SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Bobby Douwsemaquote:
thxquote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
sterkte en good vibes toegewenst
One lovequote:
ik lig alquote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Oooh dan kan je nog wel even blijven posten.
owjeequote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
owjee
slaap te kort is meestal slecht danminder scherp
maar positief blijvenyes you can
Godver trel inquote:
Welterustenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga ook slapen
rustaaaaaaagh peace out en fijn weekend allen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dag Borrelquote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik ga ook slapen
rustaaaaaaagh peace out en fijn weekend allen!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laters borrelnootjequote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
owjee
slaap te kort is meestal slecht danminder scherp
maar positief blijvenyes you can
Ik pak rijst en daarna nog een broodje denk ikquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:00 schreef m1st1g het volgende:
Toch maar even een zak paprikachips erbij pakken.
2 wil je niet kapenquote:
Brood heb ik net al op maar nog steeds trek.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik pak rijst en daarna nog een broodje denk ik
En trutten... mijn buurvrouw.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:02 schreef FlippingCoin het volgende:
Oh kwarteleiren moet je niet kopen komen van klootzakken![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Brood heb ik net al op maar nog steeds trek.
broodje berenhapquote:
quote:
beide afschaffenquote:
quote:
Omdat fransozen nogal asociaal zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
beide afschaffen
Legbatterijen, waarom kan dat nog in Frankrijk maar zeiken ze wel over vissen met electriciteit vieze hypocriete slakkenvreters.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:04 schreef AfterLife19 het volgende:
[..]
Ik ben oer Hollands uit Groningen.
Zo'n gehaktbal die je net je blote hand uit de jus haaltquote:
Wat is een berenbalquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
Doe mij maar een berenbal, nasipuck en een patatje ruzie
Da's een domme Turkquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n gehaktbal die je net je blote hand uit de jus haalt
oke okequote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Enige goede dat ze hebben is de moullin rouge.
quote:
eikelsquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:11 schreef Lisaax het volgende:
Hallo allemaal,
Ik zit met een dilemma en hoop dat jullie tips of ideeën hebben voor mij.
Ik zal mijn verhaal niet te lang proberen te maken.
Het begon allemaal dat mijn broertje thuis kwam met zijn nieuwe vriendin, ze was wat apart en stil maar oké we dachten die zal wel verlegen zijn.
De maanden verliepen en zij veranderde niet. Ze had rare acties en deed erg 'asociaal'.
Ik begon haar door te krijgen dat er iets niet klopte en probeerde dit aan mijn ouders duidelijk te maken maar ik kreeg er alleen maar ruzie en gezeik door. Want zij geloofde mij niet en zeiden constant 'ja maar je broertje is er hartstikke verliefd op dus laat hem nou maar'.
In tussen zijn er een hele hoop dingen gebeurd en zijn we letterlijk 4?!?! jaar verder..
Zij is erg manipulerend en controlerend tegenover mijn broertje, als zij er bij is is hij een heel ander persoon echt je ziet ook echt dat hij down is.
Ze is 24/7 bij hem en brengt hem naar werk en school en sport, ze moet overal bij zijn en laat hem geen seconde alleen.
Ze wilt van alles meegenieten, dus ze eet en slaap bij ons en is mee op vakantie te gaan en hoefde hierbij niks te betalen maar zodra het kerst is of mijn ouders zijn jarig geeft ze niks en ze heb in die 4 jaar geen cent aan ons gezin gespendeerd. (Voorbeeld: Niet eens een x getrakteerd op een ijsje ofzo)
Nu gaat het dusdanig ver dat zij ons gezin kapot maakt en de sfeer vreselijk is. Mijn opa's en oma's gaan er ook last van krijgen en ervaren allemaal een nare sfeer en veel irritaties.
Ik loop met rugklachten en door stress die ik krijg van haar nog erger. Toen heb ik besloten om met een psycholoog te gaan praten om te kijken of zij tips had of hoe ik beter met deze stress om kan gaan aangezien ik hier dagelijks mee word geconfronteerd. Toen ik haar mijn verhaal vertelde schrok ze zich rot, zij beschreef de vriendin van mijn broertje als borderliner en hoogstwaarschijnlijk gevaarlijk omdat zij er niks aan doet.
Het is op dit moment zo erg dat mijn broertje zelf niet meer kan en mag denken en doen en zij heb emotioneel mishandeld en ook wel eens fysiek mishandeld. Hij praat niet meer met ons en er komt een steeds grotere ruimte tussen hem en ons gezin.
Als dit zo door blijf gaan dan zien we hem niet meer of komt het wel zo ver dat hij misschien wel zelfmoord ga plegen omdat de situatie steeds erger wordt.
Ik wil dit heel graag voorkomen en hoop echt dat jullie hulp bieden of tips hebben
Sorry voor dit onduidelijke verhaal maar om alles van die 4 jaar op te sommen is best lastig aangezien er veel heftige verhalen zijn.
Ik heb al eens een gesprek met haar aangegaan maar daarin wijst zij alle schuld van zich af en verteld daarbij ook dat zij al 3 psychologen heb bezocht maar daarin geen uitkomst vindt omdat hun allemaal slecht zijn en hun allemaal hetzelfde doen. Hiervoor gebruikt ze nu mijn broertje.
Ik hoop zo erg dat jullie mij tips kunnen bieden hoe dat mijn broertje gaat inzien dat zij echt slecht voor hem is en het ook daadwerkelijk uit durft te maken.
Mijn ouders weten er ook niet goed mee om te gaan omdat ook hun worden gemanipuleerd.
Gelukkig heb ik een lieve vriend die mij steunt op dit moment maar we moeten de situatie echt veranderen voordat er ergere dingen gaan gebeuren, en die gaan komen als er niks verandert.
HELP MEE
Groetjes
ja daaaag samenvating ?quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:08 schreef Yaksa het volgende:
Ergens ongelooflijk, maar je verwacht het niet.
De zwerver duikt gewoon met de vlinder in bed.
En gaat haar helpen met haar afscheid van Utopia.
"Het is allemaal niet zo moeilijk, je hebt je best gedaan"
Ik laat je gaan, in je hoofd heb je de titel al.
En ondertussen neem ik ff je penthouse over.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:12 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Alweer wakker terwijl ik moet slapen de goden haten mij omdat ik weet dat goden leugens zijn
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
AI maakt zich in de regel erg druk om levenslang opgeslotenen. Kinderverkrachtende moordenaars.
En dat is gewoon wel waar.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zegt mij nog niets. Heb werkelijk nog nooit gekeken.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:14 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Leugens! geine onzin maar WAARHEIT !!!
Jij gaat aan mij geen punten winnen vriend.quote:
quote:
ik hoef geen puntenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij gaat aan mij geen punten winnen vriend.
Ik deelde je meningquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jij gaat aan mij geen punten winnen vriend.
Ok danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Ow, ok danquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Kevin is een hele sympathieke West-Vlaamse jongen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:16 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Ik vind Kevin echt sympathiek overkomen hoor.Ik meen het ook gewoon. Zeker in TT.
leukquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Grasveld in mijn achtertuin heeft zelfs de vorm van een letter F
Heldquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Grasveld in mijn achtertuin heeft zelfs de vorm van een letter F
Gewoon schijt hebbenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat vinden mijn buren ook ... die komen niet uit het westen.
quote:
Oké jrstylequote:
mooi nummerquote:
quote:
quote:
Je drinkt teveel Markquote:
Dag besteding.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Valt best mee als hij straks niet hoeft te rijden of te werken of naar school moet.
Blijft toch een goed zanger.quote:
quote:
Wel een beetje terechtquote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat was na alle opmerkingen van mourinho ook wel te verwachten.
Alle 2 de kanten op was het natuurlijk niet in de haak maar ik vind het leuk dat ie er nu uit ligt.quote:
Qftquote:
de club van rotterdamquote:
Een beetje het zelfde als nu. Over niets...quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:58 schreef markdeajaxfan het volgende:
waar gaan we chatten in volgende topic ?
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een beetje het zelfde als nu. Over niets...
Jolingquote:
Sorryquote:
Rare jongen ben jjjquote:
Niet zo ingewikkeld doen zo laat nog.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want ik zei het ergens anders.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 02:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet zo ingewikkeld doen zo laat nog.
Veel te moeilijkquote:Op vrijdag 16 maart 2018 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee want ik zei het ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |