Is mij ook wel overkomen. Liep alleen minder voor ze af. Denk dat er nog wat neusjes scheef staan.quote:Op zondag 18 maart 2018 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Potenrammen was hier altijd een dingetje. Gingen groepen wel eens op pad om huis te houden bij homo-ontmoetingsplekken.
Hoort erbij in de provincie.
Vervang lompe boeren door untermenschen. Ook goed.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
"door lompe boeren"
Waarom deze kwalificatie. Waren deze lieden werkzaam als agrarisch ondernemer. Welke informatie heb je voorhanden om de beroepsgroep van deze mensen te kunnen duiden?
De term "kopvod" is natuurlijk wel primair een PVV dingetje. Maar nogal mager als bewijs idd.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:19 schreef Schaapje1987 het volgende:
[..]
Ik lees nergens dat het om PVV stemmer gaat. Laat je eigen vooroordelen lekker thuis.
Daar is denk ik iedereen het wel over eens. Ik vraag me wel af of er naast haar zelf meer mensen zijn geweest die kunnen bevestigen dat dit inderdaad gezegd is. Er zijn wel vaker vermeende racistische uitspraken onwaar gebleken.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:23 schreef Buitendam het volgende:
Zwarte aap en Kopvoddenmongool.
Wat een niveau.
Dat valt ook wel te verklaren doordat de gemiddelde luidruchtige Randstedeling schijtirritant gedrag vertoont. Niet iedereen is gediend van luidkeels duidelijk maken dat je ergens bent. Wellicht daarom dat ik als stille Belg beter om kan met Brabanders en Limburgers dan met Hollanders.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. Wie zich echt profileert als luidruchtige Randstedeling hoeft in veel dorpen niet op sympathie te rekenen.
Randstedeling gespot.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wel grappig, binnen mum van tijd zijn we overgestapt van een discussie over racisme naar het vrijuit spuien van achterlijke vooroordelen over de 'provincialen'. Met allerlei 'ervaringsdrskundigen' die een inktzwart beeld schetsen van de mensen daar. Heerlijk geloofwaardig ook.
Zonder beeld en geluid ga ik dit niet voor waar aannemen. Het is recent veel te vaak voorgekomen dat moslims fysieke en verbale aanvallen hebben verzonnen.
Zelfgemaakte dreigbrieven aan moskeeen, niet-bestaande boerenkinkels die hoofddoeken aftrekken. En nu mensen die op klaarlichte dag nuchter in de binnenstad iemand gaan staan uitschelden dus. En niemand die er wat van zegt of ingrijpt.
quote:Op zondag 18 maart 2018 13:27 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Wel grappig, binnen mum van tijd zijn we overgestapt van een discussie over racisme naar het vrijuit spuien van achterlijke vooroordelen over de 'provincialen'. Met allerlei 'ervaringsdrskundigen' die een inktzwart beeld schetsen van de mensen daar. Heerlijk geloofwaardig ook.
Zonder beeld en geluid ga ik dit niet voor waar aannemen. Het is recent veel te vaak voorgekomen dat moslims fysieke en verbale aanvallen hebben verzonnen.
Zelfgemaakte dreigbrieven aan moskeeen, niet-bestaande boerenkinkels die hoofddoeken aftrekken. En nu mensen die op klaarlichte dag nuchter in de binnenstad iemand gaan staan uitschelden dus. En niemand die er wat van zegt of ingrijpt.
Klopt. In de zomer komt dat kutvolk weer massaal hierheen. Lekker oprotten met je Rotterdamse schijtaccent.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:31 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Dat valt ook wel te verklaren doordat de gemiddelde luidruchtige Randstedeling schijtirritant gedrag vertoont. Niet iedereen is gediend van luidkeels duidelijk maken dat je ergens bent. Wellicht daarom dat ik als stille Belg beter om kan met Brabanders en Limburgers dan met Hollanders.
Jaja. Jij vindt dat ze niet past in Emmen. Ik denk zelf dat ze beter past in Somalie.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:35 schreef alilami het volgende:
[..]
Jij bent lekker heerlijk openlijk racistisch. En wordt ook nog eens getolereerd hier in NWS. Sinds Stormfront niet meer bestaat, ben je maar naar hier verhuisd.
Geloof is zo achterhaald, ben er klaar mee.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:06 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De scheldkannonades betroffen niet haar geloof, maar haar huidskleur.
Dus waarom moet ze volgens jou haar geloof veranderen?
Zal dat invloed hebben op de racistische aantijgingen die ze te verduren krijgt?
En waarom de uitspraak "dat kleurtje, komen we wel uit". Wat valt er te bediscussiëren mbt haar huidskleur?
Iedereen heeft een "geloof", dat hoeft niet een religie te zijn.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:52 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Geloof is zo achterhaald, ben er klaar mee.
Kleur is wmb echt geen probleem, dat een issue vinden is ook zo achterhaald. Dus ik denk dat we daar allemaal op termijn wel uit komen.
Maar we mogen best een mening hebben over achterhaalde en / of intolerante culturen vind ik.
Ze heeft een dikke huid zo te zien, komt ze echt wel overheen. Misschien geen publieke functie nastreven anders, ze zal nog wel meer over zich heen krijgen lijkt me.quote:Op zondag 18 maart 2018 14:20 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Iedereen heeft een "geloof", dat hoeft niet een religie te zijn.
Geloven in "geen God", is ook een geloof in ruime zin. Dus geloof is totaal geen probleem.
Natuurlijk mag je een mening hebben over een "cultuur" of religie. Dat is uiteindelijk ook een "geloof".
Het is net zoiets als een queeste over het fan-zijn van een bepaalde voetbalclub waarmee je je verbonden voelt.
Feit blijft dat indien de bewering van deze politica juist zijn, zij op een vervelende manier is beledigd.
Nou ik vond het vergezocht eerlijk gezegd.quote:Op zondag 18 maart 2018 10:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, niet alleen, maar hij is zeker medeschuldig aan de verruwing van het debat en het gedrag. Maar ik begrijp dat jij de dingen graag simpel ziet
Het is hoe dan ook gelukkig maar een klein groepje wat niets kan veranderen aan het feit dat deze mensen hier zijn en blijven. Ze zijn inmiddels tot de laatste optie veroordeeld: schelden.quote:Op zondag 18 maart 2018 13:28 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Daar is denk ik iedereen het wel over eens. Ik vraag me wel af of er naast haar zelf meer mensen zijn geweest die kunnen bevestigen dat dit inderdaad gezegd is. Er zijn wel vaker vermeende racistische uitspraken onwaar gebleken.
Mbt bedreigingen per post aan moskees heb ik soms grote twijfels of deze wel van extreemrechtse organisaties zijn, of dat deze "false flag" door medewerkers van de moskee zelf zijn verstuurd, om geld te krijgen voor beveiliging.
Ik weet niet of dat bij onze Emmer politica ook het geval is.
Overal in Nederland heb je xenofobe opvattingen. Waar doet FvD ook alweer mee? Oh ja niet hier bij mij in de provincie, toedels.quote:Op zondag 18 maart 2018 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, mooier kan ik het niet maken. Niet iedereen in de provincie houdt er xenofobe opvattingen op na, maar je wordt er wel meer mee geconfronteerd.
Wie zonder intolerantie is werpe de eerste steen lijkt me. Zal per definitie geen moslim zijn.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:19 schreef Triggershot het volgende:
Nederlanders zijn verder niet racistisch hoor.
Een moslim is 'intolerant tegen intolerantie'.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:22 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wie zonder intolerantie is werpe de eerste steen lijkt me. Zal per definitie geen moslim zijn.
Zouden het best goed met Wilders moeten kunnen vinden als je dit leest.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een moslim is 'intolerant tegen intolerantie'.
Genoeg moslims die tolerant zijn, genoeg Nederlanders die het niet zijn.
quote:Op zondag 18 maart 2018 15:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Genoeg Nederlanders die tolerant zijn, genoeg Moslims die het niet zijn.
Jij godverdomde messcherpe eindbaas.quote:Op zondag 18 maart 2018 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zouden het best goed met Wilders moeten kunnen vinden als je dit leest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |