Lag er vandaag al ijs?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Morgen maar eens een fijne schaatstocht maken.
Ik heb zo'n idee dat dit gigantisch terug gaat slaan.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 05:08:02Andrew McCabe FIRED, a great day for the hard working men and women of the FBI - A great day for Democracy. Sanctimonious James Comey was his boss and made McCabe look like a choirboy. He knew all about the lies and corruption going on at the highest levels of the FBI! reageer retweet
twitter:Comey twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:43:24Mr. President, the American people will hear my story very soon. And they can judge for themselves who is honorable and who is not. reageer retweet
Dit zou ook nog eens uitgelegd kunnen worden als het misbruiken van zijn macht om het onderzoek te beïnvloeden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:02 schreef Recce het volgende:
Ik heb zo'n idee dat dit gigantisch terug gaat slaan.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 05:08:02Andrew McCabe FIRED, a great day for the hard working men and women of the FBI - A great day for Democracy. Sanctimonious James Comey was his boss and made McCabe look like a choirboy. He knew all about the lies and corruption going on at the highest levels of the FBI! reageer retweet
twitter:Comey twitterde op zaterdag 17-03-2018 om 18:43:24Mr. President, the American people will hear my story very soon. And they can judge for themselves who is honorable and who is not. reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:44 schreef Recce het volgende:
Het was best frisjes buiten vandaag. Tilly zal wel in een opperbeste bui zijn!
In ieder geval heeft hij van McCabe een zeer gemotiveerde getuige gemaakt.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit zou ook nog eens uitgelegd kunnen worden als het misbruiken van zijn macht om het onderzoek te beïnvloeden.
Hij schijnt trouwens nog steeds op te scheppen over zijn bluf zonder de juiste feiten tegen Trudeau. Hij is echt trots dat hij daar volslagen onzin zat te verkopen.
Wel knap dat hij bij de Democraten nog onder Nixon terecht weet te komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:48 schreef Recce het volgende:
[..]
In ieder geval heeft hij van McCabe een zeer gemotiveerde getuige gemaakt.
Ja, ik las het. Als hij dat nou privé zou houden, zou het al kwalijk zijn, maar om op te scheppen dat je hebt lopen fantaseren, is wel ongelooflijk stupide. Maar goed, hij komt er mee weg bij de Republikeinen, die vinden hem na Reagan nu de beste President van na de oorlog:
[ afbeelding ]
Ja, dan is knap inderdaad en dan moet-ie nog impeached worden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 20:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel knap dat hij bij de Democraten nog onder Nixon terecht weet te komen.
Ik denk wel dat mensen in het huidig tijdsgewricht extremere cijfers geven dan voorheen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dan is knap inderdaad en dan moet-ie nog impeached worden.
Heerlijk! Ben je al beter?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 19:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zitten nog wat blauwe puntjes in de pluim.
Ik heb ook geen idee hoe de cijfers voor de vorige presidenten zijn gemeten. Toen? Nu?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat mensen in het huidig tijdsgewricht extremere cijfers geven dan voorheen.
Ik denk destijds. Eisenhower was in de jaren 50, dan zou je wel een hele oude groep respondenten moeten hebben om een zinnig antwoord te krijgen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe de cijfers voor de vorige presidenten zijn gemeten. Toen? Nu?
Zo te lezen is het toch een recente poll. Waarschijnlijk eindigen die oudere presidenten daardoor lager.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk destijds. Eisenhower was in de jaren 50, dan zou je wel een hele oude groep respondenten moeten hebben om een zinnig antwoord te krijgen.
Njah, da's jammer.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te lezen is het toch een recente poll. Waarschijnlijk eindigen die oudere presidenten daardoor lager.
Hier een link naar het artikel over Trump met daarin een link naar de poll, voor als je het helemaal precies wilt weten: http://nymag.com/daily/in(...)nts-in-gop-love.html
Wij kennen die situatie in Enschede toch niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:46 schreef Recce het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik ga stemmen.Het gaat tussen PvdA, SP of GroenLinks. Kan iemand even een beargumenteerde keuze voor mij maken?
Alle textielfabrieken zijn failliet gegaan! Het is een rampzalige toestand hier.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij kennen die situatie in Enschede toch niet?
Leefbaar Enschede?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Alle textielfabrieken zijn failliet gegaan! Het is een rampzalige toestand hier.
Bestaat niet! Bij de stemwijzers komen de lokale partijen niet hoog bij mij. Het gaat dus echt tussen de eerder genoemde partijen en ik heb iets tegen alle drie.quote:
Bij mij kwam de Piratenpartij ook hoog.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 21:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Bestaat niet! Bij de stemwijzers komen de lokale partijen niet hoog bij mij. Het gaat dus echt tussen de eerder genoemde partijen en ik heb iets tegen alle drie.
Die doen in Enschede natuurlijk niet mee. Ik zag dat ze in Amsterdam wel een opvallende poster hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bij mij kwam de Piratenpartij ook hoog.
Ik heb 'm nog niet in het echt gezien, zal wel gekrompen zijn door de kou. Het FvD voert hier wel het actiefst campagne, die hebben ook heel veel posters op commerciële plakplaatsen. Opvallend veel van hun posters zijn overigens voorzien van Hitlersnorretjes.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Die doen in Enschede natuurlijk niet mee. Ik zag dat ze in Amsterdam wel een opvallende poster hebben.
Hebben ze die grappig slechte poster overal opgehangen of hebben ze nu betere posters?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet in het echt gezien, zal wel gekrompen zijn door de kou. Het FvD voert hier wel het actiefst campagne, die hebben ook heel veel posters op commerciële plakplaatsen. Opvallend veel van hun posters zijn overigens voorzien van Hitlersnorretjes.
Deze vooral:quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben ze die grappig slechte poster overal opgehangen of hebben ze nu betere posters?
Dat is wel een beetje over lijken gaan!quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze vooral:
[ afbeelding ]
En ze gebruiken de 14 icm Ajaxkleuren voor een poster zonder foto's.
Ze flyerden bij de Arena.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje over lijken gaan!
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft voor Steven zijn vriend van Boyzone "No Matter What gezongen
Is er geen kritiek op in Amsterdam?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze flyerden bij de Arena.
[ afbeelding ]
Tijdens dat liedje?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
steven is overleden dat had ik vergeten
Dat doe je je vriend toch niet aan! Die is natuurlijk kwaad geworden, dikke ruzie en nu huilt-ie uit bij Flori.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft voor Steven zijn vriend van Boyzone "No Matter What gezongen
ja hij was zijn overleden vriendquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat doe je je vriend toch niet aan! Die is natuurlijk kwaad geworden, dikke ruzie en nu huilt-ie uit bij Flori.
En Eloy en Flori moeten met z'n tweeën in één jurk een pop hooghouden in BB Brazil, toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
je bent erg hoorsteven was zanger bij boyzone en dat lied is van Boyzone
In Roemenië is iemand doodverklaard die nog leeft. Hij kan niet meer in beroep en klaagt dat hij nou nergens meer recht op heeft. Volgens mij moet-ie nog eens verder denken, want hij is nu ook nergens verantwoordelijk meer voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou niet graag iemands overleden vriend zijn.
Ja, je kunt geen strafbaar feit plegen als je dood bent, lijkt me.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
In Roemenië is iemand doodverklaard die nog leeft. Hij kan niet meer in beroep en klaagt dat hij nou nergens meer recht op heeft. Volgens mij moet-ie nog eens verder denken, want hij is nu ook nergens verantwoordelijk meer voor natuurlijk.
Precies, hij is dood volgens de overheid, dus hij kan het niet gedaan hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, je kunt geen strafbaar feit plegen als je dood bent, lijkt me.
Verdachte is overleden, geen zaak.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies, hij is dood volgens de overheid, dus hij kan het niet gedaan hebben.
quote:
Ik vraag me af of ze The Hoff verteld hebben dat het een parodie was.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]
De (korte) film is ook behoorlijk goed:
Meer jaren 80 dan de jaren 80 zelf.
Want de rest van z'n werk is natuurlijk bloedserieus.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze The Hoff verteld hebben dat het een parodie was.
Hij loopt daar ook in spijkerbroek en badjas met z'n schoenen door het zeewater. Hij zal wel een gigantische kater hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is onbedoeld grappig. The Hoff kijkt nogal wazig in de camera en begint z'n tekst met :"I guess I'll never understand it ..."
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit is onbedoeld grappig. The Hoff kijkt nogal wazig in de camera en begint z'n tekst met :"I guess I'll never understand it ..."
Dat draagt-ie iedere dag, dan hoeft hij zich niet te verkleden voor een pizzadiner op de vloer van de badkamer.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij loopt daar ook in spijkerbroek en badjas met z'n schoenen door het zeewater. Hij zal wel een gigantische kater hebben.
Ah, dat is wel efficiënt inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat draagt-ie iedere dag, dan hoeft hij zich niet te verkleden voor een pizzadiner op de vloer van de badkamer.
Vitesse, PEC Zwolle en FC Twente, geloof ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:45 schreef mario390 het volgende:
andere vraag : welke Teams zijn in de Euro League van Nederland? ook en Oostenrijkse heeft het geschafft
En bij Red Bull hebben ze geen miljoenen?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:53 schreef mario390 het volgende:
grappig is ja dit : En duitse Millionenteam met Oostenrijkse Trainer verliert tegen en Oostenrijkse Team
zoveel niet wat dortmund of Bayern heeftquote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En bij Red Bull hebben ze geen miljoenen?
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zoveel niet wat dortmund of Bayern heeft
Red Bull is en grote Konzern met Formel Eins,Fußball,Icehockey
Boss is Herr Mateschitz
Wij hier in Nederland mogen Dieter zeggen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
zoveel niet wat dortmund of Bayern heeft
Red Bull is en grote Konzeern met Formel Eins,Fußball,Icehockey
Boss is Herr Mateschitz
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij hier in Nederland mogen Dieter zeggen.
alleen zwabber kwam opdagen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 23:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was er een meet? Was je alleen met Joezi en de BDS?
Zwabber had het er over dat ie met jouw zou zijn.. Is al wel weer weg ?quote:Op zondag 18 maart 2018 01:36 schreef isax het volgende:
[..]
alleen zwabber kwam opdagen.
beetje kans gemist allen.
ps. vermoedelijk zat bds wel een stukje verder op.
die oude man liep er vorige thuiswedstrijd ookquote:Op zaterdag 17 maart 2018 22:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze vooral:
[ afbeelding ]
En ze gebruiken de 14 icm Ajaxkleuren voor een poster zonder foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |