Lekker showtje pik. Ik zou een theatertour overwegen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 16:51 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Ik wijzig ook wel is van voorspelling. Maar uiteindelijk is mijn laatste voorstelling altijd de juiste!
regulatie lost dat niet op....quote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:59 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daarom is er dus regulatie nodig, kennelijk. Whales die de prijs bepalen is niet gezond. Of het bericht nou wel of niet echt waar is
Je vrouwtje weer? En de dukaten dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:33 schreef BadVlad het volgende:
Verse dungesneden carpaccio. Kappertjes, Italiaanse olijfolie, Rucola.
kerel, je hebt het 80 keer fout op 1 dag en als je het 1 keer goed hebt geef je jezelf schouderklopjes.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 16:28 schreef Manzonderschouders het volgende:
[..]
Klopt. Maar mijn post was een reactie op jouw post deze ochtend waar je een crash voorspelde naar de volgende support levels laag op 7k en 6k
Waarom ga je er überhaupt op in? Net als bijna kleine kinderen: als je ze aandacht geeft vinden ze het leuk en blijven ze doorgaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
kerel, je hebt het 80 keer fout op 1 dag en als je het 1 keer goed hebt geef je jezelf schouderklopjes.
Schouderklopjes? Ik heb geen schoudersquote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:38 schreef Predator38 het volgende:
[..]
kerel, je hebt het 80 keer fout op 1 dag en als je het 1 keer goed hebt geef je jezelf schouderklopjes.
Regulatie zal zeker niet alles oplossen maar mogelijk manipulatie wel wat lastiger maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
regulatie lost dat niet op....
kijk maar naar wall street
Waarom zal hij gaan verkopen zonder te weten wat er uberhaupt met die BTC moet gaan gebeuren?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:39 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ja, ik heb een alu-hoedje, ik zou als grote verkoper ook zeggen dat ik klaar ben met verkopen :p iedereen koopt weer, prijs stijgt langzaam zodat ie weer een goede prijs kan krijgen voor zn btc
Briljant zelfs!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga 2n Twitteraccounts maken. Iedere week ga ik voorspellingen tweeten. De helft van de accounts laat ik tweeten dat de markt omhoog gaat, de andere helft dat de markt omlaag gaat. Uiteraard met mooie grafiekjes. Elke week ga ik verder met de accounts die gelijk bleken te hebben. Na (n-1) weken hou ik 1 account over dat al wekenlang alleen maar correcte voorspellingen doet. Dat account richt een besloten club op waar maximaal 250 deelnemers zich voor ieder 10BTC kunnen inkopen. Goed idee toch?
Dat zal het idd niet makkelijker maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:05 schreef ChickenMan het volgende:
Vraag me af hoe mensen regulatie voor zich zien. Als DEX's straks groter worden kan je helemaal niks meer reguleren.
Bij regulering denk ik ook niet aan beheersen van de handel maar gewoon een juridisch raamwerk voor crypto.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:05 schreef ChickenMan het volgende:
Vraag me af hoe mensen regulatie voor zich zien. Als DEX's straks groter worden kan je helemaal niks meer reguleren.
Goed begin.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij regulering denk ik ook niet aan beheersen van de handel maar gewoon een juridisch raamwerk voor crypto.
Scams strafbaar stellen, rare financiële producten tegen het licht houden, duidelijke belastingregels, kwaliteitseisen aan ICO's, exchanges ed.
Voel je vrij om aan te vullen.
Ja dat is allemaal prima maar je gaat het manipuleer in de markt niet tegen houden omdat whales altijd whales blijvenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij regulering denk ik ook niet aan beheersen van de handel maar gewoon een juridisch raamwerk voor crypto.
Scams strafbaar stellen, rare financiële producten tegen het licht houden, duidelijke belastingregels, kwaliteitseisen aan ICO's, exchanges ed.
Voel je vrij om aan te vullen.
Daarom gaan we dat ook niet eens proberen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 19:05 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal prima maar je gaat het manipuleer in de markt niet tegen houden omdat whales altijd whales blijven
Eigenlijk wel jah.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik ga 2n Twitteraccounts maken. Iedere week ga ik voorspellingen tweeten. De helft van de accounts laat ik tweeten dat de markt omhoog gaat, de andere helft dat de markt omlaag gaat. Uiteraard met mooie grafiekjes. Elke week ga ik verder met de accounts die gelijk bleken te hebben. Na (n-1) weken hou ik 1 account over dat al wekenlang alleen maar correcte voorspellingen doet. Dat account richt een besloten club op waar maximaal 250 deelnemers zich voor ieder 10BTC kunnen inkopen. Goed idee toch?
was ook al bekend.....hij mag het niet eens verkopenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 17:52 schreef ITrade het volgende:
[..]
Waarom zal hij gaan verkopen zonder te weten wat er uberhaupt met die BTC moet gaan gebeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |