SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Nu heeft ze jou te pakken Nattekatquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Zo, opgelost. Botje is niet slim genoeg om het volgende deel te openen.
Oke oke mag niet botjequote:Op donderdag 15 maart 2018 17:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Botje is vervelend. Elke keer nummering door de war.
wat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij is vandaag in de vroege ochtend/nacht een primeur gekomen voor dit spel.
Vertel ?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij is vandaag in de vroege ochtend/nacht een primeur gekomen voor dit spel.
Dat hebben we dan goed gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
De primeur is: Het dodetopicspel heeft een hogere getal dan de ONZ SC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flinke openbaring ja markquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
De primeur is: Het dodetopicspel heeft een hogere getal dan de ONZ SC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ook al?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké dit verklaart meteen waarom ik gisternacht geen punten haalde door Dexter
Kampioenen ole olequote:Op donderdag 15 maart 2018 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is er allemaal loos ? Samenvatting ?
vies spelletje wordt er gespeeld. Jammer dat mensen zo willen winnen.quote:
Gewoon een ip-restrictie geven. (sorry is bijna een banaanvraag)quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vies spelletje wordt er gespeeld. Jammer dat mensen zo willen winnen.
Tja daarom gewoon even bondage query laten aanpassen dan zijn we daar van af.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar gaat dit over ?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
18k delen?quote:
Wattan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké dit verklaart meteen waarom ik gisternacht geen punten haalde door Dexter
wat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Moet een eitje zijn zoals we vandaag bezig zijn geweest.
sneu. Maar was wel opvallend dat je "toevallig" binnen een paar seconde na mij poste jaquote:
Net nog een eitje gegetenquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is nog wel een harder gegaan dan vandaag maar 18k is veel.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is nog wel een harder gegaan dan vandaag maar 18k is veel.
Wat wil je. er zijn +/- 100 posts weggehaald van dexter.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is nog wel een harder gegaan dan vandaag maar 18k is veel.
waarom?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat wil je. er zijn +/- 100 posts weggehaald van dexter.
Yup.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat wil je. er zijn +/- 100 posts weggehaald van dexter.
Als iemand een ban krijgt dan is het alsof die nooit gepost heeft en krijg jij je punten ook terug.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen die van gisternacht ook even weggehaald worden? Was maar 3.5 uur ofzo...
ben jij een bot?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
Oh jahoor eerst ben ik dexter en nu is het een bot
dat hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als iemand een ban krijgt dan is het alsof die nooit gepost heeft en krijg jij je punten ook terug.
Nou ja als er een bot post wel.quote:
Ja da's lekker dan worden anderen gestraftquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als iemand een ban krijgt dan is het alsof die nooit gepost heeft en krijg jij je punten ook terug.
Die heb ik komende zondag.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lastige vraag...
Van de week spareribs op
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar ik ben ergens mee bezig en volg het niet iemand een samenvatting?
Dexter heeft een bot die een bepaalde user stalkt. Momenteel ben ik dat.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Botje is vervelend.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dexter is geen botquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dexter heeft een bot die een bepaalde user stalkt. Momenteel ben ik dat.
Latersquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:35 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga even powernappen, zijn jullie van de bot af.
Truste en tot straks.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:35 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga even powernappen, zijn jullie van de bot af.
Geen persoon kan zo lang zo perfect (binnen seconden) posten. Dat is onmogelijkquote:
jawelquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen persoon kan zo lang zo perfect (binnen seconden) posten. Dat is onmogelijk
Onzinquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
hoe weet je dat dan?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
daarnet? Gister de hele nacht/ochtend...
Dit het is al super lang bezig.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
en jij doet er niks aan als mod?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heel de middag. dus iedereen krijgt een beurt.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit het is al super lang bezig.
Dat doen mensen niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben al geweestquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heel de middag. dus iedereen krijgt een beurt.
Da's kut dom ook van Dexter wij accepteren die gekkigheid van der gaat ze dat doen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dexter heeft een bot die een bepaalde user stalkt. Momenteel ben ik dat.
laterssssquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ben weer terug als die tyfusdexhoer weg is, veel plezier allen
Nou dan ga ik wel met hema mee.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:40 schreef hemarookworst het volgende:
Ben weer terug als die tyfusdexhoer weg is, veel plezier allen
Wordt het hier wel erg rustig.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dan ga ik wel met hema mee.
als je mobiel zit heb je het minder snel door.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en jij doet er niks aan als mod?
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als je mobiel zit heb je het minder snel door.
Zijn er andere mogelijkheden ?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verwijt jou verder ook niks haags.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ook lekker kut om gelijk een nieuwe speler te stalken met een bot. Zo hou je niemand over.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar gewoon een ban dan toch is het spel net weer open gaan mensen dat doen.
quote:
Dit. Puur om het spel te verneuken en het voor iedereen te verpesten.quote:
Gewoon zieligquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit. Puur om het spel te verneuken en het voor iedereen te verpesten.
Ja dat ook natte kat duikt hier gezellig wat vaker op krijg je dit soort dingen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ook lekker kut om gelijk een nieuwe speler te stalken met een bot. Zo hou je niemand over.
Wat de lol er van is om elke keer dit spel zo te verklotenquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit. Puur om het spel te verneuken en het voor iedereen te verpesten.
En hiervoor mistig die is ook nieuw.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat ook natte kat duikt hier gezellig wat vaker op krijg je dit soort dingen.
Zo laatste post voor het eten. Tot straks.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso die users die alleen maar komen met het idee van ik ga lekker mensen kutten .
Doe gewoon leuk mee of laat ons lekker ons spelletje spelen .
Eet smakelijkquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo laatste post voor het eten. Tot straks.![]()
Smakelijkquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo laatste post voor het eten. Tot straks.![]()
Vers gemaakt vanmiddag voor een paar dagen nu even opwarmen in de magnetron.quote:
dat is zeker een mafketelquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar die Dexter staat niet opzich die nightfullofterrors deed laatst ook een poging te kutten met allemaal toics te openen over het spel.
FB / duidelijke kloon
FB / Mag een topic bij zoiets gesloten worden door een mod?
FB / Hoever gaat de macht van een FA?
FB / Hoever gaat de macht van een FA? deel 2?
Komt ook alleen maar negatief doen.quote:
iddquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en een zelfpijper
en een hypocriet
en...
Ik wil wel voor je maken.quote:
Van Bronckhorst?quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:17 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik laat Giovanni voor me koken vanavond
Is dat een Mini in je UI?quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:17 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik laat Giovanni voor me koken vanavond
ja maar geen regenquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Echt he, en dat wordt alleen maar erger in t weekend
In weekend is het zonnig en heb je je bier snel op temperatuur als je het buiten zetquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Echt he, en dat wordt alleen maar erger in t weekend
Lekkerquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb afgelopen nacht de seizoens finale van Bates motel gezien wat een zieke shit .
echt ziekelijk .quote:
Die moet ik ook nog maar eens gaan kijkenquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb afgelopen nacht de seizoens finale van Bates motel gezien wat een zieke shit .
Nu weer een jaar wachten op seizoen 5quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog maar eens gaan kijken
Kutzooiquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu weer een jaar wachten op seizoen 5
Geen idee. Bakt die ook pizza’s?quote:
Foei!!quote:
Als ik weer griep krijg he !!quote:
Ik checkte in aan het begin van rit en wil net uitchecken is alles buiten gebruikquote:
dus nu moet je een formulier invullen?quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik checkte in aan het begin van rit en wil net uitchecken is alles buiten gebruik
Ik heb geen idee? Nog nooit meegemaakt dit.quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dus nu moet je een formulier invullen?
ik ook niet. Vandaar de vraag.quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Nog nooit meegemaakt dit.
wel raar dat je dan de hele dag aan het quoten bent geweestquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:54 schreef Dexter1 het volgende:
Goedenavond lieverds, ik kan nu eindelijk weer posten.
Heel vaag, gister had ik een ban en vandaag kon ik niet inloggen
quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wel raar dat je dan de hele dag aan het quoten bent geweest
Dat je er überhaupt serieus op in gaat.quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:55 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wel raar dat je dan de hele dag aan het quoten bent geweest
al was het maar om geen punten weg te geven.quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat je er überhaupt serieus op in gaat.
Neem een voorbeeld aan mijquote:Op donderdag 15 maart 2018 18:56 schreef m1st1g het volgende:
[..]
al was het maar om geen punten weg te geven.
Haags ik was er vannacht helemaal niet!quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga het zo eens uitzoeken
nacht er voor zei ik. Maar maakt niet uit. Je telt straks niet meer mee.quote:Op donderdag 15 maart 2018 18:59 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Haags ik was er vannacht helemaal niet!
Hoezo niet?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nacht er voor zei ik. Maar maakt niet uit. Je telt straks niet meer mee.
Ik heb helemaal geen bot, en sinds wanneer is quoten niet toegestaan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
posten met botje is niet toegestaan he
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nacht er voor zei ik. Maar maakt niet uit. Je telt straks niet meer mee.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:06 schreef Dexter1 het volgende:
Maar ik moet weg, ik heb wel belangrijke dingen te doen,
![]()
hoe kan je dan een user na een seconde quoten?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:02 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen bot, en sinds wanneer is quoten niet toegestaan?
en dan ook echt elke post van die user.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
hoe kan je dan een user na een seconde quoten?
daar gaan we geen antwoord meer op krijgen ben ik bang.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
en dan ook echt elke post van die user.
hallo meneer murpquote:
hoiquote:
haaaaaaiquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:
hellow...quote:
had nog paar dingen bedacht trouwens voor ONZ maar kon gister geen topic meer maken.quote:
waarom niet?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had nog paar dingen bedacht trouwens voor ONZ maar kon gister geen topic meer maken.
verplichte vakantiequote:
gelukkig wel.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat je een leuke toevoeging bent aan dit spel?
slecht nieuws voor Mikey?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh en nog een goed nieuwtje, ik hoef vanavond geen cursus te geven
de avond is nog jong..quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
had nog paar dingen bedacht trouwens voor ONZ maar kon gister geen topic meer maken.
werk je op de HES?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn examen ging vanmiddag niet doorquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ik kwam er iig achter dat je ook kan zien hoeveel views een topic heeft.quote:
Nee hoor. Ik blijf niet al te lang. Ik heb er geen zin meer in. Avonden is lekker voor thuis. Op werk post ik kaolo veel, maar thuis is thuis.quote:
Als het maar gezellig blijft toch?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
maar gaat wel hard met een paar extra user in een topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |