Dankjewelquote:Op donderdag 26 april 2018 18:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Mishu heeft persoonlijkheidsstoornis ofzo
Jammer ChatGirl:(
-Miauw- suc6
Er wordt wel heel makkelijk met diagnoses gestrooid zeg.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:55 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Mishu heeft persoonlijkheidsstoornis ofzo
Jammer ChatGirl:(
-Miauw- suc6
Ja. Het is bij een andere werkgever.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En daar had je een VOG etc. voor nodig?
Ik geloof het allemaal niet zo, maar dat moet geen zak uitmaken natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2018 19:06 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ja. Het is bij een andere werkgever.
Nieuwe baan = nieuwe baanquote:
Thanks?quote:Op donderdag 26 april 2018 19:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik geloof het allemaal niet zo, maar dat moet geen zak uitmaken natuurlijk.
Veel succes op de nieuwe werkvloer iig!
Ik denk inderdaad verwarring door iets verkeerd gekozen woorden. Maar het is een functie en 1 schaal (denk ik) hoger dus het voelt als promotiequote:Op donderdag 26 april 2018 19:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nieuwe baan = nieuwe baan
Promotie = naar een hogere functie gaan bij dezelfde werkgever
Gewoon juiste woorden gebruiken, anders wordt voor de reageerders alleen maar verwarrender
Dat cms gebeuren heb je inderdaad zo onder de knie, maar mij moet je dus absoluut niks vragen over het programmeren van iets. Ik kan hier een foto plaatsen aan de hand van img-tags en dan houdt het zo'n beetje op.quote:Op donderdag 26 april 2018 18:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat suf zeg! Hadden ze eerder kunnen bedenken...En werkt zoiets niet met een cms? Dat kun je een kind nog aanleren...Maar goed, niet jouw probleem inderdaad. Next
Ik heb dinsdag weer een sollicitatiegesprek
Ja, dat is wel een ander verhaal ja. Gekloot me spaties en tekentjes en dingetjesquote:Op donderdag 26 april 2018 19:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat cms gebeuren heb je inderdaad zo onder de knie, maar mij moet je dus absoluut niks vragen over het programmeren van iets. Ik kan hier een foto plaatsen aan de hand van img-tags en dan houdt het zo'n beetje op.
En gefeliciteerd met het binnenhengelen van een gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |