SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Nu heeft ze jou te pakken Nattekatquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Zo, opgelost. Botje is niet slim genoeg om het volgende deel te openen.
Oke oke mag niet botjequote:Op donderdag 15 maart 2018 17:18 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Botje is vervelend. Elke keer nummering door de war.
wat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij is vandaag in de vroege ochtend/nacht een primeur gekomen voor dit spel.
Vertel ?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:19 schreef hemarookworst het volgende:
Volgens mij is vandaag in de vroege ochtend/nacht een primeur gekomen voor dit spel.
Dat hebben we dan goed gedaanquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
De primeur is: Het dodetopicspel heeft een hogere getal dan de ONZ SC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Flinke openbaring ja markquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
De primeur is: Het dodetopicspel heeft een hogere getal dan de ONZ SC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen ook al?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké dit verklaart meteen waarom ik gisternacht geen punten haalde door Dexter
Kampioenen ole olequote:Op donderdag 15 maart 2018 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is er allemaal loos ? Samenvatting ?
vies spelletje wordt er gespeeld. Jammer dat mensen zo willen winnen.quote:
Gewoon een ip-restrictie geven. (sorry is bijna een banaanvraag)quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vies spelletje wordt er gespeeld. Jammer dat mensen zo willen winnen.
Tja daarom gewoon even bondage query laten aanpassen dan zijn we daar van af.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar gaat dit over ?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
18k delen?quote:
Wattan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oké dit verklaart meteen waarom ik gisternacht geen punten haalde door Dexter
wat dan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Moet een eitje zijn zoals we vandaag bezig zijn geweest.
sneu. Maar was wel opvallend dat je "toevallig" binnen een paar seconde na mij poste jaquote:
Net nog een eitje gegetenquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Is nog wel een harder gegaan dan vandaag maar 18k is veel.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is nog wel een harder gegaan dan vandaag maar 18k is veel.
Wat wil je. er zijn +/- 100 posts weggehaald van dexter.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is nog wel een harder gegaan dan vandaag maar 18k is veel.
waarom?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat wil je. er zijn +/- 100 posts weggehaald van dexter.
Yup.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wat wil je. er zijn +/- 100 posts weggehaald van dexter.
Als iemand een ban krijgt dan is het alsof die nooit gepost heeft en krijg jij je punten ook terug.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kunnen die van gisternacht ook even weggehaald worden? Was maar 3.5 uur ofzo...
ben jij een bot?quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
Oh jahoor eerst ben ik dexter en nu is het een bot
dat hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als iemand een ban krijgt dan is het alsof die nooit gepost heeft en krijg jij je punten ook terug.
Nou ja als er een bot post wel.quote:
Ja da's lekker dan worden anderen gestraftquote:Op donderdag 15 maart 2018 17:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als iemand een ban krijgt dan is het alsof die nooit gepost heeft en krijg jij je punten ook terug.
Die heb ik komende zondag.quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lastige vraag...
Van de week spareribs op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |