SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
quote:
Rotgeintjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 maart 2018 13:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Rotgeintje
hihihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Kijk maar.quote:
quote:
Okéquote:Op zondag 18 maart 2018 13:40 schreef Nattekat het volgende:
Post 302 van deze reeks wordt de volgende TT.
Dat is mijn grapquote:Op zondag 18 maart 2018 13:44 schreef noodgang het volgende:
Ik vind 'Post 302 van deze reeks' een rare TT
Kan kloppenquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan kloppen
SPT / WK Baanwielrennen 2018 in Apeldoorn #2 - Volgende post
Nietquote:
Was dat net nou echt nodig heel de dag al geen puntquote:
je hebt er straks meer dan genoeg als ik niet meer meetelquote:Op zondag 18 maart 2018 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was dat net nou echt nodig heel de dag al geen punt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op zondag 18 maart 2018 14:37 schreef markdeajaxfan het volgende:
Haags eruit mikey eruit mark eruit dan wint aloa
rook even een joint Mikequote:Op zondag 18 maart 2018 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terwijl ja ik vind dit een leuk spel en ja ik wil graag gewoon eerlijk winnen maar ja de mens zou de mens niet zijn als er dan weer een paar rotte appels tussen zitten die het leuk vinden om zoveel mogelijk te kutten trieste site ook bah.
lolquote:Op zondag 18 maart 2018 14:52 schreef markdeajaxfan het volgende:
Mikey moet voetbal gaan kijken peukie roken feyenoord kijken en vanacht 100 punten pakken
quote:Op zondag 18 maart 2018 14:52 schreef markdeajaxfan het volgende:
Mikey moet voetbal gaan kijken peukie roken feyenoord kijken en vanacht 100 punten pakken
Beter dan thuis voor de buis moet ie maar denken.quote:
Ja ik wil dus geen nachten meer moeten doorhalen vannacht ook een keer niet gedaanquote:Op zondag 18 maart 2018 14:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je haalt vannacht weer genoeg binnen
het is wachten op Bondagequote:Op zondag 18 maart 2018 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja ik wil dus geen nachten meer moeten doorhalen vannacht ook een keer niet gedaan
Moest je nou echt net gelijk reageren terwijl grrr voor mij 4 punten pakt ?quote:
Vier? Dat moet al ff geleden zijn.quote:Op zondag 18 maart 2018 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moest je nou echt net gelijk reageren terwijl grrr voor mij 4 punten pakt ?
Het was minuut 13 tot 17quote:
??quote:Op zondag 18 maart 2018 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Moest je nou echt net gelijk reageren terwijl grrr voor mij 4 punten pakt ?
PSV 1, Ajax 2.quote:
Ik ook nietquote:
*ril*quote:
Niet in de spiegel kijken...quote:
quote:
oquote:Op zondag 18 maart 2018 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Marky_Mark_and_the_Funky_Bunch
Ech wel
Tis wel spannend tussen jou en Haagsquote:
zekerquote:Op zondag 18 maart 2018 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tis wel spannend tussen jou en Haags
Ik ookquote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 15:32 schreef markdeajaxfan het volgende:
Die meid is ook niet lekker vragen aan van persie of die met haar zoontje op de foto mag
Smullen!quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 15:35 schreef markdeajaxfan het volgende:
5 minuten in de pan op een broodje de rest eet ik vanacht wel op
Mikey mad dan.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:35 schreef markdeajaxfan het volgende:
5 minuten in de pan op een broodje de rest eet ik vanacht wel op
quote:Op zondag 18 maart 2018 15:32 schreef markdeajaxfan het volgende:
Die meid is ook niet lekker vragen aan van persie of die met haar zoontje op de foto mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |