12 weken Peacequote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:36 schreef Peacefulll het volgende:
Ik heb de OP twee keer geopend om de gevraagde wijzigingen toe te voegen, maar we hebben een ninja-mod in ons midden![]()
Vandaag 12 wekenen we hebben zo mega veel lieve reacties gehad van alle mensen om ons heen. Vooral dat het ons enorm gegund is, dat voelt zo fijn!
Op mijn Facebook zijn ook iets van 3 of 4 mensen jarig.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:19 schreef Omentielvo het volgende:
Songeur gefeliciteerd.![]()
17 maart is echt een populaire dag op Fok. Er zijn ook al vier peuters jarig.
Lukt me alsnog niet, hahaquote:Op zondag 18 maart 2018 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
Jawel. Even .jpg er bij zetten, of welk type bestand het ook is. Een gefeliciteerd
Oh het kwam denk ik omdat ik hem ‘hidden’ had gezet.. thnx!!quote:Op zondag 18 maart 2018 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt de verkeerde url te pakken denk ik.
Haha, ik weet ook eigenlijk niet wat de toegevoegde waarde was, maar ik wilde het gewoon 100000% zeker wetenquote:Op zondag 18 maart 2018 09:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Waarom stoppen vóór je kwartet hebt!?
Gefeliciteerd
Dankje!quote:Op zondag 18 maart 2018 09:45 schreef Helsinki het volgende:
Gefeliciteerd anoniempje!
Peace 12 weken.
Ik heb vreselijk veel last van obstipatie. Heb geprobeerd: vezelrijk eten, veel drinken, bewegen, gedroogde pruimen, Roosvicee laxo, 2 klysma's. Niets heeft geholpen.
Ik heb Metamucil van de huisarts, dagelijks minstens 1 zakje en dan is het net aan te handelen.quote:Op zondag 18 maart 2018 09:45 schreef Helsinki het volgende:
Ik heb vreselijk veel last van obstipatie. Heb geprobeerd: vezelrijk eten, veel drinken, bewegen, gedroogde pruimen, Roosvicee laxo, 2 klysma's. Niets heeft geholpen.
Lijnzaadolie?quote:Op zondag 18 maart 2018 09:45 schreef Helsinki het volgende:
Gefeliciteerd anoniempje!
Peace 12 weken.
Dankjewel!!quote:Op zondag 18 maart 2018 09:58 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik heb Metamucil van de huisarts, dagelijks minstens 1 zakje en dan is het net aan te handelen.
Peacefulll, mooie mijlpaal
Gefeliciteerd anoniempje, tweede kindje dus?
Dat kan natuurlijk ook!quote:Op zondag 18 maart 2018 10:29 schreef -Anoniempje90 het volgende:
[..]
Dankjewel!!
Derde zelfs! Alleen bij de eerste was ik nog niet actief op FOK!
Zelf geen ervaring, maar calcium denk ik, of zit dat ook in alternatieven die je wel eet en drinkt? Ik las dat er veel calcium in bv spinazie, boerenkool en volkoren ontbijtgranen zit. Anders aan de verloskundige vragen, of eventueel een diëtist!quote:Op zondag 18 maart 2018 10:45 schreef -Anoniempje90 het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met lactose intolerantie en zwangerschap?
Ik ben pas sinds 2 jaar intolerant en heb dus geen flauw idee of je dan tijdens de zwangerschap iets tekort gaat komen aan belangrijke voedingsstoffen?
Dank jequote:Op zondag 18 maart 2018 10:11 schreef DonnaRush het volgende:
Wat waren er vrijdag veel weekwissels trouwens. En Mabawa. welkom op het 38 weken bankje.
Er zijn tal van lactosevrije melken en margarines enzoquote:Op zondag 18 maart 2018 10:45 schreef -Anoniempje90 het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met lactose intolerantie en zwangerschap?
Ik ben pas sinds 2 jaar intolerant en heb dus geen flauw idee of je dan tijdens de zwangerschap iets tekort gaat komen aan belangrijke voedingsstoffen?
Zit daar wel in, maar niet makkelijk om daarmee aan voldoende calcium te komen.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:07 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Zelf geen ervaring, maar calcium denk ik, of zit dat ook in alternatieven die je wel eet en drinkt? Ik las dat er veel calcium in bv spinazie, boerenkool en volkoren ontbijtgranen zit. Anders aan de verloskundige vragen, of eventueel een diëtist!
ah dan weet ik wie je bentquote:Op zondag 18 maart 2018 10:29 schreef -Anoniempje90 het volgende:
[..]
Dankjewel!!
Derde zelfs! Alleen bij de eerste was ik nog niet actief op FOK!
Ik heb het ook niet heel extreem gelukkig hoor. Maar een half glaasje melk bijv. is al wel teveel.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:46 schreef VitaBella het volgende:
Welkom Anoniempje! Hier lactose intolerantie, in milde vorm gelukkig. Maar ik neem geen melk, yoghurt, slagroom etc omdat ik daar last van krijg. Ik neem mijn vitamines en af en toe toch lactosevrije melk. Bloedwaarden zijn elke keer helemaal goed. Eet ook veel Volkoren en soja/lactosevrije producten.
Hier vandaag 32 wekenmidweekje Londen was superleuk, maar me wel helemaal moe gelopen, gemiddeld 17k stappen per dag!
Vriendin die tegelijk met mij zwanger was en tegelijk op ging, is afgelopen woensdag bevallen met 31 wekenze maken het goed, maar het is zo bizar om te zien hoe klein de baby is en het besef dat dat nu nog rondspartelt in mijn buik.
Aaaaah gefeliciteerd! Knappe meid!quote:Op zondag 18 maart 2018 13:00 schreef Songeur het volgende:
Even snelle update onze dame is dus 17 maart geboren om 01.07. Vliezen waren ‘s middags gebroken maar de weeën zetten steeds maar niet door. ‘S avonds ivm oplopende temp toch naar zkh gegaan. Ik was wat angstig voor een medisch circus, dat ik niet gehoord zou worden en draadjes. Mijn eigen vk is mee gegaan. Om 22u waren we int zkh. Vk heeft onwijs geholpen met draadloos ctg, dat alles met me informed consent moest gaan en iedereen luisterde. Ontsluiting kwam ook me opwekkers niet op gang was om 23.45u nog steeds 4cm. Daarna raakte ik was in mn eigen bubbel. T werd steeds heftiger maar ctg vond dat ik geen weeen had en aan mijn buik konden ze het ook niet voelen. Ze twijfelden of het infuus nog hoger moest. Ik zei van niet, dus besloten we te toucheren en dan verder te kijken. Inmiddels was het 00.55 en had ik 8cm. Om 01:07 heb ik Amélie op mijn borst gelegdZe is inimini in verhouding tot mijn andere kindjes met haar 49cm en 3285gram.
Fotouploaden lukt me mobiel even niet maar misschien is deze zichtbaar:
https://instagram.com/p/BgbxD9rHKzB/
Edit: ik blijf jullie natuurlijk allemaal volgen en mooie zwangerschappen en baby’s gewenst
Ik vind yoghurt echt heel smerig, hahaquote:Op zondag 18 maart 2018 11:46 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zit daar wel in, maar niet makkelijk om daarmee aan voldoende calcium te komen.
Er is idd genoeg lactosevrij te krijgen, Minus L etc.
Kun je wel tegen yoghurt? (veel mensen met een lactosebeperking kunnen wel kleine schaaltjes yoghurt verspreid over de dag nemen).
Ik ben mod, geen adminquote:Op zondag 18 maart 2018 13:35 schreef -Anoniempje90 het volgende:
[..]
Hahaha had eigenlijk verwacht dat je dat al wel kon zien aan mn IP ofzo
mag niet, tenzij overleg met arts. Dan vaak ceterizine. Sterkte!quote:Op zondag 18 maart 2018 19:17 schreef Loj het volgende:
Weet iemand toevallig uit z'n hoofd hoe het zit met hooikoorts medicijnen en zwangerschap?
Ik heb de bijsluiter niet meer en kan het even niet goed vinden
Ik weet niet wat er in de lucht zit, maar wordt helemaal gek vandaag
(En ja, ik bel morgen wel even de vk/ha maar ik word nu wel gelukkig van zo'n pilletje)
De gewone medicatie mag niet, er is wel een alternatief dat je mag nemen als je zwanger bent maar zoals Nazil al zegt moet dat via de HA.quote:Op zondag 18 maart 2018 19:17 schreef Loj het volgende:
Weet iemand toevallig uit z'n hoofd hoe het zit met hooikoorts medicijnen en zwangerschap?
Ik heb de bijsluiter niet meer en kan het even niet goed vinden
Ik weet niet wat er in de lucht zit, maar wordt helemaal gek vandaag
(En ja, ik bel morgen wel even de vk/ha maar ik word nu wel gelukkig van zo'n pilletje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |