abonnement Unibet Coolblue
pi_177881255
Over de aandacht voor Hamilton op Sky kun je misschien nog twisten, maar hun Britse focus was vooral duidelijk toen Palmer nog reed. Die kreeg veel te veel aandacht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177881564
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:37 schreef Weltschmerz het volgende:

Als hij echt wat presteert dan verschijnen en filmpjes van Sky e.d. met Engels commentaar zodat we ook eens van een ander horen dat het fantastisch was. Dat voorziet in een behoefte, omdat bij Ziggo alles wat Max doet fantastisch is en het dus niks meer waard is. Verslaggeving is onderdeel van de beleving en Ziggo verpest die beleving doordat ze niet meer aan verslaggeving doen maar aan fanboygekrijs.
Jezus man, doe eens gedegen onderzoek voordat je poep spreekt!
Google eens op Sky Sports en Max Verstappen en je wordt doodgegooid met filmpjes van afgelopen seizoen (de meeste bronnen zijn van derden, wellicht vanwege licentie rechten, maar de beelden, interviews en commentaar zijn weldegelijk van Sky).

Ik hou ook niet van fanboy gekrijs, zoals jij het laagdunkend noemt, maar ik kan me best voorstellen dat menig Nederlander gewoonweg enthousiast is, mogen ze misschien? Of moeten ze allen Vettel fan zijn en dan is het goed? In jouw ogen dan?

Niet om het een of ander, maar je bent zó verblind door je eigen fanboy gedrag, dat je nauwelijks nog objectief te noemen bent in dit topic (maar uiteraard wél met je arrogante vingertje wijzen naar Verstappen aanhangers. Klein kind...).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_177881613




Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport















Actueel weer Melbourne



SPOILER: OP code
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook maar weer eens uit mijn F1 winterslaap gekropen. Nieuwe OP.
Geen tekst, want die leest toch niemand getuigende de Lorem Ipsum die er al 4 maanden in staat :{w

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2018 09:36:18 (tijd fuckup in schema) ]
  zaterdag 17 maart 2018 @ 13:51:41 #129
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177881881
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:32 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actueel weer Melbourne

[ afbeelding ]

SPOILER: OP code
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook maar weer eens uit mijn F1 winterslaap gekropen. Nieuwe OP.
Geen tekst, want die leest toch niemand getuigende de Lorem Ipsum die er al 4 maanden in staat :{w
Nice!
pi_177881964
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 11:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ach RTL doet het met Vettel
Sky met Hamilton
Ziggo met Max.
Hier in Nederland zijn we niet gewend dat er een Nederlander met exceptionele kwaliteiten is die zich kan meten met de wereldtop in de Formule 1. In Engeland en Duitsland zijn ze dat al jaren gewend. Ik begrijp het best dat Ziggo op de Max hypetrain springt, want het levert gewoon goede kijkcijfers op.
Nee, dat Verstappen meedoet levert goede kijkcijfers op, of het gedweep met Verstappen dat ook doet weten we niet.

Ik vind Sky ook verschrikkelijk, en niet omdat ze een voorkeur voor Hamilton laten blijken maar omdat de verslaggeving in dienst staat van de coureur van voorkeur beter maken dan hij is. Je mag altijd hopen dat iemand het goed doet, en daar kan altijd wat wishful thinking aan te pas komen, maar als je een vals beeld gaat neerzetten dan is het geen verslaggeving meer.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:30 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Jezus man, doe eens gedegen onderzoek voordat je poep spreekt!
Google eens op Sky Sports en Max Verstappen en je wordt doodgegooid met filmpjes van afgelopen seizoen (de meeste bronnen zijn van derden, wellicht vanwege licentie rechten, maar de beelden, interviews en commentaar zijn weldegelijk van Sky).
Je snapt het niet. We moeten van Sky horen geweldig Verstappen was, want van Ziggo nemen we het niet aan want daar is hij altijd fantastisch.

quote:
Ik hou ook niet van fanboy gekrijs, zoals jij het laagdunkend noemt, maar ik kan me best voorstellen dat menig Nederlander gewoonweg enthousiast is, mogen ze misschien? Of moeten ze allen Vettel fan zijn en dan is het goed? In jouw ogen dan?
Nee, maar een Belgische B-acteur uitnodigen om hem een Oostenrijkse pisnicht te noemen is weer het andere uiterste. Als je van de sport verslag doet dan doe je dat met respect voor de sport en dus met respect voor grote prestaties in de sport en dus ook met respect voor degenen die die prestaties geleverd hebben. Een sportverslaggever mag enthousiast zijn, maar fans doen geen verslag en verslaggevers moeten ook niet als fans gaan gillen en schelden. Juist ten bate van die fans, want als je kritisch en evenwichtig bent en komt er een grote prestatie van de coureur van de voorkeur van zowel de verslaggever als het grootste deel van het publiek, dan maakt het in de hemel prijzen nog wat toe. Als je daar standaard mee begint en het altijd doet, dan heb je niks meer over.

quote:
Niet om het een of ander, maar je bent zó verblind door je eigen fanboy gedrag, dat je nauwelijks nog objectief te noemen bent in dit topic (maar uiteraard wél met je arrogante vingertje wijzen naar Verstappen aanhangers. Klein kind...).
Ik ben niet helemaal objectie en best arrogant, maar ik ben ook een betalende klant van ziggo en wil daarvoor sportverslaggeving van de sport die ik al volgde voordat Verstappen geboren was. Ik wil niet naar een fanclubmiddag kijken waarbij er systematisch met de feiten wordt gesmokkeld en aan geschiedvervalsing wordt gedaan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 17 maart 2018 @ 13:59:32 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_177881993
Vaste F1-kijkers door jaren heen is natuurlijk een veel kleinere groep, wat zeg ik, een marginale groep vergeleken met kijkers die kijken vanwege Max....

Vind je het gek dat ze focus meer verleggen op Max.
pi_177882146
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vaste F1-kijkers door jaren heen is natuurlijk een veel kleinere groep, wat zeg ik, een marginale groep vergeleken met kijkers die kijken vanwege Max....

Vind je het gek dat ze focus meer verleggen op Max.
Klopt en een beetje chauvinistisch en enthousiast mag ook wel. Als ik sport kijk hoef ik ook weer geen begravenisbeleving. :P
Ik kan vooral Kamphues niet uitstaan, maar gelukkig kun je F1 gewoon kijken zonder 'tussenbeschouwing' dus lekker 1 minuut voor de start opzetten en na de finish weer uit en je hebt geen last van Kamphues.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_177882582
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:32 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actueel weer Melbourne

[ afbeelding ]

SPOILER: OP code
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook maar weer eens uit mijn F1 winterslaap gekropen. Nieuwe OP.
Geen tekst, want die leest toch niemand getuigende de Lorem Ipsum die er al 4 maanden in staat :{w
Ik had wel wat geüpdate idd maar tekst is een no-go :{w :P

thanks Crash!
pi_177896913
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 14:08 schreef Monolith het volgende:

[..]

Klopt en een beetje chauvinistisch en enthousiast mag ook wel. Als ik sport kijk hoef ik ook weer geen begravenisbeleving. :P
Ik kan vooral Kamphues niet uitstaan, maar gelukkig kun je F1 gewoon kijken zonder 'tussenbeschouwing' dus lekker 1 minuut voor de start opzetten en na de finish weer uit en je hebt geen last van Kamphues.
Ik vind het juist wel lekker. Ben er dan ook om 6:00 bij volgende week (nieuwe tijd) om de voorbeschouwing te kijken.
pi_177897057
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 23:47 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel lekker. Ben er dan ook om 6:00 bij volgende week (nieuwe tijd) om de voorbeschouwing te kijken.
Ik vind zeven uur op zondag al veel te vroeg. :P
Maar goed, eerste race van het seizoen, dus als ik komende zaterdag op tijd in bed lig, dan ga ik wel kijken. Toch de eerste race van het seizoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 18 maart 2018 @ 06:59:36 #136
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_177899162
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, dat Verstappen meedoet levert goede kijkcijfers op, of het gedweep met Verstappen dat ook doet weten we niet.

Ik vind Sky ook verschrikkelijk, en niet omdat ze een voorkeur voor Hamilton laten blijken maar omdat de verslaggeving in dienst staat van de coureur van voorkeur beter maken dan hij is. Je mag altijd hopen dat iemand het goed doet, en daar kan altijd wat wishful thinking aan te pas komen, maar als je een vals beeld gaat neerzetten dan is het geen verslaggeving meer.

[..]

Je snapt het niet. We moeten van Sky horen geweldig Verstappen was, want van Ziggo nemen we het niet aan want daar is hij altijd fantastisch.

[..]

Nee, maar een Belgische B-acteur uitnodigen om hem een Oostenrijkse pisnicht te noemen is weer het andere uiterste. Als je van de sport verslag doet dan doe je dat met respect voor de sport en dus met respect voor grote prestaties in de sport en dus ook met respect voor degenen die die prestaties geleverd hebben. Een sportverslaggever mag enthousiast zijn, maar fans doen geen verslag en verslaggevers moeten ook niet als fans gaan gillen en schelden. Juist ten bate van die fans, want als je kritisch en evenwichtig bent en komt er een grote prestatie van de coureur van de voorkeur van zowel de verslaggever als het grootste deel van het publiek, dan maakt het in de hemel prijzen nog wat toe. Als je daar standaard mee begint en het altijd doet, dan heb je niks meer over.

[..]

Ik ben niet helemaal objectie en best arrogant, maar ik ben ook een betalende klant van ziggo en wil daarvoor sportverslaggeving van de sport die ik al volgde voordat Verstappen geboren was. Ik wil niet naar een fanclubmiddag kijken waarbij er systematisch met de feiten wordt gesmokkeld en aan geschiedvervalsing wordt gedaan.
Stop nou eens met deze act. Het wordt vervelend.
  zondag 18 maart 2018 @ 08:52:51 #137
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_177899565
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Nee, dat Verstappen meedoet levert goede kijkcijfers op, of het gedweep met Verstappen dat ook doet weten we niet.

Ik vind Sky ook verschrikkelijk, en niet omdat ze een voorkeur voor Hamilton laten blijken maar omdat de verslaggeving in dienst staat van de coureur van voorkeur beter maken dan hij is. Je mag altijd hopen dat iemand het goed doet, en daar kan altijd wat wishful thinking aan te pas komen, maar als je een vals beeld gaat neerzetten dan is het geen verslaggeving meer.

[..]

Je snapt het niet. We moeten van Sky horen geweldig Verstappen was, want van Ziggo nemen we het niet aan want daar is hij altijd fantastisch.

[..]

Nee, maar een Belgische B-acteur uitnodigen om hem een Oostenrijkse pisnicht te noemen is weer het andere uiterste. Als je van de sport verslag doet dan doe je dat met respect voor de sport en dus met respect voor grote prestaties in de sport en dus ook met respect voor degenen die die prestaties geleverd hebben. Een sportverslaggever mag enthousiast zijn, maar fans doen geen verslag en verslaggevers moeten ook niet als fans gaan gillen en schelden. Juist ten bate van die fans, want als je kritisch en evenwichtig bent en komt er een grote prestatie van de coureur van de voorkeur van zowel de verslaggever als het grootste deel van het publiek, dan maakt het in de hemel prijzen nog wat toe. Als je daar standaard mee begint en het altijd doet, dan heb je niks meer over.

[..]

Ik ben niet helemaal objectie en best arrogant, maar ik ben ook een betalende klant van ziggo en wil daarvoor sportverslaggeving van de sport die ik al volgde voordat Verstappen geboren was. Ik wil niet naar een fanclubmiddag kijken waarbij er systematisch met de feiten wordt gesmokkeld en aan geschiedvervalsing wordt gedaan.
Kijk gewoon de Duitse Sky of RTL, daar vindt je lotgenoten die volledig wereldvreemd Vettel op een voetstuk plaatsen
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_177899914
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 23:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind zeven uur op zondag al veel te vroeg. :P
Maar goed, eerste race van het seizoen, dus als ik komende zaterdag op tijd in bed lig, dan ga ik wel kijken. Toch de eerste race van het seizoen.
Wij hebben een feestje, dus trekken hem ws. door met een paar maten :)
pi_177899999
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:20 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Wij hebben een feestje, dus trekken hem ws. door met een paar maten :)
Scheelt ook dat de klok een uur naar voren gaat die nacht, dus je hoeft een uurtje minder lang op te blijven *O*
  zondag 18 maart 2018 @ 09:42:41 #140
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_177900207
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 13:32 schreef CrashO het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actueel weer Melbourne

[ afbeelding ]

SPOILER: OP code
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook maar weer eens uit mijn F1 winterslaap gekropen. Nieuwe OP.
Geen tekst, want die leest toch niemand getuigende de Lorem Ipsum die er al 4 maanden in staat :{w
Ik durfde niet te vragen naar de tekst in de OP.
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 maart 2018 @ 09:43:06 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_177900213
quote:
14s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:42 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik durfde niet te vragen naar de tekst in de OP.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_177900458
Sjek en Mol nu WNL NPO1, moeten nog spreken.
pi_177900469
quote:
99s.gif Op zondag 18 maart 2018 09:26 schreef CrashO het volgende:

[..]

Scheelt ook dat de klok een uur naar voren gaat die nacht, dus je hoeft een uurtje minder lang op te blijven *O*
^O^ Brenger van negatieve berichten met een positieve draai ! _O_
  zondag 18 maart 2018 @ 10:09:32 #144
37887 Dauthi
Progressive
pi_177900789
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 06:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Stop nou eens met deze act. Het wordt vervelend.
Hij heeft toch echt gelijk.
Wanneer ik Ziggo kan vermijden, doe ik dat ook. Ik vind het echt
storende TV.
Het is erg spijtig dat de Belgen niet meer uitzenden.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  zondag 18 maart 2018 @ 10:11:00 #145
37887 Dauthi
Progressive
pi_177900820
quote:
99s.gif Op zondag 18 maart 2018 08:52 schreef XL het volgende:

[..]

Kijk gewoon de Duitse Sky of RTL, daar vindt je lotgenoten die volledig wereldvreemd Vettel op een voetstuk plaatsen
Jeej, iedere 7 ronde reclame bij RTL Duitsland *O*
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  zondag 18 maart 2018 @ 10:51:37 #146
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_177901728
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:11 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Jeej, iedere 7 ronde reclame bij RTL Duitsland *O*
Het is irritant, maar daarvoor krijgt Weltschmerz wel wat hij wil. 1x groet van de commentator aan de Nederlandse toeschouwers die te gierig zijn om ervoor te betalen en vervolgens in blocks van 7 rondes een overzicht van figurant coureurs en hun positie ten opzichte van Vettel + de reden waarom Vettel dat gat op die manier bewust zo wil hebben.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  zondag 18 maart 2018 @ 11:39:43 #147
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_177902760
quote:
99s.gif Op zondag 18 maart 2018 10:51 schreef XL het volgende:

[..]

Het is irritant, maar daarvoor krijgt Weltschmerz wel wat hij wil. 1x groet van de commentator aan de Nederlandse toeschouwers die te gierig zijn om ervoor te betalen en vervolgens in blocks van 7 rondes een overzicht van figurant coureurs en hun positie ten opzichte van Vettel + de reden waarom Vettel dat gat op die manier bewust zo wil hebben.
_O-

Je vergeet nog het belerende toontje waarbij ze de kijkers van het land van de betreffende coureur uit gaan leggen wat hij fout heeft gedaan - geheel volgens de regels die ze zelf verzonnen hebben natuurlijk!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 18 maart 2018 @ 11:57:24 #148
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_177903158
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2018 11:39 schreef daNpy het volgende:

[..]

_O-

Je vergeet nog het belerende toontje waarbij ze de kijkers van het land van de betreffende coureur uit gaan leggen wat hij fout heeft gedaan - geheel volgens de regels die ze zelf verzonnen hebben natuurlijk!
klinkt als een match made in heaven!
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_177904993
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 10:06 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Vond het vorig jaar wel meevallen, 2016 was erger :P

Jack daarentegen mag van mij wel met de VUT.
Ach ja de NOS. In de tijden van Max zijn vader was f1 niks en ik quote ff "die dinky toys wil toch niemand zien" en nu Max races wint kruipt van Gelder nog net niet in Max zijn aars.
pi_177905016
quote:
Op de startopstelling van de Formule 1-race in Melbourne verschijnen kinderen in de leeftijd van 8 – 18 jaar. Volgens de FIA is het idee ontstaan om de show interessanter te maken voor de jongere doelgroep. Karting Australia heeft samen met de Australische autosportbond veertig jongens en meisjes geselecteerd die onderdeel zullen uitmaken van het programma vlak voor de wedstrijd.
Zou lachen zijn als ze gewoon achttien jarige chicks er schaarsgekleed neerzetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')