Jeroen van der Lely godquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan krijg je RS, het moet wel RB blijven natuurlijk.
RechtsBacks Enschede
In het weekend verloor hij twee keer in de eerste ronde (lol).quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:56 schreef Zipportal het volgende:
Zes perfecte pijlen voor Wiflof.
U las het hier.
FC Twente heeft een enorm boers karakter.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk gevonden, maar het aantal boeren valt hier wel mee (geloof het of niet)
Berezutskiquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bejaardenhuis staat weer achterin zo te zien.
Ik heb zin in witlof.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:56 schreef Zipportal het volgende:
U las het hier.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:56 schreef Zipportal het volgende:
U las het hier.
Ja klopt, zie je wel aan al die doekies in het stadionquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FC Twente heeft een enorm boers karakter.
En Drizzt hier op het forum.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja klopt, zie je wel aan al die doekies in het stadion
VRIEZENVEEN BORNE OLDENZAAL ENTER
Zeg je dit als fan of als marketing student?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Red Bull Den Haag lijkt me de meest logische keuze.
als fan. is ook goed voor Den Haag als club ook. Gaat even wennen zijn net als bij Leipzig, maar komt wel goed.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zeg je dit als fan of als marketing student?
Hahaha dat is inderdaad wel waarquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 3 negers in een famfare gezien hier in Nederland?
This one time at bandcamp ...quote:
Maar dan moeten we ook onze shirts aanpassen zeker.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als fan. is ook goed voor Den Haag als club ook. Gaat even wennen zijn net als bij Leipzig, maar komt wel goed.
Den Bosch Dragonsquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Red Bull Den Haag lijkt me de meest logische keuze.
daaromquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 3 negers in een famfare gezien hier in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |