Ja.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
Gaan jullie naar Rasenballsport Salzburg kijken?
Nog nooit van gehoord, misschien iets Argentijns.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is dit een Spaans gezegde?
Jazekerquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
Stijn en ik gaan zo naar Rob Cross kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:50 schreef De_Kraam het volgende:
jaquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Kunnen Redbull 1 en Redbull 2 elkaar loten ?
Ja maar dan tellen uitgoals dubbelquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
stijn zegt net ja tegen red bull tenzij stijn 2 schermen heeftquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn en ik gaan zo naar Rob Cross kijken.
Geen zin in. Misschien gooi ik een stream aan voor Anderson v Van Barneveld.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Stijn en ik gaan zo naar Rob Cross kijken.
Ik wacht op de Red Bull durbiequote:Op donderdag 15 maart 2018 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Dan krijg je 3x AA drinkquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:52 schreef Coco. het volgende:
Wat gebeurt er als je 2x Redbull drinkt?
wowquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen zin in. Misschien gooi ik een stream aan voor Anderson v Van Barneveld.
Ben benieuwd hoe een Nederlandse club zou heten als hij overgenomen wordt door Red Bull en de KNVB net als die moffen de naam Red Bull verbiedt.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jazeker
Toch benieuwd naar de nieuwe overnemer van Twente
Anderson heeft beide events gewonnen op de vloer in het afgelopen weekend. Die is op oorlogspad.quote:
Rode Stier Enschedequote:Op donderdag 15 maart 2018 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe een Nederlandse club zou heten als hij overgenomen wordt door Red Bull en de KNVB net als die moffen de naam Red Bull verbiedt.
We bellen alvast Altrecht.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anderson heeft beide events gewonnen op de vloer in het afgelopen weekend. Die is op oorlogspad.
RodeBoeren Enschedequote:Op donderdag 15 maart 2018 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe een Nederlandse club zou heten als hij overgenomen wordt door Red Bull en de KNVB net als die moffen de naam Red Bull verbiedt.
Toro Rossoquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Aan Lyon mis je behoudens hun middenveld ook niet enorm veel dacht ik zo.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alles op CSKA dan maar. Hopen op een wonder.
Bejaardenhuis staat weer achterin zo te zien.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alles op CSKA dan maar. Hopen op een wonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |