SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Ik zit toch liever gewoon in de auto.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
samen op de moto we rijden vlug we rijden samen op de motor
lekker vrijheid op de motorquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit toch liever gewoon in de auto.
Als het maar geen kring verjaardag is.quote:
Daarom vier ik ook al jaren geen verjaardag.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
lekker allemaal in de kring droge plakjes leverworst en blokjes kaas op tafel.
Ome joop/henk die over zijn werk verteld .
tante bep die klaagt over alles en je veel te nat op je wang kust.
leuk man
quote:
mijn dank is grootquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor jou voorkomen dat Haags gigantisch zou scoren vannacht.
daardoor haalde ik ook geen puntenquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor jou voorkomen dat Haags gigantisch zou scoren vannacht.
aangenaam nieuwe kloon of nieuwe user?quote:
geen kloon, geen nieuwe user. Wel nieuw in dit topic.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
aangenaam nieuwe kloon of nieuwe user?
welkomquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
geen kloon, geen nieuwe user. Wel nieuw in dit topic.
quote:
Wederom succes, zo zijn wij.quote:
Iedereen weet dat jij alleen op zondag slaapt.quote:
ik wist het niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij alleen op zondag slaapt.
Kom je wel achter als je ooit denkt punten te scoren hier.quote:
serieuze tegenstander. Hmmmquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kom je wel achter als je ooit denkt punten te scoren hier.
Zou mooi zijn als jij haags kan pakken.quote:
wordt moeilijk maar ik doe een pogingquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als jij haags kan pakken.
Niets dan succes.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wordt moeilijk maar ik doe een poging
Gewoon opsluiten zonder toegang tot internet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:48 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat op zoek naar slaappillen voor haags
Dat is martelen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon opsluiten zonder toegang tot internet.
Flauwquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgens de Genevse conventie mag dat niet.
Dus?quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgens de Genevse conventie mag dat niet.
Kan ik Haags daaronder begravenquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wil je er dan een berg strooizout bij ?
Nee totaal niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er een hetze tegen mij gaande ofzo
Nette oorlog?quote:
Geen gifgas en geen martelingen maakt het een nette oorlog.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:01 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Nette oorlog?
Je weet dat je jezelf nu tegenspreekt?
Super netjes!quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen gifgas en geen martelingen maakt het een nette oorlog.
Eigenlijk moet er dan ook nog een rode kruis pakket elke 14 dagen bezorgd worden maar dat is mij te humaan.quote:
Dat is een rode kruis pakket..quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Of een ONZ reddingspakket.
Een krat bier en een hema rookworst.
ONZ = rode kruisquote:
Vijf doden is een tragedie, vijf miljoen een statistiek, Right?quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen gifgas en geen martelingen maakt het een nette oorlog.
Die 5 miljoen waren door een gifgas.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:09 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Vijf doden is een tragedie, vijf miljoen een statistiek, Right?
Zal eens een lepel naar de muur werpen om te zien hoe het staat.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zie hier een rare muurbedekking in.
Waarschijnlijk druipt het.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal eens een lepel naar de muur werpen km te zien hoe het staat.
Wat heeft die lepel ermee te maken?quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal eens een lepel naar de muur werpen om te zien hoe het staat.
Die zag ik dan weer niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat heeft die lepel ermee te maken?
Multi-vooocaaaaaaaaaal ?quote:
Is gewoon echt niet te doen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Die reclame is echt verschrikkelijk
Toch vind ik het wel prettig.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:30 schreef Clicks_nl het volgende:
Neem vooral de tijd. Zeker in dit topic. Je hoeft niet binnen vijf minuten te reageren
Behalve op Haags.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:30 schreef Clicks_nl het volgende:
Neem vooral de tijd. Zeker in dit topic. Je hoeft niet binnen vijf minuten te reageren
Ik ben de outsider, die gun je het welquote:Op donderdag 15 maart 2018 13:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ook jij staat nog te hoog boven mij op dit moment.
100 % van mijn punten van de laatste 12 uur.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben de outsider, die gun je het wel
90% van mijn punten komen van de afgelopen 2-3 dagen.
Dan doe je iets niet goed.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:36 schreef noodgang het volgende:
300% van mijn punten zijn naar haags gegaan
Liever iets nats dat bevredigd word.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:40 schreef Hexx. het volgende:
Ik vind het bevredigend om 'wat' te zeggen hier. Zo lekker beetje onnetjes
Wat voor nat kan bevredigd worden? Nattekat? De roze?quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:41 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Liever iets nats dat bevredigd word.
Neu dat is eigenlijk gewoon een drogehontquote:Op donderdag 15 maart 2018 13:42 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Wat voor nat kan bevredigd worden? Nattekat? De roze?
Aha!quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Neu dat is eigenlijk gewoon een drogehont
Helaas. Ik sta ook droogquote:Op donderdag 15 maart 2018 13:48 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb jij dan niet een emmer water staan die je kan gooien ?
Hoe komt dat zo?quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:52 schreef jigggy het volgende:
Ben me een partij chagerijnig jongens man man man
geen idee, met her verkeerde been uit bed gestapt ,zo maar is al de frustratie eruit sporten ,nu in de bus naar de sportschoolquote:
Geef die apparaten dan maar flink op hun donder.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
geen idee, met her verkeerde been uit bed gestapt ,zo maar is al de frustratie eruit sporten ,nu in de bus naar de sportschool
Dan moet je maar snel hetzelfde als zo maar gaan doen! Misschien helpt het!quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:54 schreef jigggy het volgende:
[..]
geen idee, met her verkeerde been uit bed gestapt ,zo maar is al de frustratie eruit sporten ,nu in de bus naar de sportschool
Hier ben ik alquote:
quote:
Waar ga jequote:Op donderdag 15 maart 2018 13:57 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gsaat jullie de kans geven punten te pakken.
Nou... neuh.quote:
Buitenquote:Op donderdag 15 maart 2018 13:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
eigenlijk niet. Moet ik voor naar buiten.
Nou, kom op.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
eigenlijk niet. Moet ik voor naar buiten.
Hoeveel batterij heb je nog?quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:04 schreef Nattekat het volgende:
De stroom is hier uitgevallen
En niet alleen hier, een gebied van 20km is dood.
stop Dan met zo vel op fok! Te posten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:04 schreef Nattekat het volgende:
77%quote:
Toffe film is datquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:04 schreef Hexx. het volgende:
Stuur ze maar allemaal naar Zombieland. Daar zijn ook cactussen.
Niet op Netflix, he?quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:07 schreef noodgang het volgende:
[..]
Aanrader! Kijkt ook heel makkelijk weg
Dat heb ik nooit voorbij zien komen...quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:09 schreef noodgang het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/title/70123542
lolquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:04 schreef Nattekat het volgende:
Je zou maar in een lift hebben gezeten..quote:In gedeelten van Leiden en omliggende plaatsen is er forse een stroomstoring gaande op donderdag.
Ook in Wassenaar, Sassenheim, Warmond en Roelofarendsveen zijn woningen en kantoren getroffen door de storing, meldt netbeheerder Liander.
Monteurs zijn bezig met herstelwerkzaamheden. Naar verwachting is de stroom weer terug rond 15.45 uur. Over een oorzaak is nog niets bekend.
Veiligheidsregio Hollands Midden meldt momenteel druk te zijn met liftopsluitingen in de regio. Ook wordt er gekeken of instanties zoals ziekenhuizen ondersteuning nodig hebben.
en claustrofobie hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zou maar in een lift hebben gezeten..
jeehquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws is dat mijn SSD het overleefd heeft
Hoezo zou die het niet overleven?quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:21 schreef Nattekat het volgende:
Het goede nieuws is dat mijn SSD het overleefd heeft
Nog erger dan lift...twitter:JulietteSentis twitterde op donderdag 15-03-2018 om 14:22:46De timing.. #stroomstoring #glazenwassers #badday #leiden https://t.co/YEo4WdPfzZ reageer retweet
Dat is niet fraai iddquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:25 schreef Nattekat het volgende:
Nog erger dan lift...twitter:JulietteSentis twitterde op donderdag 15-03-2018 om 14:22:46De timing.. #stroomstoring #glazenwassers #badday #leiden https://t.co/YEo4WdPfzZ reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg gewoon 4 punten nu toch? Toch?
Die stroomstoring zorgde er eigenlijk voor dat ik niks beters te doen had dan punten pakkenquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:36 schreef noodgang het volgende:
Stel je voor, een stroomstoring én punten mislopen
powernapje heb ik ook wel zin in eigenlijkquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die stroomstoring zorgde er eigenlijk voor dat ik niks beters te doen had dan punten pakken
Oja, en powernap.
Kwam ik dus ook net achtertwitter:peerwereld twitterde op donderdag 15-03-2018 om 14:40:49Ha dacht ik, #stroomstoring dus niet werken. Is het koffiezetapparaat elektrisch! reageer retweet
#levenslessentwitter:paulinesmolders twitterde op donderdag 15-03-2018 om 14:40:20Je weet dat je een goede dag hebt als je de lift uitstapt op het moment dat de stroom uitvalt #stroomstoring #Leiden reageer retweet
Kun je bij een stroomstoring niet gewoon die deuren open schuiven?quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:44 schreef Nattekat het volgende:
#levenslessentwitter:paulinesmolders twitterde op donderdag 15-03-2018 om 14:40:20Je weet dat je een goede dag hebt als je de lift uitstapt op het moment dat de stroom uitvalt #stroomstoring #Leiden reageer retweet
Dan is het wel zo handig dat je niet tussen twee verdiepingen zitquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:45 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kun je bij een stroomstoring niet gewoon die deuren open schuiven?
Dan moet je een stukje springen of klimmen (en daarbij niet in de liftschacht donderen)quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan is het wel zo handig dat je niet tussen twee verdiepingen zit
Zou zo uit een film kunnen komen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan moet je een stukje springen of klimmen (en daarbij niet in de liftschacht donderen)
Dan moet je wel überhaupt de lift uit kunnen hè. Dat gaat niet als er een groot stuk beton in de weg rondslingert.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dan moet je een stukje springen of klimmen
quote:(en daarbij niet in de liftschacht donderen)
Ik gun je 1 punt.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je wel überhaupt de lift uit kunnen hè. Dat gaat niet als er een groot stuk beton in de weg rondslingert.
[..]
Goed punt. Ik weet niet hoe dik de tussenvloeren zijn. Ik ging ervan uit dat je meestal wel of boven of onder ruimte genoeg hebt om eruit te komenquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moet je wel überhaupt de lift uit kunnen hè. Dat gaat niet als er een groot stuk beton in de weg rondslingert.
[..]
In de meeste liften zit een dakluik.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:52 schreef noodgang het volgende:
[..]
Goed punt. Ik weet niet hoe dik de tussenvloeren zijn. Ik ging ervan uit dat je meestal wel of boven of onder ruimte genoeg hebt om eruit te komen
Dat is wel een stukkie veiliger iddquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
In de meeste liften zit een dakluik.
Maar dan moet je nog wel de buitendeur open kunnen krijgen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is wel een stukkie veiliger idd
Kijk eens naar het exacte tijdstip van de post voor en na jouquote:Op donderdag 15 maart 2018 14:55 schreef noodgang het volgende:
[..]Sorry, ik zal het nooit meer doen!!!
Wat deed ik fout?
Te vroeg posten.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:55 schreef noodgang het volgende:
[..]Sorry, ik zal het nooit meer doen!!!
Wat deed ik fout?
Neh. Het is gewoon iedereen tegen Haags en Mikey.quote:Op donderdag 15 maart 2018 14:57 schreef noodgang het volgende:
De concurrentie een beetje helpen zeker?
Weer geen vroegertje voor jou dus.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Heel het Bio-Sciencepark is ontruimt behalve het gebouw waar ik straks college heb
Goed geregeld.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf nu zit Mikey dus ook in de groep van Haags.
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 15 maart 2018 15:07 schreef Nattekat het volgende:
Vanaf nu zit Mikey dus ook in de groep van Haags.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |