SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Neequote:
Altijd bang voor.quote:
Waarschijnlijk.quote:
Mijn wekker is kapot woensdag nieuwe telefoon.quote:
Samsung tochquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn wekker is kapot woensdag nieuwe telefoon.
neequote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat je een punt had als je gewoon 1 post had?
wist ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
daarmee ging ik vanmiddag ook de fout in.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 22:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
J5quote:
Slim tussendoor postenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:00 schreef noodgang het volgende:
Het is hier te druk, t lukt niet eens om na mezelf te posten
Prima reviews over gelezen /gezien zou eerst voor de A5 gaan maar die is stukje duurder en enige merkbare verschil is dat die laatste waterdicht is.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
die zijn wel aardig. Heb er zelf ook 1.
Niks mis mee inderdaadquote:
daarom heb ik ook de J5 genomenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima reviews over gelezen /gezien zou eerst voor de A5 gaan maar die is stukje duurder en enige merkbare verschil is dat die laatste waterdicht is.
is mijn telefoon waterdicht ?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima reviews over gelezen /gezien zou eerst voor de A5 gaan maar die is stukje duurder en enige merkbare verschil is dat die laatste waterdicht is.
Oké natte poes.quote:
Welke heb je ?quote:
Volgens de reviews wel als je het 2017 model hebt.quote:
quote:
Welneequote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
niet zo fronsen. Krijg je rimpels van
eigen risico.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:07 schreef markdeajaxfan het volgende:
oke ik zal het morgen eens proberen
Even testen in je bier.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:07 schreef markdeajaxfan het volgende:
oke ik zal het morgen eens proberen
5 jaar een Huawei w1 gehad. Nog steeds goed maar geen ondersteuning meer.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb nu de Motorola G3 ook waterdicht maar na twee jaar is de batterij kapot laad de ene keer wel de andere niet op.
Huawei ook goed degelijk merk.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
5 jaar een Huawei w1 gehad. Nog steeds goed maar geen ondersteuning meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |