Haha ja, dat zag iemand in het Georgië topic ookquote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:47 schreef Joosie200 het volgende:
De achtergrond van de clip van Georgië is gewoon vanuit een locatie van Wie is de mol dit jaarJe ziet zelfs de niet volledig uitgewiste sporen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 maart 2018 15:37 schreef GlennQuagmire het volgende:
He daar in het begin is dat die plek van de woordzoeker in widm?
Haha ik had hier getypt dat hij dan natuurlijk in de finale een betere plek krijgt, wat ook zo was (24ste), maar hij zat tussen België en Bulgarije in.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde meteen gillen dat het toch raar is dat zo'n man zich met de volgorde mag bemoeien als Zweed tot ik me bedacht dat die Robin als eerste ging in zijn semi vorig jaar en toen schaamde ik me![]()
Erg he? Ik had echt exact hetzelfdequote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ik had hier getypt dat hij dan natuurlijk in de finale een betere plek krijgt, wat ook zo was (24ste), maar hij zat tussen België en Bulgarije in.Niets gezegd dus, alle vertrouwen in Björkman.
![]()
Hahaha jaquote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he? Ik had echt exact hetzelfde
Nou wacht, tot ie straks Waylon op plek één zet, dan is het gewoon allemaal ZIJN schuld
Waar komt die pic eigenlijk vandaan en hoe weet je dat ze de volgorde bepalen?
Heb even je kapotte URL gerepareerdquote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahaha ja![]()
![]()
Ik zag het hier voorbij komen: http://www.escforum.net/f(...)-the-news.../page271 staat alleen geen bron bij!
Ik zou het zo jammer vinden dat hij op 1 van de plekken zou moeten.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:09 schreef Momo... het volgende:
Vooral geen plek 2, 3 of 4. Die doen het meestal het slechts.
Dat hoop ik toch echt nietquote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gevoel dat we gewoon een keer aan de beurt zijn voor een klotestartplek. We zijn volgens mij ook al eeuwen niet als eerste geweest.
Ik uiteraard ook niet, maar op zich zou het wel een keer eerlijk zijn als andere landen wel als eerste zijn geweest en wij nog niet in de laatste tig jaarquote:
De laatste keer als eerste was denk ik met Michelle? Het arme kind had beter verdiend.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gevoel dat we gewoon een keer aan de beurt zijn voor een klotestartplek. We zijn volgens mij ook al eeuwen niet als eerste geweest.
Wat ben je toch somber de laatste paar dagen. Zelfbescherming?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:18 schreef Greys het volgende:
Dat was toch juist een uitstekende loting voor het uptempo lied van Zweden?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haha ik had hier getypt dat hij dan natuurlijk in de finale een betere plek krijgt, wat ook zo was (24ste), maar hij zat tussen België en Bulgarije in.Niets gezegd dus, alle vertrouwen in Björkman.
![]()
Ik denk dat ie ook de finale haalt vanaf een eerste startplek en voel me alles behalve somber.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 14:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat ben je toch somber de laatste paar dagen. Zelfbescherming?
Ah, oké. Ik weet niet precies waarom, maar ik kreeg het idee dat je het vertrouwen in onze inzending/Waylon een beetje was kwijtgeraakt ofzo. Maar gelukkig dus niet, want ik zou dat zelf wel als een ernstig teken zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat ie ook de finale haalt vanaf een eerste startplek en voel me alles behalve somber.Ik zou alleen dus niet in een enorme rage ontsteken als ze ons als eerste zetten omdat ik het dan ook wel een keer eerlijk zou vinden.
Tegenovergestelde van somber had ik juist het idee![]()
Ik had dat idee ook een beetjequote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik weet niet precies waarom, maar ik kreeg het idee dat je het vertrouwen in onze inzending/Waylon een beetje was kwijtgeraakt ofzo. Maar gelukkig dus niet, want ik zou dat zelf wel als een ernstig teken zien.![]()
Oh nee, ik zei oa dat ik zelfs blij zou zijn met deze inzending als ie allerlaatste zou worden omdat ik juist erg achter de inzending sta dat als (!) ie nu laag zou eindigen het niet aan de kwaliteit ligt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik weet niet precies waarom, maar ik kreeg het idee dat je het vertrouwen in onze inzending/Waylon een beetje was kwijtgeraakt ofzo. Maar gelukkig dus niet, want ik zou dat zelf wel als een ernstig teken zien.![]()
Hmm weet niet, voor Bulgarije lijkt me meer een nadeel geweest?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 14:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was toch juist een uitstekende loting voor het uptempo lied van Zweden?
Hoe dan?quote:
Daar gaat ie idd enorm opvallen met zijn vocale kwaliteiten. Als er dan dit keer ook nog youtubes met goede geluidskwaliteit van alle optredens komen (itt vorige keren) dan hoop ik dat heel veel mensen daar gaan zien en vergelijkenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 15:41 schreef ato het volgende:
Ik vind het wel fijn om hem live te zien bij EIC, ik heb het idee dat hij zijn tegenstanders wegblaast.
Al de Azerbeidzjan, Australië fans gaan een potje huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |