SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Ik zit toch liever gewoon in de auto.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
samen op de moto we rijden vlug we rijden samen op de motor
lekker vrijheid op de motorquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit toch liever gewoon in de auto.
Als het maar geen kring verjaardag is.quote:
Daarom vier ik ook al jaren geen verjaardag.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
lekker allemaal in de kring droge plakjes leverworst en blokjes kaas op tafel.
Ome joop/henk die over zijn werk verteld .
tante bep die klaagt over alles en je veel te nat op je wang kust.
leuk man
quote:
mijn dank is grootquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor jou voorkomen dat Haags gigantisch zou scoren vannacht.
daardoor haalde ik ook geen puntenquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Speciaal voor jou voorkomen dat Haags gigantisch zou scoren vannacht.
aangenaam nieuwe kloon of nieuwe user?quote:
geen kloon, geen nieuwe user. Wel nieuw in dit topic.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
aangenaam nieuwe kloon of nieuwe user?
welkomquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
geen kloon, geen nieuwe user. Wel nieuw in dit topic.
quote:
Wederom succes, zo zijn wij.quote:
Iedereen weet dat jij alleen op zondag slaapt.quote:
ik wist het niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Iedereen weet dat jij alleen op zondag slaapt.
Kom je wel achter als je ooit denkt punten te scoren hier.quote:
serieuze tegenstander. Hmmmquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kom je wel achter als je ooit denkt punten te scoren hier.
Zou mooi zijn als jij haags kan pakken.quote:
wordt moeilijk maar ik doe een pogingquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als jij haags kan pakken.
Niets dan succes.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
wordt moeilijk maar ik doe een poging
Gewoon opsluiten zonder toegang tot internet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:48 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat op zoek naar slaappillen voor haags
Dat is martelen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon opsluiten zonder toegang tot internet.
Flauwquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgens de Genevse conventie mag dat niet.
Dus?quote:Op donderdag 15 maart 2018 12:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Volgens de Genevse conventie mag dat niet.
Kan ik Haags daaronder begravenquote:Op donderdag 15 maart 2018 12:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wil je er dan een berg strooizout bij ?
Nee totaal niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is er een hetze tegen mij gaande ofzo
Nette oorlog?quote:
Geen gifgas en geen martelingen maakt het een nette oorlog.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:01 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Nette oorlog?
Je weet dat je jezelf nu tegenspreekt?
Super netjes!quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen gifgas en geen martelingen maakt het een nette oorlog.
Eigenlijk moet er dan ook nog een rode kruis pakket elke 14 dagen bezorgd worden maar dat is mij te humaan.quote:
Dat is een rode kruis pakket..quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Of een ONZ reddingspakket.
Een krat bier en een hema rookworst.
ONZ = rode kruisquote:
Vijf doden is een tragedie, vijf miljoen een statistiek, Right?quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen gifgas en geen martelingen maakt het een nette oorlog.
Die 5 miljoen waren door een gifgas.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:09 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Vijf doden is een tragedie, vijf miljoen een statistiek, Right?
Zal eens een lepel naar de muur werpen om te zien hoe het staat.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zie hier een rare muurbedekking in.
Waarschijnlijk druipt het.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal eens een lepel naar de muur werpen km te zien hoe het staat.
Wat heeft die lepel ermee te maken?quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zal eens een lepel naar de muur werpen om te zien hoe het staat.
Die zag ik dan weer niet.quote:Op donderdag 15 maart 2018 13:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat heeft die lepel ermee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |