Das gek. Ik kom uit de provincie en zat op de basisschool in de klas bij 2 uitheemsen die geïmporteerd waren door andere provincialen. En ik heb maar grapjes gemaakt horen worden bij een van die twee nadat hij met zijn gezicht en arm van het lokale viaduct was gegleden en hij allemaal extreem roze vlekken had.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, het is de schuld van Marcel van Dam. Daar heeft het allemaal niets mee te maken. Het is heel eenvoudig: in de provincie hebben ze het gewoon niet zo op uitheemsen. Dat is de trieste waarheid.
Gender operaties zijn een ding, haartransplantaties ook, lengte kun je aanpassen door je benen te breken en intelligentie kun je veranderen met bier en lood.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:33 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lelijkheid kan je ook niks aan veranderen. Gender ook niet, kaalheid ook niet, lengte en intelligentie ook niet.
Bovendien: wat is er mis met hoeren? Ik dacht dat je vrouwen moest eren die sex positive zijn.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Volgens mij was het bij Pauw. Daar werd een opmerking gemaakt dat Melania Trump op een Oost-Europese hoer leek en het Vara-publiek moest daar hartelijk om lachen. Waarom hebben progressieven zo'n hekel aan vrouwen?
Ssst, confronteer mensen nou niet met hun dubbele standaard. Alleen lieve chocolade-pinguïns zijn onschendbaar.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:37 schreef Braindead2000 het volgende:
Volgens mij was het bij Pauw. Daar werd een opmerking gemaakt dat Melania Trump op een Oost-Europese hoer leek en het Vara-publiek moest daar hartelijk om lachen. Waarom hebben progressieven zo'n hekel aan vrouwen?
Niet helemaal met je eens. Het zijn vrijwel alleen blanken die worden uitgescholden voor Nazi, met de spannende uitzondering van Yernaz Raumatarsing. Toch zijn er veel mensen die vinden dat wij witmensen in zonde geboren zijn en super verdacht als we niet keihard ons best doen om te deugen. En te laten zien hoezeer we deugen ondanks dat we de schijn tegen hebben.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:23 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Om een lang verhaal kort te maken: Het scheldwoord "nazi" refereert aan iemands gedrag of uitspraken. Het scheldwoord "aap" referereert aan het veroordelen van het bestaan van de mens zelf, en niet zijn/haar gedrag.
Het blijft haar maar overkomen he.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef MadameMossel het volgende:
Het is trouwens de 2e keer, zelfde mevrouw.
Krijg je als je in een tokkiebuurt woontquote:
He he he ff uitkijken wat je zegtquote:
Ik heb 6 jaar in die mongolenbuurt gewoond dus ik mag die mening wel hebbenquote:
Ja als je in die buurt hebt gewoond dan snap ik je reactie. Maar die buurt is niet heel Emmen hoorquote:Op maandag 19 maart 2018 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar in die mongolenbuurt gewoond dus ik mag die mening wel hebben
Met buurt bedoelde ik eigenlijk Emmenquote:Op maandag 19 maart 2018 00:35 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ja als je in die buurt hebt gewoond dan snap ik je reactie. Maar die buurt is niet heel Emmen hoor
"Toen bleek dat ik was afgewezen omdat zij in de veronderstelling waren dat ik geen ABN sgra.. spr.. spreek."quote:Op zondag 18 maart 2018 22:18 schreef MadameMossel het volgende:
Het is trouwens de 2e keer, zelfde mevrouw.
Oke jij zegt hetquote:Op maandag 19 maart 2018 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met buurt bedoelde ik eigenlijk EmmenIk ken de mensen, ik ken hun gedachtegoed. Het zijn echt simplistische wereldvreemde boeren. Met een minderwaardigheidscomplex naar de Randstad overigens.
Ik kan niet anders zeggen dat sommige mensen hier tegen het ziekelijke aanzitten, wat een treurnis. Maar ik begrijp ook niet dat sommige uitspraken niet worden weggehaald. Ook wat racistische moderator(s) die het lezen en het ermee eens zijn, blijkbaar.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het niveauverschil is minimaal de laatste tijd
En dan haal je het weg? En dan.. denk je dan dat racisme niet meer bestaat?quote:Op maandag 19 maart 2018 01:24 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dat sommige mensen hier tegen het ziekelijke aanzitten, wat een treurnis. Maar ik begrijp ook niet dat sommige uitspraken niet worden weggehaald. Ook wat racistische moderator(s) die het lezen en het ermee eens zijn, blijkbaar.
Racist!quote:Op maandag 19 maart 2018 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met buurt bedoelde ik eigenlijk EmmenIk ken de mensen, ik ken hun gedachtegoed. Het zijn echt simplistische wereldvreemde boeren. Met een minderwaardigheidscomplex naar de Randstad overigens.
Wat is het dan wel?quote:
Jaja, en iemand in Emmen heeft heel eenvoudig geconludeerd: moslims hebben het gewoon niet zo op met niet-moslims. Dat is de trieste waarheid.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, het is de schuld van Marcel van Dam. Daar heeft het allemaal niets mee te maken. Het is heel eenvoudig: in de provincie hebben ze het gewoon niet zo op uitheemsen. Dat is de trieste waarheid.
Ook weer drama en emotionele diareequote:Op maandag 19 maart 2018 01:24 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
[..]
Ik kan niet anders zeggen dat sommige mensen hier tegen het ziekelijke aanzitten, wat een treurnis. Maar ik begrijp ook niet dat sommige uitspraken niet worden weggehaald. Ook wat racistische moderator(s) die het lezen en het ermee eens zijn, blijkbaar.
Wat is dit nou weer voor puberaal "maar hunnie doen het ook" gedrag? Je bent toch geen 12?quote:Op zondag 18 maart 2018 20:00 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Leuk voor haar is het niet maar het stelt niks voor vergeleken bij hoe rechts-populistische politici behandeld worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |