SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
markjesdans of aloagod of mikeydans hebben jullie expeditie robinson belgië wel eens gezien?quote:
net gedaan was lekker, tot zoquote:
ik niet...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
markjesdans of aloagod of mikeydans hebben jullie expeditie robinson belgië wel eens gezien?
Hebben die tegenwoordig een eigen versie?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
markjesdans of aloagod of mikeydans hebben jullie expeditie robinson belgië wel eens gezien?
Ah oké expeditie topic kwam net omhoog en zag dat expeditie nelgie begint of zoquote:
was dat nodig dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hebben die tegenwoordig een eigen versie?
Ja op belgie vier las ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hebben die tegenwoordig een eigen versie?
ik niet ik heb eerder vandaag wel gelezen dat er een nieuw seizoen komtquote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nieuwe nederlandse met.zeven onbekenden.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:49 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ik niet ik heb eerder vandaag wel gelezen dat er een nieuw seizoen komt
Oh cool dankjewel voor de tip.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:50 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ah cool, die kun je vaak op vier.be gewoon terugzien
Duurt nog evenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nieuwe nederlandse met.zeven onbekenden.
Ah ook nog.quote:
ik met smurfin in in de smurfquote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
Wie heeft vandaag nog lekker gesmurft?
ikquote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
Wie heeft vandaag nog lekker gesmurft?
nou afgelopen keer met soundos op een eiland wel hoor.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou afgelopen keer met soundos op een eiland wel hoor.
ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:57 schreef FlippingCoin het volgende:
Zou nog wel liever met soundos op een eiland zitten dan in klb posten maar toch.
Smurf ze de moederquote:
broodje smurfendel?quote:
ga ik ook eten denk ik jaquote:
Lekkkkker eet smakelijk aloaquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:08 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb smurfin gesmurft. Nadien smurftat met smurfenaise
gewoon gaan halen in den winkelquote:
frikaneltaart ookquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Witloftaart bestaat wel en is lekker
Dat ken ik niet. Straks recept zoeken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Witloftaart bestaat wel en is lekker
ik ook niet ik kom nooit bij aldiquote:
Stiengod Struisjesdansquote:
lekker, vult wel als een jekkoquote:
hoijquote:
Jawelquote:
nee doe maar alleen kofiiequote:
dat dusquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nee ik hoor de wind in de schoorsteen blazen.
doe maar uitquote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]ik vind truien in huis helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |