Bij Heracles heeft hij t prima gedaan (wel in de 1e divisie)quote:Op zondag 18 maart 2018 16:41 schreef Bolasie het volgende:
Lekker voor Gert-Jan. Arrogante vent die denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden maar ondertussen overal - ook nu weer - heeft gefaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Toptrainer.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:42 schreef Isane het volgende:
[..]
Bij Heracles heeft hij t prima gedaan (wel in de 1e divisie)
quote:Op zondag 18 maart 2018 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Jammer nou, ik had het Jan van Halst zo gegund.Jan van Halst mag vanaf de zomer weer de RUIMTES analyseren met de PIEROSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, hij mag samen met Gert-Jan wel even vertellen hoe het allemaal moet.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:46 schreef Brammess het volgende:
[..]
Jan van Halst mag vanaf de zomer weer de RUIMTES analyseren met de PIERO
Dit inderdaad!quote:Op zondag 18 maart 2018 16:41 schreef Bolasie het volgende:
Lekker voor Gert-Jan. Arrogante vent die denkt dat hij het voetbal heeft uitgevonden maar ondertussen overal - ook nu weer - heeft gefaald.
Dit.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:41 schreef Bolasie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een maand na dat artikel werden ze landskampioen.quote:Op zondag 18 maart 2018 18:33 schreef PSVCL het volgende:
hahahaha volgend jaar naar de Aalsterweg !![]()
![]()
![]()
waar is die grote bek dan??
Van Halst: Twente wil groter worden dan PSV
7 april 2010 RvN
In het Algemeen Dagblad gaat Jan van Halst in op de ambities van FC Twente. Qua achterban denkt de club aan de derde plaats achter Ajax en Feyenoord. "Er zijn allerlei rapporten over waar de top van Twente ligt. Zes jaar geleden hoorden we nog dat we blij mochten zijn met 12.000 toeschouwers, moet je kijken waar we nou staan. De 'supportersgrens' schuift op, naar Emmen, Zwolle en Winterswijk. Feyenoord en Ajax zullen wij qua verzorgingsgebied nooit kunnen evenaren. Maar wat PSV heeft bereikt, moet ons ook lukken. Wij roepen nergens weerstand op. Qua achterban kunnen wij misschien wel uitgroeien tot de derde club van Nederland."
![]()
![]()
![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 18 maart 2018 18:33 schreef PSVCL het volgende:
hahahaha volgend jaar naar de Aalsterweg !![]()
![]()
![]()
waar is die grote bek dan??
Van Halst: Twente wil groter worden dan PSV
7 april 2010 RvN
In het Algemeen Dagblad gaat Jan van Halst in op de ambities van FC Twente. Qua achterban denkt de club aan de derde plaats achter Ajax en Feyenoord. "Er zijn allerlei rapporten over waar de top van Twente ligt. Zes jaar geleden hoorden we nog dat we blij mochten zijn met 12.000 toeschouwers, moet je kijken waar we nou staan. De 'supportersgrens' schuift op, naar Emmen, Zwolle en Winterswijk. Feyenoord en Ajax zullen wij qua verzorgingsgebied nooit kunnen evenaren. Maar wat PSV heeft bereikt, moet ons ook lukken. Wij roepen nergens weerstand op. Qua achterban kunnen wij misschien wel uitgroeien tot de derde club van Nederland."
![]()
![]()
![]()
Wat een stinkclub is het toch.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:56 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Een maand na dat artikel werden ze landskampioen.
Ik hoop dat ze rechtstreeks degraderen. Heb bijna net zo’n grote hekel aan Twente als aan PSV en Feyenoord Ajax.
Omdat ze het kampioenschap hebben gekocht, nu moeten ze keihard dokken.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Waarom hebben de meesten hier zo'n hekel aan FC Twente (afgezien van het hele Munsterman gebeuren)?
Ik vind het een van de mooiste clubs van Nederland. Jullie zijn stom.
Volgens mij zit het veel dieper dan dat.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:33 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat ze het kampioenschap hebben gekocht, nu moeten ze keihard dokken.
Ach dat deed ajax, feyenoord en psv ook.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:33 schreef Isane het volgende:
[..]
Omdat ze het kampioenschap hebben gekocht, nu moeten ze keihard dokken.
Ik, omdat Tukkers altijd een hekel aan Friesland hebben. Heel frapant want geen Fries die ooit aan tukkerland denkt of er komt. Das mijn redenquote:Op zondag 18 maart 2018 20:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Waarom hebben de meesten hier zo'n hekel aan FC Twente (afgezien van het hele Munsterman gebeuren)?
juist vanwege dat Munsterman gebeuren en de grootheidswaanzin die daarmee kwam kijkenquote:Op zondag 18 maart 2018 20:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Die kwamen dan ook ten val en hebben ook terecht kritiek gehad.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:56 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ach dat deed ajax, feyenoord en psv ook.
Ik vind dat echt te weinig om een hele club met haar rijke geschiedenis te gaan haten.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:05 schreef Adames het volgende:
[..]
juist vanwege dat Munsterman gebeuren en de grootheidswaanzin die daarmee kwam kijken
Dat is waar. Twente is te groot als club om uit de eredivisie te verdwijnen.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ik vind dat echt te weinig om een hele club met haar rijke geschiedenis te gaan haten.
Veel liever Twente in de eredivisie dan RJC, Excelsior, VVV etc.
Daarnaast hebben ze een mooi stadion en een fanatieke aanhang. Goed sfeertje wel altijd. Goed tenue en daarbij een club met karakter.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:26 schreef loni55 het volgende:
[..]
Dat is waar. Twente is te groot als club om uit de eredivisie te verdwijnen.
Klopt. Zonde eigenlijk.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Daarnaast hebben ze een mooi stadion en een fanatieke aanhang. Goed sfeertje wel altijd. Goed tenue en daarbij een club met karakter.
Ik vind dat overal falen wel meevallen. Bij Heerenveen haalde hij elk jaar Europees voetbal, bij AZ won hij de beker en kwam hij tot een paar keer in de kwartfinale van de Europa League en Heracles werd 6e onder zijn leiding. Natuurlijk is het daarna een stuk minder gegaan, o.a. in Duitsland en nu helemaal maar hij heeft zeker niet overal gefaald.quote:Op zondag 18 maart 2018 16:41 schreef Bolasie het volgende:
Daarom mogen ze van mij ook gewoon erin blijven, al kan ik een glimlach van leedvermaak ook niet onderdrukken. Denk verder ook dat ze gewoon nacompetitie gaan spelen en dan redden ze het wel.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Daarnaast hebben ze een mooi stadion en een fanatieke aanhang. Goed sfeertje wel altijd. Goed tenue en daarbij een club met karakter.
Bedankt voor deze jinx.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:12 schreef Caland het volgende:
Twente gaat er gewoon inblijven
U las het hier voor het eerst
Toch nog wat verstandige users hierquote:Op zondag 18 maart 2018 21:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, ik kan wel begrip opbrengen voor het anti-Twente sentimentquote:Op maandag 19 maart 2018 09:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar heb je liever hier leedvermaak of in het Twentetopic?
Ja daarom vond ik zijn aanstelling bij Twente zo gek nog niet, maar wat is die man tegengevallen zeg. Selectie is echt niet ZO slecht.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat overal falen wel meevallen. Bij Heerenveen haalde hij elk jaar Europees voetbal, bij AZ won hij de beker en kwam hij tot een paar keer in de kwartfinale van de Europa League en Heracles werd 6e onder zijn leiding. Natuurlijk is het daarna een stuk minder gegaan, o.a. in Duitsland en nu helemaal maar hij heeft zeker niet overal gefaald.
Ik denk dat juist de afgelopen paar jaar reden zijn voor het leedvermaak nu.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, ik kan wel begrip opbrengen voor het anti-Twente sentiment
Zeker vanaf 2011/12
Ja dat zeg ik toch ook Hans..quote:Op maandag 19 maart 2018 09:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik denk dat juist de afgelopen paar jaar reden zijn voor het leedvermaak nu.
In 2012 gaf niemand een een neuk. Vanaf 2016 begon de verontwaardiging over jullie licentie.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook Hans..
Vanaf 2012 zo ongeveer is het echt een aaneenschakeling van verkeerde beslissingen geweest. Met de afgelopen 2/3 jaar als dieptepunt.
Die hekel aan Friesland is toch meer iets van Groningers?quote:Op zondag 18 maart 2018 20:58 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Ik, omdat Tukkers altijd een hekel aan Friesland hebben. Heel frapant want geen Fries die ooit aan tukkerland denkt of er komt. Das mijn reden
Oh jawel hoorquote:
Ja, maar toen hadden jullie nog meer de gunfactor als club dan wij. Het waren een paar users hier die aversie opwekten.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Lees de topics paar terug, die ene over de vraag of Feyenoord groter of kleiner is ofzo!!!
Lekker paar mooie uitwedstrijden ook. Met 2000 man naar Volendam en Telstar enzo.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Jaartje Jupiler zou Twente goed doen. Lekker saneren en gezond worden.
Twente wilde net iets te graag en te snel erbij horen ja, met rare teksten in de media en het imiteren van Feyenoord als gevolg. En natuurlijk de miljoenen neerleggen om Fer te kopen, iets wat deels een prestigeding was.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor
Lees de topics paar terug, die ene over de vraag of Feyenoord groter of kleiner is ofzo!!!
toen jojoortje opeens Twente supporter bleek te zijnquote:Op maandag 19 maart 2018 09:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar toen hadden jullie nog meer de gunfactor als club dan wij. Het waren een paar users hier die aversie opwekten.
quote:Op maandag 19 maart 2018 09:49 schreef Adames het volgende:
[..]
toen jojoortje opeens Twente supporter bleek te zijn
Ik las vorige week dat ze een soort spelersfonds gaan opzetten. Wat dat betreft zijn ze echt in alles Feyenoord aan het imiteren. Talentpoolgodquote:Op maandag 19 maart 2018 09:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Twente wilde net iets te graag en te snel erbij horen ja, met rare teksten in de media en het imiteren van Feyenoord als gevolg. En natuurlijk de miljoenen neerleggen om Fer te kopen, iets wat deels een prestigeding was.
Dat is ook gewoon een prima idee. En trouwens niet bedacht door de vrienden van Feyenoord hoor.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik las vorige week dat ze een soort spelersfonds gaan opzetten. Wat dat betreft zijn ze echt in alles Feyenoord aan het imiteren. Talentpoolgod
Ja, maar Tukkers hebben het net zo erg.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Die hekel aan Friesland is toch meer iets van Groningers?
Nee, dat was Scrummie. Maar ik snap dat je ze door elkaar haalt.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:52 schreef Ties02 het volgende:
Caland denkt ongetwijfeld dat Feyenoord het voetbal heeft uitgevonden, maar dat is een misvatting.
quote:Op maandag 19 maart 2018 09:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee, dat was Scrummie. Maar ik snap dat je ze door elkaar haalt.
Prima, maar dan wordt je weinig gegund.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:54 schreef Ties02 het volgende:
Twente heeft ongeveer aan iedereen een hekel en dat is in veel gevallen wederzijds
Prima toch
Whahaha xdquote:Op maandag 19 maart 2018 09:56 schreef WodanIsGroot het volgende:
[..]
Prima, maar dan wordt je weinig gegund.
18e, hahahahaha
Lijkt misschien een goed idee. Vooral een noodoplossing.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een prima idee. En trouwens niet bedacht door de vrienden van Feyenoord hoor.
quote:Op maandag 19 maart 2018 09:54 schreef Ties02 het volgende:
Twente heeft ongeveer aan iedereen een hekel en dat is in veel gevallen wederzijds
Prima toch
Ik heb liever rijke supporters uit de regio dan Red Bull of een louche midden-oosten typequote:Op maandag 19 maart 2018 09:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt misschien een goed idee. Vooral een noodoplossing.
Dat is het motto van Vak-Pquote:Op maandag 19 maart 2018 09:58 schreef Caland het volgende:
Vroeger, of misschien nu nog geen idee eigenlijk, hing er altijd een spandoek met de tekst AANPASSEN OF OPROTTEN
Geen idee op wie of wat dat sloeg maar dat vond ik wel altijd superstoer.
Ik had nog zo'n mooi geshopt logo voor Joop, maar kan die niet meer vinden.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dat is het motto van Vak-P
Al zo’n 20 jaar, samen met:
WIJ TEGEN IEDEREEN
Dit. Gelukkig compenseer ik dit met ongefundeerde Ajax en psv haat.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, ik kan wel begrip opbrengen voor het anti-Twente sentiment
Zeker vanaf 2011/12
Ik heb eigenlijk de grootste hekel aan Feyenoord, en ken er wel meer.quote:Op maandag 19 maart 2018 10:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit. Gelukkig compenseer ik dit met ongefundeerde Ajax en psv haat.
Het is voetbal. Dat hoort zo.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:31 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |