Oh ja.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LR wil heel graag foto's van je bloedende anus.
Maak je niet zo dik..quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
Had gedacht dat de mensen deze week wel iets liever zouden zijn voor mij. Heb nog noot er zo van langs gekregen.
noot?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
Had gedacht dat de mensen deze week wel iets liever zouden zijn voor mij. Heb nog noot er zo van langs gekregen.
Ik ben je eer aan het verdedigen in KLBquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:26 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga nu kijken.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben je eer aan het verdedigen in KLB
Ik zal zo kijken of er nog bloed ligtquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
LR wil heel graag foto's van je bloedende anus.
Discriminatiequote:Op donderdag 15 maart 2018 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er eigenlijk een lijstje van dikke VBL-users? Ik wil wel graag weten wie ik niet meer te vriend hoef te houden.
Ben je naar het Anne Frank-plantsoen geweest?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zal zo kijken of er nog bloed ligt
Niet geklikt.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:32 schreef Ties02 het volgende:
https://speld.nl/2018/03/(...)voor-133-interlands/
(lol)
Kan je daar goed verstoppertje spelen?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je naar het Anne Frank-plantsoen geweest?
Niet als er valsspelers meedoenquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan je daar goed verstoppertje spelen?
Ze eet zeker geen paardenvleesquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Britt Dekker heeft een eetstoornis #Geschokt.
Die had natuurlijk net haar vader verloren en meer van dat soort persoonlijk leed. Tjeempie. Heeft Barbie al een nieuwe tape gedropt?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Zo man, wat een grap.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
En dat terwijl je gewoon in je ééntje at.
Wat is het probleem met de woensdag?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-stemmen-op-zaterdag
ik was even vergeten dat in nederland staat en kerk gescheiden was.
Gehaktdagquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat is het probleem met de woensdag?
#PRAYFORBRITTquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Doet ze ook aan bestiality?quote:
Eerder had ze nog gezegd te willen bekijken of hiermee een proef mogelijk is. Het voorstel kwam van Tweede Kamerlid Rob Jetten. Deze D66-partijgenoot denkt dat stemmen op zaterdag tot een hogere opkomst kan leiden. Maar coalitiepartner CDA zit het niet zitten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ben geen Befbekjequote:Op donderdag 15 maart 2018 20:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je naar het Anne Frank-plantsoen geweest?
Een hoop in Europa stemt op zondag geloof ik. Alleen wij zijn een uitzondering.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat vind jij van D66 als mede-rechtenstudentquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eerder had ze nog gezegd te willen bekijken of hiermee een proef mogelijk is. Het voorstel kwam van Tweede Kamerlid Rob Jetten. Deze D66-partijgenoot denkt dat stemmen op zaterdag tot een hogere opkomst kan leiden. Maar coalitiepartner CDA zit het niet zitten.
Geen idee. Maar Jetten is sowieso een teringdebiel.
D66 wil alles veranderen, om er daarna om terug te komen als ze niet tevreden zijn met het resultaat.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eerder had ze nog gezegd te willen bekijken of hiermee een proef mogelijk is. Het voorstel kwam van Tweede Kamerlid Rob Jetten. Deze D66-partijgenoot denkt dat stemmen op zaterdag tot een hogere opkomst kan leiden. Maar coalitiepartner CDA zit het niet zitten.
Geen idee. Maar Jetten is sowieso een teringdebiel.
Een hoop vs alleen wij?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een hoop in Europa stemt op zondag geloof ik. Alleen wij zijn een uitzondering.
Ik weet niet eens wie wat waar, maar als ik FVD zie stem ik daaropquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:35 schreef napoleonfour het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-stemmen-op-zaterdag
ik was even vergeten dat in nederland staat en kerk gescheiden was.
Niet zoveel, maar normaal is hij wel wat grappig. Hij lijkt de laatste tijd een beetje van slag.quote:
Woon je in Amsterdam?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie wat waar, maar als ik FVD zie stem ik daarop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |