genoegquote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
jij ziet weinig van film volgens mij
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mike veel plezier met punten pakken. Toi toi toi je kan het!
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mike veel plezier met punten pakken. Toi toi toi je kan het!
pathe? welke film?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga zo lekker naar de bios jongens
Hij gaat dood aan het einde.quote:
Die heeft ze nog te goed voor Bates motel.quote:
Was wel zieke aflevering die laatste van seizoen 4 ik keek hem en ging daarna slapen eigenlijk maar moest eerst nog wat anders kijken.quote:
Ik heb geen probleem met spoilers. Sterker nog, ik scroll meestal naar het einde en ga dan pas echt kijken. En bij boeken lees ik ook eerst het einde en dan ga ik beginnenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die heeft ze nog te goed voor Bates motel.
Boeken lezenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:48 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met spoilers. Sterker nog, ik scroll meestal naar het einde en ga dan pas echt kijken. En bij boeken lees ik ook eerst het einde en dan ga ik beginnen
Het is gewoon een zieke seriequote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was wel zieke aflevering die laatste van seizoen 4 ik keek hem en ging daarna slapen eigenlijk maar moest eerst nog wat anders kijken.
Met boeken doe ik dat ook rare tic .Wel alleen de laatste bladzijdequote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:48 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met spoilers. Sterker nog, ik scroll meestal naar het einde en ga dan pas echt kijken. En bij boeken lees ik ook eerst het einde en dan ga ik beginnen
Ja, best veel. Thrillers en Detectives vooral.quote:
Favo schrijvers?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:50 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, best veel. Thrillers en Detectives vooral.
Heb ik niet echt, maar ik vind die dude van Silence of the Lambs wel ziek goed schrijven.quote:
Julian Barnes.quote:
Joh! Wat doe je dan in je vrije tijd?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
Echt lang geleden dat ik naar bios ben gegaan en een fictie boek heb gelezen
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:52 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Heb ik niet echt, maar ik vind die dude van Silence of the Lambs wel ziek goed schrijven.
Ken ik niet...quote:
Ik dacht dat je het nooit zou vragenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:54 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Joh! Wat doe je dan in je vrije tijd?
fokken en slapenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:54 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Joh! Wat doe je dan in je vrije tijd?
Hannibal lector?quote:
Wie heb jij als favoriete schrijver ?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:56 schreef Hexx. het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 17 maart 2018 19:54 schreef Hexx. het volgende:
[..]
[..]
Ken ik niet...
Nou dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:54 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen
Lekker relaxedquote:
Ken ik welquote:
John Grisham, Stephen King, Maya Banks, Nora Robertsquote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wie heb jij als favoriete schrijver ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |