abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_177857290
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177857295
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 08:19 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Dat heeft ze in het begin ook ooit toegegeven dat ze verleid om het verleiden en verder boeit het haar niets. Zij weet gewoon goed wat ze moet zeggen, dat ze om zijn grapjes moet lachen etc. om hem haar te laten willen. Die Fabrizio is dan weer precies het voorbeeld van hoe het niet moet als je iemand wilt versieren...
Het zal hem misschien wel lukken maar niet omdat hij zo goed is in het spel.

Overigens valt het mij heel erg op dat savonds als er gefeest wordt, bij de dames de verleiders echt lol maken en feesten. Terwijl bij de mannen, de verleidsters die niet met een man bezig zijn zich echt kapot lijken te vervelen...
Dan speelt ze het wel goed, door die gesprekjes met de camera (voor ons als kijkers) dat ze echt veel op hem lijkt en erg leuk vindt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_177857326
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 09:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan speelt ze het wel goed, door die gesprekjes met de camera (voor ons als kijkers) dat ze echt veel op hem lijkt en erg leuk vindt.
Ze weet wat ze doet, ze zei in het begin al dat ze nog nooit een belg gehad had en dat was haar doel.
pi_177857426
Haha denken dat die chick echt op Tim valt _O-
Die is alweer keihard gedumpt zodra de opnames stopten.

Ik denk wel dat ze naast de fame ook nog wel een bedrag krijgen hoor van RTL bij een succesvolle 'verleiding'.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_177858086




#ikhaathemzohard

[ Bericht 10% gewijzigd door DKUp op 16-03-2018 10:10:44 ]
SOONY
pi_177858176
Alsof die Tim zo enorm intelligent heeft dat ie dat doorheeft.
Net zo naïef als Meghan die denkt dat Joshua wel meer wilt.
Wie een beetje mensenkennis heeft, prikt daar zo doorheen.
pi_177858199
quote:
De RTL 5-show Temptation Island trok donderdagavond 635.000 kijkers en staat daarmee in de top 15 van de best bekeken programma’s. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek.

Bron: https://www.rtlnieuws.nl/(...)-in-kijkcijfertop-15
SOONY
pi_177858374

Nog een leuke klassieker van twee jaar geleden.
SOONY
pi_177858397
Die Deborah Leemans mag blij zijn met die Cherishe (of hoe ze ook mag heten), dat ze hem van die ontzettende prutser verlost heeft ^O^ . Die blonde weet overigens precies waar ze mee bezig is, het is bijna misdadig zo'n zwakbegaafd manneke manipuleren >:)
I am a Koala who Stretches :P
pi_177859174
Wat een aflevering _O_
pi_177859211
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 10:08 schreef vencodark het volgende:
Alsof die Tim zo enorm intelligent heeft dat ie dat doorheeft.
Net zo naïef als Meghan die denkt dat Joshua wel meer wilt.
Wie een beetje mensenkennis heeft, prikt daar zo doorheen.
Maar Cherishe wilde hem daar ook echt.
Meghan kwam in de friendzone en was het spel niet waard _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 11:59:43 #62
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_177860398
Die Tim, dat is toch gewoon niet normaal zo achterlijk.
pi_177860412
SOONY
  vrijdag 16 maart 2018 @ 12:02:47 #64
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_177860463
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 10:17 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een leuke klassieker van twee jaar geleden.
Och dat deed mij zelfs pijn, zo'n lief meisje. Volgens mij had Marvin elke keer oprecht spijt, maar snapte hij zelf ook niet echt waarom het fout ging :')

Aflevering 9:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  vrijdag 16 maart 2018 @ 12:28:18 #65
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_177860907
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 12:02 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Och dat deed mij zelfs pijn, zo'n lief meisje. Volgens mij had Marvin elke keer oprecht spijt, maar snapte hij zelf ook niet echt waarom het fout ging :')

Aflevering 9:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_177860915
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 12:02 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Och dat deed mij zelfs pijn, zo'n lief meisje. Volgens mij had Marvin elke keer oprecht spijt, maar snapte hij zelf ook niet echt waarom het fout ging :')

Aflevering 9:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_177861663
Net aflevering 9 gekeken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 13:43:24 #68
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_177862287
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 12:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 13:47:22 #69
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_177862385
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 12:00 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar zelf een beetje op een zwijntje lijken.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 16 maart 2018 @ 13:47:22 #70
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177862386
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177862399
Aflevering 9:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177862483
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 16 maart 2018 @ 13:56:38 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_177862591
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_177862858
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:51 schreef Physsic het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177862890
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even iets anders, vind dit echt ge-ni-aal! _O_ _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_177863464
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:47 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik vind haar zelf een beetje op een zwijntje lijken.
Ze wel iets weg van een varkentje inderdaad, best schattig soms *)
SOONY
pi_177863504
Nieuw (tussen?)seizoen alleen maar op Videoland te zien en zonder Belgen. :')
pi_177863632
Tim legend _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177863770
Aflevering 9:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177863815
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 09:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha denken dat die chick echt op Tim valt _O-
Die is alweer keihard gedumpt zodra de opnames stopten.

Ik denk wel dat ze naast de fame ook nog wel een bedrag krijgen hoor van RTL bij een succesvolle 'verleiding'.
Wat hebben mensen hier nog een hoge pet op van die verleiders. Allemachtig :'(
pi_177863881
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177863924
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 09:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha denken dat die chick echt op Tim valt _O-
Die is alweer keihard gedumpt zodra de opnames stopten.

Ik denk wel dat ze naast de fame ook nog wel een bedrag krijgen hoor van RTL bij een succesvolle 'verleiding'.
Krijgen ze ook. Er worden 'gewoon' bonussen uitgedeeld en extra media-aandacht zooi. Weet ik gewoon 'toevallig'. Maar is volgens mij ook wel eens eerder naar buiten gelekt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177863945
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_177863959
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Krijgen ze ook. Er worden 'gewoon' bonussen uitgedeeld en extra media-aandacht zooi. Weet ik gewoon 'toevallig'. Maar is volgens mij ook wel eens eerder naar buiten gelekt.
Hoe weet jij dat 'toevallig'? Want het is niet waar.
pi_177863991
https://www.rtlnieuws.nl/(...)tation-island-gelekt
quote:
Donderdagavond wordt bekend dat het contract van Temptation Island op straat ligt. Dit zijn de meest bijzondere punten uit het contract.

Allereerst staat er in het contract vermeld dat de kandidaten van Temptation Island niets betaald krijgen voor hun deelname. De koppels en verleiders moeten het enkel doen met een lekkere vakantie. Daarnaast heeft de productie het recht om merchandise te maken van de kandidaten. Ook daar krijgen de deelnemers geen geld voor.

Wat ook opvallend is aan het contract, is dat alle vragen in het programma eerlijk moeten worden beantwoord. Wat de geestelijke toestand van een kandidaat ook is. Toch kan het voorkomen dat een kandidaat een vraag niet wil beantwoorden omdat het te emotioneel is of het te ver gaat.

Vreemd is ook dat de deelnemers van het razend populaire programma twee jaar lang niet mogen vloggen. Terwijl, als we kijken naar deelnemers zoals Lisa Samantha, Maxime, Zwanetta en Alex Maas, vloggen een grote rol speelt. Social media is sowieso erg belangrijk voor de Temptation-sterren. Maar deze accounts, die overigens speciaal voor het programma worden gemaakt, mogen zomaar gedeactiveerd worden als de producent hierom vraagt. Daarnaast moeten alle berichten overlegd worden met de producent.

Reactie RTL
RTL laat in een reactie aan RTL Boulevard weten: "Net als in de sport, hebben programma's ook spelregels. 'Temptation Island' is een grote reality-productie waarbij wij de spelregels vastleggen in een deelnemerscontract. Enerzijds om het programma en de ontknoping te beschermen, anderzijds om de kandidaten te beschermen en heldere afspraken te maken waar zowel zij als de producent en RTL indien nodig op kunnen teruggevallen. Het contract van 'Temptation Island' ligt in dezelfde lijn als contracten van andere programma's die met kandidaten werken. Veel belangrijker nog dan het contract is het onderling overleg. Voor de producent en de zender is dat te allen tijde leidend. Daarom zijn er verschillende contactpersonen en zit op 'Temptation Island' een speciale kandidatenbegeleider, die 24/7 beschikbaar is. We moedigen kandidaten ook altijd aan om daarvan gebruik te maken.

Bovendien is er voor, tijdens en na het programma een psycholoog beschikbaar voor hulp en/of advies. Deze psycholoog kan altijd beslissen of een kandidaat wel of niet in staat is om voor de camera te verschijnen. Zijn advies gaat altijd boven contractuele afspraken. Contracten worden elk seizoen onder de loep genomen en indien nodig aangepast zodat ze aansluiten bij de veranderingen in de media. Denk bijvoorbeeld aan de ontwikkelingen in social media en de impact daarvan op de betrokken partijen.
pi_177864127
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:03 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat 'toevallig'? Want het is niet waar.
Ik hoor wel eens iets leuks via iemand die bij RTL werkt. Is wel waar!!!11!!1

Maar nu lees ik even leuk het bericht hierboven eerst voordat ik die woorden vol ga houden hoor.. :X :P

Ik ga het nog eens navragen hoe het zit. Dat contract zoals hierboven beschreven staat spreekt ook bepaalde acties al tegen. Maar goed.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_177864305
Dit soort mensen krijgen niet betaald.
Het zijn tokkies. De 'betaling' is een gratis vakantie op een mooie locatie, gratis drank, gratis eten, gratis activiteiten.

Voor dit soort mensen is Temptation eigenlijk een soort verlengstuk van het echte leven in Nederland. Die neuken altijd rond, gaan altijd vreemd. Zuipen, neuken, drama is waar ze voor leven. Dat soort mensen bestaan nou eenmaal.
pi_177864714
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:18 schreef Aardbeientaartjes het volgende:
Dit soort mensen krijgen niet betaald.
Het zijn tokkies. De 'betaling' is een gratis vakantie op een mooie locatie, gratis drank, gratis eten, gratis activiteiten.

Voor dit soort mensen is Temptation eigenlijk een soort verlengstuk van het echte leven in Nederland. Die neuken altijd rond, gaan altijd vreemd. Zuipen, neuken, drama is waar ze voor leven. Dat soort mensen bestaan nou eenmaal.
1 toevoeging: Ze kunnen dit erna ook nog uitmelken. Komende jaar veel boekingen etc, veel starten een vlog o.i.d. en doen er vanalles bij. Daar kunnen ze op korte termijn nog best goed mee cashen. En voor die tattoo toko van Pommeline bijv is het ook heel goed geweest.

Sommigen hebben ook nog de hoop dat ze hier echt een soort van carriere uit op kunnen bouwen, maar dat is er nog nooit eentje gelukt volgens mij. In tegenstelling tot de Oh Oh Cherso's van deze wereld. Maar die verhogen dan simpelweg hun uitgaven en een jaar later is er dan ook niks meer van over :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_177864762
Waarom zou dat vloggen niet mogen? Omdat ze dan populairder kunnen worden zonder dat RTL er extra aan kan verdienen?
pi_177864793
Veel verdienen ook geld doordat het in België wel een stapje populairder is dan hier. Daar kun je een paar ruggen vangen door in een aantal weekenden 'aanwezig' te zijn in clubs door het hele land.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 15:49:08 #91
441440 aquawoman
Bitch please
pi_177864902
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik hoor wel eens iets leuks via iemand die bij RTL werkt. Is wel waar!!!11!!1

Maar nu lees ik even leuk het bericht hierboven eerst voordat ik die woorden vol ga houden hoor.. :X :P

Ik ga het nog eens navragen hoe het zit. Dat contract zoals hierboven beschreven staat spreekt ook bepaalde acties al tegen. Maar goed.
Het zou me verbazen als eventuele bonussen betaald zouden worden vanuit RTL hoor, dat zie ik eerder de productiemaatschappij doen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 15:50:10 #92
441440 aquawoman
Bitch please
pi_177864920
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 14:40 schreef tralalala het volgende:
Nieuw (tussen?)seizoen alleen maar op Videoland te zien en zonder Belgen. :')
Dom! Temptation is nu net het enige gemixte programma waar ik de belgen iets vind toevoegen! De belgen gaan meestal vaker en eerder in de fout en zijn vaak gekkere typetjes.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_177866074
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:03 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat 'toevallig'? Want het is niet waar.
ow dat is wel waar hoor!

Ik ken toevallig ook ’iemand’ :)
pi_177866121
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ow dat is wel waar hoor!

Ik ken toevallig ook ’iemand’ :)
Dan liegt die persoon
pi_177866500
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 15:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

1 toevoeging: Ze kunnen dit erna ook nog uitmelken. Komende jaar veel boekingen etc, veel starten een vlog o.i.d. en doen er vanalles bij. Daar kunnen ze op korte termijn nog best goed mee cashen. En voor die tattoo toko van Pommeline bijv is het ook heel goed geweest.

Sommigen hebben ook nog de hoop dat ze hier echt een soort van carriere uit op kunnen bouwen, maar dat is er nog nooit eentje gelukt volgens mij. In tegenstelling tot de Oh Oh Cherso's van deze wereld. Maar die verhogen dan simpelweg hun uitgaven en een jaar later is er dan ook niks meer van over :')
Zoveel jaloezie in deze post omdat zij wel veel pussy krijgen.
pi_177867691
Bizar dat ze 2 jaar niet mogen vloggen.
pi_177868330
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Zoveel jaloezie in deze post omdat zij wel veel pussy krijgen.
Weinig jaloezie in mijn post, tenzij je de verkeerde persoon quote?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_177869988
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:11 schreef MCH het volgende:

[..]

Zoveel jaloezie in deze post omdat zij wel veel pussy krijgen.
Pussy van sletten of afgelikte boterhammen.
Nice! ^O^
pi_177870808
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 16:51 schreef Aardbeientaartjes het volgende:

[..]

Dan liegt die persoon
200% zeker weten van niet ^O^
pi_177872235
Kan iemand de titel aanpassen naar Koekerond ipv Koekeroen?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')