Jullie ook allemaal bedankt voor enthousiaste reacties en ook zeker dank voor de investeringen!
Ik zal hieronder reageren op de wat meer algemene vragen, maar wil voorkomen dat ik het hele topic kaap (hoe leuk de aandacht ook is

).
Het klopt dat wij zijn begonnen met Domino's Pizza. Toen we daar een bepaalde schaalgrootte hadden behaald ontstonden er gaandeweg steeds meer interne facilitaire diensten, zoals een marketingafdeling, financiële administratie, loonadministratie en meer. Deze dienstentak is eigenlijk waar Immensus ooit uit is geboren. Het leuke van deze dienstentak is dat deze bijna volledig bestaat uit mensen die ergens tussen hun 14e en 16e bij ons zijn begonnen in de keukens van Domino's of op de brommer (overigens inclusief de volledige directie/aandeelhouders). Dus ondanks dat ons team op dit moment grotendeels bestaat uit mensen van eind 20 tot midden 30, zitten daar behoorlijk wat mensen tussen met wie de samenwerking tot wel 15+ jaar (de eerste winkel in Hilversum) teruggaat. Dat is hopelijk ook een goede reactie op de vraag over mijn leeftijd: Ik ben al meer dan 11 jaar betrokken bij deze organisatie. Sommige collega's hebben een aantal jaar buiten de deur gewerkt en daar waardevolle ervaring opgedaan waar we nu dankbaar gebruik van maken, anderen werken al die tijd al bij ons terwijl ze in de tussentijd bijvoorbeeld HBO studies hebben afgerond.
Toen we op een gegeven moment een organisatie hadden staan die ervaring had met eigenlijk alle zaken rondom het opstarten van een horeca bedrijf, zoals het uitzoeken van panden, aanvragen van vergunningen, bouwbegeleiding en marketing, ontstond er ook een kans om samen met een bevriende restauranthouder, die op dat moment al twee zaken had, gezamenlijk een restaurant te openen in Utrecht. Een aanvullende belangrijke reden is dat Domino's ons beperkt tot een aantal winkels dat 10% is van het aantal winkels in Nederland, maar dat wij wel de wens hadden om te groeien.Zo hebben wij in 2015 al ons eerste restaurant geopend in de vorm van Surya in Utrecht (waar ik zelf ook bij de bouw en de opstart in het eerste jaar betrokken was als projectmanager en bedrijfsleider).
Naast ervaring met alles rondom opstart hadden we op dat moment ook diensten voor alles op het gebied van operationele ondersteuning: IT, beveiligingscamera's, VOIP telefonie, financiële- en loonadministratie, marketing en diverse diensten voor inhoudelijke ondersteuning bij trainen van personeel, creëren van menu's en meer. Al met al hebben we hiermee een omgeving gecreëerd die ons in staat stelt nieuwe concepten te realiseren, waarbij mensen als ik de volledige focus kunnen houden op de exploitatie van de onderneming. Alle ondersteunende taken worden namelijk voor rekening genomen door onze gekwalificeerde collega's op ons kantoor in Utrecht. Dit heeft zeer succesvol gebleken in de opening van Colins in Breda, die nu bijna het eerste zeer succesvolle jaar afsluit. Ik hoop hiermee een beeld te hebben geschetst over hoe onze organisatiestructuur mij ondersteund waar nodig, zodat ik alle middelen heb om Perron22 tot een succes te maken!
Wat betreft het kunnen opvangen van het eventueel niet lekker lopen van onze restaurant concepten... Daarvoor kan ik jullie eigenlijk het beste opnieuw verwijzen naar de reactie van HCN die Mynheer007 al had geplaatst. Die capaciteit is er inderdaad. Vandaar ook het vertrouwen van HCN in ons voor een beoordeling van 5 sterren.
Nogmaals superbedankt voor alle positieve reacties! Ik zal proberen het topic te blijven volgen, maar zal me daarbij proberen te beperken tot vragen die direct gerelateerd zijn aan de crowdfunding campagne. Als jullie meer willen weten over Immensus, Perron22 of mijzelf, dan maken mijn collega's of ik graag de tijd om een kopje koffie te drinken met jullie bij ons op kantoor in Utrecht of op de locatie van Perron22 in Enschede.
De crowdfunding campagne gaat overigens morgen live. Dus voor alle zekerheid post ik nog even een laatste keer de link voor de geïnteresseerden:
https://horecacrowdfundin(...)ede-01056030?admin=1