Oké, zal vanavond eens checken.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Moet je met je vingertjes het asje ronddraaien. Als het voelt als een grindbak is het niet goed.
Zwaar man, Bora's zijn lichter. FR4 carbon ook.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:27 schreef Sloggi het volgende:
Voor de liefhebber, Canyon heeft wieltjes van Reynolds in de aanbieding:
https://www.canyon.com/nl(...)open=&brand=REYNOLDS
Ik twijfel nog of het wat voor mij is...
En 1,5 keer zo duur. 62mm is wel erg hoog (ik denk te hoog), maar FR4 is weer wat laag. 50mm lijkt me het mooist in mijn framemaat.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zwaar man, Bora's zijn lichter. FR4 carbon ook.
Neehoor, Bora one is 1350.- ofzo, net zo veel als die Reynolds in de aanbieding.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
En 1,5 keer zo duur. 62mm is wel erg hoog (ik denk te hoog), maar FR4 is weer wat laag. 50mm lijkt me het mooist in mijn framemaat.
Ik wil stiekem wel een Strike als achterwiel en m'n Assault voorwiel houden (40mm)quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik twijfel nog of het wat voor mij is... 62mm lijkt me wel érg hoog.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:53 schreef muzas het volgende:
Ik vind ongelijke velghoogtes dus echt geen porum.
Da's 350 euro meer dan die Reynolds-wielen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Neehoor, Bora one is 1350.- ofzo, net zo veel als die Reynolds in de aanbieding.
Lokale fietsenmaker wilde voor deze dealtje maken van 850, uiteindelijk niet gedaan wegens te hoog voor mij.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:27 schreef Sloggi het volgende:
Ik twijfel nog of het wat voor mij is... 62mm lijkt me wel érg hoog.
Met logo.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:58 schreef Patroon het volgende:
Ik ben aan het overwegen om een setje van 38mm van Farsports te bestellen. Je kan dan kiezen, met logo of zonder. Nu past het rode en grijze van het logo wel goed bij mijn frame, maar helemaal strak is ook wel mooi. Wat zouden jullie doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kun je er geen Campagnolo-decals bij bestellen?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:58 schreef Patroon het volgende:
Ik ben aan het overwegen om een setje van 38mm van Farsports te bestellen. Je kan dan kiezen, met logo of zonder. Nu past het rode en grijze van het logo wel goed bij mijn frame, maar helemaal strak is ook wel mooi. Wat zouden jullie doen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haha ja dat is wel een punt ja. Al schaam ik mij niet voor een setje van Farsports om te trainen. Ze zijn zelfs UCI approvedquote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:04 schreef Gripper het volgende:
Ik heb destijds mat en zonder logos gedaan. Het hoeft nou ook weer niet persé dat iedereen kan zien dat het chinees spul is
Hoe bevallen die dingen? Heb je er hier nog werk aan, bijv. als het gaat om spaken nastellen? Remmen ze een beetje en zou je er de bergen mee in durven?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:04 schreef Gripper het volgende:
Ik heb destijds mat en zonder logos gedaan. Het hoeft nou ook weer niet persé dat iedereen kan zien dat het chinees spul is
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
haha ja dat is wel een punt ja. Al schaam ik mij niet voor een setje van Farsports om te trainen. Ze zijn zelfs UCI approved
Gaat om deze: https://www.wheelsfar.com(...)ovatec-wheelset.html
Dat ze goedgekeurd zijn door UCI (iig aan de gestelde normen voldoen) en dus mogen worden gebruikt bij koersen die onder de vlag van de uci worden verreden.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zo'n logo is dan wel weer tof qua looks. Iets minder stoor dat er praktisch 'made in China' op staat, maar ach...
Wat zegt dat UCI approved eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |