prachtige spelerquote:Op zondag 18 maart 2018 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
Nu gaan alle talkshows het weer hebben over hoe belangrijk van Persie is.
Dat ga ik ook doen pik, heel verstandigquote:Op zondag 18 maart 2018 16:56 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb de stream afgesloten, ik ga wat anders doen..
Zin in de VBL act straks weer. GENOT.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe de NOS dit gaat uitmelken
quote:Op zondag 18 maart 2018 16:57 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen pik, heel verstandig
Lekker techno knallen ofzo
Goede vraag. Wat is het toch geweldig dat Onze Lieve Robin zijn vernuft nog een paar keer wil laten zien bij ons aller Feyenoord he. Zo mooi.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welke act?quote:Op zondag 18 maart 2018 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zin in de VBL act straks weer. GENOT.
O, ja Mexi die denk dat hij grappig is met zijn semi-spoilersquote:Op zondag 18 maart 2018 16:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zin in de VBL act straks weer. GENOT.
Zou dit nog gelijk kunnen worden?quote:
Op naar het Coco topic.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Zou dit nog gelijk kunnen worden?
Ik zie Roda dit niet meer winnen.
Die zal zo wel scoren ofzo.
Etc etc etc
Dat is pas over 2 uur.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De uitslagen zogenaamd nog niet weten.
Ik kijk niet eens. (lol)quote:Op zondag 18 maart 2018 16:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar Feyenoord is niet al te best, aldus Coco98.
#nooitmeerZwollequote:Op zondag 18 maart 2018 17:00 schreef Joosie200 het volgende:
Twee keer slap verdedigdTerecht dat vP hem twee keer erin tikt
Straks wel naar Emmenquote:
Mart Smeets doet Mart Smeets..quote:Op zondag 18 maart 2018 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woensdag achter de gordijntjes kontplassen tijdens het stemmen.
quote:Op zondag 18 maart 2018 17:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Woensdag achter de gordijntjes kontplassen tijdens het stemmen.
Bedankt Hans!quote:Op zondag 18 maart 2018 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nooit meer Twente eerder als het zo doorgaat
#nooitmeerbeenhamquote:Op zondag 18 maart 2018 17:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nooit meer Twente eerder als het zo doorgaat
Grote klaarkomshow met Frank Snoeks waarschijnlijk.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Frank Snoeksquote:Op zondag 18 maart 2018 17:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Grote klaarkomshow met Frank Snoeks waarschijnlijk.
PEC moet het voorbeeld van AZ volgen en dan maakt het niet uit.quote:Op zondag 18 maart 2018 17:17 schreef StarGazer het volgende:
Huh, Feyenoord dat bij PEC gaat winnen?
quote:Op zondag 18 maart 2018 17:35 schreef KingRadler het volgende:
Verbeek hoeft straks geen nacompetitie te spelen
😂quote:Op zondag 18 maart 2018 17:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom is dit geen standaard smiley? #dtv
Lekker juist om daar wat groente bij te gooien.quote:Op zondag 18 maart 2018 17:55 schreef Monolith het volgende:
Dat groenvoer is wel een belediging voor een goed broodje beenham trouwens.
Jammer dat Caland er niet is om hierop te reageren.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Menig met zijn blinde schot
"De nieuwe Patrick Kluivert"
~Frons de Boer
Als dat gebeurt post ik voorlopig niet meer op FOKquote:Op zondag 18 maart 2018 18:13 schreef De_Kraam het volgende:
Wachten op de meer dan terechte 2-3 en 3-3.
Wij wachten gewoon op de onterechte 1-4quote:Op zondag 18 maart 2018 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat gebeurt post ik voorlopig niet meer op FOK
Waar is hij eigenlijk?quote:Op zondag 18 maart 2018 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat Caland er niet is om hierop te reageren.
Deze week zal ik het in de poederbrieven bij een longembolie houdenquote:Op zondag 18 maart 2018 18:17 schreef GGMM het volgende:
Fijn wel dat Feyenoord gaat winnen, hopelijk krijgen de kinderen van Van Bronckhorst deze week dan een keertje geen kanker toegewenst.
Robin van BerghuisGod.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja hoor, nu gaat die lul opeens goed spelen.
Leo is voor Telstar.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:25 schreef klaasweetalles het volgende:
maar die leo driessen ajax joodje ziet een pingel
wat een dwaas
Doe eens niet zo boos, het is maar een spelletje.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:25 schreef klaasweetalles het volgende:
maar die leo driessen ajax joodje ziet een pingel
wat een dwaas
Deze mening deel ik niet. Die gast kleunt er zelf in, wanneer er dan wederzijds contact is gaat ie liggen.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Natuurlijk was dat wel een pingel.
rustigquote:Op zondag 18 maart 2018 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
HAHAHAHA JAAAAA CUMBEK VAN DE EEUW KOMT ERAAN
Begrijpelijk maatquote:Op zondag 18 maart 2018 18:28 schreef timmmmm het volgende:
Als dit nkg verloren wordt, schaal ik de longembolie toch weer gewoon op naar de bloedkanker hoor GGMM
dan worden we gek, op naar het maasgeboiwquote:Op zondag 18 maart 2018 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord dit weggeeft ontploft het Feyenoord topic.
GGMM die kan trollen in het Feyenoordtopic heb ik wel gemist.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Feyenoord dit weggeeft ontploft het Feyenoord topic.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC gaat de laatste niet meer maken.
quote:Op zondag 18 maart 2018 18:33 schreef timmmmm het volgende:
tegen fucking zwolle lopen kloten boj de cornervlag. Genant dat het nodig is
pec - feyenoord both to score was best laagquote:Op zondag 18 maart 2018 18:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je daar op gegokt had had je nooit meer hoeven werken.
Zijn er wedstrijden bezig dan?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, hier is het topic geblevenblijkbaar kijkt er gewoon helemaal niemand.
We wachten allemaal op PSV - NAC.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Oh, hier is het topic geblevenblijkbaar kijkt er gewoon helemaal niemand.
Neequote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik zie het. Hopelijk kan Sparta nog winnen.
Flikken het gewoon ieder jaar, en wij trappen er iedere keer in.quote:
Snap echt niet hoe dat team zó wisselvallig kan zijn. Winnen van Ajax en Feyenoord, verliezen in eigen huis van Excelsior en Roda.quote:
Typische subtopperquote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe dat team zó wisselvallig kan zijn. Winnen van Ajax en Feyenoord, verliezen in eigen huis van Excelsior en Roda.
Ik neem aan dat PSV zo wel een keer gaat scoren.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 19:57 schreef fetX het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 0-1 voor NAC
Hoop je wel op Fortuna als JL-kampioen?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Normaliter ben ik anti-Limburg (of vooral anti-Roda). Maar alles is relatief hè.
Fortuna Sittard straat bovenaan in de JL.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Normaliter ben ik anti-Limburg (of vooral anti-Roda). Maar alles is relatief hè.
Ik kijk nog steeds naar Manchester Cityquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:02 schreef MTheBassman het volgende:
Bayern Dortmund werd te saai, nu maar PSV-nak kijken.
Ze doen het wel erg leuk ja. Maar ik heb eerlijk gezegd geen enkel gevoel bij Fortuna (positief of negatief).quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop je wel op Fortuna als JL-kampioen?
Gaat weer lekker daar in Liverpool zo te zien ja.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds naar Manchester City
Boh die kunnen ballen zeg
He Bossiequote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk nog steeds naar Manchester City
Boh die kunnen ballen zeg
Ik zou het vooral leuk vinden omdat het weer een club is die ik nog nooit in de Eredivisie heb zien spelen, en ze opzich nog wel wat kunnen worden.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze doen het wel erg leuk ja. Maar ik heb eerlijk gezegd geen enkel gevoel bij Fortuna (positief of negatief).
Dat heb ik met Telstar.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het vooral leuk vinden omdat het weer een club is die ik nog nooit in de Eredivisie heb zien spelen, en ze opzich nog wel wat kunnen worden.
Maar die horen dan weer echt niet thuis in de Eredivisiequote:
Die zaten begin deze eeuw nog een in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het vooral leuk vinden omdat het weer een club is die ik nog nooit in de Eredivisie heb zien spelen, en ze opzich nog wel wat kunnen worden.
Ja maar toen keek ik nog niet echt voetbalquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die zaten begin deze eeuw nog een in de Eredivisie.
Fortuna en Telstar zijn beide toch niet echt ploegen die "thuishoren in de Ere". Ook al hebben ze bij Fortuna een groter stadion, dat zit echt maar 30% vol gemiddeld.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar die horen dan weer echt niet thuis in de EredivisieOok gezien het stadion wat ze hebben.
Al zou ik dat ook wel grappig vinden, zelfde met FC Emmen.
Hopelijk mag Ajax nog wel een keer naar De Graafschap voor Sjaak overlijdt.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:07 schreef Coco. het volgende:
De Graafschap weer terug.
Sjaak vindt dat leuk.
Fortuna was Eredivisie toen ik jong was.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze doen het wel erg leuk ja. Maar ik heb eerlijk gezegd geen enkel gevoel bij Fortuna (positief of negatief).
Verwacht wel dat die wat meer publiek trekken in de Eredivisiequote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fortuna en Telstar zijn beide toch niet echt ploegen die "thuishoren in de Ere". Ook al hebben ze bij Fortuna een groter stadion, dat zit echt maar 30% vol gemiddeld.
RKC is helaas niet meer wat het geweest is. Een beetje de Nederlandse Sunderland.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:09 schreef Tchock het volgende:
De enige ploeg die qua aanhang en prestaties in de Eredivisie "hoort" momenteel is NEC. Dan is er nog een zooitje clubs die daar tegenaan hangen zoals GAE, RKC, Graafschap, Volendam, etc.
Volendam vliegt er meestal ook meteen weer uit, en is ook alweer 9 jaar geleden dat die Eredivisie speelde.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:09 schreef Tchock het volgende:
De enige ploeg die qua aanhang en prestaties in de Eredivisie "hoort" momenteel is NEC. Dan is er nog een zooitje clubs die daar tegenaan hangen zoals GAE, RKC, Graafschap, Volendam, etc.
Klopt hoor. Geldt voor De Graafschap ook, die zijn vijf keer gedegradeerd sinds Fortuna in de Ere speelde (2003). Vijf keer!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volendam vliegt er meestal ook meteen weer uit, en is ook alweer 9 jaar geleden dat die Eredivisie speelde.
Toch had ik altijd wel het idee dat De Graafschap met een beetje beter beleid een leuke Eredivisiemiddenmoter kon worden. Er zit wel genoeg publiek meestal (al is dat vast ook afgenomen de laatste jaren)quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt hoor. Geldt voor De Graafschap ook, die zijn vijf keer gedegradeerd sinds Fortuna in de Ere speelde (2003). Vijf keer!
Dat ben ik met je eens. Je zou zeggen dat je met zulke aanhang en zo'n stadion Excelsior bijv toch wel voor moet kunnen blijven. Maar de laatste jaren lopen ze echt heel ver achter.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch had ik altijd wel het idee dat De Graafschap met een beetje beter beleid een leuke Eredivisiemiddenmoter kon worden. Er zit wel genoeg publiek meestal (al is dat vast ook afgenomen de laatste jaren)
Het was ook altijd hetzelfde recept. Eerst promoveren met een aardig teampje en dan vervolgens een heel vreemdelingenlegioenen en wat oude knakkers kopen die dat hele team dan moest vervangen. En dan lekker defensief spelen ook en uiteindelijk er dan weer kansloos uit gaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt hoor. Geldt voor De Graafschap ook, die zijn vijf keer gedegradeerd sinds Fortuna in de Ere speelde (2003). Vijf keer!
Heb wel het idee dat er wat realistischer beleid wordt gevoerd de laatste jaren. Mag hopen dat als ze keer promoveren ze niet weer zelfde fouten gaan maken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Je zou zeggen dat je met zulke aanhang en zo'n stadion Excelsior bijv toch wel voor moet kunnen blijven. Maar de laatste jaren lopen ze echt heel ver achter.
Meer van die grotere clubs zouden het beleid van Excelsior eens moeten volgen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Je zou zeggen dat je met zulke aanhang en zo'n stadion Excelsior bijv toch wel voor moet kunnen blijven. Maar de laatste jaren lopen ze echt heel ver achter.
Wel spannend zo allemaalquote:
Neuh, dat gat lijkt me wel groot genoeg. Het gaat tussen Sparta/Roda/Twente en NAC+Willem II zijn wel veilig denk ik.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel spannend zo allemaalZie het ook nog wel gebeuren dat Willem II ineens nog degradeert (na play offs).
lucky PSVquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah ik schakel in en meteen een pingel voor PSV
Ik denk om eerlijk te zijn dat Twente het niet meer gaat redden en direct degradeert. Er zit geen enkele pit meer in die ploeg. Ik denk toch dat Sparta en Roda de nacompetitie ingaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wel spannend zo allemaalZie het ook nog wel gebeuren dat Willem II ineens nog degradeert (na play offs).
iddquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:22 schreef RubenSosa het volgende:
Eindelijk krijgt luuk eens een pingel mee.
Mag je mij uitleggen wat ie in balbezit echt goed doet. (speelt zonder bal meestal wel goed hoor)quote:
Was je in het stadion?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:37 schreef Sked het volgende:
Vitesse helpt Roda ff een handje, jezus mina zeg
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Roda voert de druk op Twente nog even wat meer op
Onkruid vergaat nietquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Dat kutRoda gaat weer eens aan degradatie ontsnappen. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Roda en degradatie ontlopen.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:43 schreef De_Kraam het volgende:
Dat kutRoda gaat weer eens aan degradatie ontsnappen. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Ajax en kampioenschappen verneukenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Roda en degradatie ontlopen.
Noem een beter duo.
Bassie en Adriaan.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Noem een beter duo.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en kampioenschappen verneuken
Touchéquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax en kampioenschappen verneuken
Hier kan ik me in vindenquote:
Ties en bans oplopen in POLquote:Op zaterdag 31 maart 2018 20:47 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Noem een beter duo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |