quote:Op zondag 5 april 2020 11:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
ik snap iets niet, wellicht heb ik iets over et hoofd gezien,Dat was plan Parijs, voor het geval ze opgepakt zou worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
dan heb ik dat gemist blijkbaarquote:Op zondag 5 april 2020 11:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was plan Parijs, voor het geval ze opgepakt zou worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
quote:Op zondag 5 april 2020 11:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dan heb ik dat gemist blijkbaarHeb je wel gekeken? Er was een flashback dat Berlijn de bank in ging, daarna zitten ze in die auto en hebben ze het over Gandia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 5 april 2020 12:01 schreef sjorsie1982 het volgende:
Er komen ook nog gewoon mensen in die garage. Valt nogal op hè als er een groep rechters en een gevangen een hele nacht staan rond te hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
oh jaquote:Op zondag 5 april 2020 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je wel gekeken? Er was een flashback dat Berlijn de bank in ging, daarna zitten ze in die auto en hebben ze het over Gandia.
Ja en nee, want ze hadden het ook zo kunnen uitrekenen met het gat dat het precies op het juiste moment werd opengemaakt.quote:[..]
Er komen ook nog gewoon mensen in die garage. Valt nogal op hè als er een groep rechters en een gevangen een hele nacht staan rond te hangen.
Dat was pas cliché geweest..quote:Op zondag 5 april 2020 13:05 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
oh jadeze serie gaat zo razendsnel dat ik soms dingen vergeet
[..]
Ja en nee, want ze hadden het ook zo kunnen uitrekenen met het gat dat het precies op het juiste moment werd opengemaakt.
Maar goed, dan maakt het allemaal minder spectaculair en het is en blijft tv.
de serie zit vol clichesquote:
Eigen kweek is de beste Belgische serie ooit, maar voor La casa te verslaan... net niet vind ik.quote:Op zondag 5 april 2020 11:00 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vond Eigen Kweek beter, en dat moet jij als Vlaming natuurlijk beamen
Series doorspoelenquote:
quote:Op zondag 5 april 2020 15:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Series doorspoelenNet zo
als mijn moeder die series kijkt maar ondertussen alleen maar op haar mobiel zit.
Hahaha ik moet mij altijd inhouden want ik heb die neiging ook.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2020 22:31 schreef Oliver23 het volgende:
[..]hahaha waar was die scène voor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die mensen hebben wel echt gevoel voor humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2020 23:34 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
hahaha waar was die scène voor nodig![]()
die mensen hebben wel echt gevoel voor humorOm toch nog even aan te tonen dat Berlin echt een badguy wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2020 18:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ben benieuwd of dit waar is, best een aardige theorieHele toffe theorie. Het zou zomaar kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan had je 6 afleveringen aan La Casa de Papel gemist.quote:Op dinsdag 7 april 2020 20:22 schreef golfer het volgende:
Als ze alle flashbacks en romantische terugblikken eruit zouden knippen had heel serie 4 in 2 afleveringen getoond kunnen worden.![]()
Teveel uitgemolken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |