Schöne heeft ze wel allemaal veilig thuis gebracht?quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
De 'Deense Boys' van Ajax zijn naar een concert van Harry Styles geweest. Mijn god.
En net lekker ingestopt.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne heeft ze wel allemaal veilig thuis gebracht?
quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
De 'Deense Boys' van Ajax zijn naar een concert van Harry Styles geweest. Mijn god.
Moeten zij wetenquote:Op woensdag 14 maart 2018 22:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ze mogen me verrassen, maar daar geloof ik voor geen meter in. Gattuso lijkt me ideaal voor een schokeffect, maar voor de lange termijn en het moment dat tegenstanders zich daadwerkelijk tactisch gaan voorbereiden zou ik er niet aan moeten denken. Dat ''wisselspelers mogen me slaan'' trucje is leuk als je drie keer wint, als je daarna een paar keer verliest valt het niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat Milan nog per ongeluk zijn neus aan het venster steken?
Ze zijn nu bij hoofdstuk 6; 'Sjaak gelooft er nog wel in'.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verhaaltje voorgelezen uit het grote sprookjesboek "Ajax wordt kampioen"
quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze mogen me verrassen, maar daar geloof ik voor geen meter in. Gattuso lijkt me ideaal voor een schokeffect, maar voor de lange termijn en het moment dat tegenstanders zich daadwerkelijk tactisch gaan voorbereiden zou ik er niet aan moeten denken. Dat ''wisselspelers mogen me slaan'' trucje is leuk als je drie keer wint, als je daarna een paar keer verliest valt het niet meer serieus te nemen.
Nee hoor, Sjaak heeft er geen hoop meer in zei hij maandag.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zijn nu bij hoofdstuk 6; 'Sjaak gelooft er nog wel in'.
Dan is het wel heel droevig gesteld.quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, Sjaak heeft er geen hoop meer in zei hij maandag.
Wat staat er op de planning?quote:Op woensdag 14 maart 2018 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een verschrikkelijk weekend qua voetbal ligt er voor ons. Gelukkig heb ik andere dingen op de agenda staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |