Doet me denken aan Bravo Two Zero. Waargebeurd verhaal met Sean Bean.quote:Op vrijdag 26 oktober 2018 01:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was iig in de woestijn deze tijd...waren ook niet echte tanks maar meer apc's..
Had al gezocht op plaatjes met..desert war movies etc maar kan nog niet vinden...
ZOeken ze dekking achter die grote rugzakken..en dan gaan er steeds weer 4 ofzo naar voren en die roepen dan COMMING TRUE !! Om vriendelijk vuur te voorkomen
Misschien in deze lijst?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:05 schreef Zomersproet29 het volgende:
Ik heb deze vraag zojuist op de verkeerde plek gestart, dus nu nogmaals: ik zoek de titel van een film (niet zo heel oud) over een jongen met een ziekte (weet niet meer of het zijn hart was) hij wordt verliefd op een meisje dat zich schaamt voor haar gezicht omdat ze een litteken heeft. Als hij het meisje leert kennen woont hij in een camper met zijn moeder/vader? Aan het einde van de film zie je het meisje aan water strand/meer en je ziet dat ze zwanger is van hem, hij is overleden.
Ik zou heel graag de titel van deze film weten, iemand?
Het IS BTZ zoals te zien in bovenstaande clip.quote:Op zondag 21 juli 2019 05:59 schreef tong_poh het volgende:
Doet me denken aan Bravo Two Zero. Waargebeurd verhaal met Sean Bean.
Had ik al gezien maar helaas, hij staat er niet bij.quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:32 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Misschien in deze lijst?
https://m.imdb.com/list/ls026392878/
Ik probeer al flink te googlen, maar ik kom niet verquote:Op donderdag 25 juli 2019 13:58 schreef Zomersproet29 het volgende:
[..]
Had ik al gezien maar helaas, hij staat er niet bij.
Het zijn geen populaire scholieren, eerder beiden eigenheimers Als ik me goed herinner brengen jongen en meisje aan het einde van de film de nacht op het strand door, dan sterft hij en je ziet dan dat meisje dat zwanger is/een kind heeft van hem.
Engels/Amerikaans?quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:58 schreef Zomersproet29 het volgende:
[..]
Had ik al gezien maar helaas, hij staat er niet bij.
Het zijn geen populaire scholieren, eerder beiden eigenheimers Als ik me goed herinner brengen jongen en meisje aan het einde van de film de nacht op het strand door, dan sterft hij en je ziet dan dat meisje dat zwanger is/een kind heeft van hem.
Engels gesproken, gewoon een film in de USA geproduceerd. Heb hem een jaar of 4/5 geleden online gezien.quote:
You're welcomequote:Op donderdag 25 juli 2019 16:05 schreef Zomersproet29 het volgende:
[..]
JAAAAAA dat is hem. Hartsikke bedankt!![]()
![]()
Ja die scene had ik precies in gedachten!quote:Op donderdag 25 juli 2019 13:37 schreef rmrt2010 het volgende:
[..]
Het IS BTZ zoals te zien in bovenstaande clip.
God Bless Americaquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:37 schreef DoNotPanic het volgende:
Goedenavond,
Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik een jaar of 5 geleden heb gezien. Het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de film ging over een man van middelbare leeftijd en een meisje van een jaar of 18 die iedereen die ze niet mochten gingen vermoorden. De film eindigde volgens mij met een talentenshow waar ze uiteindelijk iedereen doodschoten. Een reactie wordt zeer gewaardeerd.
Top, dat is hem. Thanksquote:Op zaterdag 27 juli 2019 22:41 schreef Mike het volgende:
[..]
God Bless America
Link: God Bless America (2011) - Reference View - IMDb
Weet je niet iets meer details over de film?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan niet op de naam komenEen niet heel goede film maar wel met een geweldige scene er in, een autoachtervolging die vanaf de motorkap wordt gefilmd tijdens een opkomende zon en echt minutenlang onafgebroken is.
Neequote:Op zondag 28 juli 2019 18:23 schreef Mike het volgende:
[..]
Weet je niet iets meer details over de film?
Misschien staat ie hier tussen:quote:Op zondag 28 juli 2019 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik kan niet op de naam komenEen niet heel goede film maar wel met een geweldige scene er in, een autoachtervolging die vanaf de motorkap wordt gefilmd tijdens een opkomende zon en echt minutenlang onafgebroken is.
Death Proof van Tarantino?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NeeIk weet wel dat ik hem hier wel eens heb aangeraden, misschien zelfs wel in dit topic
Maar is dus een vrij lange scene (kleine 10 minuten denk ik) die begint in het donker en die langzaam licht wordt door de opkomende zon.
Death Proof heb ik al tientallen keren gezien en ook tig keer op schijf dus die is het nietquote:Op zondag 28 juli 2019 18:30 schreef Mike het volgende:
[..]
Death Proof van Tarantino?
Ronin met Robert DeNiro?
Deze?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Death Proof heb ik al tientallen keren gezien en ook tig keer op schijf dus die is het niet. Ronin ook niet, het is niet zo'n oude film, denk max. 10 jaar oud.
Nee het was echt een scene van ongeveer 10 minuten met alleen het camerastandpunt vanaf de motorkap zonder andere shots, beetje zoals een dashcam alleen dan mooi filmischquote:
Weet je wel zeker dat het dan om n achtervolging gaat? Klinkt niet bepaald als n actiescene, namelijk.quote:Op zondag 28 juli 2019 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee het was echt een scene van ongeveer 10 minuten met alleen het camerastandpunt vanaf de motorkap zonder andere shots, beetje zoals een dashcam alleen dan mooi filmisch
Een achtervolging of een ontsnappingquote:Op zondag 28 juli 2019 18:44 schreef EP3 het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat het dan om n achtervolging gaat? Klinkt niet bepaald als n actiescene, namelijk.
Hmz... Gaat vooralsnog geen belletje rinkelen. En wat nog erger is; nu wil ik het eigenlijk ook weten,quote:Op zondag 28 juli 2019 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een achtervolging of een ontsnapping. Voor de rest was het geloof ik niet echt een hoogstaande film, maar die scene is gewoon bijzonder. Vanuit een auto over een Californische weg omlaag terwijl de zon opkomt, dus het begint in het donker en eindigt in het licht. Qua visuele stijl had die bijvoorbeeld wel in Drive kunnen zitten.
Ja ik heb al alle kast leeggetrokken met films hier maar ik kan het niet vindenquote:Op zondag 28 juli 2019 19:11 schreef EP3 het volgende:
[..]
Hmz... Gaat vooralsnog geen belletje rinkelen. En wat nog erger is; nu wil ik het eigenlijk ook weten,.
Short Time misschien? https://en.wikipedia.org/wiki/Short_Timequote:Op maandag 29 juli 2019 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Misschien dat ik het hier al eens eerder heb gevraagd, maar dan heb ik nooit antwoord gekregen of ben ik het vergeten. Ik zoek een zwart-komische film uit de jaren '80 (volgens mij) over een man die zichzelf wil vermoorden. Dat gaat iedere keer hopeloos mis. Een beeld dat ik nog voor ogen heb, is dat hij met zijn auto een ravijn in rijdt, maar i.p.v. dat hij tig keer over de kop slaat en op Hollywood-wijze ontploft, rolt hij gewoon naar beneden en aan de andere kant weer een stukje omhoog. Volgens mij is het een Amerikaanse film.
Iemand een idee?
Het is dus niet de film Wilbur wants to kill himself. Die is van later en Europees.
Deze misschien? Better Off Dead... (1985) - IMDbquote:Op maandag 29 juli 2019 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Misschien dat ik het hier al eens eerder heb gevraagd, maar dan heb ik nooit antwoord gekregen of ben ik het vergeten. Ik zoek een zwart-komische film uit de jaren '80 (volgens mij) over een man die zichzelf wil vermoorden. Dat gaat iedere keer hopeloos mis. Een beeld dat ik nog voor ogen heb, is dat hij met zijn auto een ravijn in rijdt, maar i.p.v. dat hij tig keer over de kop slaat en op Hollywood-wijze ontploft, rolt hij gewoon naar beneden en aan de andere kant weer een stukje omhoog. Volgens mij is het een Amerikaanse film.
Iemand een idee?
Het is dus niet de film Wilbur wants to kill himself. Die is van later en Europees.
Het verhaal doet geen belletjes rinkelen, maar ik zal hem eens online zoeken.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:41 schreef Mike het volgende:
Short Time misschien? https://en.wikipedia.org/wiki/Short_Time
Nee, het ging niet om een jongen maar om een man.quote:Op maandag 29 juli 2019 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Deze misschien? Better Off Dead... (1985) - IMDb
The Raid 2?quote:Op zondag 28 juli 2019 18:13 schreef LTVDK het volgende:
Hoewel dat een geweldige film is is die het niet, daar gaat de camera juist alle kanten op, de making-of daarvan is trouwens ook leuk om te zienquote:
Ja het was een long shot...quote:Op maandag 29 juli 2019 14:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoewel dat een geweldige film is is die het niet, daar gaat de camera juist alle kanten op, de making-of daarvan is trouwens ook leuk om te zien
Groundhog day met Bill Murray?quote:Op maandag 29 juli 2019 14:36 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand een idee?
ja aan die zat ik ook net ff te denkenquote:
Zeker en ook de zelfmoordscene waar hij zich met zijn pick up in een ravijn stort.quote:Op dinsdag 30 juli 2019 21:28 schreef kree het volgende:
[..]
ja aan die zat ik ook net ff te denken
Komt aardig overeen met tijdspanne en omschrijving wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |