Lag er vandaag al ijs?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen maar eens een fijne schaatstocht maken.
Ik heb zo'n idee dat dit gigantisch terug gaat slaan.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 05:08:02Andrew McCabe FIRED, a great day for the hard working men and women of the FBI - A great day for Democracy. Sanctimonious James Comey was his boss and made McCabe look like a choirboy. He knew all about the lies and corruption going on at the highest levels of the FBI! reageer retweet
twitter:Comey twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:43:24Mr. President, the American people will hear my story very soon. And they can judge for themselves who is honorable and who is not. reageer retweet
Dit zou ook nog eens uitgelegd kunnen worden als het misbruiken van zijn macht om het onderzoek te beïnvloeden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:02 schreef Recce het volgende:
Ik heb zo'n idee dat dit gigantisch terug gaat slaan.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 05:08:02Andrew McCabe FIRED, a great day for the hard working men and women of the FBI - A great day for Democracy. Sanctimonious James Comey was his boss and made McCabe look like a choirboy. He knew all about the lies and corruption going on at the highest levels of the FBI! reageer retweet
twitter:Comey twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:43:24Mr. President, the American people will hear my story very soon. And they can judge for themselves who is honorable and who is not. reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:44 schreef Recce het volgende:
Het was best frisjes buiten vandaag. Tilly zal wel in een opperbeste bui zijn!
In ieder geval heeft hij van McCabe een zeer gemotiveerde getuige gemaakt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit zou ook nog eens uitgelegd kunnen worden als het misbruiken van zijn macht om het onderzoek te beïnvloeden.
Hij schijnt trouwens nog steeds op te scheppen over zijn bluf zonder de juiste feiten tegen Trudeau. Hij is echt trots dat hij daar volslagen onzin zat te verkopen.
Wel knap dat hij bij de Democraten nog onder Nixon terecht weet te komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:48 schreef Recce het volgende:
[..]
In ieder geval heeft hij van McCabe een zeer gemotiveerde getuige gemaakt.
Ja, ik las het. Als hij dat nou privé zou houden, zou het al kwalijk zijn, maar om op te scheppen dat je hebt lopen fantaseren, is wel ongelooflijk stupide. Maar goed, hij komt er mee weg bij de Republikeinen, die vinden hem na Reagan nu de beste President van na de oorlog:
[ afbeelding ]
Ja, dan is knap inderdaad en dan moet-ie nog impeached worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel knap dat hij bij de Democraten nog onder Nixon terecht weet te komen.
Ik denk wel dat mensen in het huidig tijdsgewricht extremere cijfers geven dan voorheen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan is knap inderdaad en dan moet-ie nog impeached worden.
Heerlijk! Ben je al beter?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zitten nog wat blauwe puntjes in de pluim.
Ik heb ook geen idee hoe de cijfers voor de vorige presidenten zijn gemeten. Toen? Nu?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat mensen in het huidig tijdsgewricht extremere cijfers geven dan voorheen.
Ik denk destijds. Eisenhower was in de jaren 50, dan zou je wel een hele oude groep respondenten moeten hebben om een zinnig antwoord te krijgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe de cijfers voor de vorige presidenten zijn gemeten. Toen? Nu?
Zo te lezen is het toch een recente poll. Waarschijnlijk eindigen die oudere presidenten daardoor lager.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk destijds. Eisenhower was in de jaren 50, dan zou je wel een hele oude groep respondenten moeten hebben om een zinnig antwoord te krijgen.
Njah, da's jammer.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te lezen is het toch een recente poll. Waarschijnlijk eindigen die oudere presidenten daardoor lager.
Hier een link naar het artikel over Trump met daarin een link naar de poll, voor als je het helemaal precies wilt weten: http://nymag.com/daily/in(...)nts-in-gop-love.html
Wij kennen die situatie in Enschede toch niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:46 schreef Recce het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik ga stemmen.Het gaat tussen PvdA, SP of GroenLinks. Kan iemand even een beargumenteerde keuze voor mij maken?
Alle textielfabrieken zijn failliet gegaan! Het is een rampzalige toestand hier.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij kennen die situatie in Enschede toch niet?
Leefbaar Enschede?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle textielfabrieken zijn failliet gegaan! Het is een rampzalige toestand hier.
Bestaat niet! Bij de stemwijzers komen de lokale partijen niet hoog bij mij. Het gaat dus echt tussen de eerder genoemde partijen en ik heb iets tegen alle drie.quote:
Bij mij kwam de Piratenpartij ook hoog.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Bestaat niet! Bij de stemwijzers komen de lokale partijen niet hoog bij mij. Het gaat dus echt tussen de eerder genoemde partijen en ik heb iets tegen alle drie.
Die doen in Enschede natuurlijk niet mee. Ik zag dat ze in Amsterdam wel een opvallende poster hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij kwam de Piratenpartij ook hoog.
Ik heb 'm nog niet in het echt gezien, zal wel gekrompen zijn door de kou. Het FvD voert hier wel het actiefst campagne, die hebben ook heel veel posters op commerciële plakplaatsen. Opvallend veel van hun posters zijn overigens voorzien van Hitlersnorretjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Die doen in Enschede natuurlijk niet mee. Ik zag dat ze in Amsterdam wel een opvallende poster hebben.
Hebben ze die grappig slechte poster overal opgehangen of hebben ze nu betere posters?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet in het echt gezien, zal wel gekrompen zijn door de kou. Het FvD voert hier wel het actiefst campagne, die hebben ook heel veel posters op commerciële plakplaatsen. Opvallend veel van hun posters zijn overigens voorzien van Hitlersnorretjes.
Deze vooral:quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze die grappig slechte poster overal opgehangen of hebben ze nu betere posters?
Dat is wel een beetje over lijken gaan!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze vooral:
[ afbeelding ]
En ze gebruiken de 14 icm Ajaxkleuren voor een poster zonder foto's.
Ze flyerden bij de Arena.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje over lijken gaan!
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft voor Steven zijn vriend van Boyzone "No Matter What gezongen
Is er geen kritiek op in Amsterdam?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze flyerden bij de Arena.
[ afbeelding ]
Tijdens dat liedje?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
steven is overleden dat had ik vergeten
Dat doe je je vriend toch niet aan! Die is natuurlijk kwaad geworden, dikke ruzie en nu huilt-ie uit bij Flori.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft voor Steven zijn vriend van Boyzone "No Matter What gezongen
ja hij was zijn overleden vriendquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat doe je je vriend toch niet aan! Die is natuurlijk kwaad geworden, dikke ruzie en nu huilt-ie uit bij Flori.
En Eloy en Flori moeten met z'n tweeën in één jurk een pop hooghouden in BB Brazil, toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent erg hoorsteven was zanger bij boyzone en dat lied is van Boyzone
In Roemenië is iemand doodverklaard die nog leeft. Hij kan niet meer in beroep en klaagt dat hij nou nergens meer recht op heeft. Volgens mij moet-ie nog eens verder denken, want hij is nu ook nergens verantwoordelijk meer voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou niet graag iemands overleden vriend zijn.
Ja, je kunt geen strafbaar feit plegen als je dood bent, lijkt me.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
In Roemenië is iemand doodverklaard die nog leeft. Hij kan niet meer in beroep en klaagt dat hij nou nergens meer recht op heeft. Volgens mij moet-ie nog eens verder denken, want hij is nu ook nergens verantwoordelijk meer voor natuurlijk.
Precies, hij is dood volgens de overheid, dus hij kan het niet gedaan hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je kunt geen strafbaar feit plegen als je dood bent, lijkt me.
Verdachte is overleden, geen zaak.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, hij is dood volgens de overheid, dus hij kan het niet gedaan hebben.
quote:
Ik vraag me af of ze The Hoff verteld hebben dat het een parodie was.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
De (korte) film is ook behoorlijk goed:
Meer jaren 80 dan de jaren 80 zelf.
Want de rest van z'n werk is natuurlijk bloedserieus.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze The Hoff verteld hebben dat het een parodie was.
Hij loopt daar ook in spijkerbroek en badjas met z'n schoenen door het zeewater. Hij zal wel een gigantische kater hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is onbedoeld grappig. The Hoff kijkt nogal wazig in de camera en begint z'n tekst met :"I guess I'll never understand it ..."
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is onbedoeld grappig. The Hoff kijkt nogal wazig in de camera en begint z'n tekst met :"I guess I'll never understand it ..."
Dat draagt-ie iedere dag, dan hoeft hij zich niet te verkleden voor een pizzadiner op de vloer van de badkamer.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij loopt daar ook in spijkerbroek en badjas met z'n schoenen door het zeewater. Hij zal wel een gigantische kater hebben.
Ah, dat is wel efficiënt inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat draagt-ie iedere dag, dan hoeft hij zich niet te verkleden voor een pizzadiner op de vloer van de badkamer.
Vitesse, PEC Zwolle en FC Twente, geloof ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:45 schreef mario390 het volgende:
andere vraag : welke Teams zijn in de Euro League van Nederland? ook en Oostenrijkse heeft het geschafft
En bij Red Bull hebben ze geen miljoenen?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:53 schreef mario390 het volgende:
grappig is ja dit : En duitse Millionenteam met Oostenrijkse Trainer verliert tegen en Oostenrijkse Team
zoveel niet wat dortmund of Bayern heeftquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En bij Red Bull hebben ze geen miljoenen?
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zoveel niet wat dortmund of Bayern heeft
Red Bull is en grote Konzern met Formel Eins,Fußball,Icehockey
Boss is Herr Mateschitz
Wij hier in Nederland mogen Dieter zeggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zoveel niet wat dortmund of Bayern heeft
Red Bull is en grote Konzeern met Formel Eins,Fußball,Icehockey
Boss is Herr Mateschitz
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij hier in Nederland mogen Dieter zeggen.
alleen zwabber kwam opdagen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was er een meet? Was je alleen met Joezi en de BDS?
Zwabber had het er over dat ie met jouw zou zijn.. Is al wel weer weg ?quote:Op zondag 18 maart 2018 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
alleen zwabber kwam opdagen.
beetje kans gemist allen.
ps. vermoedelijk zat bds wel een stukje verder op.
die oude man liep er vorige thuiswedstrijd ookquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze vooral:
[ afbeelding ]
En ze gebruiken de 14 icm Ajaxkleuren voor een poster zonder foto's.
Hebben jullie het wel leuk gehad of hebben jullie over ons gepraat?quote:Op zondag 18 maart 2018 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
alleen zwabber kwam opdagen.
beetje kans gemist allen.
De BDS zit altijd verderopquote:ps. vermoedelijk zat bds wel een stukje verder op.
in eindhoven zit een kroeg met 1000 biertjes op de kaart.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hebben jullie het wel leuk gehad of hebben jullie over ons gepraat?
[..]
De BDS zit altijd verderop
Da's een eind verderop.quote:Op zondag 18 maart 2018 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem 1 keer online langs zien lopen ooit.. In Zeeland ergens
Twee liter bier zitten zuipen. Ben je daarom zo laat? Ik was al bijna gaan slapen.quote:Op zondag 18 maart 2018 02:00 schreef isax het volgende:
[..]
in eindhoven zit een kroeg met 1000 biertjes op de kaart.
ik had er 5 gedronken en daarvan waren er twee een halve liter
Hail Hydraquote:Op zondag 18 maart 2018 02:11 schreef chufi het volgende:
Ze is van de kaart..
Net als in de olie maar dan voor de 4 daagse
De A kant had ik net ook al geplaatst 40+ / Welk Nederlandstalig plaatje vond jij mooi in de jaren 60 t/m 90? #5quote:
hahahaquote:Op zondag 18 maart 2018 02:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik duik er dan toch maar in.
[ afbeelding ]
Trusten
Goed idee, van wie moet ik hier allemaal de groetjes doen?quote:Op zondag 18 maart 2018 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je 'm schrijven als hij de gevangenis in moet?
Van z'n goede vriend Recce, natuurlijk. Maar het kan zijn dat die zelf al met hem correspondeert.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Goed idee, van wie moet ik hier allemaal de groetjes doen?
Ja, 113 % van de stemmen, geloof ik.quote:Op zondag 18 maart 2018 21:06 schreef Joezi het volgende:
Putin gewonnenOp die peilingen kun je dos ook niet vertrouwen
Voor wie was jij?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, 113 % van de stemmen, geloof ik.
Poetin had afgezegd, zeker?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja 8 partijen ofzo, waren wel mooie debatten
Wat heb jij toch altijd tegen lichamelijk gehandicapten?quote:Op zondag 18 maart 2018 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij je plicht al gedaan?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk ben ik een racist of zo.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd tegen lichamelijk gehandicapten?
Op Jette zat je ook altijd zo te fittenquote:Op zondag 18 maart 2018 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik een racist of zo.
En op Koos Alberts ook.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Op Jette zat je ook altijd zo te fitten
Njah, ik ben wel even wezen kijken. Er waren tegendemonstraties aangekondigd, maar helaas geen fittie.quote:
Is de neonaziboot nog tot zinken gebracht?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Njah, ik ben wel even wezen kijken. Er waren tegendemonstraties aangekondigd, maar helaas geen fittie.
Zouden neonazi's niet in een duikboot zitten?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is de neonaziboot nog tot zinken gebracht?
De grachten zijn niet diep genoeg voor duikboten volgens mij?!?quote:Op zondag 18 maart 2018 22:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden neonazi's niet in een duikboot zitten?
Nee, we wisten daar niets van.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is de neonaziboot nog tot zinken gebracht?
Er hebben er wel eens wat gelegen zo door de jaren heen. Dit was de 'mooiste', maar die lag in Noord.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
De grachten zijn niet diep genoeg voor duikboten volgens mij?!?
Kwam die uit Den Helder? Volgens mij heb ik er daar wel eens zo eentje zien liggen.quote:Op zondag 18 maart 2018 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er hebben er wel eens wat gelegen zo door de jaren heen. Dit was de 'mooiste', maar die lag in Noord.
[ afbeelding ]
Een Rus. Volgens mij is hij vorig jaar weggehaald, heeft er jaren gelegen.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Kwam die uit Den Helder? Volgens mij heb ik er daar wel eens zo eentje zien liggen.
Ja, ik las net ook dat het inderdaad de duikboot is die ik wel eens in Den Helder heb gezien.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Kwam idd uit Den Helder lees ik. Waar-ie nu is, heb ik nog net gevonden.
Hij zal er dan nog wel liggen, want ik kan me niet voorstellen dat de media dat zouden missen.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:14 schreef Recce het volgende:
Ik heb ook gezocht, maar kon alleen vinden dat-ie vorig jaar zomer weg moest, maar dat er geen vergunning was 'm te laten slopen.
Misschien is-ie gewoon langzaam gezonken. Zo langzaam dat het nooit nieuws werd.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij zal er dan nog wel liggen, want ik kan me niet voorstellen dat de media dat zouden missen.
Maar ik dacht dat ik juist had gehoord/gelezen dat-ie weg was.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is-ie gewoon langzaam gezonken. Zo langzaam dat het nooit nieuws werd.
Nah, het is een duikboot, dus misschien is-ie dan ondergedoken en zo langzaam weer naar boven gekomen dat dat geen nieuws was.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat ik juist had gehoord/gelezen dat-ie weg was.
Ik zou er niet op vertrouwen dat-ie nog waterdicht is.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, het is een duikboot, dus misschien is-ie dan ondergedoken en zo langzaam weer naar boven gekomen dat dat geen nieuws was.
De onderste helft was vorig jaar nog wel waterdicht, anders was-ie al gezonken.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou er niet op vertrouwen dat-ie nog waterdicht is.
Wel een beetje een rommeltje.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:50 schreef Recce het volgende:
De achterkant van de maan is een heel stuk saaier dan de kant die wij zien:
Helium-3 is een goede brandstof voor een kernfusiereactor. Levert gigantische hoeveelheden energie op en bijna geen afval. Helium-3 is op aarde nauwelijks te vinden, maar het maanoppervlak bevat het wel. Het kan dus best zijn dat in de toekomst het maanoppervlak een mijnbouwplek wordt en dat in de loop van millennia de maan er anders uit gaat zien.quote:
Daarin was laatst weer een flinke doorbraak, meen ik gelezen te hebben.quote:Op zondag 18 maart 2018 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Helium-3 is een goede brandstof voor een kernfusiereactor. Levert gigantische hoeveelheden energie op en bijna geen afval. Helium-3 is op aarde nauwelijks te vinden, maar het maanoppervlak bevat het wel. Het kan dus best zijn dat in de toekomst het maanoppervlak een mijnbouwplek wordt en dat in de loop van millennia de maan er anders uit gaat zien.
Ja, normaal ligt het altijd 30 jaar in de toekomst en nu denken ze het over 15 jaar energiepositief te kunnen maken.quote:Op maandag 19 maart 2018 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daarin was laatst weer een flinke doorbraak, meen ik gelezen te hebben.
2033 dus? Ik zet het in m'n agenda.quote:Op maandag 19 maart 2018 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, normaal ligt het altijd 30 jaar in de toekomst en nu denken ze het over 15 jaar energiepositief te kunnen maken.
Kernfusie met Helium-3 is nog wel wat ingewikkelder geloof ik (hogere temperatuur nodig), dus dat gaat nog wel iets langer duren. Enkele tientallen tonnen van dat spul zijn genoeg per jaar, dus het van de maan halen is wel te doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
2033 dus? Ik zet het in m'n agenda.
Wanneer denk je dat de SC mij een stemadvies gaat geven?quote:Op maandag 19 maart 2018 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Dat kutwijf komt hier gewoon in de raad.
Ik weet het niet. Ik heb vandaag besloten op GL te stemmen.quote:Op maandag 19 maart 2018 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer denk je dat de SC mij een stemadvies gaat geven?
Ik keek net even naar de sites van de partijen. Bij de PvdA was dit het eerste item: "Op pad in Enschede met Sharon Dijksma".quote:Op maandag 19 maart 2018 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb vandaag besloten op GL te stemmen.
Sharon is inmiddels wel een zeer ervaren bestuurder maar een stemmentrekker is het niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik keek net even naar de sites van de partijen. Bij de PvdA was dit het eerste item: "Op pad in Enschede met Sharon Dijksma".Wat de PvdA in haar ziet, begrijp ik niet helemaal.
Tja, ze zit al sinds haar 23ste in de kamer, geloof ik. Ze is ook twee keer staatssecretaris geweest. Of je dan een zeer ervaren bestuurder bent, weet ik niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sharon is inmiddels wel een zeer ervaren bestuurder maar een stemmentrekker is het niet.
Ik baal wel een beetje dat alle partijen daar in meegaan en hun landelijke politici veel te veel in de schijnwerpers zetten.
Jah, hier zal het nog wel meevallen. Ik vraag me af hoe dat in plattelandsgemeentes is of in hele gemiddelde gemeentes met ze 40 of 50 duizend bewoners. Regionale journalistiek stelt heden ten dage niets meer voor, dat lijkt me wel een probleem.quote:Op maandag 19 maart 2018 00:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, ze zit al sinds haar 23ste in de kamer, geloof ik. Ze is ook twee keer staatssecretaris geweest. Of je dan een zeer ervaren bestuurder bent, weet ik niet.
Ja, de gemeenteraadsverkiezingen zouden over gemeentepolitiek moeten gaan. Heel veel aandacht is er niet voor. Ik heb alleen een foldertje van een lokale partij in de bus gehad, verder heb ik er weinig van gemerkt. Om echt een goed beeld te krijgen van wat er speelt in de gemeente en welke partijen welke opvattingen hebben, ben je niet ín een uurtje klaar.
Inderdaad. Hier is het lokale nieuws al bedroevend slecht, dus in nog kleinere gemeenten moet je gewoon zelf naar de raadsvergadering als je wilt weten hoe de vork in de steel steekt.quote:Op maandag 19 maart 2018 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jah, hier zal het nog wel meevallen. Ik vraag me af hoe dat in plattelandsgemeentes is of in hele gemiddelde gemeentes met ze 40 of 50 duizend bewoners. Regionale journalistiek stelt heden ten dage niets meer voor, dat lijkt me wel een probleem.
Ik denk dat het in de kleinste gemeenschappen wel meevalt, daar is men misschien wat betrokkener omdat het wat overzichtelijker is. In een wat grotere kan je alleen maar hopen dat er in jou gemeente een mafketel is die een debat in zijn kelder organiseert en dat op internet streamt.quote:Op maandag 19 maart 2018 00:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Inderdaad. Hier is het lokale nieuws al bedroevend slecht, dus in nog kleinere gemeenten moet je gewoon zelf naar de raadsvergadering als je wilt weten hoe de vork in de steel steekt.
Ik vrees dat er niet zoveel van dat soort mafketels rondlopen.quote:Op maandag 19 maart 2018 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat het in de kleinste gemeenschappen wel meevalt, daar is men misschien wat betrokkener omdat het wat overzichtelijker is. In een wat grotere kan je alleen maar hopen dat er in jou gemeente een mafketel is die een debat in zijn kelder organiseert en dat op internet streamt.
Weer met een blanco lijst, weer te laat aangemeldquote:Op maandag 19 maart 2018 01:00 schreef Recce het volgende:
"Robotprostituees en een dodenflat: Johan Vlemmix doet (weer) mee aan de gemeenteraadsverkiezingen"
Deze keer heeft de monorail niet zoveel aandacht.
Eten doe je maar thuis.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:02 schreef Joezi het volgende:
De gemeente moet meebetalen aan gezond eten op scholen
Waarom zou-ie nou eigenlijk meedoen? Hij besteedt er natuurlijk te weinig aandacht aan, maar het is ook weer niet zo dat-ie niets doet.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weer met een blanco lijst, weer te laat aangemeld
Aandacht. Hij lijkt dan misschien heel gelukkig met z'n poppen, veel aandacht krijgt hij niet van ze. Het initiatief ligt altijd bij hem.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarom zou-ie nou eigenlijk meedoen? Hij besteedt er natuurlijk te weinig aandacht aan, maar het is ook weer niet zo dat-ie niets doet.
Hmm, ja, natuurlijk. Wat nou als-ie echt gekozen wordt? Dan komt-ie natuurlijk aan de lopende band met gekke ideeën omdat hij weet dat het dan in de krant komt.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aandacht. Hij lijkt dan misschien heel gelukkig met z'n poppen, veel aandacht krijgt hij niet van ze. Het initiatief ligt altijd bij hem.
Had-ie destijds niet iets van 68 stemmen?quote:Op maandag 19 maart 2018 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, ja, natuurlijk. Wat nou als-ie echt gekozen wordt? Dan komt-ie natuurlijk aan de lopende band met gekke ideeën omdat hij weet dat het dan in de krant komt.
Haha, dat zou best eens kunnen. Dat is wel heel weinig eigenlijk!quote:Op maandag 19 maart 2018 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had-ie destijds niet iets van 68 stemmen?
Nivootje Jantje Roos.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, dat zou best eens kunnen. Dat is wel heel weinig eigenlijk!Geen kans op een zetel dus.
Dat lijkt me redelijk safequote:Op maandag 19 maart 2018 01:21 schreef Recce het volgende:
"Zanger en ondernemer Johan Vlemmix gaat zijn miljoenenvilla verloten onder Eindhovenaren die gestemd hebben als zijn Partij van de Toekomst volgende week minimaal tien van de 45 raadszetels haalt. Dat heeft de man vrijdag bevestigd."
Tukje doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 01:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk niet dat-ie daar zenuwachtig over is.
Slaap wel!quote:Op maandag 19 maart 2018 01:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tukje doen.
[ afbeelding ]
Trusten
Bron?quote:Op maandag 19 maart 2018 15:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Zondag begint de zomertijd en het lijkt erop dat we voor het eerst een Elfstedentocht in zomertijd krijgen.
Ga je ook kijken bij de telling?quote:Op maandag 19 maart 2018 16:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Annabel gaat er voor zorgen dat alleen de FvD-stemmen geteld worden.
Ben je zenuwachtig?quote:Op maandag 19 maart 2018 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Forum 4, Denk en Bij1 samen 4 ... dat is wel in balans.
Kun je toch FvD-ers aanstekenquote:Op maandag 19 maart 2018 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik hoop dat ik kan gaan stemmen. Ik ben griep aan het krijgen.
Jij ook al? Veel mensen die normaal nooit ziek zijn, hebben 'm dit jaar toch gekregen. Beterschap in ieder geval. Bij de meeste mensen valt de koorts behoorlijk mee bij deze variant.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik hoop dat ik kan gaan stemmen. Ik ben griep aan het krijgen.
De plaat blijft een beetje hangen bij Donnie de laatste dagen.twitter:realDonaldTrump twitterde op maandag 19-03-2018 om 14:07:50A total WITCH HUNT with massive conflicts of interest! reageer retweet
Ben je al beter?quote:Op maandag 19 maart 2018 17:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij ook al? Veel mensen die normaal nooit ziek zijn, hebben 'm dit jaar toch gekregen. Beterschap in ieder geval. Bij de meeste mensen valt de koorts behoorlijk mee bij deze variant.
Alles?quote:Op maandag 19 maart 2018 17:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, nog niet helemaal, maar ik doe wel weer alles.
Weinig koorts, buikpijn, hoofdpijn, koud, zeer gevoelige huid.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij ook al? Veel mensen die normaal nooit ziek zijn, hebben 'm dit jaar toch gekregen. Beterschap in ieder geval. Bij de meeste mensen valt de koorts behoorlijk mee bij deze variant.
Tuffelsquote:Op maandag 19 maart 2018 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Brokkelie met tuffels en lamsburger. Is niet de eerste keer.
Mijn spijsvertering deed gelukkig niet mee aan de griep. Sterkte er mee, klinkt wel alsof je het te pakken hebt.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weinig koorts, buikpijn, hoofdpijn, koud, zeer gevoelige huid.
twitter:Kafkanet twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 11:08:47Kevin Kreuger (Nr. 4 op de lijst van @FVDamsterdam ) was 10 jaar geleden beheerder van de extreemrechtse 'Nederlandse Nationalisten' Hyve. @parool @AT5 https://t.co/8Rz06etvER reageer retweet
Mjah, ik ben wel verkouden maar niet heel erg.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen lang een loopneus.
Ja, werd vorige week bekend. Maar dat maakt niks uit, al schiet Annabel vandaag 5 willekeurige Amsterdammers dood op straat, de fanboys stemmen toch wel FvD.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:16 schreef Recce het volgende:
Scrut, wist je deze al?twitter:Kafkanet twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 11:08:47Kevin Kreuger (Nr. 4 op de lijst van @FVDamsterdam ) was 10 jaar geleden beheerder van de extreemrechtse 'Nederlandse Nationalisten' Hyve. @parool @AT5 https://t.co/8Rz06etvER reageer retweet
Hopen dat je de finish haalt!quote:Op maandag 19 maart 2018 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, ik ben wel verkouden maar niet heel erg.
Het is wel raceweek.
https://indeleiderstrui.b(...)heritDimensions=true
Ik bedenk net pas dat het niet geheel ondenkbaar is dat de PVV hier de grootste wordt.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, werd vorige week bekend. Maar dat maakt niks uit, al schiet Annabel vandaag 5 willekeurige Amsterdammers dood op straat, de fanboys stemmen toch wel FvD.
Ben je aan de race?quote:Op maandag 19 maart 2018 18:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, ik ben wel verkouden maar niet heel erg.
Het is wel raceweek.
https://indeleiderstrui.b(...)heritDimensions=true
En dan zul je zien dat Twente ook nog eens degradeert.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik bedenk net pas dat het niet geheel ondenkbaar is dat de PVV hier de grootste wordt.
Heb je je team al wel klaar in de F1-manager?quote:Op maandag 19 maart 2018 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopen dat je de finish haalt!![]()
Wel jammer van het tijdsverschil. Ik reageer echt slecht op veranderingen in mijn slaappatroon, dus even de wekker zetten, zit er niet in.
Er blijft ons niets bespaard.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat Twente ook nog eens degradeert.
Nee, jij wel? Ik heb er nog nooit aan meegedaan. Heb er ook niet zoveel behoefte aan.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je je team al wel klaar in de F1-manager?
Ah, is leuk. Dit jaar doet meer dan de helft precies hetzelfde in de eerste ronde. Ze kunnen net Max kopen en moeten dan verder van alles het goedkoopste nemen, Sauber motor en chassis, Ericsson als tweede rijder.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, jij wel? Ik heb er nog nooit aan meegedaan. Heb er ook niet zoveel behoefte aan.
Ik ben wat aan het prutsen, maar het is bijna niet te doen iets samen te stellen.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, is leuk. Dit jaar doet meer dan de helft precies hetzelfde in de eerste ronde. Ze kunnen net Max kopen en moeten dan verder van alles het goedkoopste nemen, Sauber motor en chassis, Ericsson als tweede rijder.
Kansloos!quote:Op maandag 19 maart 2018 18:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Annabel heeft het slotdebat afgezegd
Je mag nog gratis rommelen tot na de eerste trainingen. Ik denk dat ik wel wat van Haas neem. Die zijn verhoudingsgewijs goedkoop.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben wat aan het prutsen, maar het is bijna niet te doen iets samen te stellen.
Ik heb nu bijna alles van Haas.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je mag nog gratis rommelen tot na de eerste trainingen. Ik denk dat ik wel wat van Haas neem. Die zijn verhoudingsgewijs goedkoop.
Je naam kunnen we nog wel zien. Je teamsamenstelling niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had ingesteld dat het niet zichtbaar mocht zijn voor andere users?
En je favoriete team is Sauber.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je naam kunnen we nog wel zien. Je teamsamenstelling niet.
Ik heet dit jaar Vet Smoel Racing, vorig jaar Snertboel Racing en daarvoor Scuderia Lekke Pirelli
Al begonnen, Syllie woont nog steeds niet in de gemeente.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:10 schreef Joezi het volgende:
Straks Sylvana Simons, lijstrekker van Amsterdam BIJ1 bij het AT5-slotdebat
Ze doet het goed zegquote:Op maandag 19 maart 2018 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Al begonnen, Syllie woont nog steeds niet in de gemeente.
quote:Op maandag 19 maart 2018 19:53 schreef Prisha het volgende:
óla goedenavond allen
@Scrut beterschap! Hoop niet dat het erger wordt, je griep. Is niet fijn.
@Reccie een loopneus is niet sexie
Thanks.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:53 schreef Prisha het volgende:
óla goedenavond allen
@Scrut beterschap! Hoop niet dat het erger wordt, je griep. Is niet fijn.
ik ookquote:
quote:Op maandag 19 maart 2018 19:58 schreef Recce het volgende:
[..]Dat was wel het laatste waar ik aan dacht.
jah...ook niet echt sexie om eerlijk te zijnquote:
quote:Op maandag 19 maart 2018 20:10 schreef Prisha het volgende:
Ik ben gister beetje dom geweest. Ben de spullen van m'n moeder aan het verkopen, het huis moet volgende week leeg zijn. Ben nu twee weken aan het dealen met marktplaats mensen.
Ze heeft een tv van 2 jaar oud, Sony 80 cm flatscreen ding. Ik denk, nou twee jaar, pfff. Wil iemand dat hebben? Had hem voor 10 euro op marktplaats gezet.
Nou, ik druk op Save en ik heb het geweten. Gekkenhuis. Totale gekkenhuis![]()
![]()
Ik heb na een half uur die advertentie weer verwijderd, ik kon daar echt niet tegen. Prijs was wel inmiddels naar 100 euro opgelopen. Zet hem er wel weer op als de boel wat rustiger is.
Maar man man man ongeloofelijk
Er zijn vast mensen die ... oh, wacht, dat wil ik niet weten.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...ook niet echt sexie om eerlijk te zijn
89 in een half uur. Daarvan een paar van mensen die meerdere keren aan het bieden waren...ja weet ik veel joh, ik heb hier niet zo heel veel verstand vanquote:Op maandag 19 maart 2018 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]Een TV van 80 cm voor een tientje.
Hoeveel reacties heb je gehad?
Sterkte met het leeghalen van het huis, lijkt me een lastig klusje.
Mogen mensen straks ook het huis voor twintig euro kopen? Dan wordt het nog veel drukker! Ik snap wel dat je alles snel weg wilt hebben, maar je zit duidelijk te laag met je prijzen.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
89 in een half uur. Daarvan een paar van mensen die meerdere keren aan het bieden waren...ja weet ik veel joh, ik heb hier niet zo heel veel verstand van![]()
De vloer had ik gister ook aangeboden. Mooi vinyl met hout motiefje, 4 jaar oud. Moeten ze wel helpen met eruit halen. Had het gratis aangeboden. Totale gekkenhuis ook. Ik moet maar gewoon eentje kiezen van de 67. Bizar![]()
Maar inderdaad, heel erg moeilijk om dit te doen. Ze was zo blij en zuinig met haar spulletjes. Nog een week dan is dit ook weer voorbij. Gelukkig maar.
Okay Sywertquote:Op maandag 19 maart 2018 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Er schijnt op Channel4 een docu te zijn over Cambridge Analytics die er niet om liegt.
https://www.channel4.com/(...)icians-investigation
Onze Thierry heeft ook van hun diensten gebruik gemaakt. Dat kostte een tonnetje of twee maar dan heb je ook wat.
De meeste mensen verwachten juist veel te veel van Marktplaats. Ik ben in de markt voor een tweedehands basje. Vond er laatst één die tweedehands uiteindelijk 21 euro goedkoper zou uitvallen dan een nieuwe. Alleen had je dan geen twee maanden omruilgarantie en drie jaar productgarantiequote:Op maandag 19 maart 2018 20:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
89 in een half uur. Daarvan een paar van mensen die meerdere keren aan het bieden waren...ja weet ik veel joh, ik heb hier niet zo heel veel verstand van![]()
De vloer had ik gister ook aangeboden. Mooi vinyl met hout motiefje, 4 jaar oud. Moeten ze wel helpen met eruit halen. Had het gratis aangeboden. Totale gekkenhuis ook. Ik moet maar gewoon eentje kiezen van de 67. Bizar![]()
Maar inderdaad, heel erg moeilijk om dit te doen. Ze was zo blij en zuinig met haar spulletjes. Nog een week dan is dit ook weer voorbij. Gelukkig maar.
Thanksquote:Op maandag 19 maart 2018 20:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Mogen mensen straks ook het huis voor twintig euro kopen? Dan wordt het nog veel drukker! Ik snap wel dat je alles snel weg wilt hebben, maar je zit duidelijk te laag met je prijzen.Nu kost het alleen maar meer tijd.
Ik hoop dat je straks even een tijdje rust hebt om weer een beetje tot jezelf te komen en alles te verwerken.
21 euro verschilquote:Op maandag 19 maart 2018 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De meeste mensen verwachten juist veel te veel van Marktplaats. Ik ben in de markt voor een tweedehands basje. Vond er laatst één die tweedehands uiteindelijk 21 euro goedkoper zou uitvallen dan een nieuwe. Alleen had je dan geen twee maanden omruilgarantie en drie jaar productgarantie
Misschien moet je die TV in combinatie aanbieden met de TV-tafel. Dan is het enthousiasme wel iets minder waarschijnlijk, maar dan zijn er toch genoeg mensen die interesse hebben.quote:Op maandag 19 maart 2018 20:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik heb nog een gratis salontafel en tv tafel. Niemand wil die. En dat is het enige dat ik echt weg wilde hebben, die zijn loeizwaar. Morgen de kringloop proberen.
Hey. Heb je nog een halfronde glazen tv tafel nodig
Nee, niks bijzonders. Made in Chinaquote:Op maandag 19 maart 2018 20:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
21 euro verschildan kan je hem beter nieuw kopen. Of het moet iets heel bijzonders zijn waar niet meer aan te komen is zeg maar.
Ik heb geduld.quote:Die heb ik helaas niet voor je liggen scrut. Ma was niet zo into basgitaren.
En ik dan?!quote:Op maandag 19 maart 2018 21:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Beterschap!
En Rekkie ook nog een beetje.
De verloren dochter!quote:Op maandag 19 maart 2018 21:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Beterschap!
En Rekkie ook nog een beetje.
Het moet geen gewoonte worden hoor, dan is het niet leuk meer.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben altijd wat ziekjes, dus je mag elke keer beterschap wensen
Jawel. Het is een beetje raar, ik ben zelden ziek maar als ik het dan ben, ben ik ook verschrikkelijk ziek. Maar dat ben ik nu niet.quote:
Is de Putanesca al op?quote:Op maandag 19 maart 2018 21:59 schreef Joezi het volgende:
Tevens beterschap hoort niet perse bij ziekte, beterschap kan op allerlei vlakken, beterschap in je kookkunst bijvoorbeeld
Heb je nisyleen gehaald?quote:Op maandag 19 maart 2018 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel. Het is een beetje raar, ik ben zelden ziek maar als ik het dan ben, ben ik ook verschrikkelijk ziek. Maar dat ben ik nu niet.
Die viel wel mee hoorquote:Op maandag 19 maart 2018 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet zo van de homeopathische verdunning.
Heb je nou nog geen nieuwe vriendin?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar blij mee moet zijn. Die van mij komen maar zelden uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |