Wat fijn om te horen, bedankt!! 200km is een stukje, ik kan garanderen dat de locatie top is!quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:39 schreef peterc het volgende:
[..]
Ha die Chantal, Top dat je reageert, om de aardappel maar direct in het vet te gooien, mijn doekoe zitten ook al in je project, Succes ermee.
Voor zover nog niet gedaan, zet je invest link goed op je Facebook en website, overigens prima dat die er al zijn en er strak uitzien. En maak reuring en mobiliseer je netwerk.
Ondanks dat jouw pitch 3 sterren heeft, en dus een hoger 'risico' heeft, heb ik vertrouwen in het project. Duidelijkheid vd pitch, concept, locatie (hoewel ik deze niet ter plekke zal beoordelen ,ff > 200km rijden heen en dan weer terug, is nu iets te..., daarbij jouw betrokkenheid incl enthousiasme, hebben mij over de streep getrokken. So Chantal, Go for it![]()
Kijk, dus hcf weet dat hier behoorlijk wat investeerders zitten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:42 schreef Chantalvanderwal het volgende:
[..]
Bedankt voor uw bericht. Via HCF werd ik inderdaad gewezen op deze site.
De laatste pagina's heb ik doorgelezen en ik ga nog eens even goed kijken naar oa mijn incentive en de omschrijving van de zekerheden. Vinden jullie mijn informatie wel duidelijk? Daarnaast heb ik een youtube film geplaatst om mijzelf voor te stellen.
De goede zekerheden zijn bij mij onder andere dat het pand wat familie bezit is waardoor ik iets flexibeler ben wanneer er weken zullen zijn die tegen vallen. Daarnaast werk ik nu 10 jaar op deze mooie uitgaansstraat in Drachten, waar op dit moment 1 snackbar gevestigd is. Qua horeca ervaring en mijn sociale contacten verwacht ik dat Het Friethuys een enorm succes zal worden door de factoren van locatie, vraag en mijn ervaring en bekendheid in de horeca. De omzet is realistisch ingeschat. Mijn eigen vermogen is 20% van het gevraagde bedrag.
Het plan is samen met De Horecawerf ontworpen, geen zekerheid maar wel ruime ervaring in de horeca.![]()
Bedankt voor de reacties.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 21:45 schreef Chantalvanderwal het volgende:
[..]
Wat fijn om te horen, bedankt!! 200km is een stukje, ik kan garanderen dat de locatie top is!
Wanneer de reis toch naar Friesland gaat, wees welkom voor een heerlijke friet!
Okee, ben in een goede bui. Ik doe ook een duit in het zakje.quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:11 schreef JasperKokx het volgende:
Wow! Wat een resultaat. Nog geen 10 uur nadat de campagne is opengezet voor het brede publiek zitten we over de 93% heen. Super bedankt voor de mooie start! We hebben er echt superveel zin in en hopen jullie snel te mogen verwelkomen in Enschede! Kijken of het lukt om hem binnen 12 uur helemaal volgestort te krijgen
Chantal jij ook veel succes met je project!
Ik heb hem meegenomen. De transparantie van de ondernemer is daarbij een belangrijke overweging geweest.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:01 schreef djh77 het volgende:
Perron22 staat inmiddels online:
https://www.horecacrowdfu(...)22-enschede-01056030
Ben inmiddels ook ingestapt in jouw project, denk dat het toch wel een verantwoorde investering is. Succes en ik kom af en toe in Eernewoude dus dan kan ik ook wel even doorrijden naar Drachten om te kijken hoe het geworden is.🤗🌱🌱quote:
annuitaire maandelijkse aflossing?quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:27 schreef crowd-fundi het volgende:
Zambiaans project op TRINE
¤ 100000
18 maanden
6,5%
met investment protection van 60%
Dank maar deze stapelfinanciering was gisteren al door djh77 genoemdquote:Op donderdag 22 maart 2018 08:13 schreef SunnyCrowder het volgende:
Nieuwe op CCF.
Online platform voor freelancers.
https://www.collincrowdfund.nl/freelancer-b-v/
Ik zie het nu inderdaad. Sorry. Dramatisch project ook in mijn ogen.quote:Op donderdag 22 maart 2018 09:09 schreef Horsemen het volgende:
Dank maar deze stapelfinanciering was gisteren al door djh77 genoemd
Nee, per kwartaal. De eerste in juli. Oktober 2019 de laatste.quote:Op donderdag 22 maart 2018 08:53 schreef Camogli het volgende:
[..]
annuitaire maandelijkse aflossing?
En blijkbaar is dit voor FnC genoeg reden om hier 19.90% aan te hangen. Dit, gecombineerd met dat ik het ook niet begrijp betekend dat ik het nog geeneens overweeg om hierin te investeren.quote:Op donderdag 22 maart 2018 10:01 schreef bleyenburg het volgende:
Ik zit ook met verbazing naar die kraamzorg op FNC te kijken.
Wel aparte sprong in EV en ik snap de vlottende activa bij zo'n tent niet helemaal.
Ik ben bang dat er enorm gegoocheld wordt.
Je bent er bijna! Good luck!quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:11 schreef JasperKokx het volgende:
Wow! Wat een resultaat. Nog geen 10 uur nadat de campagne is opengezet voor het brede publiek zitten we over de 93% heen. Super bedankt voor de mooie start! We hebben er echt superveel zin in en hopen jullie snel te mogen verwelkomen in Enschede! Kijken of het lukt om hem binnen 12 uur helemaal volgestort te krijgen
Chantal jij ook veel succes met je project!
Mijn dank is groot!quote:Op woensdag 21 maart 2018 22:14 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Kijk, dus hcf weet dat hier behoorlijk wat investeerders zitten.
Nou vooruit Chantal, vanwege je enthousiasme doe ik ook mee 😀
Bedankt, de incentives zijn aangepast!quote:Op woensdag 21 maart 2018 23:17 schreef Mynheer007 het volgende:
Als er bij de frietzaak ook een lekkere incentive voor de kleine investeerder wordt geboden, doe ik zeker mee. Een kleine incentive hoeft je zeker geen geld te kosten doordat klanten altijd wel wat extra bestellen.
Voor de rest zou het kunnen helpen als je familie de garantie geeft de huurbetaling op te schorten in het geval dat de zaken minder zouden gaan. Nu heb ik wel het vermoeden dat je familie minder snel tot uitzetting over zal gaan als de huurbetaling uitblijft, maar ik heb dat toch liever zwart op wit.
Overal is het een goede zaak dat HCN ondernemers stimuleert om via alle mogelijke kanalen contact te zoeken met de investeerders.
Geweldig! Eernewoude - Drachten is zelfs te doen op de fiets door de mooie Friese natuurquote:Op woensdag 21 maart 2018 23:57 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ben inmiddels ook ingestapt in jouw project, denk dat het toch wel een verantwoorde investering is. Succes en ik kom af en toe in Eernewoude dus dan kan ik ook wel even doorrijden naar Drachten om te kijken hoe het geworden is.🤗🌱🌱
Ik heb vanochtend ook bijgedragen aan je project, echter was dit minder dan ¤1000,- dus heb ik het delen van mijn contactgegevens uitgeschakeld. Nu met deze aanpassing kan ik wel gebruikmaken van de incentives, moet ik nu met HCN contact opnemen om dit aan te passen?quote:Op donderdag 22 maart 2018 12:26 schreef Chantalvanderwal het volgende:
Bedankt, de incentives zijn aangepast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |