abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 17:50:23 #1
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_177842763
Ik heb het de laatste tijd niet zo op de gekickstarte games, het duurt lang en zo interessant lijken ze niet. Totdat deze voorbij kwam :)



Dit lijkt me een erg toffe game eindelijk weer eens een fatsoenlijke RTS.

Kan natuurlijk altijd misgaan maar het idee is tof.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Forum Admin donderdag 15 maart 2018 @ 18:20:16 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_177843245
Ziet er veelbelovend uit! Verfrissende setting en sfeer.
Ik ga het zeker in de gaten houden.
pi_177843451
Ziet er leuk uit, betwijfel wel of het een heel wordt als AOE of C&C
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 18:59:27 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_177843963
quote:
0s.gif Op donderdag 15 maart 2018 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
Ziet er leuk uit, betwijfel wel of het een heel wordt als AOE of C&C
Ben wel blij dat ze de focus willen leggen op een goede single player, het lijkt erop dat ze heel goed naar de spelers hebben geluisterd.

zie hier de survey: https://kingart-games.com(...)t-rts-survey-results
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Eindredactie Games donderdag 15 maart 2018 @ 21:57:14 #5
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177849019
En dan niet mijn FP-special noemen ;(

Iron Harvest 1920+: Een post-WW1 dieselpunk RTS

Anyway: zin an. Ik hunker al heel lang naar iets nieuws á la Company of Heroes, en laat dat nou net (gameplay-wise) één van de grote inspiraties zijn voor Iron Harvest.

Trouwens Bb, was jij niet ook van de boardgames? Scythe schijnt erg tof te zijn (gebruikt dezelfde '1920+' setting van Jakub Rózalski).

Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator donderdag 15 maart 2018 @ 22:53:40 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_177850978
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 21:57 schreef 2dope het volgende:
En dan niet mijn FP-special noemen ;(

Iron Harvest 1920+: Een post-WW1 dieselpunk RTS

Anyway: zin an. Ik hunker al heel lang naar iets nieuws á la Company of Heroes, en laat dat nou net (gameplay-wise) één van de grote inspiraties zijn voor Iron Harvest.

Trouwens Bb, was jij niet ook van de boardgames? Scythe schijnt erg tof te zijn (gebruikt dezelfde '1920+' setting van Jakub Rózalski).

[ afbeelding ]
Dat klinkt wel tof :) ben wel een beetje van de boardgames (niet heel extreem ofzo)

Trouwens sorry dat ik je FP special gemist heb...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Eindredactie Games donderdag 15 maart 2018 @ 23:17:56 #7
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_177851872
quote:
2s.gif Op donderdag 15 maart 2018 22:53 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dat klinkt wel tof :) ben wel een beetje van de boardgames (niet heel extreem ofzo)

Trouwens sorry dat ik je FP special gemist heb...
Zelfde hier, niet echt een liefhebber maar als mensen aankomen met een avondje boardgamen vind ik het vaak wel vermakelijk. Collega van me zei dat Scythe iig erg tof is. Hij is sowieso wereldwijd erg goed in de smaak gevallen nadat de Kickstarter ervoor maar liefst 1,8 miljoen opbracht en het genomineerd werd tot beste boardgame van 2016.

Iron Harvest gaat ook erg lekker trouwens, nu al ¤443.450 opgehaald van de beoogde ¤363.000 met nog 29 dagen te gaan voor stretch goals tot en met 1,5 miljoen :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Moderator vrijdag 16 maart 2018 @ 20:30:54 #8
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_177870450
Gaat idd hard met die stretch goals multiplayer gaan ze wel redden. Het nadeel aan strechs goals vind ik alleen wel dat de ontwikkeling dan ook langer duurt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 17 maart 2018 @ 00:33:18 #9
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_177874977
Even volgen :)
  Moderator maandag 19 maart 2018 @ 14:10:20 #10
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_177931641
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 00:33 schreef Trashcanman het volgende:
Even volgen :)
^O^
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 29 maart 2018 @ 13:48:46 #11
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_178169287
quote:
Gameplay Rules

There should be as few rules as possible and as few exceptions from these rules as possible.

Rules should be communicated clearly or - even better - rules should be experienced instead of taught.

Rules should be intuitive and "logical" (based on real-world experience).

We start with almost no rules at all and we only add a rule if it enhances the user experience considerably. We DO NOT add rules to make the game more complex or "realistic".

Rules have to matter. A rule like "If you attack from an elevated position, you make 5% more damage" isn't worth it. If you double your damage or kill an enemy instantly, it might be worth a try.

Traceability: Players need to be able to understand what's going on, just by looking at it.

User Interface & Controls

Simplicity: "Perfection is achieved not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away."

We want a clear, intuitive design: The less we need to explain, the better. We will try to avoid redundancies.

Let the player decide: The player can decide what they want to see and where they want to see it. Everything can be configured. This way, a beginner isn’t overwhelmed and a pro has all the info they need.

The player needs immediate feedback for everything they doe (visual, sounds).

The UI has to be fun. A look that matches the time period and the “mechanical world” we’re in.

Leveldesign & Gameplay

Players need at least one clear goal at all times. It can be very hard to achieve that goal (or even unclear on how to achieve it) but it should never ever be to hard understand what that goal is.

Sandbox gameplay: We believe RTS players don’t want to be spoon-fed by the developers, they want to be in control and come up with their own tactics and playstyles.

Players are faced with varied challenges in the game and they have a wide arrange of tools and possibilities to solve them.

Players need enough time to assess a situation, explore all possibilities, come up with a plan and execute that plan. Tactics have to be more important than clicks per seconds.

When you reach a goal, a new one, an even more interesting/bigger/harder goal, appears, leading up to the final showdown. Action-heavy phases alternate with quiet ones. A level should oscillate between “almost too easy” and “almost too hard”.

Levels should be visually interesting and tell stories (big ones and small ones). Nothing should be there “just because”. Everything needs a reason to be there and each level has to tell us something about the world and the people living there.
Goede richtlijnen wel die ze voor zichzelf gezet hebben.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_178487935
nog maar even gauw de kickstarter gebacked..
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 13:15:51 #13
8781 crew  Frutsel
pi_178488954
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:15 schreef mschol het volgende:
nog maar even gauw de kickstarter gebacked..
Back je dan voor een tientje of direct voor 45 dollar?
pi_178489109
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:15 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Back je dan voor een tientje of direct voor 45 dollar?
ik ga, indien niet gelijk 100euro, meestal voor een versie waarbij ik beta en alpha access heb

nu dus 45 betaald
  Moderator vrijdag 13 april 2018 @ 13:30:58 #15
8781 crew  Frutsel
pi_178489251
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:22 schreef mschol het volgende:

[..]

ik ga, indien niet gelijk 100euro, meestal voor een versie waarbij ik beta en alpha access heb

nu dus 45 betaald
wat maakt zoiets dat het voor jou dat waard is? Ik koop regelmatig een early-access game maar dit via kickstarter eigenlijk niet. Wel vaak gekeken maar nog niet toegehapt. Veelal zijn die games bij de release minder dan 45 euro lijkt me plus dat je vaak via een key-site nog wat minder betaald. Dan is een early access al een risico maar dat lijkt me in jouw geval ook. Nu heb ik geen idee of jij dan eerder access krijgt in alpha fase dan bijv iemand die een early access koopt.. ?

Dit lijkt me wel een tof spel maar toch twijfel ik dan om die 45 euro nu al te investeren terwijl ik dan liever wat langer wachten 2 tientjes ga betalen over tig tijd.
  Eindredactie Games vrijdag 13 april 2018 @ 18:23:09 #16
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_178494229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]

wat maakt zoiets dat het voor jou dat waard is? Ik koop regelmatig een early-access game maar dit via kickstarter eigenlijk niet. Wel vaak gekeken maar nog niet toegehapt. Veelal zijn die games bij de release minder dan 45 euro lijkt me plus dat je vaak via een key-site nog wat minder betaald. Dan is een early access al een risico maar dat lijkt me in jouw geval ook. Nu heb ik geen idee of jij dan eerder access krijgt in alpha fase dan bijv iemand die een early access koopt.. ?

Dit lijkt me wel een tof spel maar toch twijfel ik dan om die 45 euro nu al te investeren terwijl ik dan liever wat langer wachten 2 tientjes ga betalen over tig tijd.
Geen alpha, maar met de 45 dollar pledge krijg je toegang tot een gesloten bèta-fase. Voor alpha-toegang, die in theorie al over een paar maanden open moet gaan, moet je de 325 dollar pledge hebben.

Ik ben ook altijd wat terughoudend bij nieuwe, zeer ambitieuze projecten omdat er toch altijd het 'feature creep' risico loert (met Star Citizen als schoolvoorbeeld) en omdat releases vaak zo ver weg zijn. Waar ik bijvoorbeeld ook ontzettend naar uitkijk is Wasteland 3, die game werd in 2016 aangekondigd met op zijn vroegst een release eind 2019. Ruim drie jaar in de toekomst vind ik gewoon te ver weg, ik ben sowieso niet zo goed in langetermijndingen :P

Wel ben ik blij dat er mensen als mschol zijn die al 'vroeg' investeren in dit soort projecten, want zonder dat soort backers komen veel projecten natuurlijk überhaupt niet van de grond. Nu is dat bij Iron Harvest weer minder van toepassing omdat je al zag aankomen dat het ontzettend hard zou gaan op Kickstarter, en ook dan ben ik zelf minder snel geneigd om te backen omdat 'het toch wel goedkomt' qua financiering. Dan is de incentive om te backen denk ik ook niet zo zeer "die game moet er komen" maar meer "ik wil 'm op/voor release hebben en de extra's zijn leuk meegenomen"
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_178496091
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 april 2018 18:23 schreef 2dope het volgende:

[..]

Geen alpha, maar met de 45 dollar pledge krijg je toegang tot een gesloten bèta-fase. Voor alpha-toegang, die in theorie al over een paar maanden open moet gaan, moet je de 325 dollar pledge hebben.
nope, alpha toegang is er al bij de $55 tier:
quote:
The really nice Digital Deluxe Edition of Iron Harvest for a discount. You will get everything from the “Digital Edition” plus ALL Alpha-versions of the game, the first one being only months away. Additionally, you will get the Soundtrack and a big Weapons Manual digitally.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 13:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]

wat maakt zoiets dat het voor jou dat waard is? Ik koop regelmatig een early-access game maar dit via kickstarter eigenlijk niet. Wel vaak gekeken maar nog niet toegehapt. Veelal zijn die games bij de release minder dan 45 euro lijkt me plus dat je vaak via een key-site nog wat minder betaald. Dan is een early access al een risico maar dat lijkt me in jouw geval ook. Nu heb ik geen idee of jij dan eerder access krijgt in alpha fase dan bijv iemand die een early access koopt.. ?

Dit lijkt me wel een tof spel maar toch twijfel ik dan om die 45 euro nu al te investeren terwijl ik dan liever wat langer wachten 2 tientjes ga betalen over tig tijd.
hoofdzakelijke reden dat ik vaak voor alpha versies al ga is dat ik dan iig *iets* heb, ookal is het wellicht niet afgemaakt.
Zo vind ik spacebase DF9 een heel geinige game, maar gewoon geabandoned door de developer toendertijd, dat kan je dus zien als een gefaalde kickstarter/early access..
echter is de versie die ik nu kan spelen een versie die, voor mij, prima heeft gespeeld, soms met wat meer aanpassen aan de game dan andersom, maar dat vind ik geen probleem.

In dit geval: het lijkt mij een erg toffe game en (in het algemeen) wil ik best een developer ondersteunen voor een gemaakte game, zeker gezien ik al vaak genoeg games voor een prikkie op de kop tik waar ik echt uren in bezig kan zijn..
Zolang ik mij het kan veroorloven zal ik proberen al vroeg bij een game in te springen.
bug reports ben ik dan weer heel slecht in: vaak kom in na een bevestigde bug report er achter dat een bepaald iets kennelijk een bug was :+ _O-

ik klaag ook niet echt over bugs: ik weet (in tegenstelling tot vele andere) dat ik een "niet af" product koop en dat daar dus bugs in kunnen zitten die, soms, gamebreaking kunnen zijn..

[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 13-04-2018 21:10:41 ]
  Moderator vrijdag 24 augustus 2018 @ 10:40:35 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_181419017
De eerste alpha's zijn al in omloop (ikzelf heb niet zo hoog gebackt dat ik ze kon proberen)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_181422704
ik heb 1 rondje gespeeld, maar de gui speelt niet lief met mijn nvidia surround view waardoor het niet geweldig lekker werkt
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 11:21:12 #20
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188553510
Release datum is bekend gemaakt op 1-9-20 :D ook wel 1920 het jaar waarin het speelt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_188555119
Ik heb na 10 jaar afwezigheid vandaag een game laptop aangeschaft! Dit spel lijkt me ook wel erg tof dus staat alvast op het lijstje. al duur het nog ff..
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Moderator woensdag 21 augustus 2019 @ 13:17:10 #22
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188555184
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:13 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb na 10 jaar afwezigheid vandaag een game laptop aangeschaft! Dit spel lijkt me ook wel erg tof dus staat alvast op het lijstje. al duur het nog ff..
Ben er ook erg benieuwd naar bij mij is het ook al even dat ik een rts gespeeld heb.... (ben een oude zak dus turn based ligt me meer)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_188555221
quote:
2s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:17 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ben er ook erg benieuwd naar bij mij is het ook al even dat ik een rts gespeeld heb.... (ben een oude zak dus turn based ligt me meer)
Heb je nog goeie RTS of TBS tips? Ik ben eigenlijk voor die games weer overgestapt naar PC dus even kijken hoe het allemaal bevalt. Sowieso wil ik Total War Warhammer 1/2 proberen.

Moet nog wel ff kijken hoe het allemaal werkt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Eindredactie Games woensdag 21 augustus 2019 @ 13:32:30 #24
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_188555469
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Heb je nog goeie RTS of TBS tips? Ik ben eigenlijk voor die games weer overgestapt naar PC dus even kijken hoe het allemaal bevalt. Sowieso wil ik Total War Warhammer 1/2 proberen.

Moet nog wel ff kijken hoe het allemaal werkt.
Hier staan ook nog wel een paar tips: GAM / Nieuwe goede RTS

Het wachten is voor mij op Age of Empires 4. Daarnaast nog een aantal remasters die ik toch wel weer ga spelen, o.a. Age of Empires II Definitive Edition en de C&C Remasters, mogelijk de Praetorians remaster ook nog). Op Gamescom werd gister ook een nieuwe RTS getoond maar ben de naam vergeten...
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_188581553
Scythe wel gespeeld. Vroeger was ik wel van de RTS games, maar kan er tegenwoordig nog weinig geduld voor opbrengen.
pi_188592366
Ik lees mee, ben wel gecharmeerd van dit spel, zeker omdat er co-op bij komt kijken, iets wat veeeeels te weinig voorkomt bij dit genre, of eigenlijk uberhaupt in moderne games. :)
-nee-
  Moderator dinsdag 16 juni 2020 @ 13:26:10 #27
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_193654943
https://tweakers.net/nieu(...)-week-speelbaar.html

Het is bijna zo ver, ik heb er zin in *O* ga denk ik de demo niet spelen maar als hij uitkomt heb ik in iedergeval weer eens een RTS.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 31 juli 2020 @ 07:15:20 #28
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194334374
De cinematic trailer ziet er tof uit, nog een maandje en het spel komt uit.

En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 2 augustus 2020 @ 11:03:38 #29
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_194366462
Schijnt tot nu toe flink tegen te vallen. Wat previews gezien. Jammer.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_194368053
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Schijnt tot nu toe flink tegen te vallen. Wat previews gezien. Jammer.
Allemaal verzamelen in het Wasteland-topic! :7
-nee-
pi_194380706
Dit is het soort game waar ik erg enthousiast van word.
Toch zal ik deze game niet snel gaan kopen. De AI is lachwekkend slecht en de game mechanics zijn niet veel beter.
Zo zonde, want dit had zo mooi kunnen zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:06:57 #32
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194662144
Over dik een week komt hij uit *O* heb er zin in *O*
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator vrijdag 21 augustus 2020 @ 13:07:24 #33
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194662151
quote:
7s.gif Op zondag 2 augustus 2020 11:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Schijnt tot nu toe flink tegen te vallen. Wat previews gezien. Jammer.
Oh wat valt er tegen dan? Ah filmpje even gekeken. Ik denk dat ik daar wel tegen kan :@ ben geen die hard gamer en de laatste rts die ik speelde was warcraft 3 dus ik ben wel wat oenige AI gewend :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Bosbeetle op 21-08-2020 13:12:35 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_194783033
Ziet er wel grappig uit. Koop hem ooit wel een keer in een steam sale
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 09:15:46 #35
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194822710
Waarom snappen dat soort spelletjes makers nooit dat als je zo'n link in een keer openbaart dat dan iedereen naar je server toe komt en dat je dan even moet zorgen dat je server dat aan kan :D

Zal wel morgen worden voordat ik bij mijn linkje kan komen want mij wachtwoord wist ik niet meer dus heb een reset aangevraagd maar die komt ook niet aan :X
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 09:18:54 #36
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194822774
Ah wacht zit er nu toch in en blijkbaar is mijn wachtwoord nog niet gereset :D Vanavond maar eens proberen dus!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 12:43:48 #37
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194825938
Niet iedereen is negatief trouwens

https://lordsofgaming.net(...)e-of-blood-and-iron/

wel ligt de focus van de reviews op de online gameplay ik hoop dat de singleplayer ook leuk is. Ik vind multiplayers eigenlijk altijd te moeilijk.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_194828158
quote:
88s.gif Op dinsdag 1 september 2020 12:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Niet iedereen is negatief trouwens

https://lordsofgaming.net(...)e-of-blood-and-iron/

wel ligt de focus van de reviews op de online gameplay ik hoop dat de singleplayer ook leuk is. Ik vind multiplayers eigenlijk altijd te moeilijk.
Ik heb net wat gameplay op twitch zitten kijken. Kon me nog niet heel erg overtuigen. Zal best leuk zijn voor paar potjes. Maar denk niet dat ik het heel lang zal spelen. Maar keertje in een sale koop ik hem wel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 15:16:23 #39
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194828383
Heb even de tt aangepast
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 1 september 2020 @ 22:05:55 #40
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194835867
Zit nu een paar missies in polonia en ik vind het super leuk *O* vooral het schuilen gaat eigenlijk prima en het is heel tof dat je cover gewoon kapot kan. Ben nog niet aan basis bouwen begonnen maar het begint zeker al erg tof!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 2 september 2020 @ 09:33:10 #41
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194840543
Inmiddels bij het level gekomen waar een basis gebouwd moet worden. Ik moet er nog wel even inkomen maar ik vind het cover systeem wel erg leuk. Het is ineens ook nuttig om zelf barricades te leggen (dat kon in veel oude RTSen ook wel maar daar had je niet altijd veel aan) Ik vind het er ook erg mooi uitzien trouwens.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 13:41:28 #42
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_194864146
Iron Harvest eindelijk beschikbaar

Ook de fokkers zijn ontzettend negatief.. :? Ik vraag me echt af wat ik mis :D

Als ik bij een eerste keer spelen er gelijk 4 uur achter zit dan vind ik het meestal wel een leuk spel :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator maandag 9 november 2020 @ 22:17:10 #43
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196160896
Ik vind het het echt een toffe single player, heb inmiddels de polonia missies gedaan en ben halverwege de rusviet :) Ik snap al het gehaat echt niet ik vind het een erg leuke RTS.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 9 november 2020 @ 23:03:34 #44
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_196161813
quote:
88s.gif Op maandag 9 november 2020 22:17 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het het echt een toffe single player, heb inmiddels de polonia missies gedaan en ben halverwege de rusviet :) Ik snap al het gehaat echt niet ik vind het een erg leuke RTS.
Met welke oudere titel is het vergelijkbaar?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_196161975
Heb mij er wel mee vermaakt. De Polonia missies gespeeld. Maar nu Age of Empires 3 uit is, heb ik daar toch weer meer plezier mee.

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 23:03 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Met welke oudere titel is het vergelijkbaar?
Company of Heroes
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 09:03:01 #46
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196164817
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 23:14 schreef PjotterFRL het volgende:
Heb mij er wel mee vermaakt. De Polonia missies gespeeld. Maar nu Age of Empires 3 uit is, heb ik daar toch weer meer plezier mee.
[..]

Company of Heroes
Ah wist niet dat er een nieuwe Age of Empires is...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_196168084
quote:
88s.gif Op dinsdag 10 november 2020 09:03 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ah wist niet dat er een nieuwe Age of Empires is...
Remaster.

Age of Empires 4 is nog in ontwikkeling. Zal wel 2022 worden met dit tempo.
  Moderator dinsdag 10 november 2020 @ 12:30:37 #48
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_196168123
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2020 12:28 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Remaster.

Age of Empires 4 is nog in ontwikkeling. Zal wel 2022 worden met dit tempo.
Ach zo...

Ik ga toch eerst nog eens kijken of ik Iron Harvest tot een goed einde kan brengen... Daarna ga ik wel eens kijken in de multiplayer :P Als dan AoE 4 uit is zal ik hem zeker proberen :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')