SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Neequote:
Altijd bang voor.quote:
Waarschijnlijk.quote:
Mijn wekker is kapot woensdag nieuwe telefoon.quote:
Samsung tochquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn wekker is kapot woensdag nieuwe telefoon.
neequote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat je een punt had als je gewoon 1 post had?
wist ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
daarmee ging ik vanmiddag ook de fout in.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
J5quote:
Slim tussendoor postenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:00 schreef noodgang het volgende:
Het is hier te druk, t lukt niet eens om na mezelf te posten
Prima reviews over gelezen /gezien zou eerst voor de A5 gaan maar die is stukje duurder en enige merkbare verschil is dat die laatste waterdicht is.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
die zijn wel aardig. Heb er zelf ook 1.
Niks mis mee inderdaadquote:
daarom heb ik ook de J5 genomenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima reviews over gelezen /gezien zou eerst voor de A5 gaan maar die is stukje duurder en enige merkbare verschil is dat die laatste waterdicht is.
is mijn telefoon waterdicht ?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima reviews over gelezen /gezien zou eerst voor de A5 gaan maar die is stukje duurder en enige merkbare verschil is dat die laatste waterdicht is.
Oké natte poes.quote:
Welke heb je ?quote:
Volgens de reviews wel als je het 2017 model hebt.quote:
quote:
Welneequote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
niet zo fronsen. Krijg je rimpels van
eigen risico.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:07 schreef markdeajaxfan het volgende:
oke ik zal het morgen eens proberen
Even testen in je bier.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:07 schreef markdeajaxfan het volgende:
oke ik zal het morgen eens proberen
5 jaar een Huawei w1 gehad. Nog steeds goed maar geen ondersteuning meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb nu de Motorola G3 ook waterdicht maar na twee jaar is de batterij kapot laad de ene keer wel de andere niet op.
Huawei ook goed degelijk merk.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
5 jaar een Huawei w1 gehad. Nog steeds goed maar geen ondersteuning meer.
Ik durf er wel een biertje om te verwedden dat jij ligt te pitten als ik online kom.quote:
Ik ook niet gelukkigquote:
kom je dat bier bij mij brengen dan samen met Stokje?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf er wel een biertje om te verwedden dat jij ligt te pitten als ik online kom.
niks mis mee. Heb een Huawei 9quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
5 jaar een Huawei w1 gehad. Nog steeds goed maar geen ondersteuning meer.
Waar is hier?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
kom je dat bier bij mij brengen dan samen met Stokje?
Ik heb er ook geen problemen mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
het was 1 van de beste telefoons die ik heb gehad
Apple is een bubbel doen het nog verbazend goed ik had verwacht dat ze compleet gingen instorten na het overlijden van jobs.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:17 schreef aloa het volgende:
Samsung levert blijkbaar bepaalde delen voor de IPhone...
Het zijn wel de beste telefoons en tablets...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Apple is een bubbel doen het nog verbazend goed ik had verwacht dat ze compleet gingen instorten na het overlijden van jobs.
Nokia Windows phone ook nog gehad.quote:
ben ik niet eens met je.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zijn wel de beste telefoons en tablets...
moet je maar een goede auto kopen die wel zover komt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo ver weg gaan wonen.
M'n auto komt er wel hoor. Ik vind 2u heen en 2u terug alleen iets te veel van het goedequote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
moet je maar een goede auto kopen die wel zover komt.
Terug is pas de volgende dag natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n auto komt er wel hoor. Ik vind 2u heen en 2u terug alleen iets te veel van het goede
dat doe ik regelmatig voor een verjaardag.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n auto komt er wel hoor. Ik vind 2u heen en 2u terug alleen iets te veel van het goede
dat is mogelijk. Heb een logeerbed staan.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Terug is pas de volgende dag natuurlijk.
mooie meidquote:
Is een transgenderquote:
wanneer mag mijn baby patatquote:
Risico van het naar de andre kant van NL verhuizen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat doe ik regelmatig voor een verjaardag.
anders was ok net zo vaak onderwegquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Risico van het naar de andre kant van NL verhuizen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:50 schreef m1st1g het volgende:
Boterham kaas met tomaat smaakt wel goed.
quote:
okequote:
okequote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
eet je kaas
dan droom je hoogstwaarschijnlijk als je gaat slapen
dat ik geen kaas ga eten in de avondquote:
hopelijk over mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
eet je kaas
dan droom je hoogstwaarschijnlijk als je gaat slapen
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dat ik geen kaas ga eten in de avond
als je zo'n soort droom wil moet je op je buik in slaap vallen, dat bootst semi erotische houding gevoelens na zoiets las ikquote:
iddquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dromen vind je niks?
juist fascinerend
ik slaap altijd op mijn buik maar geen last van.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
als je zo'n soort droom wil moet je op je buik in slaap vallen, dat bootst semi erotische houding gevoelens na zoiets las ik![]()
oh.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik slaap altijd op mijn buik maar geen last van.
ik slaap altijd op mijn zij wat doet dat?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
als je zo'n soort droom wil moet je op je buik in slaap vallen, dat bootst semi erotische houding gevoelens na zoiets las ik![]()
ligt eraan welke kant, maar dat betekent meestal positieve dromenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik slaap altijd op mijn zij wat doet dat?
en op je rug?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ligt eraan welke kant, maar dat betekent meestal positieve dromen
Dromen heeft toch verdomd weinig te maken met op welke zij je slaapt neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
rechts positief en links nachtmerrie kant![]()
maar ergens anders lees ik weer dat het niet uitmaakt en dat je dan vaker nachtmerries krijgt als zijslaper
daarom heb ik dat dus vaakquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
rechts positief en links nachtmerrie kant![]()
maar ergens anders lees ik weer dat het niet uitmaakt en dat je dan vaker nachtmerries krijgt als zijslaper
juist heel veelquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:03 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dromen heeft toch verdomd weinig te maken met op welke zij je slaapt neem ik aan?
weinig controle over als je slaapt en woeltquote:
Bron?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
juist heel veeldat bepaald hoe je gaat dromen
o wacht zoek even andere linkquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
hier staat de bron
http://psycnet.apa.org/record/2012-19542-001
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o wacht zoek even andere link
o cool dus dan kan je hem toch lezen via die wegquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:13 schreef noodgang het volgende:
[..]Dat is wel een goeie bron, ga even de abstract lezen. Maar PsychNET heb ik veel gebruitk bij mn studie
Alleen de abstract, maar dat is ook wel genoegquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o cool dus dan kan je hem toch lezen via die weg
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alleen de abstract, maar dat is ook wel genoeg
okquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:14 schreef noodgang het volgende:
[..]
Alleen de abstract, maar dat is ook wel genoeg
Al is de conclusie niet echt heel overtuigend als ik het heel goed leesquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o cool dus dan kan je hem toch lezen via die weg
Blijft toch redelijk mystiek dromen. En ja of het nou echt afhankelijk is van je houding misschienquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Al is de conclusie niet echt heel overtuigend als ik het heel goed lees
maaaaar als ik wakker wordt naast jou dan droom ik nogquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.youtube.com/r(...)e+dromen+zijn+bedrog
quote:
cyrusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |