Hi! Even een vraagje. Ik heb inmiddels 4 tattoos en volgende week komt er een grote bij op mijn bovenarm. Ik zit een beetje met de vraag welke kleding de eerste dagen te dragen.
Het worden sowieso 2 sessies, dus een aardige unit. Ik had al bedacht om de eerste 2/3 nachten folie te gebruiken en een oud shirt aan te trekken bij het slapen. En dan overdag gewoon een oud vest aan en iets van een hemdje of t-shirt. Zoveel mogelijk dat vest uit, maar het is natuurlijk niet echt denderend weer.

Kortom; de vraag is hoe anderen dat hebben gedaan bij een (halve)sleeve.

Overigens vanmiddag ook een afspraak, mijn binnenkant onderarm wordt uitgebreid met nog een teken. Ik krijg een geheel Egyptische arm, binnenkant onderarm en buitenkant bovenarm, maar dat zal wel aardig doorlopen aan de weerszijden dus het is vrijwel een halve sleeve geloof ik.

Spannend!
vooral wijde kleding zodat het goed kan luchten. En in de eerste maand 0 zon op je tattoo
pi_178749247
Ik heb zonder folie geslapen in een oud shirt. Het plakte wel een beetje vast in de ochtend, maar binnen 5 seconden onder de douche was het los :P Met folie slapen kan natuurlijk ook.
Op werk zoveel mogelijk wat losse (katoenen) kleding.

Dinsdag tweede (en laatste :P) sessie gehad. Pijn viel weer heel erg mee! Beetje slechte foto maar jullie snappen het idee :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')