SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
nee.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:18 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Nu gaat hij weer zin hebben in het spel
24x60 minutenquote:Op zondag 18 maart 2018 11:25 schreef Demeter06 het volgende:
WoW keek even naar de koploper hier maar als je 1 punt per minuut krijgt en hij heeft zoveel punten hoeveel minuten van de dag ben jij op dit topic dan?
Haags is hier 24/7. Het is een wonder dat anderen punten hebben.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:25 schreef Demeter06 het volgende:
WoW keek even naar de koploper hier maar als je 1 punt per minuut krijgt en hij heeft zoveel punten hoeveel minuten van de dag ben jij op dit topic dan?
quote:Op zondag 18 maart 2018 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haags is hier 24/7. Het is een wonder dat anderen punten hebben.
Hik is hier 20 uur per dagquote:Op zondag 18 maart 2018 11:25 schreef Demeter06 het volgende:
quote:Op zondag 18 maart 2018 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toch heb ik er vannacht 50 gescoord.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee echt ?? wat shocking ... dat zou ik niet kunnen. Dus voor de andere spelers geldt meedoen is belangrijker dan winnen.quote:
Eigenlijk welquote:Op zondag 18 maart 2018 11:27 schreef Demeter06 het volgende:
[..]
Nee echt ?? wat shocking ... dat zou ik niet kunnen. Dus voor de andere spelers geldt meedoen is belangrijker dan winnen.
🤪
Oooo hij doet het niet alleen ik schrok al 20 uur per dag dat is 4 uur slaap dat is niet gezond al hoe jong je ook bent.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:27 schreef noodgang het volgende:
Haags heeft een heel gezin om voor hem te posten
jaquote:Op zondag 18 maart 2018 11:37 schreef Demeter06 het volgende:
En is het nu de kunst om punten te verdienen of om punten te blokkeren voor anderen
Waaide of woei?quote:
quote:
Omdat je anders punten scoort omdat de rest alleen niet faalt als ik reageerquote:
Hoest met je crypto pik?quote:Op zondag 18 maart 2018 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je anders punten scoort omdat de rest alleen niet faalt als ik reageer
Ik droomde dat ik haar had.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gedroomd over de bitcoin
Op m'n hoofd!quote:
daar hoef ik toch niet voor weg. Moet jij gewoon beter opletten.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je anders punten scoort omdat de rest alleen niet faalt als ik reageer
En jij?quote:
scheer het af danquote:Op zondag 18 maart 2018 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat haar op mijn hoofd
ik nog maar weinig.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik heb nog wel wat haar op mijn hoofd
die haren denken helemaal niet.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
Bwehehehequote:
doe je goedquote:Op zondag 18 maart 2018 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nog even en ik sta -50% met m'n beetje crypto.
In dik een maand tijd maar!quote:
Holaquote:
cocktail is een vies woordquote:
Alleen vandaag?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2018 12:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, morgen ben ik voor FC Volendam en Annemarie Thomas
Die moet ik ff googlenquote:Op zondag 18 maart 2018 12:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ja, morgen ben ik voor FC Volendam en Annemarie Thomas
Feyenoord is wel een sympathieke club omdat ze niet zo goed zijn.quote:
Ze verdelen wel de punten jaquote:Op zondag 18 maart 2018 12:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Feyenoord is wel een sympathieke club omdat ze niet zo goed zijn.
En de strijd om de vijfde plek is nog best spannend.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze verdelen wel de punten ja
Dat is dit jaar helaas wel de realiteitquote:Op zondag 18 maart 2018 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze verdelen wel de punten ja
Als Ajax maar geen kampioen wordt toch?quote:Op zondag 18 maart 2018 12:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is dit jaar helaas wel de realiteit
kloptquote:Op zondag 18 maart 2018 12:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als Ajax maar geen kampioen wordt toch?
En als Feyenoord dan de beker pakt heb je gewoon een leuk seizoen.quote:
quote:
quote:
Dat het ik toch wel. Ik kijk alleen naar de positieve dingen.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als Feyenoord dan de beker pakt heb je gewoon een leuk seizoen.
die zijn er niet zoveel dit seizoenquote:Op zondag 18 maart 2018 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat het ik toch wel. Ik kijk alleen naar de positieve dingen.
Genoeg. misschien niet hele wedstrijden maar wel veel mooie acties op het veldquote:Op zondag 18 maart 2018 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die zijn er niet zoveel dit seizoen
Vies ja, mad geen ideequote:Op zondag 18 maart 2018 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als PSV de titel niet pakt ben ik vies mad toch.
heb ook niets met die clubquote:Op zondag 18 maart 2018 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als PSV de titel niet pakt ben ik vies mad toch.
ik welquote:
jebentzellufquote:
quote:
Hier welquote:
Hij trekt wel terug maar laat wel even goed zien hoeveel meer punten hij kan verzamelenquote:
Wat een no lifer eigenlijk hè?quote:
Hij is daar een meester inquote:Op zondag 18 maart 2018 12:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij trekt wel terug maar laat wel even goed zien hoeveel meer punten hij kan verzamelen
Ik aan de binnenkant van m'n darm....quote:Op zondag 18 maart 2018 12:33 schreef murp het volgende:
Ik heb een puist aan de binnenkant van mijn neus
Speld in prikken... krijg je gratis de tranen erbij.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:33 schreef murp het volgende:
Ik heb een puist aan de binnenkant van mijn neus
wat?quote:
Als ik in half zeven wakker schrik snel naar de wc moet en nog even een random post zet en zelfs die worden geblokt door randoms denk ik ook volgens mij mag ik niet normaal winnen van sommigen.quote:
Ik mocht vanmorgen nog wel een paar puntjes sprokkelen.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik in half zeven wakker schrik snel naar de wc moet en nog even een random post zet en zelfs die worden geblokt door randoms denk ik ook volgens mij mag ik niet normaal winnen van sommigen.
die heb ik al als ik mn puist aanraakquote:Op zondag 18 maart 2018 12:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Speld in prikken... krijg je gratis de tranen erbij.
Noem je mij nou random?quote:Op zondag 18 maart 2018 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ik in half zeven wakker schrik snel naar de wc moet en nog even een random post zet en zelfs die worden geblokt door randoms denk ik ook volgens mij mag ik niet normaal winnen van sommigen.
Was die hn82 ofzo ik denk dan ook laat maar stelletje egoïstenquote:Op zondag 18 maart 2018 12:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik mocht vanmorgen nog wel een paar puntjes sprokkelen.
Ook veel spannenderquote:Op zondag 18 maart 2018 12:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Moet je het laten doen door een ander. is het 2 x zo erg.
ik zal mn meissie zo vragenquote:Op zondag 18 maart 2018 12:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Moet je het laten doen door een ander. is het 2 x zo erg.
in je bil!quote:
Jan Rekerquote:
smakelijkquote:
Niet zo mad doen.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel jammer dat je dan van Haag verliest door toedoen van anderen.
Het is en blijft een spel.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Hage heeft me een voorsprong gebouwd vanmorgen maar ik ben redelijk mooie tijd naar bed gegaan en ook eens lekker uitgerust ook wat waard.
Als mensen wat socialer geweest waren was het me ook gewoon gelukt.
Maar het werd voor sommigen een sport mij niet te ver te laten voorkomen (alo oa,) misschien hoopte die mensen dat ik kapot zou gaan aan mijn ambities ofzo.
*paktquote:Op zondag 18 maart 2018 12:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is en blijft een spel.
Zo zie ik hetMaar ben nu weg, dus pak je kans
Ben aan het analyseren en relativeren.quote:
Je neemt het allemaal te serieus. Relaxquote:Op zondag 18 maart 2018 12:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Hage heeft me een voorsprong gebouwd vanmorgen maar ik ben redelijk mooie tijd naar bed gegaan en ook eens lekker uitgerust ook wat waard.
Als mensen wat socialer geweest waren was het me ook gewoon gelukt.
Maar het werd voor sommigen een sport mij niet te ver te laten voorkomen (alo oa,) misschien hoopte die mensen dat ik kapot zou gaan aan mijn ambities ofzo.
Kom wel zuur over zo héquote:Op zondag 18 maart 2018 12:51 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Je neemt het allemaal te serieus. Relax
quote:
Ja maar soms erg vervelend als je in een twee strijd zit om de winst.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:56 schreef noodgang het volgende:
Niemand gaat hier bewust persoonlijk blokken ofzo
Het spel gaat eigenlijk om het laatste woord hebben
Die is er gewoon altijdquote:Op zondag 18 maart 2018 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja maar soms erg vervelend als je in een twee strijd zit om de winst.
Haagse weer dasr charmanter mee om te gaan denk ik.
Zekersquote:
Ik wel, block ene noodgang altijd als het maar even kan.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:56 schreef noodgang het volgende:
Niemand gaat hier bewust persoonlijk blokken ofzo
Het spel gaat eigenlijk om het laatste woord hebben
Blokaanvraag!quote:Op zondag 18 maart 2018 13:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik wel, block ene noodgang altijd als het maar even kan.
Maar gisteren was hij er even niet ik dacht mooi uitloop tijd en dan zitten anderen me in de weg.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:59 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die is er gewoon altijd
Ik vind het soms ook frustrerend dat ik punten wil halen en dan is bv haags als enige er toch en gaat er weer met de punten vandoor. Maar dat is t spelletje
quote:Op zondag 18 maart 2018 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar gisteren was hij er even niet ik dacht mooi uitloop tijd en dan zitten anderen me in de weg.
Zij willen ook punten, hequote:Op zondag 18 maart 2018 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar gisteren was hij er even niet ik dacht mooi uitloop tijd en dan zitten anderen me in de weg.
Anderen willen ook gewoon punten.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja om op plek 10 te eindigen ipv van 12 terwijl ik echt om de winst speelde.quote:
Nou en?quote:Op zondag 18 maart 2018 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja om op plek 10 te eindigen ipv van 12 terwijl ik echt om de winst speelde.
Dus ADO moet bewust van Ajax verliezen omdat ze toch niet meedoen voor het kampioenschap?quote:Op zondag 18 maart 2018 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 maart 2018 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Iedereen moet van Ajax winnen.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dus ADO moet bewust van Ajax verliezen omdat ze toch niet meedoen voor het kampioenschap?
Da's ook wel weer waar.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dus ADO moet bewust van Ajax verliezen omdat ze toch niet meedoen voor het kampioenschap?
Mooi, now stop blocking me!quote:
Van jou kan ik veel hebben.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:11 schreef Hexx. het volgende:
Ik durf bijna niet meer na Mikey te posten.
iedereenquote:
Zo rol ikquote:
Deze bekentenis is eigenlijk je eigen banaanvraag.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eigenlijk ben ik hier alleen om mijn postcount op te krikken.
quote:Op zondag 18 maart 2018 13:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Deze bekentenis is eigenlijk je eigen banaanvraag.
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 18 maart 2018 13:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die 17 punten van mij gaan weer nacht werk worden dus
quote:
bedankt voor die korte tijd hierquote:Op zondag 18 maart 2018 13:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Eigenlijk ben ik hier alleen om mijn postcount op te krikken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |